Suvaitsen Iisebelejä

näinolenkokenut

Meillä käy seurakunnassa kaikenlaisia Iisebelejä, joilla huorahtavat asut, runsaasti meikkiä ja hajuvettäkin. Tiedän muutaman taustoista sen verran, että synnillistä elämää viettävät, pari eronnutta ja yksi muuten vain iloluontoinen alkoakin ottaa välillä ja käy ravintoloissa. Eipä ole minun tehtävä tuomita heitä eikä suinkaan edes kuvitella että joku Jumala heitä tuomitsisi. Ei kuulu mielestäni kristityn lähimmäisenrakkauteen sellainen. Seurakunnassa käy kyllä ahdasmielisiä tuomareita ihan riittävästi. En lotkauta korvaani heidän suuntaansa.

6

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voimaailmoo

voi mattilaingenrjööri, se on sellainen asia, että niitä harmaita huivipäisiä mummoja ei taida löytyä etes körttiläisyyrestä ennää. Ehkä siun pittää muuttoo poies kaikista missä on immeisii :D

• eitaaksepäin

Minne tämä mattila olisi Suomen naisia viemässä....?! Islamilaisuuteen, alistetuiksi, miestään pelkääviksi huivit ja hunnut päässä kulkeviksi alistetuiksi naisiksi....VOI_VOI sentään.

Menneet on menneitä .Aika kulkee eteenpäin vaikka joillekin se on vaikeaa hyväksyä.Ei auta vaikka kuinka paasaa muuta. Nutturapäitä ei enää ole eikä tule..::))

Toki on vielä " vanhan kansan " nynnyjä helluntainaisia jotka alistuvatkin , mutta harvassa.

• getyht5y6u

Isebel johti seurakuntalaisa harhaanohjaamalla heitä harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhratua lihaa. Muuta ei sanota meikistä tai hajuvedestä-. TIesitkö että balsamit ja muut hajusteet oli yleisesti kätössä silloin koska ei ollut deodoranttia vielä keksitty. Haju oli valtava. Oli pakko laittaa hajusteita. Jeesuksenkin ruumis hajustetiin kuoleman jälkeen balsameilla, lue itse. Myös Maria valeli balsameita Jeesuksen päähän aterialla hänen hautaamistaan varten. Älä sano synniksi sitä mitä Raamattu ei sano suynniksi. Myös Jobin tyttärelle annettiin nimi "silmämaalirasia" Keren-Puk. Lue Raamattua niin et ole omien ajatustesi varassa. väärien ajatustesi.

• hhhdfghxhd

hajuvesi ei ole synti Jeesuksenkin päälle kaadettiin balsamia. Nuina aikoina ei ollut dedoranttia, hajuvesiä (nardusöljy, balsami) käyettiin yleisesti. Kun paastoat voitele hiuksesi...
      Meikit ei ol esynti. Jobin tyttären nimi oli Keren Puk silmämaalirasia.
      Isebelin synti ei ollut meikit tai hajuvesi.

• utyerrew

Sanotaan kuitenkin uuden testamentin puolella: "Älköön teidän kaunistuksenne olko ulkonaista, ei hiusten palmikoimista eikä kultien ympärillenne ripustamista eikä koreihin vaatteisiin pukeutumista".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      22
      6606
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      27
      4110
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      31
      2982
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      171
      2973
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1848
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1744
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1614
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1612
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1478
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1440
    Aihe