Suvaitsen Iisebelejä

näinolenkokenut

Meillä käy seurakunnassa kaikenlaisia Iisebelejä, joilla huorahtavat asut, runsaasti meikkiä ja hajuvettäkin. Tiedän muutaman taustoista sen verran, että synnillistä elämää viettävät, pari eronnutta ja yksi muuten vain iloluontoinen alkoakin ottaa välillä ja käy ravintoloissa. Eipä ole minun tehtävä tuomita heitä eikä suinkaan edes kuvitella että joku Jumala heitä tuomitsisi. Ei kuulu mielestäni kristityn lähimmäisenrakkauteen sellainen. Seurakunnassa käy kyllä ahdasmielisiä tuomareita ihan riittävästi. En lotkauta korvaani heidän suuntaansa.

6

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voimaailmoo

      voi mattilaingenrjööri, se on sellainen asia, että niitä harmaita huivipäisiä mummoja ei taida löytyä etes körttiläisyyrestä ennää. Ehkä siun pittää muuttoo poies kaikista missä on immeisii :D

    • eitaaksepäin

      Minne tämä mattila olisi Suomen naisia viemässä....?! Islamilaisuuteen, alistetuiksi, miestään pelkääviksi huivit ja hunnut päässä kulkeviksi alistetuiksi naisiksi....VOI_VOI sentään.

      Menneet on menneitä .Aika kulkee eteenpäin vaikka joillekin se on vaikeaa hyväksyä.Ei auta vaikka kuinka paasaa muuta. Nutturapäitä ei enää ole eikä tule..::))

      Toki on vielä " vanhan kansan " nynnyjä helluntainaisia jotka alistuvatkin , mutta harvassa.

    • getyht5y6u

      Isebel johti seurakuntalaisa harhaanohjaamalla heitä harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhratua lihaa. Muuta ei sanota meikistä tai hajuvedestä-. TIesitkö että balsamit ja muut hajusteet oli yleisesti kätössä silloin koska ei ollut deodoranttia vielä keksitty. Haju oli valtava. Oli pakko laittaa hajusteita. Jeesuksenkin ruumis hajustetiin kuoleman jälkeen balsameilla, lue itse. Myös Maria valeli balsameita Jeesuksen päähän aterialla hänen hautaamistaan varten. Älä sano synniksi sitä mitä Raamattu ei sano suynniksi. Myös Jobin tyttärelle annettiin nimi "silmämaalirasia" Keren-Puk. Lue Raamattua niin et ole omien ajatustesi varassa. väärien ajatustesi.

    • hhhdfghxhd

      hajuvesi ei ole synti Jeesuksenkin päälle kaadettiin balsamia. Nuina aikoina ei ollut dedoranttia, hajuvesiä (nardusöljy, balsami) käyettiin yleisesti. Kun paastoat voitele hiuksesi...
      Meikit ei ol esynti. Jobin tyttären nimi oli Keren Puk silmämaalirasia.
      Isebelin synti ei ollut meikit tai hajuvesi.

      • utyerrew

        Sanotaan kuitenkin uuden testamentin puolella: "Älköön teidän kaunistuksenne olko ulkonaista, ei hiusten palmikoimista eikä kultien ympärillenne ripustamista eikä koreihin vaatteisiin pukeutumista".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe