Aika tuskainen tilanne pari uuden suositun merkin toimitusaikojen suhteen.
Skoda Karoq menee 6-9kk, jopa 12kk saattaa mennä.
VW T-Roc ainakin 6 kk
Seat Ateca 6-12kk riippuen mallista
kyllä melkein vuoden tilausaika on aivan liian pitkä.
Siinä ehtii jo asioita muuttumaan ja uusia malleja tulemaa
Uusien autojen toimitusajat!
19
4962
Vastaukset 19
- klkjsksdklsdsklddkl
Suomen automyynti on niin vähäistä ja katteet olemattomia ankaran verotuksen takia että tämän vuoksi ei tehtaan kannata erityisemmin panostaa suomiautojen kiirehtimiseen tuotannossa kun on parempiakin markkinoita olemassa. Kuka tietää jos tänne laitetaankin kaikki kakkoslaatuiset paskat kun eihän niistä saa ykkösten hintaakaan...
- mikä-suomiauto
kerro mikä on "suomiauto"?
Mitkä merkit tekevät "suomiautoja"??? - skjkdklfkksdjld
mikä-suomiauto kirjoitti:
kerro mikä on "suomiauto"?
Mitkä merkit tekevät "suomiautoja"???Tarkoittaa Suomesta tilattuja autoja. Jos sattuu perjantai-illan viimeiset yksilöt tai maanantai-aamun krapulayksilöitä tulemaan niin eikun Suomeen vaan, eihän niistä saa kunnollisten hintaakaan...
- jareswagen
Jos auton odottaminen ahdistaa, niin kannattaa keskittyä vain niihin "heti ajoon"-tarjouksiin, mitä löytyy melkein joka liikkeestä. Ne ovat sitä paitsi edullisempia ja yleensä jopa lisävarusteltuja, jotta ne saataisiin kaupaksi pitkän odottelun jälkeen.
- kiimassaTuleeHarhalaaki
noista "heti ajoon" löytyy vain tosi harvoin sopivaa. Eikä ne oikeasti ole sen halvempia, koska tilausautostakin saa alenukset. Kun auton ostaa ajatuksella, eikä vain kovassa kiimassa, niin osaa varautua kuukausien odotteluun ja silloin se ei ole mikään ongelma.
- vittumitäporukkaa
kiimassaTuleeHarhalaaki kirjoitti:
noista "heti ajoon" löytyy vain tosi harvoin sopivaa. Eikä ne oikeasti ole sen halvempia, koska tilausautostakin saa alenukset. Kun auton ostaa ajatuksella, eikä vain kovassa kiimassa, niin osaa varautua kuukausien odotteluun ja silloin se ei ole mikään ongelma.
Kyllä on taas kermapersiitä palstalla, pitäisi se oma erikoisvarusteltu Yksilö saada heti ajoon ja ilmaiseksi tietenkin...
- toista-mieltä
vittumitäporukkaa kirjoitti:
Kyllä on taas kermapersiitä palstalla, pitäisi se oma erikoisvarusteltu Yksilö saada heti ajoon ja ilmaiseksi tietenkin...
kyllä jos uuden auton itselleen haluaa ja sen maksaa, niin kyllä se sitten pitää olla sellainen
minkä haluaa, eikä mitä nyt sattuu olemaan.
Ei siinä mitään kermaperseilyä ole vaan omaa tahtoa.
Minä en ainakaan kovin usein uusia autoja tilaa, niin kyllä sen täytyy aika
kohdalleen mennä kun sen tempun tekee
- samoin
XC40 Volvo myös vuoden odotusaika , muihin malleihin kuin näihin jotka nyt on
tullut, esimmäisen erän autot - pakkokysyy
Kuka saatanan idiootti jonottaa jotain hikistä Skodaa vuoden?
- surkea.valinta
Se idiootti, joka antaa Helkaman kyykyttää itseään oikein huolella.
- KysyntäOnKovaa
Kun haluaa laadukasta kyytiä, suorituskykyä, eikä tarvitse pelätä että aito ruostuu heti kuten Toyota. Kyllä sä Holisti sen tiedät.
- valitse.luotettava
KysyntäOnKovaa kirjoitti:
Kun haluaa laadukasta kyytiä, suorituskykyä, eikä tarvitse pelätä että aito ruostuu heti kuten Toyota. Kyllä sä Holisti sen tiedät.
Jos haluaa laadukasta kyytiä korjaamokäyntien sijaan, niin pitää viimeiseen asti välttää VW-konsernin DSG-vaihteistoja. Oikea automaatti on laadukas ja aina paremmin varusteltu kuin VW:n ämpärimuovilla kuorrutettujen prolemallien kojelaudat, mitkä on lähes suoraan matkittu joistakin 90-luvun meseistä. Pitää kuulua johonkin fanaattiseen sokota-lahkoon, jotta jaksaisi odotella tavisautoa puoli vuotta tai pidempään.
- HolistiToyoSaarnaaja
valitse.luotettava kirjoitti:
Jos haluaa laadukasta kyytiä korjaamokäyntien sijaan, niin pitää viimeiseen asti välttää VW-konsernin DSG-vaihteistoja. Oikea automaatti on laadukas ja aina paremmin varusteltu kuin VW:n ämpärimuovilla kuorrutettujen prolemallien kojelaudat, mitkä on lähes suoraan matkittu joistakin 90-luvun meseistä. Pitää kuulua johonkin fanaattiseen sokota-lahkoon, jotta jaksaisi odotella tavisautoa puoli vuotta tai pidempään.
Holisti hei, nuo juttusi alkaa olla jo niin väsyneitä ettei niillä ole tehoa mihinkään suuntaan.
Toyotalla taas pitää jännittää, että onko se jo valmiiksi ruosteessa kun asiakas saa sen nimiinsä, vai mitä Hole? - kerro-ihmeessä-lisää
valitse.luotettava kirjoitti:
VW konserni on toimittanut miljoonia DSG -vaihteistoja, vain pieni osa on ongelmallisia.
Niin kuin kaikilla muillakin valmistajilla.
Skoda nyt sattuu olemaan Suomessa ja Euroopassa myydyimpien joukossa,
joten aika moni niitä haluaa, ja miksei haluaisi.
Kerroppa mikä se sun "laatu" vastaava sitten on? - Kfkflflfflfl
kerro-ihmeessä-lisää kirjoitti:
VW konserni on toimittanut miljoonia DSG -vaihteistoja, vain pieni osa on ongelmallisia.
Kerroppa mikä se sun "laatu" vastaava sitten on?Joka ikinen DSG, jota minä ajanut, ollut virheellinen. Mutta niitä vain kymmenkunta.
- jos-nyt-tarkkoja-ollaan
Kfkflflfflfl kirjoitti:
Joka ikinen DSG, jota minä ajanut, ollut virheellinen. Mutta niitä vain kymmenkunta.
Minulla on ollut 3 DSG autoa omassa käytössä eikä yhdessäkään ole ollut mitään vikaa.
Lisäksi, sun tai mun henkilökohtaisilla kokemuksilla ei ole paljoa merkitystä
useiden miljoonien toimituksien joukossa
Ja kerro ihmeessä, miksi maailman suurin autojen valmistaja vuodesta toiseen
toimittaisi miljoonia viallisia vaihteistoja, ja niitä ostetaan miljoonia?
60-70% ja ylikin kaikista VW myynnistä on DSG vaihteistolla - niemals.dsg
jos-nyt-tarkkoja-ollaan kirjoitti:
Minulla on ollut 3 DSG autoa omassa käytössä eikä yhdessäkään ole ollut mitään vikaa.
Lisäksi, sun tai mun henkilökohtaisilla kokemuksilla ei ole paljoa merkitystä
useiden miljoonien toimituksien joukossa
Ja kerro ihmeessä, miksi maailman suurin autojen valmistaja vuodesta toiseen
toimittaisi miljoonia viallisia vaihteistoja, ja niitä ostetaan miljoonia?
60-70% ja ylikin kaikista VW myynnistä on DSG vaihteistollaHajoavien DSG-laatikoiden tarinaa kannattaa kysellä VW:n suunnitteluosastolta, sillä siellähän se megaluokan töppäys on tehty.
- ei.korjaamolle
kerro-ihmeessä-lisää kirjoitti:
Kerroppa mikä se sun "laatu" vastaava sitten on?Laatua kannattaa katsoa vaikka Auto-Bildin suuresta laatututkimuksesta, missä kartoitetaan useita tekijöitä. Jostakin syystä korean ja japanin autot vaan on laadukkaita, mutta Euroopan autoissa on kaikenlaisia suunnittelumokia, valmistusvikoja sekä runsaita takuukorjauksia.
Mm. VW on keskitasoa alempana, kun vuosittain löytyy yhä uusia ongelmakohtia.
- Anonyymi
mersulla on tällä hetkellä vaikeuksia toimittaa autoja uudestakaupungista autot myöhässä ainakin 2 kk. toimitusajat uusille tilauksille 8 kk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20965Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl513831- 49791
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59568Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560