Länsiauto on surkein

Länsiautonpankki

Kaksi kuukautta vanhat laskut vielläkin hoitamatta ja edelleen valehtelevat olevansa vakaavaraisia.
Saakohan niiltä ostaa auton ja maksaa sitten joskus kun sattu saamaan ekstraa rahaa jostakin muualta 😂🤣
Ei voi kun sanoa että paska firma jota kannattaa välttää, auto-bil kuuluu siihen.

15

6924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vältäryöstö

      https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/lansiauto-oy/02887469/taloustiedot Niin tässä sitten totuus. Erittäin vakavarainen yritys tuo länsiauto. Omavaraisuusaste 47% eli omaisuutta on n.100miljoonaa euroa liikevaihdon ollessa 228 miljoonaa. Voittoakin on tehty todella mukavasti. Kyllä tuossa firmassa on hyvä olla kenen tahansa kun noin hyvin kulkee. Kateellisilla jalasmökki pienyrittäjillä vaan puntti tutisee kun näkevät että länsiauto myy 10 kertaa pienemmällä korolla kuin he itse, siinä syy miksi kauppa siellä käy. Länsiauton korko on usein uusissa autoissa usein 0,4-0,7% tod vuosikorko. Kun monissa muissa liikkeissä korko on 4-8% tod vuosikorko. Järkyttävää asiakkaan ryöstämistä...välttäkää.

      • Eivapaaehtisestisponsori

        Kai sitä pystyy pienellä korolla myymään kun rahoittaa toiminnan muiden firmojen kustannuksella?
        Yritä suorittaa työ tuolle firmalle ja kun maksun aika pitäisi olla niin kas kummaa se ei olekkaan. Kyllä sunkin mielipide olisi ihan toinen jos tekisit töitä ja maksaisit veroja.
        Sähköposteihin ei vastata. Puhelin on vain puheposti minkä viesteihin ei myöskään vastata.
        Ja viellä huomautuksena en myy autoja!
        Olen kyllä autojen kanssa tekemisissä ja siinä hyvässä asemassa että minulta kysytään mistä kannattaa ostaa auto, länsiauton konserni ei enää ole niitä mitä suosittelen.
        En voi suositella asiakkailleni liikettä joka ei hoida omatkaan asiansa kuntoon.
        Tämäkin kirjoitus poistetaan varmaan sääntöjen vastaisena pian, niin on muutkin poistettu jossa en kehu länsiautoa!


    • Autoverkkohäkkiapinat

      Aloittaja on joku kateellinen jobbariliikkeen myyjä tai itse autojobbari eli kauppias. Autojobbariliikkeitä on paljon ja ne on yleensä niitä autoverkkoaitahäkkikauppoja joota näkyy teiden laidoilla. Pihassa on melkein paalausvalmiita autoja rivissä tussilla kirjoitetuin hintalapuin:) kun ei jobbari osaa konetta juuri käyttää.

      • Eivapaaehtisestisponsori

        Enpä myy autoja vaan työsuorituksia. Ja 35v aikana länsiauto on ainoa autoliike joka ei ole laskunsa hoitanut!
        Jopa nuo haukkumasi jobbaritkin ovat toistaiseksi maksaneet tehdyt työt.
        On täysin harhaa kuvitella että iso yritys olisi luotettava yhteistyökumppani, niistä kun puuttuu henkilövastuu kokonaan!


      • Oletkojobbari

        Kyllä sä varmaan jotain jobbaroit kummiskin? Vai ootko tehny työn heikosti?


    • paskaa

      Kaikkea palkkakusetusta länsiautossa työntekijöitä kohtaan, se kertoo puljusta kaiken.

      • kateus.vie.kalatkin

        Niin, eikä edes tienaa 8000 eur/kk.


    • yrjöö

      Eikä länsiautopaskassa edes 2000/kk.
      Omistaja varmaan kokoomustalainen

    • annid

      autobil on länsiauto kaatopaikka.minua on länsiautossa huiatu.vanhasta autosta tarjoti 3000 ja autobil myy sen 11500
      länsiauto mekaanikko palkka on perseesta.ei sieltä saa hyvätä palveua

    • Anonyymi

      Länsiauto Herttoniemessä valehdellaan asiakkaille ja jätetään töitä tekemättä. Laskutus kyllä toimii.:
      Kerran sain karhulaskun huollosta ja renkaiden vaihdosta, jonka olin maksanut.
      Autoani kolhittiin noutopalvelun yhteydessä. Huoltoneuvoja kehoitti tekemään vahinkoilmoituksen. Siihen en suostunut.
      Sitten hän kehotti ottamaan noutofirm yhteydenaan bilgouhin. En tähänkään suostunut, koska olin tilannut palvelun Länsiautosta. Tämän jälkeen ei tapahtunut mitään.
      Bilgousta otettiin sitten viikkojen päästä yhteyttä ja sanottiin, että bilgo kuvaa autot noutaessa ja palautettaessa. Olimme vaimon kanssa vastaanottamassa autoa, eikä palautusta hoitanut tyttö kuvannut autoa. Silti Bilgosta sanottiin, että ovat tutkineet lähtö- ja palautuskuvat.
      Viimein kolmen kuukauden kuluttua sain vietyä auton korjattavaksi.
      Toisella kerralla renkaiden vaihto venyi 1,5- tuntiseksi. Huoltoneuvoja sanoi palautuksen yhteydessä, että rengaspaineen sensori on mennyt rikki. Paskapuhetta. Jouduin viemään auton rengaspaineen resetaatioon erikseen.
      Lisäksi olin tilannut uuden auton. Komponenttipulan vuoksi meni vuosi, kun myyjä ilmoitti, että autoa ei saa. Eipä sitten tarjottu muuta autoa tilalle.
      Eli summa summarum. Länsiauto hyvästi. Minulla on jo uusi auto - eri merkkinen ja Länsiautoa en suosittele kellekkään.

    • Anonyymi

      Jep. Surkeaa palvelua. Ei vastata puhelimeen, korjaukset joka kerta myöhässä, ja kaiken lisäksi samana päivänä luvattiin tiettyyn hintaan korjaus JA loppu viimeiseksi muuttivat sitäkin yläkanttiin. Ei enää koskaan.

    • Anonyymi

      Länsiauto. Surkea korjaamo. Vika :Autopurkaa akkua. Auto valmis johon olivat uusineet akun. Ilmoitin että akku on uusi . Vaadin rahoja takaisin sain vaan akun hinnan tyhjästä työstä maksoin .
      En suosittele.

    • Anonyymi

      Aivan paska autokauppa, en koskaan ole nuin huonosta autokaupasta laittanut autoa, eka ja vika kerta

      • Anonyymi

        Mitä tai mihin olet autoa laittanut?


    • Anonyymi

      Se on kun länsiauto on itä Euroopassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe