Islamilaiset kurdimuslimit ja

sikapirjo_pönninen

64

1746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • träskelijan

totuus löytyy muualta kuin valtamedian valhemediasta

• EiKoskaanEnää

Niin ja kyllä suomiukkokin...

• Oksettavaasuomiukkoa
        EiKoskaanEnää kirjoitti:

Niin ja kyllä suomiukkokin...

Taitaa ollakin niin että lähinnä ulkomaalaiset lisää suomalaisten rikoksia; poltetaan jopa vastaanottokeskus jossa oli naisia lapsineen! Ja kehoitetaan facebookissa raiskaamaan musliminaisia js toivotaan ”suvakkiämmän” raiskaamista ulkomaalaisen osalta. Näinhän nitä naisia ja lapsia suojellaan

• bussikuski_ja_2tutkinto
        Oksettavaasuomiukkoa kirjoitti:

Taitaa ollakin niin että lähinnä ulkomaalaiset lisää suomalaisten rikoksia; poltetaan jopa vastaanottokeskus jossa oli naisia lapsineen! Ja kehoitetaan facebookissa raiskaamaan musliminaisia js toivotaan ”suvakkiämmän” raiskaamista ulkomaalaisen osalta. Näinhän nitä naisia ja lapsia suojellaan

yhy yhy yhy yhy

• Oksettavaasuomiukkoa kirjoitti:

Suomalaisia naisia ja lapsia suojellaan..

Mamupatjat/petturiämmät ei tee mitään muuta kuin kuppaa Suomea niinkuin iilimato.

• Käytöstavat
        KonnaKettu kirjoitti:

Suomalaisia naisia ja lapsia suojellaan..

Mamupatjat/petturiämmät ei tee mitään muuta kuin kuppaa Suomea niinkuin iilimato.

Ettei vaan ota päähän kun joku ulkomaalainen ”vei sun naisen”? Hahhahahaa. Ei mikään ihme. Muslimimiehen seurassa saan tuntea itseni prinsessaksi; hän avaa mulle oven, kantaa kauppakassit ja jopa mun laukunkin ja avaa jopa auton oven ja samalla ojentaa käden kun nousen auton penkistä. Ojentaa käden myös kun nousen bussin penkistä. Oikea herrasmies. Tällaista kohtelua en ole ikinä saanut suomalaisjuopoilta minkälaisia mun entiset suomalaismiehet oli

• sikapirjo_pönninen
        Käytöstavat kirjoitti:

Ettei vaan ota päähän kun joku ulkomaalainen ”vei sun naisen”? Hahhahahaa. Ei mikään ihme. Muslimimiehen seurassa saan tuntea itseni prinsessaksi; hän avaa mulle oven, kantaa kauppakassit ja jopa mun laukunkin ja avaa jopa auton oven ja samalla ojentaa käden kun nousen auton penkistä. Ojentaa käden myös kun nousen bussin penkistä. Oikea herrasmies. Tällaista kohtelua en ole ikinä saanut suomalaisjuopoilta minkälaisia mun entiset suomalaismiehet oli

Yhy yhy yhy

• Käytöstavat kirjoitti:

Eli 18 vuotiaana olit paksuna nigerialaiselle ensimmäisen kerran? Ja parissakymmenissä niksulle oli tehty toinen kakara, siinä välissä erottu. Hankittu kaksoistutkinto ja koluttu muutama juoppo suomiukkokin läpi. Milloin ehdit käymään Tunisiassa?

Kiirettä on sinulla pitänyt, tuollainen on toki mahdollista mielikuvitusmaassa.

• Ohiononneksi
        paavolan_pena kirjoitti:

Eli 18 vuotiaana olit paksuna nigerialaiselle ensimmäisen kerran? Ja parissakymmenissä niksulle oli tehty toinen kakara, siinä välissä erottu. Hankittu kaksoistutkinto ja koluttu muutama juoppo suomiukkokin läpi. Milloin ehdit käymään Tunisiassa?

Heti kun valmistuin sain ensimmäisen lapseni. Tapailin eron jälkeen suomalaisukkoja jotka paljastui juopoiksi. Kyllä on suomalaisessa miehessä paljonkin vikaa kun exäni olivat juoppoja ja olivat vielä kykenemättömiä tekemään mitään omatoimisesti. Piti kiikuttaa jopa aamutossutkin miehelle ja kerätä hänen heittämät pyykit lattialta pyykkikoppaan kun ei itse osannut. Olin vain pelkkä äitihahmo. Sen jälkeen tapasin nykyisen mieheni ja elän elämäni parasta aikaa. Olenkin huomannut että uskonnottomat miehet haksahtaa helpommin juopottelemaan kuin uskossa olevat. Uskossa oleminen tuo turvaa. Mielestäni uskonnollinen kasvatus on lapsillekin hyväksi

• Antimusulmaani
        Ohiononneksi kirjoitti:

Heti kun valmistuin sain ensimmäisen lapseni. Tapailin eron jälkeen suomalaisukkoja jotka paljastui juopoiksi. Kyllä on suomalaisessa miehessä paljonkin vikaa kun exäni olivat juoppoja ja olivat vielä kykenemättömiä tekemään mitään omatoimisesti. Piti kiikuttaa jopa aamutossutkin miehelle ja kerätä hänen heittämät pyykit lattialta pyykkikoppaan kun ei itse osannut. Olin vain pelkkä äitihahmo. Sen jälkeen tapasin nykyisen mieheni ja elän elämäni parasta aikaa. Olenkin huomannut että uskonnottomat miehet haksahtaa helpommin juopottelemaan kuin uskossa olevat. Uskossa oleminen tuo turvaa. Mielestäni uskonnollinen kasvatus on lapsillekin hyväksi

Täyttä p*skaa liki koko viesti. Sinä olet ollut ukoton ja lapseton rekkalesbo koko ikäsi revit wanhoilla päivilläsi jotain iloa trollailusta..

". Olenkin huomannut että uskonnottomat miehet haksahtaa helpommin juopottelemaan kuin uskossa olevat. "

Tuo on ainoa mikä on totta yhteenpötköönoksentamisessasi.

• Kukakohanmahtaaolla
        Antimusulmaani kirjoitti:

Täyttä p*skaa liki koko viesti. Sinä olet ollut ukoton ja lapseton rekkalesbo koko ikäsi revit wanhoilla päivilläsi jotain iloa trollailusta..

". Olenkin huomannut että uskonnottomat miehet haksahtaa helpommin juopottelemaan kuin uskossa olevat. "

Tuo on ainoa mikä on totta yhteenpötköönoksentamisessasi.

Hahhahahaa. Taidat ite olla vaan joku katkera viinaanmenevä suomiukko. Kenestähän puhut? Oon ollut tällä palstalla jo pari vuotta. Sekoitat vissiin johonkin toiseen kirjoittajaan jota en tiedä.

• Antimusulmaani
        Kukakohanmahtaaolla kirjoitti:

Hahhahahaa. Taidat ite olla vaan joku katkera viinaanmenevä suomiukko. Kenestähän puhut? Oon ollut tällä palstalla jo pari vuotta. Sekoitat vissiin johonkin toiseen kirjoittajaan jota en tiedä.

Pari vai pikemminkin toistakymmentä? Turhaan yrität, SIka.

• Käytöstavat kirjoitti:

Ei ole samanlainen naismaku.. Ei ole ollu kilpailua.

Oon karulla tavalla komea mies. :D Saan naisia.

199senttiä ja 150kiloa lappilaista puuta.. Mettässä kasvatettua.

Eihän emännät ees oleta että oon herrasmies. :D Lämpösenä ovat siltikkin.

Mamupatjat on lähinnä maanpettureita...
        Sossu - lidl - Vuokralähiö välillä näkee näitä valaita.. "miehiä" ei näy missään.

Mie en tee hommia sitä varten että Suomi pystyy elättämään joitain vitun homo erectuksia afrikasta ja jihadisteja joista ei tule ikinä olemaan mitään hyötyä Suomelle..

Painukoon sekarotuisine ja täysrotuisine mukuloineen helevettiin Suomesta.
        Ämmät mukana kans..

• Käytöstavat
        KonnaKettu kirjoitti:

Sossu - lidl - Vuokralähiö välillä näkee näitä valaita.. "miehiä" ei näy missään.

Mie en tee hommia sitä varten että Suomi pystyy elättämään joitain vitun homo erectuksia afrikasta ja jihadisteja joista ei tule ikinä olemaan mitään hyötyä Suomelle..

Ämmät mukana kans..

Ei sun tarvii mua elättää. Me maksamme oman elämisemme itse et sinä. On niin mahtavaa kun mies kantaa mun puolesta television kokoisen laukunkin ja ojentaa käden kun nousen ja pukee takinkin päälle kun lähdemme ulos tai pois ravintolasta. Monelta saanut kuulla ettenkö itse osaa ja olenko jotenkin vajaakuntoinen. Ei ole siitä kyse. Onhan tämä naisen huomioiminen parempaa kuin kännissä örveltäminen ja tappeleminen mikä on tyypillistä suomalaisukoilla. Muslimimiperheissä tytöissä kasvatetaan prinsessoja ja naiset ovat niitä kuningattaria. Suomalaisukoissa paljonkin vikaa kun entiset mieheni olivat juoppoja eivätkä osanneet mitään tehdä omatoimisesti. Onneksi tulin uskoon. Islam ei salli alkoholia. Ei ole nuoret ryyppäämässä

• Sikabella
        Käytöstavat kirjoitti:

Ei sun tarvii mua elättää. Me maksamme oman elämisemme itse et sinä. On niin mahtavaa kun mies kantaa mun puolesta television kokoisen laukunkin ja ojentaa käden kun nousen ja pukee takinkin päälle kun lähdemme ulos tai pois ravintolasta. Monelta saanut kuulla ettenkö itse osaa ja olenko jotenkin vajaakuntoinen. Ei ole siitä kyse. Onhan tämä naisen huomioiminen parempaa kuin kännissä örveltäminen ja tappeleminen mikä on tyypillistä suomalaisukoilla. Muslimimiperheissä tytöissä kasvatetaan prinsessoja ja naiset ovat niitä kuningattaria. Suomalaisukoissa paljonkin vikaa kun entiset mieheni olivat juoppoja eivätkä osanneet mitään tehdä omatoimisesti. Onneksi tulin uskoon. Islam ei salli alkoholia. Ei ole nuoret ryyppäämässä

Hihii hahaa suojelee muslimit pissa kakka muslimit prinsessa ja kuningatar hihii hahaa suojelee muslimit pissa kakka muslimit

• Käytöstavat
        paavolan_pena kirjoitti:

Onhan meillä molemmilla isovanhemmat joiden luo ollaan viety lapset. Nyt kun tuo nuorinkin on 8-vuotias voimme hänetkin ottaa ulkomaan matkoille tai muille reissuille mukaan. Nuorempana olen myös matkustellut Tunisiassa , Marokossa ja Turkissa perheeni kanssa. Islam alkoi kiinnostamaan mua lukiossa ja tutustuin siihen paremmin silloin.

• paavvolan_pena
        Käytöstavat kirjoitti:

Onhan meillä molemmilla isovanhemmat joiden luo ollaan viety lapset. Nyt kun tuo nuorinkin on 8-vuotias voimme hänetkin ottaa ulkomaan matkoille tai muille reissuille mukaan. Nuorempana olen myös matkustellut Tunisiassa , Marokossa ja Turkissa perheeni kanssa. Islam alkoi kiinnostamaan mua lukiossa ja tutustuin siihen paremmin silloin.

Et sinä muslimi ole sen enempää kuin minäkään. Olet erittäin häiriintynyt telaketjufemakko joka julistaa islamin"uskoisten"miesten erinomaisuutta tekosyynä miesvihalle suomiukkoja kohtaan.

Nuo jutut kuningattarista ym ovat silkkaa lööperiä ja senhän jokainen joka ei elä missään kuplassa tietääkin.

• Käytöstavat kirjoitti:

Kai tajuat ettei se raha sinne sossuun ilmesty tyhjästä..

Kuten olen jo aiemmin sanonu.. Jos sossu poistettais niin poistuis mamu ongelmaki.

• köyhienkyykyttäjä
        KonnaKettu kirjoitti:

Kai tajuat ettei se raha sinne sossuun ilmesty tyhjästä..

Kuten olen jo aiemmin sanonu.. Jos sossu poistettais niin poistuis mamu ongelmaki.

Juu köyhät kyykkyyn. Ei ole kuule sitten teillä rikkaillakaan turvallista liikkua.

• köyhienkyykyttäjä kirjoitti:

Juu köyhät kyykkyyn. Ei ole kuule sitten teillä rikkaillakaan turvallista liikkua.

Käyn duunissa... Olen siis rikas..

Miksei olis turvallista?

Meinaakko että nistit, mamupatjat, mamut, suvakit rupeaa väkivaltasiksi kun ei yhteiskunta elätä?

Lakupekat, piripäät ja hinttarit käy päälle.. :D Yhteiskunnan kerma.

Ei saa sitten ruikuttaa rasismista kun murjon ne kaikki ruumishuoneelle.

• Sossun turva pitäs mennä vaan suomalaisille...

Sitä ei ole suuniteltu tukemaan koko maailman väestöä.

• SepeteusSepe
        Käytöstavat kirjoitti:

Minkäs takia ylipäätään sitten olit suomijuoppojen kanssa? Se on vähän niin kuin oma valinta jos otat juopon ja sitten vollotat päälle "yhyy yhyy" kun se juo viinaa... no perkele tottakai se juo viinaa, kun on helevetti juoppo!!!

• Eikoskaanenää
        SepeteusSepe kirjoitti:

Minkäs takia ylipäätään sitten olit suomijuoppojen kanssa? Se on vähän niin kuin oma valinta jos otat juopon ja sitten vollotat päälle "yhyy yhyy" kun se juo viinaa... no perkele tottakai se juo viinaa, kun on helevetti juoppo!!!

Yritin saada uutta suhdetta aikaan mutta suomalaisista miehistä ei ollut mihinkään juopottelun takia. Siksi päätin kokeilla ulkomaalaista ja voin sanoo olevani paljon onnellisempi. Sä taidat vaan olla sille suomalaismiehellesi pelkkä äiti et onnee vaan loppuelämällesi. Enää mun ei tarvitse olla miehelle äiti kun nykyinen mies on omatoiminen eikä jätä mitään viime tinkaan toisin kuin suomalaiset miehet. On niin ihmeellistä että suomalainen mies tarvitsee äidin mutta suomalainen nainen ei etsi isähahmoa. Muslimimies ei ryyppää toisin kuin suomalainen kännikala. Susoittelen jokaiselle naiselle vaihtelua. Vaihtelu voi virkistää. Ulkomaan matkoillakin oon saanut nauttia prinsessapäivästä ja samaa tekee oma mieskin. Aina kun lähdemme ulos hän auttaa takin pukemisessa ja avaa mulle oven , kantaa kaikki naisen kantamukset ja jopa ojentaa käden kun nousen ylös tuolista tai autosta. Tämän jälkeen en ole ikinä halunnut suomalaista miestä.

• amalia_jokinen
        Eikoskaanenää kirjoitti:

Yritin saada uutta suhdetta aikaan mutta suomalaisista miehistä ei ollut mihinkään juopottelun takia. Siksi päätin kokeilla ulkomaalaista ja voin sanoo olevani paljon onnellisempi. Sä taidat vaan olla sille suomalaismiehellesi pelkkä äiti et onnee vaan loppuelämällesi. Enää mun ei tarvitse olla miehelle äiti kun nykyinen mies on omatoiminen eikä jätä mitään viime tinkaan toisin kuin suomalaiset miehet. On niin ihmeellistä että suomalainen mies tarvitsee äidin mutta suomalainen nainen ei etsi isähahmoa. Muslimimies ei ryyppää toisin kuin suomalainen kännikala. Susoittelen jokaiselle naiselle vaihtelua. Vaihtelu voi virkistää. Ulkomaan matkoillakin oon saanut nauttia prinsessapäivästä ja samaa tekee oma mieskin. Aina kun lähdemme ulos hän auttaa takin pukemisessa ja avaa mulle oven , kantaa kaikki naisen kantamukset ja jopa ojentaa käden kun nousen ylös tuolista tai autosta. Tämän jälkeen en ole ikinä halunnut suomalaista miestä.

Taas valheellista propagandaa..kahden vauvan äippänä nigerialaisen lempattua sinulla oli muka aikaa koluta pari vuotta läpi erinäisiä suomiukkoja kunnes tapasit sen legendaarisen bussikuskin marokosta. Jos tuo pitäisi kutinsa olisit helvetin huono äippä mutta mehän toki tiedämme mitään lapsia, niksua eikä marokkolaista ei ole olemassakaan.

Eikä myöskään niitä suomiukkoja.

• Käytöstavat
        KonnaKettu kirjoitti:

Ämmät mukana kans..

Minä ainakin toivon miehen uskomista jumalaan. En halua ateistia. Mielestäni suomi on luopunut liikaakin uskonnosta. Taidat ite olla juuri sellainen törkimys joka jättää naisen ennemmin oven väliin tai juoksee karkuun jos tällä on television kokoinen matkalaukku käsissä. Ulkomailla sentään mun ei tarvitse kantaa yksinäni isoja kantamuksia vaan paikallkset miehet auttavat vieraitakin naisia. Siinä olisi suomalaisilla miehilläkin opittavaa. Saan tuntea itseni prinsessaksi ja naiseksi kun mies tekee ne raskaimmat hommat. Jumala säästi naisen siltä raskaimmalta osalta ja se on vain jumalan rakkautta naista kohtaan.

• femakko_ja_timantti
        Käytöstavat kirjoitti:

Minä ainakin toivon miehen uskomista jumalaan. En halua ateistia. Mielestäni suomi on luopunut liikaakin uskonnosta. Taidat ite olla juuri sellainen törkimys joka jättää naisen ennemmin oven väliin tai juoksee karkuun jos tällä on television kokoinen matkalaukku käsissä. Ulkomailla sentään mun ei tarvitse kantaa yksinäni isoja kantamuksia vaan paikallkset miehet auttavat vieraitakin naisia. Siinä olisi suomalaisilla miehilläkin opittavaa. Saan tuntea itseni prinsessaksi ja naiseksi kun mies tekee ne raskaimmat hommat. Jumala säästi naisen siltä raskaimmalta osalta ja se on vain jumalan rakkautta naista kohtaan.

yhy yhy yhy

• Suomiukkooksettaa
        SepeteusSepe kirjoitti:

Pidä sä vaan se suus kiinni ja ole ilman persoonaa mököttämässä kun se sun suomalaisukkos tekee jotain. Tällaisia nää suomiukot on eli ihan paskaa aviomies materiaalia. Ulkomaalaiset miehet on sentään oikeita herrasmiehiä jotka eivät kohtele naisiaansa miten lystää vaan heille nainen on kuin aarre johon ei muut koske

• ei-islamille
        Suomiukkooksettaa kirjoitti:

Pidä sä vaan se suus kiinni ja ole ilman persoonaa mököttämässä kun se sun suomalaisukkos tekee jotain. Tällaisia nää suomiukot on eli ihan paskaa aviomies materiaalia. Ulkomaalaiset miehet on sentään oikeita herrasmiehiä jotka eivät kohtele naisiaansa miten lystää vaan heille nainen on kuin aarre johon ei muut koske

Joko on amalialla perjantaiputeli juotu ja toinen menossa?

• Käytöstavat kirjoitti:

Jumalaan vai allahiin?

Miksi pitäs uskoa jumalaan... Mitä väliä sillä on.

En ole ateisti.. Jätän vaan kaikenlaiset rukoushetket välistä.

Naisen pitää käyttäytyä niinkuin hieno nainen jotta saa hyvää kohtelua..

Suvaitsevaiset patjat on yleensä niin tulehtuneen näkösiä että en mene koskemaan heidän tavaroihinsa ilman suojapukua..

• Onkserikasvai
        Käytöstavat kirjoitti:

Kuka hiivatti tää kassi-alma on?

• Vakkajakansilöytäneet
        paavolan_pena kirjoitti:

Todellisuudessa ei ole suomiukolle kelvannut no ehkä juopoille, koska haluaa heittäytyä miehen holhoamaksi lapseksi eikä elättää itseään vaan olla musumiehen sossurahoilla. Sivistynyt suomiukko on herrasmies eikä vaadi naiselta keskiaikaista roolia kohdellakseen hyvin ja ihmisenä. Joten musu on ainoa ratkaisu hänelle.

• Suomiukkolapseksijäänyt
        Vakkajakansilöytäneet kirjoitti:

Todellisuudessa ei ole suomiukolle kelvannut no ehkä juopoille, koska haluaa heittäytyä miehen holhoamaksi lapseksi eikä elättää itseään vaan olla musumiehen sossurahoilla. Sivistynyt suomiukko on herrasmies eikä vaadi naiselta keskiaikaista roolia kohdellakseen hyvin ja ihmisenä. Joten musu on ainoa ratkaisu hänelle.

Ehei kun sinä oot joutunut heittäytymään sille suomalaisukollesi holhottavaksi lapseksi ja pitämään sen turpas kiinni tekemällä sen voileivän ja leikkiä äitiä. Pidä nyt siis se turpas kiinni ja mee tekee se voileipä kuten kunnon nainen. Minä taas teen asioita ilman miehen lupia eli saan päättä mitä harrastan, ketä tapaan, mitä töitä teen tai mitä opiskelen. Oma mies on sentään omatoiminen eikä tarvii paasata mitään teinikuningasta jonka pitäisi juuri heti saada se pizza lämpimäksi pelikoneen ääreen. Ite joudut vaan sille suomiukolles olemaan aina kiltti etkä saaa mitään kyseenalaistaa tai sanoa vastaan

• Käytöstavat

Tai sitten vaan oot olevinas joku supernainen joka ei tarvii miehensä apua. Mä aion kasvattaa omat poikani suojelemaan naisia ja kohtelemaan heitä kuin kukkaa kämmenellä. Suomessa pojista tulee lähinnä machoilijoita, nössöjä tai juoppoja joille pitää vielä leikkiä äitihahmoa. Minusta on mahtavaa kun saan tuntea itseni naiseksi ja arvostetuksi kun mies kantaa mun puolesta raskaat kantamukset ja on todellinen herrasmies

• voileipä_ja_kauppakassit
        Käytöstavat kirjoitti:

Tai sitten vaan oot olevinas joku supernainen joka ei tarvii miehensä apua. Mä aion kasvattaa omat poikani suojelemaan naisia ja kohtelemaan heitä kuin kukkaa kämmenellä. Suomessa pojista tulee lähinnä machoilijoita, nössöjä tai juoppoja joille pitää vielä leikkiä äitihahmoa. Minusta on mahtavaa kun saan tuntea itseni naiseksi ja arvostetuksi kun mies kantaa mun puolesta raskaat kantamukset ja on todellinen herrasmies

Ehe ehe ehe....

Jenkkimies, brittimies, kauppakassit, kaksoistutkinto, aasialainen vaimo, nigerialaismies, marokkomies, naisten suojelijat, new york, pattaya, jazzclub, putkonen, tittelin tuure, kuningatar, timantti, prinsessa, nössö, tilastot, julkiset saunat...

Sinä sika se vain jaksat vuodesta toiseen satuilla.

• kurdiarska

KORAANISSA oikein kehoitetaan tappamaan vääräuskoisia,ei käännyttämään !!!

• Kerromeillekin

Mitä keskiaikaista siinä on että naista kohdellaan kuin kukkaa kämmenellä ja prinsessa a? Ettei vain itseäsi ota päähän, kun oma miehesi ei ole herrasmies vaan pitää sua ”itsenäisenä” naisena kun osaat oikein itsekin avata sen oven ja osaat itsekin avata auton oven.

• Rapedw
        Ohiononneksi kirjoitti:

Olen nähnyt Muslimin juovan viinaa.

• Raamikkaitajaraittiita
        Rapedw kirjoitti:

Olen nähnyt Muslimin juovan viinaa.

Hahahhaaa, lähinnä taitaa suomalaiset miehet juopotella. Ei ihme miksi suomalaisilla miehillä löllyy kaljamaha. Arabit ovat todella raamikkaita ja isompiakin lihaksia olen nähnyt heillä kun olen käynyt jumpassa. Arabeilla on hyvä maku pukeutumisen suhteen. Suomalaisen miehen pukeutuminen on niin junttia mitä tulee huumoripaitoihin ja pieruverkkareihin. Käytöskin on myös junttia ja arabimies on todellinen herrasmies.

• Antimusulmaani
        Raamikkaitajaraittiita kirjoitti:

Hahahhaaa, lähinnä taitaa suomalaiset miehet juopotella. Ei ihme miksi suomalaisilla miehillä löllyy kaljamaha. Arabit ovat todella raamikkaita ja isompiakin lihaksia olen nähnyt heillä kun olen käynyt jumpassa. Arabeilla on hyvä maku pukeutumisen suhteen. Suomalaisen miehen pukeutuminen on niin junttia mitä tulee huumoripaitoihin ja pieruverkkareihin. Käytöskin on myös junttia ja arabimies on todellinen herrasmies.

Ethän sinä missään jumpassa käy, haavemaailmassasi saat olla islamissa sellainen kuin haluat olla. Ilman timmiä kroppaa..

Ai niin mutta pelkkää palturiahan sinä satuilet jokaisessa viestissäsi.

• Naisenvapaus
        Antimusulmaani kirjoitti:

Ethän sinä missään jumpassa käy, haavemaailmassasi saat olla islamissa sellainen kuin haluat olla. Ilman timmiä kroppaa..

Ai niin mutta pelkkää palturiahan sinä satuilet jokaisessa viestissäsi.

Mä en mitään miesten lajeja harrasta joten jumppa on sellainen mitä naiset voi tehdä. En anna omien tytärten ryhtyä bodaajiksi tai fitness tytyiksi. Kauheeta katsoa kun siskon tyttö haaveilee bodaajaksi ryhtymisestä. Kukaan mies ei tule sellaisesta koviksesta tykkäämään. Ei oma mieheni ainakaan katsoisi mua jos mulla ois vähänkin lihakset. Lihakset kuuluu miehille

• Antimusulmaani
        Naisenvapaus kirjoitti:

Mä en mitään miesten lajeja harrasta joten jumppa on sellainen mitä naiset voi tehdä. En anna omien tytärten ryhtyä bodaajiksi tai fitness tytyiksi. Kauheeta katsoa kun siskon tyttö haaveilee bodaajaksi ryhtymisestä. Kukaan mies ei tule sellaisesta koviksesta tykkäämään. Ei oma mieheni ainakaan katsoisi mua jos mulla ois vähänkin lihakset. Lihakset kuuluu miehille

Jenkkimies, brittimies, kauppakassit, kaksoistutkinto, aasialainen vaimo, nigerialaismies, marokkomies, naisten suojelijat, new york, pattaya, jazzclub, putkonen, tittelin tuure, kuningatar, timantti, prinsessa, nössö, tilastot, julkiset saunat...Ja "raskaana olleen naisen pahoinpitely rajat kiinni mielenilmaisussa".

• paskaakirjoitat

Vai ei muslimimiehet juo,ainakin turkissa miehet käyttää viinaa ja siellänon myös huume ongelma. Eikä miehet omia naisiaan kovinkaan hyvin kohtele.Enkä koskaan ole nähnyt miehen kantavan ostoksia kotiin,vaan naiset raahaa lapsia ja raskaita ostoskasseja .

• jäitkiinnivalheesta

"olen nähnyt raamikkaita ja isoja lihaksia arabimiehillä,kun olen käynyt jumpassa. Älä kirjoita omiasi,jos sulla oikeasti olis muslimimies,et varmasti olis jumppaamassa siellä missä on vieraita miehiä.

• naisenvapaus
        jäitkiinnivalheesta kirjoitti:

"olen nähnyt raamikkaita ja isoja lihaksia arabimiehillä,kun olen käynyt jumpassa. Älä kirjoita omiasi,jos sulla oikeasti olis muslimimies,et varmasti olis jumppaamassa siellä missä on vieraita miehiä.

Käy siellä kuntosalilla muitakin treenaamassa! Oon vaan kiinnittänyt huomion kuinka raamikkaita nuo arabit ovat verrattuna suomalaisiin miehiin. En ole tullut sinne iskemään miehiä. Mähän pukeudunkin peittävämmin kun jumppaan ja pukeudun joka tilanteessa peittävämmin. Naimisissa olevan naisen ei kuulu esitellä itseään. En ymmärrä miksi naimisissa olevat naiset kulkee minihameissa jolloin vieraat miehet kuolaa mutta suomiukko vaan uhkaa antaa turpaan jos joku tulee huutelemaan pervoja. Arabimies ei anna ikinä naisensa pukeutua paljastavammin ja tästä voisi moni suomalaisukkokin ottaa oppia. MINKÄLAISEN KUVN TE HALUUTTE ANTAA NAISISTANNE KUN SALLITTE NIIDEN KULKEA PERSE ESILLÄ

• onneksiolensuomalainen
        naisenvapaus kirjoitti:

Käy siellä kuntosalilla muitakin treenaamassa! Oon vaan kiinnittänyt huomion kuinka raamikkaita nuo arabit ovat verrattuna suomalaisiin miehiin. En ole tullut sinne iskemään miehiä. Mähän pukeudunkin peittävämmin kun jumppaan ja pukeudun joka tilanteessa peittävämmin. Naimisissa olevan naisen ei kuulu esitellä itseään. En ymmärrä miksi naimisissa olevat naiset kulkee minihameissa jolloin vieraat miehet kuolaa mutta suomiukko vaan uhkaa antaa turpaan jos joku tulee huutelemaan pervoja. Arabimies ei anna ikinä naisensa pukeutua paljastavammin ja tästä voisi moni suomalaisukkokin ottaa oppia. MINKÄLAISEN KUVN TE HALUUTTE ANTAA NAISISTANNE KUN SALLITTE NIIDEN KULKEA PERSE ESILLÄ

Ainakin sinä annat itsestäsi täysin tyhmän ja sekavan kuvan. Arabimies ei anna naisten kulkea paljastavissa vaateissa,mutta eihän arabimies anna naisten tehdä mitään muutakaan,mitä haluaavat.Sääliksi käy musliminaisia.

• Avaasilmäsi
        onneksiolensuomalainen kirjoitti:

Ainakin sinä annat itsestäsi täysin tyhmän ja sekavan kuvan. Arabimies ei anna naisten kulkea paljastavissa vaateissa,mutta eihän arabimies anna naisten tehdä mitään muutakaan,mitä haluaavat.Sääliksi käy musliminaisia.

Kyllä se on suomiukko joka haluu päättää naisen tekemisistä. Etkö näe silmilläsi? Toki kun oot sen suomalaisukkosi lumoissa niin ethän sä näe todellisuutta. Mitä sääliä musliminainen kaipaa? Musliminaiset saavat ihan vapaasti poistua kodista. Ihan julkisella paikallahan nuo liikkuvat kuten sinä tai minäkin. Tunnen taas suomalaisia äitejä jotka eivät saa poistua kodista.

• saunat_ja_tilastot
        Avaasilmäsi kirjoitti:

Kyllä se on suomiukko joka haluu päättää naisen tekemisistä. Etkö näe silmilläsi? Toki kun oot sen suomalaisukkosi lumoissa niin ethän sä näe todellisuutta. Mitä sääliä musliminainen kaipaa? Musliminaiset saavat ihan vapaasti poistua kodista. Ihan julkisella paikallahan nuo liikkuvat kuten sinä tai minäkin. Tunnen taas suomalaisia äitejä jotka eivät saa poistua kodista.

yhy yhy yhy räh röh oink

• hihihihihii
        Avaasilmäsi kirjoitti:

Suomiukko alistaa ja islamissa nainen saa olla oma itsensä...

• suomalaineneialistu
        Avaasilmäsi kirjoitti:

Ei suomimies päätä naisen tekemisestä,kun yksikään nainen suomessa ei alistu määräyksen alle. En näe musliminaisen elämässä mitään hyvää. Etkö seuraa mitä maailmalla tapahtuu,ei sieltä hyvää kuuluu musliminaisten elämästä,vaikka olisvat prinsessajia,miehiän on toteltava. Etkä varmasti tunne suomalaisia naisia jotka eivät saa poistua kotoa.

• Suomalainenmiesoksettaa
        suomalaineneialistu kirjoitti:

Ei suomimies päätä naisen tekemisestä,kun yksikään nainen suomessa ei alistu määräyksen alle. En näe musliminaisen elämässä mitään hyvää. Etkö seuraa mitä maailmalla tapahtuu,ei sieltä hyvää kuuluu musliminaisten elämästä,vaikka olisvat prinsessajia,miehiän on toteltava. Etkä varmasti tunne suomalaisia naisia jotka eivät saa poistua kotoa.

Tämän palstan suomiukot päättää myös sinunkin tekemisistä. Olet kuin koira jonka perään katsoa

• 13c

Kerro lisää.....

• palstansekopäälle
        Suomalainenmiesoksettaa kirjoitti:

Tämän palstan suomiukot päättää myös sinunkin tekemisistä. Olet kuin koira jonka perään katsoa

Ei kannata väitellä kanssasi sekopää,olet palstan tyhmäksi heittävyvä nainen,vaikka hyvin tiedät että ulosantisi on täyttä huttua.

• thug__disposal
        palstansekopäälle kirjoitti:

Ei kannata väitellä kanssasi sekopää,olet palstan tyhmäksi heittävyvä nainen,vaikka hyvin tiedät että ulosantisi on täyttä huttua.

Trollihan tuo on vaikkakin jälkeenjäänyt sellainen.

• Raaka_-_Watson

Minä olen tie, totuus ja elämä.

• Raaka_-_Watson-PS

• yhyhyhyhyhyh
        Raaka_-_Watson-PS kirjoitti:

lisäksi: enemmistö suomalaismiehistä ovat vaarallisia

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005621895.html

Lehti: Suomalaismies pidätetty Sveitsissä – epäillään nuoren naislääkärin murhasta

"hihihihihihihi"

• voileipä_ja_kauppakassit

"hihihihihihihi"

• Oksettaviaovat

Lehti: Suomalaismies pidätetty Sveitsissä – epäillään nuoren naislääkärin murhasta

Ihan totta. Suomalainen mies onkin ihan paska

• SepeteusSepe

Joo "suomalaismies" = 1 kpl = enemmistö... järki ei paljon päätä pakota, mutta en sellaista edes vahingossa epäillytkään :)

• ahmedin_patja_alennuksel

Kierrätys- ja vastaanottokeskuksissa matupatjojen vaihtoviikot. Täysin kulahtaneet ja tautiset tapaukset uloskantohinnoin, ei palautusoikeutta sillä eihän ne kelpaa enää suomimiehelle. Parempi olisi jos joku vaan kävisi hakemassa ilmaiseksi ja kiikuttaisi matupatjat sellaisiin maihin jossa niillä voisi olla vielä jotain käyttöä, Suomessa ei niillä tee enää mitään.

• IvanIvanow

Muslimeja ei saa arvostella mistään. He ovat niin pyhiä. Islamin nimeen saa kuitenkin tappaa viattomia ihmisiä. Puukottaa tai ajaa autolla yli. Miksi nämä ihmiset tekevät tuollaista Islamin nimissä?
      Miksi musliminaiset eivät saa vapauttaa päättää itse käyttävätkö huivia tai ei. Väkivalta muslimiyhteisön sisällä on suurta. Harva uskaltaa vaihtaa uskontoa pelossa joutua pahoinpidellyksi tai pahimmassa tapauksessa tapetuksi. Miksi musliminaisille ei anneta oikeutta päättää itse elämästään.
      Muutama vuosi sitten musliminainen seurusteli ruotsalaisen miehen kanssa. Seurauksena oli, että nainen tapettiin.
      Miksi ei katkaise mieluummin siteitä sukuun, kun alkaa surmaamaan viatonta ihmistä? Muutama vuosi sitten muslimimies eli parisuhteessa suomalaisen naisen kanssa. Hän sai kaksi lasta.
      Mies oli kuitenkin äärettömän mustasukkainen ja pahoinpiteli vaimoaan. Vaimo pakeni usein naapuriin turvaan, Kun vaimo muutti Raumalle miestään pakoo, niin mies hankki pistoolin ja surmasi naisen. Lapsille tämä oli kova järkytys. Mies perusteli tekoaan suvun kunnialla.
      Päästyään vankilasta, hän oli kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mies kuvitteli, että hän olisi saanut anteeksi äärimmäisen tekonsa. Sellaista ei voi koskaan antaa anteeksi.
      Nuori nainen seurusteli muslimimehen kanssa ja he saivat lapsen. Syystä tai toisesta mies pahoinpiteli isoäidin. Isoäiti vuosi verta ja oli shokissa tapahtumasta.
      Varoituksen sana muslimeista. On vaikea tietää ketä tai ketkä ovat kunnon muslimeja. Te naiset olkaa hyvin varovaisia. He saattavat olla aluksi hyvin kohtelijaita, mutta lopulta ei osaa sanoa, mihin kaikki päättyy. Moni on kokenut ensihuuman, jonka jälkeen on ollut vuorossa karu todellisuus.

• Raaka_-_Watson

Nuohan ovat kaikki kunnon muslimeja
        Jokainen esimerkki toimi täsmälleen koraanin oppien mukaan. Eikös se tee niistä esimerkillisiä muslimeja

• Antimusulmaani

Eivät tainneet asiakkaatkaan olla vääräuskoisia pottunokkia...

• NainenJokaPelkää

Kiertäkää muslimit kaukaa, hyvin kaukaa.
      Heidän kanssaan ei kannata olla missään tekemisissä.
      Sitten kun olette heidän kanssaan eri mieltä tai jopa yritätte periä heiltä esim. vuokrasaatavianne, henkenne on vaarassa. Henkenne ei ole minkään arvoinen.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7669
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1915
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      819
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe