Tänään kun olin töissä yks tuli kysymään missä siiderit on ja mä sanoin tuolla oikealla jaa okei se vastasi, sit se sanoi et taida osata hommasi (sit mä suutuin vittu kyllä mä tiedän mitä teen en sanonut niin tietenkään sille kun olin töissä pitää olla ystävällinen asiakkaille vaikka mitä joku sanois) mä sanoin jaa sä tarkoitat alkoholittomat siider joo ne on täällä, sit se sanoi jotain ett joo alkoholia ei sitä... jotain se sanoi ehkä "ei kukaan sitä juo" ei en oikee muista, "ja sä puhut varmaan ruotsia" (vittu kyllä mä suomea osaan yhtä hyvin kuin ruotsia aattelin) ja sit se selitti "jaa onko teillä jossain muualla tätä alkoholitonta siideriä teillä on joskus ollut hyllyjen päädyissä sitä tosi hölmöä olla alkoholittomia siidereitä hyllyjen päädyssä tosi tosi hölmöä" (aattelin melkein sanoa tän joo no en mä oo päättänyt missä ne tuotteet pitää olla) voi että ku oli outo asiakas
Outo asiakas
1
100
Vastaukset
Mitä tykkäätte tästä voitte kertoa omia kokemuksia jostain oudoita adiakkaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176020
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04661- 563160
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262876Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332436Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452350Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme222033Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381560
- 1791437