Kyllä tämä Alavus on ihana paikka asua, jos et tiedä kuinka hyvin sinulla itsellä menee niin naapurit ainakin tietää.
Alavus on ihana paikka asua
38
2484
Vastaukset
- ireaparakki
Nomitenkäs naapuriilla menöö?
- Anonyymi
Nooo,yhdellä käy ukkomies tervehdyskäynnillä.Tai sitte puhuvat vain uskonasioita verhot kiinni.
- eitäältä
Juuh, pitää kyllä osittain paikkansa.Kesti alussa aikansa oppia ymmärtämään,tai yrittää ymmärtää pohjalaisten juoruilu:työpaikoissa etenkin.Ketä kiinnostaa kuka on eronnut tai muuta,ei minua ainakaan.Ja toisten asioista kerrotaan ja ihan selvästi kadehditaan kun jollain menee hyvin,se on tosi päällenäkyvää.On ollut oppimista.
- Kyttäyskultuuri
Kepulaiset kutoo verkostojaan,kun tappiot tulee mediassa esille.
Niillä on nyt paniikki. - Rajanaapuri
Kateus pitää ansaata, sääliä saa ilimanki.
- Anonyymi
se on totta että alavudella juorutaan toisten asioita ja udellaan mut meeppä kysyy niiltä jotka juoruaa niitten asioita johan tuloo niillä kiire lähtiä pois :)
alavus on mikä on.. - Anonyymi
Elämäni järkevin päätös lähteä sieltä!
- Anonyymi
Kuitenkin pitää Alavus-sivua käydä kattelemas?
- Anonyymi
Ehkä emme menettäneet mitään😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä emme menettäneet mitään😊
Nautin marinastanne. Vertaan teitä hömilöt nykypaikkani ihmisiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nautin marinastanne. Vertaan teitä hömilöt nykypaikkani ihmisiin
Nykypaikkasi hömilöitä ei kannata verrata ihmisiin!!!
- Anonyymi
Huomattu sama ilmiö. En ole täältä kotoisin vaikka muuten kiva paikka asua.
- Anonyymi
kaatteeks käy nua teitin maitokannut. Ja niitä on kuulkaa monta.
- Anonyymi
On täälä asuttu jo monta polvea, mukava paikka, teitokoneetki opettiin ikäihmisille kunta maksoi.
Vaakunan kohtalosta tulee surku kun se oli niin komia. - Anonyymi
Alavuudella eletään tappojen ja murhien ympärillä. Ei mikään normaalin perheen asuinpaikka.
- Anonyymi
Yhteen aikaan mainoksessa kysyttiin, oletteko käynyt Alavudella? Noo, pari kertaa olen poikennut siinä ABC:llä ja jatkanut sittn matkaa.
- Anonyymi
Minä se käyn ympärä vuoden polokupyörällä ABC asemalla.
- Anonyymi
Minoon hihrelly sinne kesät talavet, sielon kyllä hyvää se kaalisoppa.
- Anonyymi
Sais alkaa jo pesäpallo.
- Anonyymi
Ei vaan, on tää hieno paikka. Vaikka en täällä virallisesti asukaan.
Mutta jos Alavus tekisi saman kuin Mustasaari, eli sallisi kesämökin muuttamisen vakituiseksi asunnoksi, musta tulisi Alavutelainen samantien.
https://yle.fi/uutiset/3-12369768- Anonyymi
Näin ei saa menetellä, alavutelainen mentaliteetti on katoava luonnonvara, sitä pitää varjella kuin naisen kipiää genitaalia.
Tämä pöhlöys on niin uniikkia ettei vastaavaa mistään löydy, oikeastaan alavus pitäisi aidata ja laittaa maanteille puomit että liikennettä sisään ja ulos pystyisi valvomaan tarkasti.
Mielenlaatu voi olla konfliktin sattuessa ulkovaltojen kanssa pelastava tekijä, oletettu vihollinen kiertää kaukaa, sotilastiedustelu kyllä on ottanut selvää tästä avohoitolasta.
Sitä se sisäsiitto teettää, naapurien kanssa naitu sadat vuodet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin ei saa menetellä, alavutelainen mentaliteetti on katoava luonnonvara, sitä pitää varjella kuin naisen kipiää genitaalia.
Tämä pöhlöys on niin uniikkia ettei vastaavaa mistään löydy, oikeastaan alavus pitäisi aidata ja laittaa maanteille puomit että liikennettä sisään ja ulos pystyisi valvomaan tarkasti.
Mielenlaatu voi olla konfliktin sattuessa ulkovaltojen kanssa pelastava tekijä, oletettu vihollinen kiertää kaukaa, sotilastiedustelu kyllä on ottanut selvää tästä avohoitolasta.
Sitä se sisäsiitto teettää, naapurien kanssa naitu sadat vuodet.Tämä lausunto sopii suurimpaan osaan Suomen kuntia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä se sisäsiitto teettää, naapurien kanssa naitu sadat vuodet.A: n perimää on liikaa.
- Anonyymi
Siellä on hyvä kyttäysmökki Saarijörven rannalla.Ostaasin heti jos vain sais asua ympäri vuoden.Eikö Ns -seuralaaset ja kepusatraapit viisi ajaa kaavoitusasiaa jotta kesämökki olis vakituunen asunto.
Lupaan valvoa 24/7 löytöpaikkaa ja mahapalkalla.Ns Seuran tulee toimittaa pontikat.ruuat ja elintarvikkeet.polttopuut ilmatteeksi.Salakaadettua hirvenlihaa on oltava pakastin täynnä.Sähköjä en itte maksa.Eikun toimeen.Työhaluja piisaa- Anonyymi
Olen sitä monasti miettinyt että kuinka se kepuliporukka ja helluntai sakki keskenään pärjää ?
Kun ne on vähä niinku samalla asialla mutta eri kööriis, tulee niitä eturistiriitoja, siitäki olen kyllä satavarma että ne on keksiny konstin millä saa rahat mukana krematorioon, ne ei tännemuille mitään jätä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sitä monasti miettinyt että kuinka se kepuliporukka ja helluntai sakki keskenään pärjää ?
Kun ne on vähä niinku samalla asialla mutta eri kööriis, tulee niitä eturistiriitoja, siitäki olen kyllä satavarma että ne on keksiny konstin millä saa rahat mukana krematorioon, ne ei tännemuille mitään jätä.Jotkut ajattelee että kuollessa tulee muuttoauto mutta ei, kyllä se on ruumisauto ja sillä ei ylimääräistä kuskata.
- Anonyymi
Jos tehtäs geeniselvitys niin kaikki täälä ois veljet keskenään.
- Anonyymi
Nykyään on veljet keskenään , siskot on naitu mualle.
- Anonyymi
Mitä serkumpi sitä herkumpi.
Kyllä on Alavuden kylillä lähes kaikki naapuritalot sukulaisia keskenään- Anonyymi
Yllätys, kaameita mörköjä.
- Anonyymi
On on hjyvä paika ja vielä ku naapurit ahterilaiset littyvät kaupungiinne. Site teillä on myös banda.
- Anonyymi
Tampereen pirkanmaalainenko siellä taas vauhdissa? Ookko käyny Keskisellä ja Rysköillä pettymässä?
- Anonyymi
En tiedja mita tarkkoittat , mutta bandat on pian Alvudellakin! Alavud rikas , viela pian koyha , nyyh.,
- Anonyymi
Kun läden Tampereelle niin käyn katsomassa Tammerin baarissa Aulista.
Juokohan vielä Martellin Gordon bleu konjakkia vai onko vaihtanut Monopoliin
Kyllä on Tammer kaupungin kallein hotelli.
Jopa Keskisen mökkiäkin kalliimpi. - Anonyymi
Mitenkä tämä Hilkan tapaus voinemmeko keskustella siitä
- Anonyymi
Hyvä kun otit puheeksi. Vähän niinkuin Beatles ettei voi liikaa korostaa
- Anonyymi
Joka kaupungissa ja kunnassa juorutaan.
Helsingissä, sivistyksen kehdossa on oikein juorulehti 7 päivää.
Tarvittaessa siellä juorutaan jopa alavutelaisista. - Anonyymi
Hilkasta Auliksesta ja Paavosta kirjoitti Hymy.Keskisenmäen tapahtumista 7 päivää lehti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989