Nasset haaveilevat

Huomautttaja

17% kannatuksella liittävänsä Suomen natoon. Nasseja on aika ajoin muistutettava ettei noilla lukemilla natoon mennä nyt eikä koskaan.
Huomaan että ei edes pitkäperjantai ole saanut teitä rauhoittumaan, vaan olette riekkuneet palstalla suu vaahdossa, molokkikin, uskovainen mies.

44

1202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TurhaLuulo

Todellisuudessa usko on se, että silloin kun liitymme on tilanne sellainen, että enemmistö sitä kannattaa!

Meidän puolellamme on aika ja itse presidentti Putin!

• Huomautttaja

"Meidän puolellamme on aika ja itse presidentti Putin!"
        Putinin aikaan ei liitytä, 6 vuotta on lian lyhyt aika kansan mielipiteen kääntämiseksi Suomessa.
        Itseasiassa aika ajaa naton ohi ennen kuin Suomi siihen liittyy.

• TiltunUskoOnHeikko

Putin pystyy tekoihin, joilla kannatuksen voi kääntää enemmistöksi YHDESSÄ PÄIVÄSSÄ,

Luota sinäkin ”meidän mieheen”!

• Huomautttaja
        TiltunUskoOnHeikko kirjoitti:

Putin pystyy tekoihin, joilla kannatuksen voi kääntää enemmistöksi YHDESSÄ PÄIVÄSSÄ,

Luota sinäkin ”meidän mieheen”!

Yhdessä päivässä? Sitäkö odotat? Toivotko että Putin tekee "mainilat"?

• AikaNäyttää

En toivo mitään, mutta yleistilanne voi muuttua yhdessä päivässä paljon! Putin on aika arvaamaton.

• jottatotuuseiunohdu

Suomi liittyy tai on liittymättä Natoon, jonain päivänä. Tämä Nato, ei ole tärkein kysymys.

Suomi kuuluu länteen ja on osa EU-aluetta, sekä pohjoismaa.

Tärkeintä on, että omat puolustusvoimamme ovat kunnolliset ja riittävät.

Tärkeätä on maanpuolustustahto ja sitoutuminen yhteisen turvallisuuden rakentamiseen.

Jos joutuisimme uhkan tai hyökkäyksen kohteeksi tarvitsemme omille motivoituneille puolustajillemme apua ja tukea heti. Meidän on kahdenvälisillä sopimuksilla varmistettava, että emme jäisi yksin.
      Ruotsin ja Nato-maiden (Norja,Tanska,Saksa,Hollanti jne.) , sekä Yhdysvaltojen ja Iso-Britanian kanssa meillä on sovittuna paljon puolustukseen liittyvää yhteistoimintaa ja avunantoa.
      Näin pitää ollakin, koska esim. Natossakin on vain jokunen jäsenmaa, joka kykenee antamaan noppeasti ja runsaasti apua hädän hetkellä. (Yhdysvallat, Iso-Britania, Ranska , joilla on Ohjuksia,lentotukialuksia,laivoja ja nopeantoiminnan erikoisjoukkoja, jotka kykenevät nopeaan ja tehokkaaseen avunantoon.)

Suomalaisista suuri osa on kusetettu suomettamalla Nato-vastaisiksi, vaikka esim. EU:n väestöstä 95% asuu Naton jäsenmaassa ja tähän joukkoon suomalaistenkin olisi pitänyt ymmärtää hyvänsään aikan liittyä.
      Mutta ei Nato mikään välttämättömyys ole. Nämä asiat voidaan ratkaista ja hoitaa muullakin tavalla.
      Toki Nato olisi ollut suomalaisillekin se fiksumpi ja selkeämpi vaihtoehto, tämän selvän turvallisuusvajeen korjaamiseen.

• TietäjäTarkentaa

Paljonko uskot ihmisen pistävän painoarvoa tuollaiselle ryssän rakin räksytykselle?
      Ja onhan se 17% aika paljon enemmän kuin ryssän huoraksi haluavilla, noin 0,001%.
      Kunhan koitat myös tuon muistaa.

• Noin 90% ihmisistä, joita ei ole onnistuttu eikä onnistuta kusetettamaan käymään ja kärsimään USA:n puolesta sen jokapuolella riehuvia sotia.
        Saattaa olla hieman ylikin tuon. Ja itsesuojeluvaisto ei ole mitään "suomettumista". Te lapset, jotka synnyitte tähän vapaaseen ja riippumattomaan maahan, ette edes ymmärrä kuinka paljon edeltävät sukupolvet ovat uhranneet maan hyväksi, jotta te saisitte haukkua heitä mm. "suomettumisesta".

• Huomautttaja

No terve, pikku hellankoukku, oletko jo saanut kansakoulun käytyä loppuun.
        Gallup tuloksesi on vanha, tosin oli minunkin, viimeisimmässä, helmikuussa tehdyssä kannatusmittauksessa natoon liittymistä kannatti VAIN 8%. Revi siitä pikku poju.
        https://www.reservilaisliitto.fi/uutishuone/uutiset/liittoutumattomuuden_kannatus_noussut_selvasti.39992.news

"Vastustajien määrä pienenee arvatenkin todella nopeasti, jos kakka iskee tuulettimeen ja vanja yrittää alkaa toimia Suomen rajojen sisäpuolella.
        Se vaan on FAK-TA!."
        Jos ja Jos ja jos, osaatkos poju muuta kuin jossitella? Tuskin

• TietäjäTarkentaa

Olipas nokkelaa...
        Mutta ihan uteliaisuudesta näytätkö vielä että missä kohtaa minä olen Natoa kannattanut, eihän se voi noin nokkelalle kaverille olla kovinkaan vaikeata.
        Sillä olisihan se aika sääli jos pelkällä mutuilulla menettäisi uskottavuutensa ja saisi vielä idiootin leiman itseensä.
        Niin että missä kohtaa minä olen Natoa kannattanut???

• Huomautttaja kirjoitti:

No terve, pikku hellankoukku, oletko jo saanut kansakoulun käytyä loppuun.
        Gallup tuloksesi on vanha, tosin oli minunkin, viimeisimmässä, helmikuussa tehdyssä kannatusmittauksessa natoon liittymistä kannatti VAIN 8%. Revi siitä pikku poju.
        https://www.reservilaisliitto.fi/uutishuone/uutiset/liittoutumattomuuden_kannatus_noussut_selvasti.39992.news

"Vastustajien määrä pienenee arvatenkin todella nopeasti, jos kakka iskee tuulettimeen ja vanja yrittää alkaa toimia Suomen rajojen sisäpuolella.
        Se vaan on FAK-TA!."
        Jos ja Jos ja jos, osaatkos poju muuta kuin jossitella? Tuskin

Mielenkiintoista. Taulukosta selviää, että vain 31% kansastamme on sitä mieltä, ettei NATO:on pitäisi liittyä eikä edes säilyttää mahdllisuutta liittyä. Kunhan Putin vielä sekoilee lisää, niin hekin varmasti muuttavat kantaansa.

• Huomautttaja
        moloch_horridus kirjoitti:

Mielenkiintoista. Taulukosta selviää, että vain 31% kansastamme on sitä mieltä, ettei NATO:on pitäisi liittyä eikä edes säilyttää mahdllisuutta liittyä. Kunhan Putin vielä sekoilee lisää, niin hekin varmasti muuttavat kantaansa.

Taulukosta selviää että natoon haluaa liittyä heti 2% ja lähivuosina 7%, ei enempää. Se kertoo kyllä mikä natoon liittymisen kannatus on tällä hetkellä Suomessa.

Taulukosta selviää että natoon haluaa liittyä heti 2% ja lähivuosina 7%, ei enempää. Se kertoo kyllä mikä natoon liittymisen kannatus on tällä hetkellä Suomessa.

"Taulukosta selviää että natoon haluaa liittyä heti 2% ja lähivuosina 7%, ei enempää. Se kertoo kyllä mikä natoon liittymisen kannatus on tällä hetkellä Suomessa."

Siitä selviää myös mainitsemani asia.

• TietäjäTarkentaa
        TietäjäTarkentaa kirjoitti:

Olipas nokkelaa...
        Mutta ihan uteliaisuudesta näytätkö vielä että missä kohtaa minä olen Natoa kannattanut, eihän se voi noin nokkelalle kaverille olla kovinkaan vaikeata.
        Sillä olisihan se aika sääli jos pelkällä mutuilulla menettäisi uskottavuutensa ja saisi vielä idiootin leiman itseensä.
        Niin että missä kohtaa minä olen Natoa kannattanut???

Ja niin hiljeni mutuilija-idiootti, on se vaan aina niin noloa kun vähäinen järki pistää puhumaan suulla suuremmalla.
        Siinä olikin sitten kaikki ''huomauttajan'' uskottavuudesta, taitaa poika pistää ihan tunteella sillä mitään järkeähän ei sen touhussa ole.

• TietäjäTarkentaa

Päinvastoin poju, sinullahan se ongelma on syytit minua Nato-nasseksi mutta jäi kuitenkin toteen näyttämättä se kommentti missä minä olen Natoa kannattanut.
        On se vaan niin noloa kun poju mussuttaa suuta suuremmalla ja joutuu heti paskomaan housuihinsa.
        Siinä olikin sitten kaikki ''huomauttajan'' uskottavuudesta, taitaa poika pistää ihan tunteella sillä mitään järkeähän ei sen touhussa ole.

• Molokki uskovainen....no sitä voi uskoa niin moneen asiaan?
      JOS kansalta kysytään Natoon ei mennä koskaan, mutta kysytäänkö kansalta....epäilen?

• Huomautttaja

Kansalta kysytään koko ajan, ole huoletta, gallupit ovat luotettavia, eikä nykyisillä luvuilla mikään jallitus jätä hakemusta jäsenyydestä.

Kansalta kysytään koko ajan, ole huoletta, gallupit ovat luotettavia, eikä nykyisillä luvuilla mikään jallitus jätä hakemusta jäsenyydestä.

Sinä et sitäkään asiaa ole päättämässä hallituksen puolesta, eikä tuo asia sun surkeaa loppuelämääs kosketa millään lailla, joten lärvi ruttuun ..........

IMHO.

• No et todellakaan ole, koska kansanäänestystä asiasta ei tule. Se on hybridisodan (vaikuttamisen) takia täysin tarpeeton riski, jota hallitus ei tule ottamaan.

Ja tuttuun tyyliin ... v*tuix vedit jälleen. En ole holhouksen alla ... päätän ja vastaan itsenäisesti kaikista asioistani.

Kesity sinä mopoJONNE vain pätemään -73 Jupivieterin kaasarin kohon D-mitalla. TIRSK!.

• TurhaTarkkis

Tarkkis taas pojuttelee tuttuun tyyliinsä:-D

• Muistathan mopoJONNE sit mainita oikein ääneen, kun pääset koittamaan sormella ... eka kerran ... . ;-)

Joko ehdit vesikeskuslämmityksen linjaventtilien säätämiseltä perehtyä riittävästi ilmailuun, että osaisit edes aloittaa kertomaan mulle sen 4-muuttujan mat. kaavan, joka todistaa, miksi lentokone lentää?.
        Joko valkeni, kuinka ylös, 4-T ottomoottori kierrosalueella, CO-ruuvi vaikuttaakaan?.
        Mikä on tärkein parametri moottorin viritystä aloiteltaessa, jonka ympärillä koko paletti "pyörii"?.

Katsos, Kumipää PPMkeskonen ja Latva-D(T) ... koitat taistella tiedoiltasi ja osaamiseltasi (Diarrealaskeminen ja -73 Jupivieterin kaasuttimen kohon D-mitta) nyrkkeilytermein korsisarjassa, tiedon ja osaamisen raskaansarjan edustajaa vastaan. Arvaappa, kuinka hauskaa minulla on?.

IMHO.

• Ja tuotakaan et olisi ikinä saanut selville ilman hakukonetta. Nostovoiman kaavan tietävä immeinen lataa vastauksen suustaan ulos alle 15 sekunnissa. Sula meni moiseen VIIKKOJA ...
        Oikein, mutta luntattuna = F l. HYLÄTTY!.

L= 1/2 roo * v2 *S*Cl
        Jossa ....
        L= nostovoima
        roo = ilmantiheys
        v2 = nopeuden neliö (m/s)
        S= siipi pinta-ala
        Cl= nostovoimakerroin (siipiprofiilin speksi)
        Tarvittavaa työtä ja voimaa ei kysytty, eivätkä liity nostovoiman kaavaan. Älä siis saivartele.

roo= m/V
        Jossa ...
        roo = tiheys
        m = massa
        V = tilavuus
        Ideaalikaasun (p) tiheys riippuu lisäksi moolimassasta(M) ja absoluuttisesta lämpötilasta(T)
        P=Mp/RT
        jossa ...
        R= yleinen kaasuvakio

Ilman tiehyden muutos tropopaussiin, 11 000m saakka ...
        roo= p / (0.2869 * (T 273.1))

Paljonko Ilman lämpötila laskee ylöspäin mentäessä?.
        Mikä on tarvittavan polttoaineen määrän laskemisessa ns. kelireservi (%)
        Paljonko on yleisilmailukoneen lakisääteinen pa-reservi?. (lentoaika)
        Miksi yleisilmailukoneen bensiinikäytt. moottorissa on ns. laukaisumagneetto?.

Perävaunun kohdalla ... lainaan kaverilta, enkä vaivaa päätäni lujuuslaskelmilla.
        Mun homma, kuljettajana, on huolehtia, että kantavuus, tai aisapaino 50-70kg (lastaus) ei ylity ja että kuorma on oikein kiinnitetty l. 2G eteenpäin, taakse ja sivuille 1G .
        ;-)

Millä vesisyvyysalueella tilavuuden muutos on kaikkein suurin?.
        Paljonko on laskennallinen ilmankulutus 40m vesisyvyydessä?.
        Kuinka syvälle voit sukeltaa paineilmalla ja miksi?.

Paljonko tarvitset kiven lohkomiseen reikäpanoksella (Aniitti)?.

Mikä on nyrkkisääntönä johtimen mitoitusperuste, ennekuin suhahtaa (A/mm2)?.
        Tuossa annan toisen mahdollisuuden, koska eka vetosi meni perceelleen. ;-)

Mites ne muut .... löytyykö googlella? ... TIRSK!.

• Kumipää PPM keskonen pitää siiis palstalaista tyhmänä, jos hän ei osaa ...
        a) diarrea-, tai lujuuslaskuja.
        b) säätää vesikeskuslämmitysjärjestelmän linjaventtiiileitä
        c) tiedä -73 Jupivieterin kaasuttimen kohon D-mittaa.

Kovin on ohkaisella pohjalla mopoJONNEN tietämys, jos nuo ovat ainoat asiat, joilla yrität päteä ja räpistellä läpi surkean loppuelämäs.
        Kun tuohon yhtälöön lisätään sekin aukoton FAK-TA, että olet säälittävä jankuttaja, niin naurattaa aina vain enemmän.
        Olet tasan yhtä säälittävä esitys, kuin Lopen Yönritari, joka sai niin pahoin pataansa, että katsoi viisaammaksi poistua palstalta .... NÖYRYYTETTYNÄ!. ;-)

Älä oo POJU katkera viisammilles, ÄLÄ! ja muistathan sitten varmasti kehua, kun saat eka kerran koittaa sormella. (AIVAN VALTAVA TIRSK).

"Kuin märkää vantusta, joka ainoa kerta", niin virtuaalisesti, kuin livenä.

IMHO.

• TarkkisVaanJaksaa

"Olet lopullisesti lyöty."

Vain Tarkkispoika heittäytyy tuomariksi omassa asiassaan? Lienee hänelle ainoa tapa saada "väittelyvoittoja"?

• Huomautttaja
        TarkkisVaanJaksaa kirjoitti:

Vain Tarkkispoika heittäytyy tuomariksi omassa asiassaan? Lienee hänelle ainoa tapa saada "väittelyvoittoja"?

Lue koko ketju niin näet ja koet. Sama koskee sinua pikku nassikka jos alat asettumaan poikkiteloin vittuilumielessä minun avaamassa (huom!) ketjussa. jos haluatte passskaaa länkyttää, niin avatkaa siihen omanne.

• TarkkisVaanJaksaa kirjoitti:

Kuulostaapa todella tutulta ... .
        Tällä palstallahan notkui eräs valeaatelinen ja oikein Hupsulan Sekonomi, jonka mielestä UIMAMAISTERIn titelin saa yliopistosta tutkinnon suoritettuaan ... ei kylläkään kyennyt nimeämään, mistä tiedekunnasta. TIRSK.

Tän nykyisen jankuttajan juttuja kun seuraa, erityisesti itsensä korostamista (näytöt laaja-alaisesta yleistietämyksestä vain puuttuu), niin eittämättä nousee mieleen se palstalta häädetty, tai oma-aloittteisesti pakoon luikkinut Lopen Viittasankari. Niin tai näin ... tämä nykyinen narsisti on varmasti melko v*ttumainen elämänkumppani/kaveri ... kenelle tahansa.

IMHO.

• Yllä esimerkki tän narsistisen jankuttajan epätoivosta.
        Niiin ironmikessiä, niin ironmikessiä ... ETTÄ!.

Joko ratkaisit käytännön fysiikkapähkinän ... ?. ;-)
        Autan reppanaa vielä sen verran, että esim. kalkkarokärmes "iskee" vain n. 2,7m/s ... pääset edes vähän "kartalle" .

IMHO.

• Itke vaan, se helpottaa. Kuitenkaan et mua saa ... .

Ymmärrän kyllä saman jo useita vuosikymmeniä sitten läpikäyneenä, että murkkuikä on sullekkin yhtä h*lvettiä. Halu alfaurokseksi on aivan järkyttävä ja tie sinne todella kivinen ja kuoppainen. Tunteet myllertävät JONNELLA laidasta laitaan. Hikeä pukkaa, tuppijuusto alkaa haista ja naama kukkii. Se tärkein sulla on poju kuiten vielä oppimatta ... opetettele kunnioittamaan vanhempia ja viisampia.
        Mulla on tuo kaikki takana, mikä sulla on vielä edessä ... kaupungin kylmillä kaduilla liikkuessas ja pesälle pääsemisestä haaveillessas. ;-)

Alku on muuten "Mini" Anitan biisistä "Syöksy Sementtiin". ;-)

• Niin ironmikesssiä, niin ironmikessiä ... että ... .

- Juurihan sinä viikko, pari takaperin väitit minun käyneen oppikoulua ja nyt väität minun käyneen peruskoulua. Huomaatko, kuinka sua viedään kuin märkää vantusta ... TAAS.

"... minä olin siinä vaiheessa jo lukiossa."

- Niimpä niin ... Sait arvatenkin vaivan palkaksi Laudatur Improbatur l. Kiittäen HYLÄTTY -todistuksen!.

-Ei tarvitse olle belgialainen, viiksekäs, herrrasmies huomatakseen, kuinka itsekeskeinen idootti sinä oletkaan. Kun tiedot ja osaaminen loppu ja huomaat saaneesi pataasi ... alkaa loputon arvailu sinua NÖYRYYTTÄNEEN kustoksen olemuksesta. Mitä se kertookaan kaltaisestasi mopoJONNESTA?. No ... sen tietää jokainen normaali ihminen, joka osaa psykologiaa ... .

ps. Joko se käytännön fysiikkatehtävä voimasta ja paineesta tuli ratkottua ... vai valuuko taas diarrealaskenta lahkeesta kenkään?. ;-)

IMHO.

• 44.Div kirjoitti:

Niin ironmikesssiä, niin ironmikessiä ... että ... .

- Juurihan sinä viikko, pari takaperin väitit minun käyneen oppikoulua ja nyt väität minun käyneen peruskoulua. Huomaatko, kuinka sua viedään kuin märkää vantusta ... TAAS.

"... minä olin siinä vaiheessa jo lukiossa."

- Niimpä niin ... Sait arvatenkin vaivan palkaksi Laudatur Improbatur l. Kiittäen HYLÄTTY -todistuksen!.

-Ei tarvitse olle belgialainen, viiksekäs, herrrasmies huomatakseen, kuinka itsekeskeinen idootti sinä oletkaan. Kun tiedot ja osaaminen loppu ja huomaat saaneesi pataasi ... alkaa loputon arvailu sinua NÖYRYYTTÄNEEN kustoksen olemuksesta. Mitä se kertookaan kaltaisestasi mopoJONNESTA?. No ... sen tietää jokainen normaali ihminen, joka osaa psykologiaa ... .

ps. Joko se käytännön fysiikkatehtävä voimasta ja paineesta tuli ratkottua ... vai valuuko taas diarrealaskenta lahkeesta kenkään?. ;-)

IMHO.

Korjaanpas virhettäni sen verran, että tarkoitin kylläkin kansakoulua, en oppikoulua ... toki samalle ajanjaksolle ne sijoittuvat. ;-)

"HEHHHEHHH, itsehän kerroit olemuksestasi näin " Olen antanut käsivarsilleni nimeksi siankinkkukäsivarret"! Kerroit siinä samalla ettet ole täyspäinen. "

- En kertonut, vaan totesin, että nimitän oikeaa käsivarttani "15kg:n siankinkuksi, joka tarvittaessa liikahtaa n. 14m/s".

Ei tainnut olla se käytännön fysikka hallussa, kun et osannut yksinkertaista laskutoimitusta ... E=1/2m*v2, josta olisit saanut vielä laskettua arvon P (kg/cm2) ... jos olisit osannut.

Miten meni, märkä vantus, tällä kertaa ... noin niinku omasta mielestäs?.

IMHO.

• Huommmautttaja
        44.Div kirjoitti:

Korjaanpas virhettäni sen verran, että tarkoitin kylläkin kansakoulua, en oppikoulua ... toki samalle ajanjaksolle ne sijoittuvat. ;-)

"HEHHHEHHH, itsehän kerroit olemuksestasi näin " Olen antanut käsivarsilleni nimeksi siankinkkukäsivarret"! Kerroit siinä samalla ettet ole täyspäinen. "

- En kertonut, vaan totesin, että nimitän oikeaa käsivarttani "15kg:n siankinkuksi, joka tarvittaessa liikahtaa n. 14m/s".

Ei tainnut olla se käytännön fysikka hallussa, kun et osannut yksinkertaista laskutoimitusta ... E=1/2m*v2, josta olisit saanut vielä laskettua arvon P (kg/cm2) ... jos olisit osannut.

Miten meni, märkä vantus, tällä kertaa ... noin niinku omasta mielestäs?.

IMHO.

"- En kertonut, vaan totesin, että nimitän oikeaa käsivarttani "15kg:n siankinkuksi, joka tarvittaessa liikahtaa n. 14m/s". "
        Kertominen ja toteaminen ovat sama asia.

"Ei tainnut olla se käytännön fysikka hallussa, kun et osannut yksinkertaista laskutoimitusta ... E=1/2m*v2, josta olisit saanut vielä laskettua arvon P (kg/cm2) ... jos olisit osannut."

E=1/2m*v2 on peruskaava liike-energialle, nuo asiat opetetaan jo lukion fysiikassa.

Työn kaava, jota pyysin sinua soveltamalla esittämään siiven nostovoiman kaavasta, ei pitänyt olla vaikea. Työ on voima kertaa matka Fs (Nm= Joule=Ws) ja siitä sovellus ja keskimääräinen teho on työ jaettuna ajalla W/t jne jne

Paineen SI järjestelmän yksikkö on Pascal (N/m2), toki voit "kiloja/nelisenttikin" käyttää. Niin ja siihen kysymykseesi, se poistettiin ajat sitten, taisi mennä heti kun laitoit. Vaikea on vastata kysymykseen jota ei näe, mutta kuten jo totesin, perustasoa. Perusjuttujen lisäksi pitää osata soveltaa tietonsa. Soveltamista nimenomaan sinulta pyysin, omassa aiheessasi.

Miten meni, siankinkkukäsivarsi, tällä kertaa ... noin niinku omasta mielestäs?.

IMHO

• ylläpidon_huomautus

Kyllä natofanit ovat tehneet kovan päivätyön natopalstalla. Työnsankarin rintamerkin ansaitsisivat.

• BumtsiBumBumBum

Mutta onneksi ei tarvitse täällä yksin olla! Tiltujen enkelikuoro säestää kiitettävästi!

• Lillepo

Ei natolla ole mitään aseita Suomen valtaukseen millään tasolla. Me teemme omat päätöksemme turvautumatta vieraan apuun josta herraparatkoon on kansallemme koitunut
      veriset seuraukset niin ekassa kuin tokassakin maailmanpalossa! -Olemme oppineet neuvottelemaan asioista ja niin on hyvä. -Turha natosingahtelu ei edusta mitään, rauhalli-
      sesti kaikki on otettava.

• BupiOnAitoQuisling

Ei Nato ole Suomea valtaamassa vaan auttamassa! Suurin uhka tulee idästä ja maan sisältä muutaman Bupin kaltaisen yhteiskunnan nakertajan taholta!

• Lillepo ... MIten Suomi koki veriset seuraukset ensimmäisessä "maailmanpalossa"??.
        Avaatko hieman, koska WW1 käytiin vuosina 1914-17, jolloin geopoliittinen plänttimme oli vielä osa venäjän keisarikuntaa ja katselimme moista julmaa menoa täysin SYRJÄSTÄ.
        Eihän nyt vaan lipsahtanut LIEROVia, tai ROMMELIa???. TIRSK.

IMHO.

• No on sitä odotettukkin ... koskas tulet pikku peukkuvahti kokeilemaan onneasi??????????.

• 44.Div kirjoitti:

No on sitä odotettukkin ... koskas tulet pikku peukkuvahti kokeilemaan onneasi??????????.

Tuota peukkuvahti nimittelyä käyttää mm.'JerePunkki'....kuinka tyhmä oikeastaan olet?

• PureJenkki kirjoitti:

Tuota peukkuvahti nimittelyä käyttää mm.'JerePunkki'....kuinka tyhmä oikeastaan olet?

Palstan peukkuvahti on todellakin hyvin oivallettu ja erittäin sopiva "arvonimi" palstan p*skamonologeja suoltavalle VALTAKUNNANVALEHTELIJALLE ja pikku aivovirtsalle.

Olet kovasssa huudossa ... titteleitäkin alkaa olla kohta yhtä paljon, kuin paskarautamikeBullShitillä. TIRSK!.

IMHO.

• PaskaKalinka

Kyllä Kremlin ääliö myrkkykääpiö hoitaa Suomen NATOon suitsait! 😀

• JoBäckman

Suomi antoi luvan Nord Stream 2-kaasuputkelle.Osoitus Venäjän ja Suomen tiivistyvästä yhteistyöstä.Euroopan kasvava energiantarve syrjäyttää Naton voimistumisen Euroopassa.On kaikille maille hieno asia saada Venäjän maakaasua.Että haaveiluksi jää Natoon liittyminen uskokaa jo pois!

Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7324
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      42
      5033
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      91
      3167
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      46
      2229
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      20
      2081
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2013
    7. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      17
      1777
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1661
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      14
      1643
    10. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      36
      1440
    Aihe