Naistenlehtiä lukeva epäkiinostava nainen

ökinzaöåä

kertoo tässä naistenlehdille muun muassa seuraavaa: Olen pohtinut useasti lopettavani lehtien tilauksen. Epäkiinostavana naisena minulla on aikaa syödä aamiainen yksinkertaisilla konsteilla kuten heräämällä riittävän aikaisin. Tiedän jopa tuhansien muidenkin perheiden kuin perheettömien toimivan itsenikaltaisesti, vuosiin mahtuu mahtava määrä tuttavuuksia vaikka toisin luulisivat. Mainoksessa näyttelijälle ovat laittaneet sanat suuhun jossa puhuu hassuja siitä kuinka vähäistä on aika kiireisillä syödä aamiaista muun muassa.

Naistelehtiä silloin kun naistenlehtien lukemiseen olen varannut itselleni aikaa , on havannointi yksi yhteen niin sanokseni käynyt ilmeiseseksi lehtien voittopuolinen kirjoittelu muun muassa liikuntaan, voimisteluun joka nykytodellisuudessa mielettään jumpaksi. Melkeinpä naistenlehtien juttujen perusteella ovat alkaneet houkuttelemaan ylipainoisia lukiokseen jotka pahasti ja vaaralisen ylipainoisina kertovat heillä olevan oikeus pahasti ylipainoisuuteensa sekä vaatetuksellaan ilmentävät omanlaista rohkeutta.

Toivottavasti lukijoille ei tule pahamieli siitä että epäkiinostavana naisena eläminen ei millään tavalla muun muassa haittaa minua vaikka en ole edes ylipainoinenkaan. Lähinnä esimerkiksi käy kiinostavuuteni, yksikään virpoja ei ole kiinostunut minun eikä kenenkään rahalisesta panoksesta, ajankäytöstä kuin muustakaan vaan ainoastaan siitä mitä virpomispalkaksi saavat siis ainoastaan niin sanotusta mitä minäminäminä ja minulle minulle saavat itselleen. En aukaise kenellekkään vieraalle, lähelläni on ihmisiä jotka eivät ole vieraita joihin voin käyttää ensin hyväntahtoisuutta ja jos budjetinni sallii sitten tulevat vieraat. Nykytodellisuudessa.

Alkaisiko naistenlehdissä riittämään juttujen kirjoittaminen himoliikkujista joiden jokaisen on oltava " ihanan aktiivinen " Älylisesti helppoa juttuja kirjoittavilta kun ei tarvitse ajattelemalla ajatella vaan pitätyy vain liikunta-aiheissaan sekä mainostaa omanlaistaan rohkeutta jonka suon heille. Eräs kulumneja kirjoittava nainen kirjoitan nainen kun en tiedä pitääkö häntä sanoa esimerkiksi henkilöksi ja ihmiseksi kun henkilökin on universaalista niin tuskin henkilöksi nimittämistä haluaa. No, kirjoitti muun muassa ihmisten tarpeesta diaksonoida omissa kuvitelmissaan milloin ketäkin sosiaalisessa ympäristössä, tiedän kun lehdistä luen. Helpotan heidän kaikkien psykologista profilia toisille määrittelevää kun itse kerron olevani Epäkiinostavanainen ilman oireita koti-ihmisenä missä milloinkin maailmalla.

1

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yiokinza

      Itsesäätelyni johdosta tarkennan puuttuvia oireita epäkiinostavana naisena , oireita joita itselläni luulottelevat olevan esimrkiksi, yksinäisyys,masennus, katkeruus, kateelisuus ja mitä kaikkea sitten keksivätkään kun tieto ei ole saavuttanut tietdon ajattelemisella muun muassa.

      Epäkiinostavat eivät hae likkauksia, peukutuksia, julkisuutta esimerkkinä muuten olisin vesipuukissa kuin kertomassa mielipiteitäni julkisuuteen " koko suomen kansan " kuultavaksi. Itseltäni juuri tällä hetkellä vaatii nöyryyttä kertoa kuinka jo nuorenanaisena työskennellessäni miesvaltaisella allalla jossa puhuivat tuhmia ja rumasti monesti lopettivat kun olin siirtynyt kassan ja asiakaspalvelun puolelle. Minulle kertoi korkeastikoulutetut miesten kunnioittavan minua. Ällistyin koska en ollut tehnyt kuin käyttätynyt muuten kuin tavalisesti. Tavallisuudedella esimekiksi. käytökseeni ei kuulu flirttailu, remseä rehvakkuus eikä osalistua yhteisöön kuuluakseni ala-arvoisiin niin sanottuihin naisten ala-pää juttuihin / keskuteluhin.....

      Muutaman kerran työuraani on ollut mievoittoisaa jopa eräässä suuressa konsernissa miehet oli naisiakin pyysivät luottamusmieheksi siis luottamusnaiseksi. En ottanut tuota arvostusta ja kunniaa mutta olen päässyt pitkälle ilman että olisin hakenut avruudessa peukutuksia ja likkauksia. En myöskään ole siivosihmisiä vaikka kerron kuinka oman kodin siivous ja järjestely, somistaminen on minun normaalia toimintaa kaikkineen. Epäkiinostavuuteeni sikäli kiinostaa kaikkia jotka haluisivat etenkin vieraat ilmaista vapaaehtoistyötä, siis kiinostus pohjautuu taas minulleminulleminullle ja mitä minäminäminä saan. kiinostuvuuteni olisi mahtavan mediaseksikästä kun kirjoittaisin rumasti tuhmia sekä esiityisi valefroviloimalla sekä valovoimaisuutta lisätessäni keksin itsestäni mediaseksikästä kirjoitettavaa.....

      Esimerkkinä itsesäätelystä, en pitäytynyt jatkamasta naistenlehtien tilaamista mutta harkitsen vaihtavani jos jutut ei muutu. Ihmisten ruokatottumuksista kuin muistakin ihmepillereistä, ylipainoisuudesta kuin heidän itse määritelmästään rohkeudesta muun muassa lukijat saaneet riittävästi luettavaa / katsottavaa. Rohkeutta on monenlaista kuin käytöstäkin, oleelista on se sivistyksen tasonsa jolla määrittelevät rohkeutensa sekä käyttätymisensä. Lääkärit ovat erimieltä monienkin rohkeudesta jotka ylikorostuvat ylipainoisia lukijoita houkuttelemalla lehtien palstoille alastoman rohkeina. hej då

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe