Vanhojenpoikien naishuolet

Naiset sitä, naiset tätä. Tuttu virsi tältä palstalta, ja pahin kitinä tulee naista saamattomien vanhojen poikien näppäimistöiltä.

Ihmettelen miten naiset liittyvät vanhoihin poikiin ja miksi nuo vaikertaa naisten tekemisistä?

80

951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yli50Sinkku

Eiköhän se tule nuorempien poikien näppäimistöltä vahvat reakoimiset näihin? Taidat olla itse nuori, kun moiseen väittämään päädyit? Itse en koe ongelmaa, hän tulee jos on tullakseen, ilmankin pärjään. Mut valheellisiin väittämiin reakoin. Vanhemmat ovat maltillisempia, varovaisempia, eivätkä reakoi niin vahvasti kuin nuoremmat. Tiedoksesi, jollet ollut vielä tietoinen?

• Palstan sinkkupojat lienevät ylittäneet sen iän jonka jälkeen naisetonta miestä aletaan kutsumaan vanhaksipojaksi.

• Ei se ikää katso, kun idiotismi jyllää. Nuorilla typeryyden voi laittaa iän piikkiin, kun ei ole elämänkokemusta. Kuvitellaan, että kaikki saadaan tapahtumaan valittamalla. Vanhemmat taas ovat jo jumineet siihen omaan katkeruuteen niin syvälle, etteivät enää osaa muuta kuin jankuttaa samaa mantraa siitä, miten kaikki on naisten syytä. Kannattaisi hankkia vaikka harrastus, koska naista nämä herrat eivät tule koskaan saamaan.

• yli50Sinkku
        elämänpeli1 kirjoitti:

Ei se ikää katso, kun idiotismi jyllää. Nuorilla typeryyden voi laittaa iän piikkiin, kun ei ole elämänkokemusta. Kuvitellaan, että kaikki saadaan tapahtumaan valittamalla. Vanhemmat taas ovat jo jumineet siihen omaan katkeruuteen niin syvälle, etteivät enää osaa muuta kuin jankuttaa samaa mantraa siitä, miten kaikki on naisten syytä. Kannattaisi hankkia vaikka harrastus, koska naista nämä herrat eivät tule koskaan saamaan.

Ei katso ikää joo, idiootteja löytyy kaikista ikäluokista (sinkuista ja varatuista), prosentit vaihtelee, mut pieniosa koko kakusta, saavat paljon haittaa aikaan. Siksi minusta turha lyödä leimaa minkään ryhmän otsaan, jolleivat ole merkittävä osa kokonaisuudesta? Syyttely on turhaa, jollei ole faktaa.

• valituksiavalitustenperä

Itseäni taas ihmetyttää mitä hiton väliä on alkaa valittamaan naisettomien miesten valituksista? Miksi se ottaisi naisellista miestä kupoliin ellei se sit kuitenkin osuis ikävästi omaan elämään?

• Naisettomien miesten itkuvirsiähän palstalla on noin 90 prosenttia kirjoituksista. Jossain vaiheessa alkaa hiipimään mieleen että miksette kirjoittele joistakin omaan elämäänne liittyvistä asioista?

Naisethan eivät liity teidän elämäänne missään aikamuodossa.

• siksipäisiksi

Valitus saa palstalle eksyvät naiset kääntämän nopeasti kelkkansa.

• elätteköharhoissa
        A.Palstamäki kirjoitti:

Naisettomien miesten itkuvirsiähän palstalla on noin 90 prosenttia kirjoituksista. Jossain vaiheessa alkaa hiipimään mieleen että miksette kirjoittele joistakin omaan elämäänne liittyvistä asioista?

Naisethan eivät liity teidän elämäänne missään aikamuodossa.

Miksi teitittelet kuin eläisit kuvitelmissa, että täällä kaikki=sama henkilö ja sinä?

• Ainainen samasta asiasta valittaminen alkaa ottaa kupoliin ketä tahansa, ihan sama onko itsellä naista vaiko ei.

• voihanmato

Matomäkikin saanut taas pakkomielteestään uuden aiheen aikaisekeksi.

• naisen.aivot

Palstamäki on todennäköisimmin itse miehille kelpaamaton nainen.

• Palstamäki on mies jota kyllästyttää itkeä poikaporukassa sitä että naiset antaa kaikille muille paitsi meille.

• AtNi
        A.Palstamäki kirjoitti:

Palstamäki on mies jota kyllästyttää itkeä poikaporukassa sitä että naiset antaa kaikille muille paitsi meille.

Kyl mää annan kaikille, mutta te ette halua naista joka antaa kaikille.

Pattitilanne : D

• mieskö.tämä.pelle
        A.Palstamäki kirjoitti:

Palstamäki on mies jota kyllästyttää itkeä poikaporukassa sitä että naiset antaa kaikille muille paitsi meille.

On sitten melkoisen neitimäinen miehenkuvatus, kun täällä moisia avauksia kyhää.

• SFFreud
        A.Palstamäki kirjoitti:

Saamattomuus ei olekaan ätmiyden ydin, vaan se, että maailma on paha ja syrjii ätmejä. Erityisesti naiset ovat pahoja.

Ja jotta elämä olisi siedettävää, niin siitä luodaan oma kuvitelma, ätmiteoria, joka on jokaisella ätmiuskovaisella vähän erilainen. Siinä selitetään erityisesti mitä naiset tahtovat, koska naiset ovat teoreetiinen ja tuntematon maanosa, ja sitä sitten validoidaan päivät päästään palstalla.

Vanhapoikajengin vakiokirjoittajilla palstailun tarkoitus ei ole valittaa pillunsaamattomuutta, vaan validoida omaa egoa tukevaa maailmankuvaa toistamalla sitä. Tämä tekee palstan lukemisesta muille vähän tylsää, ellei se itse maaimankuva ja teoria sitten valikoidu kiinnostuksen aiheeksi...

• mieskö.tämä.pelle kirjoitti:

On sitten melkoisen neitimäinen miehenkuvatus, kun täällä moisia avauksia kyhää.

Neitimäiset vanhatpojat saavat sitä mitä ansaitsevat.

Testosteroni poistui teiltä pissan mukana heti sen jälkeen kun alapäähän kasvoi karvat, nyt vain ulisette naisettomuuttanne.

• naisen.aivot
        A.Palstamäki kirjoitti:

Neitimäiset vanhatpojat saavat sitä mitä ansaitsevat.

Testosteroni poistui teiltä pissan mukana heti sen jälkeen kun alapäähän kasvoi karvat, nyt vain ulisette naisettomuuttanne.

Taidat kyllä puhua itsestäsi, jos olet mies. Tosin olen täysin varma, että olet turhautunut ikääntyvä nainen.

• naisen.aivot kirjoitti:

Taidat kyllä puhua itsestäsi, jos olet mies. Tosin olen täysin varma, että olet turhautunut ikääntyvä nainen.

Mitä miehisyyttä näet palstan vanhojenpoikien ulinassa?

Ei se ole miehekästä, se on munatonta ulinaa. Se on totuus.

• SFFreud
        naisen.aivot kirjoitti:

Ätmijargonia: miestä joka ei ole ätmien kanssa samaa mieltä ja joka tulee naisten kanssa toimeen, haukutaan vakoritariksi. Jos tämä haukkuminen ei muuta käytöstä, aletaan haukkua naiseksi. Mikä ätmimaailmassa tarkoittaa, ettei sanojaa pidä kuunnella, koska ätmimaailmankuvassa naisten puheita ei kuunnella eikä oteta todesta.

• SFFreud kirjoitti:

Ätmijargonia: miestä joka ei ole ätmien kanssa samaa mieltä ja joka tulee naisten kanssa toimeen, haukutaan vakoritariksi. Jos tämä haukkuminen ei muuta käytöstä, aletaan haukkua naiseksi. Mikä ätmimaailmassa tarkoittaa, ettei sanojaa pidä kuunnella, koska ätmimaailmankuvassa naisten puheita ei kuunnella eikä oteta todesta.

Naurettavinta noissa on se, että nykyään kaikki ätmit lymyää puskissa. Munattomat pellet.

• sumppipihiseee
        SFFreud kirjoitti:

Käytä sitä rekisteröityä nimimerkkiäsi ätmejä haukkuessasi myös!

• SFFreud
        A.Palstamäki kirjoitti:

Naurettavinta noissa on se, että nykyään kaikki ätmit lymyää puskissa. Munattomat pellet.

Eihän se jargon ja maailmankuva ole palstalta minnekään kadonnut, vaikka sitä ei enää yhtä usein tuolla ätmi-nimellä sanotakaan, kun asiaa ja nimitystä on vähän kriittisesti pöyhitty.

Odottavat sitä, että pöly laskeutuu ja me kyllästytään, niin palaavat sitten kivenkoloistaan.

• SFFreud
        sumppipihiseee kirjoitti:

Käytä sitä rekisteröityä nimimerkkiäsi ätmejä haukkuessasi myös!

En oo rekannut mitään nimimerkkiä. Kyllä useampikin ihminen voi olla kriittinen ätmimaailmankuvaa kohtaan.

• SFFreud kirjoitti:

"..miestä joka ei ole ätmien kanssa samaa mieltä ja joka tulee naisten kanssa toimeen, haukutaan vakoritariksi"

Vakoritari kuulostaa jokseenkin syy- ja seuraussuhteelta kuin haukkumasanalta. :-D

• elisakettu kirjoitti:

"..miestä joka ei ole ätmien kanssa samaa mieltä ja joka tulee naisten kanssa toimeen, haukutaan vakoritariksi"

Vakoritari kuulostaa jokseenkin syy- ja seuraussuhteelta kuin haukkumasanalta. :-D

Kettu nähty palstalla.

On sinustakin oma ketjusi. Veikkaisin enempi syy- seuraussuhteeksi kuin häpäisy-yritykseksi.

• A.Palstamäki kirjoitti:

Kettu nähty palstalla.

On sinustakin oma ketjusi. Veikkaisin enempi syy- seuraussuhteeksi kuin häpäisy-yritykseksi.

Taisi olla niin, että vakoritari Palstamäestäkin on tehty aloitus.

Joo, me kaikki ollaan syy-seuraussuhteiden uhreja tai hallitsijoita. Jokseenkin taitaa olla itsestä kiinni, kumpaa haluaa olla. Jos arvot ei käy tasan oman maailmankatsomuksen kanssa, heittäydytään uhriksi. Muussa tapauksessa voikin sitten paukutella henkseleitä, kun ainakin itsellä on tieto oikeista ja vääristä syy- ja seuraussuhteista.

• elisakettu kirjoitti:

Taisi olla niin, että vakoritari Palstamäestäkin on tehty aloitus.

Joo, me kaikki ollaan syy-seuraussuhteiden uhreja tai hallitsijoita. Jokseenkin taitaa olla itsestä kiinni, kumpaa haluaa olla. Jos arvot ei käy tasan oman maailmankatsomuksen kanssa, heittäydytään uhriksi. Muussa tapauksessa voikin sitten paukutella henkseleitä, kun ainakin itsellä on tieto oikeista ja vääristä syy- ja seuraussuhteista.

Hävettää tuo vakoritarius, ennemmin olisin vaikka valkoritari. Yleisö kuitenkin päättää.

Minuun kohdistettu kritiikki on pakottanut minut menemään itseeni ja pohtimaan olenko toiminut väärin, ja jos olen, niin kuinka voisin hyvittää tekoni universumille.

Pää hakkaa tyhjää.

Hävettää tuo vakoritarius, ennemmin olisin vaikka valkoritari. Yleisö kuitenkin päättää.

Minuun kohdistettu kritiikki on pakottanut minut menemään itseeni ja pohtimaan olenko toiminut väärin, ja jos olen, niin kuinka voisin hyvittää tekoni universumille.

Pää hakkaa tyhjää.

Älä suotta häpeä, emmehän pidä sinua kuitenkaan lutkaa kummempana.

Tuskin tuo hyvittäminen enää mitään auttaa, tehty mikä tehty ja maine meni.

Sinuna ottaisin kiltisti bensakannun käteeni ja heittäisin lisää löylyä nuotiolle.

• elisakettu kirjoitti:

Älä suotta häpeä, emmehän pidä sinua kuitenkaan lutkaa kummempana.

Tuskin tuo hyvittäminen enää mitään auttaa, tehty mikä tehty ja maine meni.

Sinuna ottaisin kiltisti bensakannun käteeni ja heittäisin lisää löylyä nuotiolle.

Ellet pistä pahaksesi elluseni, niin avaudun sulle ihan näin yksityisesti.

Olen nähnyt valon, ja ymmärrän nyt sen että minua ei voi tuomita kukaan muu kuin minä itse. Ja sitähän minä en ajatellut tehdä.

Minusta on hauskaa kun koirat haukkuu.

Ellet pistä pahaksesi elluseni, niin avaudun sulle ihan näin yksityisesti.

Olen nähnyt valon, ja ymmärrän nyt sen että minua ei voi tuomita kukaan muu kuin minä itse. Ja sitähän minä en ajatellut tehdä.

Minusta on hauskaa kun koirat haukkuu.

No niin, sitähän minäkin. Ei se pää mitään tyhjää hakannutkaan. Hetken pohtiminen auttaa yleensä asiaan :)

• elisakettu kirjoitti:

No niin, sitähän minäkin. Ei se pää mitään tyhjää hakannutkaan. Hetken pohtiminen auttaa yleensä asiaan :)

Uskon että palstailussakin on samankaltaisia elementtejä kuin huumeiden käytössä, toleranssi kasvaa ja koko ajan pitää saada sykähdyttävämpiä kokemuksia.

Ensimmäisen kerran kun näin oman nikkini jossain aloituksessa, niin muistan sen olleen yhtä voimakas kokemus kuin mitä ihmiset on kuvailleet ns. rajatilakokemuksia. Nyt yksi aloitus ei jaksa enää edes hymyillyttää, ehkä pitäisi saada nimi hesarin etusivulle että se tuntuisi yhtään miltään.

Uskon että palstailussakin on samankaltaisia elementtejä kuin huumeiden käytössä, toleranssi kasvaa ja koko ajan pitää saada sykähdyttävämpiä kokemuksia.

Ensimmäisen kerran kun näin oman nikkini jossain aloituksessa, niin muistan sen olleen yhtä voimakas kokemus kuin mitä ihmiset on kuvailleet ns. rajatilakokemuksia. Nyt yksi aloitus ei jaksa enää edes hymyillyttää, ehkä pitäisi saada nimi hesarin etusivulle että se tuntuisi yhtään miltään.

Toleranssi... Pahimmillaan tuo voi olla eräs riippuvuuden muoto. Aika tavallista keskustelupalstoilla.

Yltäkylläisyys saattaa tehdä myös pahoinvoivaksi (hormonikatto). Yleensä tähän pisteeseen päästään, kun niitä aloituksia on parikymmentä etusivulla joka päivä. Siinä kuolletetaan ne myönteiset ja kielteiset palautteet samalla rysäyksellä. Eikä mikään enää sen jälkeen tunnu oikein miltään.

• elisakettu kirjoitti:

Toleranssi... Pahimmillaan tuo voi olla eräs riippuvuuden muoto. Aika tavallista keskustelupalstoilla.

Yltäkylläisyys saattaa tehdä myös pahoinvoivaksi (hormonikatto). Yleensä tähän pisteeseen päästään, kun niitä aloituksia on parikymmentä etusivulla joka päivä. Siinä kuolletetaan ne myönteiset ja kielteiset palautteet samalla rysäyksellä. Eikä mikään enää sen jälkeen tunnu oikein miltään.

Huomaan olevani tulossa riippuvaiseksi palstajulkisuudesta. Näen unia minusta tehdyistä aloituksista, ja olen lähes euforisessa tilassa herätessäni kesken unen.

Haaveilen siitä että koko etusivu olisi täynnä taidokkaasti tehtyjä aloituksia palstan valovoimaisimmasta sankarista (A.Palstamäki). Pisti vain arveluttamaan tuo hormonikatto.

Sinä kun olet isompi stara, niin kadutko sitä että kirjoitit itsesi kadehdituksi palstajulkimoksi?

Huomaan olevani tulossa riippuvaiseksi palstajulkisuudesta. Näen unia minusta tehdyistä aloituksista, ja olen lähes euforisessa tilassa herätessäni kesken unen.

Haaveilen siitä että koko etusivu olisi täynnä taidokkaasti tehtyjä aloituksia palstan valovoimaisimmasta sankarista (A.Palstamäki). Pisti vain arveluttamaan tuo hormonikatto.

Sinä kun olet isompi stara, niin kadutko sitä että kirjoitit itsesi kadehdituksi palstajulkimoksi?

*pärskis*

Piti vetää henkeä hetki. Tämähän oli asiapitoinen keskustelu, keskustelkaamme siis asiallisesti.

Unet on unia. Niissä alitajuisesti pyörii itseltä salatut, kiehtovat teemat. Olenhan minäkin lyöttäytynyt yhteen ylläpitäjien trolliarmeijaan, itsensä teknodonnan opastamana. Ihme luolia muuten ne, missä kirjoitetaan, ja tiukat ohjeet siitä, mitä kirjoitat.

Toleranssi kun saavuttaa päätepisteensä, tulee kyllästyminen. Sitten pitää keksiä jotain uutta, tai vaihtoehtoisesti hyväksyä tilanne.

Et ilmeisesti tunne minua vielä kovin hyvin (katumisen suhteen). Eihän minua ole vielä lainattu edes radiokanavilla. Se siitä kyseenalaisesta julkisuudesta, joka on vain illuusio. Eikä kukaan ole niin naurettava, että kadehtisi yksittäistä hiljaisen nurkkauksen ääntä.

• elisakettu kirjoitti:

Piti vetää henkeä hetki. Tämähän oli asiapitoinen keskustelu, keskustelkaamme siis asiallisesti.

Unet on unia. Niissä alitajuisesti pyörii itseltä salatut, kiehtovat teemat. Olenhan minäkin lyöttäytynyt yhteen ylläpitäjien trolliarmeijaan, itsensä teknodonnan opastamana. Ihme luolia muuten ne, missä kirjoitetaan, ja tiukat ohjeet siitä, mitä kirjoitat.

Toleranssi kun saavuttaa päätepisteensä, tulee kyllästyminen. Sitten pitää keksiä jotain uutta, tai vaihtoehtoisesti hyväksyä tilanne.

Et ilmeisesti tunne minua vielä kovin hyvin (katumisen suhteen). Eihän minua ole vielä lainattu edes radiokanavilla. Se siitä kyseenalaisesta julkisuudesta, joka on vain illuusio. Eikä kukaan ole niin naurettava, että kadehtisi yksittäistä hiljaisen nurkkauksen ääntä.

"Olenhan minäkin lyöttäytynyt yhteen ylläpitäjien trolliarmeijaan, itsensä teknodonnan opastamana. Ihme luolia muuten ne, missä kirjoitetaan, ja tiukat ohjeet siitä, mitä kirjoitat."

Teknis pitää kait paussia, vai trollaako puskista? Kurinalaista hommaa eikä tähteyttä luvassa.

Itse olin ajatellut että tämä olisi reitti maailmantähteyteen. Tai ainakin valtakunnan tason julkisuuteen.

• Siitä puhe, mistä puute, niinhän vanha kansa sanoo.

Mutta taaskin...ei täältä ketään pois saa ajettua, eikä noita älyttömiä juttujakaan pois saa, niin pitkään kun tämä palsta on avoin kaikille.

Kannattaa vaan jatkaa omien juttujen kanssa ja viedä sitä omaa juttua eteenpäin. Jos tavalliset sinkkuelämään liittyvät asiat kiinnostaa, pysyy niissä. Se kerää aikanaan kyllä omaa lukija/keskustelijakuntaa.

Onhan tämä jo vähän virinnyt ja uusia kirjoittajia putkahdellutkin. Jatka vaan samaa oman tien kulkemista Palstamäki ja elä välitä muista.

• "Siitä puhe, mistä puute, niinhän vanha kansa sanoo."

-Sitä tässä vähän haenkin, että miksipä muuten naiseton vanhapoika puhelisi naisista 24/7.....pitäisi vain myöntää se kaipuu eikä kätkeä se kitkeryyden taakse.

"Onhan tämä jo vähän virinnyt ja uusia kirjoittajia putkahdellutkin. Jatka vaan samaa oman tien kulkemista Palstamäki ja elä välitä muista."

Tää palsta näyttää ihan hyvältä, ätmit eivät saa enää omiin provoketjuihinsa yhtä paljon hönkää mitä asiaketjuissa on. Olenkin viime päivinä keskustellut enemmän muissa ketjuissa kuin itse avaamissani, se on mukavaa.

Ätmeille pitää olla väliin omia avauksia, hekin tarvitsevat huomiota.

"Siitä puhe, mistä puute, niinhän vanha kansa sanoo."

-Sitä tässä vähän haenkin, että miksipä muuten naiseton vanhapoika puhelisi naisista 24/7.....pitäisi vain myöntää se kaipuu eikä kätkeä se kitkeryyden taakse.

"Onhan tämä jo vähän virinnyt ja uusia kirjoittajia putkahdellutkin. Jatka vaan samaa oman tien kulkemista Palstamäki ja elä välitä muista."

Tää palsta näyttää ihan hyvältä, ätmit eivät saa enää omiin provoketjuihinsa yhtä paljon hönkää mitä asiaketjuissa on. Olenkin viime päivinä keskustellut enemmän muissa ketjuissa kuin itse avaamissani, se on mukavaa.

Ätmeille pitää olla väliin omia avauksia, hekin tarvitsevat huomiota.

Joo. No nyt kun vilkaisin kunnolla palstan tarjontaa, niin wuppis on intoutunut laittaa avauksia ja monta uuttakin nimimerkkiä on ilmaantunut. Moni harvakseltaan kirjoitellut mieskin on alkanut kirjoitella asiaketjuihin.

Ja mitä olen taas ihan itse ketjuja katsellut, niin ihan räikeimpiin provoiluihin ja trollien vääntöihin ei lähdetä mukaan. Se on oikeanlaisen keskustelusivun tuntua se.

Lisäisin vaan omaa mielekästä keskustelunhönkää, kuin puuttuisin muihin itselle olemattomuuksiin. Omia aloitusketjujaanhan voisi myös suojella...ainskin yrittää. Aiheeseen kuulumattomat ja epäkorrektit kommentithan vois ilmiantaa...

• Dissident kirjoitti:

Joo. No nyt kun vilkaisin kunnolla palstan tarjontaa, niin wuppis on intoutunut laittaa avauksia ja monta uuttakin nimimerkkiä on ilmaantunut. Moni harvakseltaan kirjoitellut mieskin on alkanut kirjoitella asiaketjuihin.

Ja mitä olen taas ihan itse ketjuja katsellut, niin ihan räikeimpiin provoiluihin ja trollien vääntöihin ei lähdetä mukaan. Se on oikeanlaisen keskustelusivun tuntua se.

Lisäisin vaan omaa mielekästä keskustelunhönkää, kuin puuttuisin muihin itselle olemattomuuksiin. Omia aloitusketjujaanhan voisi myös suojella...ainskin yrittää. Aiheeseen kuulumattomat ja epäkorrektit kommentithan vois ilmiantaa...

Nää mun avaukset on tarkoitettu tunkioiksi, näihin kipataan jäte ja möyhäistään kunnolla. Parempi se, kuin käydä palstasotaa monissa ketjuissa. Nää voi jättää huomiotta jos verenpaine kohoaa liiaksi.

Wuppis on hyvä, häneltä syntyy hyviä aloituksia ja ne on tehty naisnäkökulmasta ja niissä on oikeata tarttumapintaa. Minä käyn mieluummin keskustelua aidosta miesten ja naisten välisestä kitkasta kuin keskustelen jostakin täysin teoreettisesta ongelmasta jota ätmit tuo esille.

Ällös huoli, ehkä minäkin vielä osallistun oikeaan keskusteluun ilman valistavaa otetta.

Nää mun avaukset on tarkoitettu tunkioiksi, näihin kipataan jäte ja möyhäistään kunnolla. Parempi se, kuin käydä palstasotaa monissa ketjuissa. Nää voi jättää huomiotta jos verenpaine kohoaa liiaksi.

Wuppis on hyvä, häneltä syntyy hyviä aloituksia ja ne on tehty naisnäkökulmasta ja niissä on oikeata tarttumapintaa. Minä käyn mieluummin keskustelua aidosta miesten ja naisten välisestä kitkasta kuin keskustelen jostakin täysin teoreettisesta ongelmasta jota ätmit tuo esille.

Ällös huoli, ehkä minäkin vielä osallistun oikeaan keskusteluun ilman valistavaa otetta.

Jaa. No näytkin keskustelevan moneen ketjuun. Itse ei tällä penteleen puhelimella kerkee...ja siskotyttö on yksin bussissa...silläkin tuntuu olevan tylsää viestien määrästä päätellen.....

Ois kiva itsekin palstailla ajatuksella tälläisenä pyrypäivänä, mutta tänään ei taida se onnistua. Siskon lisäksi häiriköi korkojen ailahteluista kiinnostunut 15 v poika ja meikkisiveltimiä vaativa 12 v tyttö...

Heh..

• Dissident kirjoitti:

Jaa. No näytkin keskustelevan moneen ketjuun. Itse ei tällä penteleen puhelimella kerkee...ja siskotyttö on yksin bussissa...silläkin tuntuu olevan tylsää viestien määrästä päätellen.....

Ois kiva itsekin palstailla ajatuksella tälläisenä pyrypäivänä, mutta tänään ei taida se onnistua. Siskon lisäksi häiriköi korkojen ailahteluista kiinnostunut 15 v poika ja meikkisiveltimiä vaativa 12 v tyttö...

Heh..

Chrome ja hakukoneena google eivät oikein toimi niinkuin odottaisi, sivu ei tahdo latautua kun viestejä alkaa olemaan ketjussa lähempänä 100 kuin 50.

Minä käytän sekä puhelimessa että tabletissa Firefoxia ja hakukoneena duckduckgo:ta, ei haittaa vaikka viesteja olisi ketjussa 1000.

Chrome ja hakukoneena google eivät oikein toimi niinkuin odottaisi, sivu ei tahdo latautua kun viestejä alkaa olemaan ketjussa lähempänä 100 kuin 50.

Minä käytän sekä puhelimessa että tabletissa Firefoxia ja hakukoneena duckduckgo:ta, ei haittaa vaikka viesteja olisi ketjussa 1000.

Jaa? No ehkä ihan hyvä minun kohdalla, että joku rajoittaa.

Ja itseasiassa keksin, että minähän voin ja saan ottaa nokoset. Jos sitten kävisit putsaamassa pihasta lumia, lämmittäs saunan ja palailis palstamaailmaan.

• Dissident kirjoitti:

Jaa? No ehkä ihan hyvä minun kohdalla, että joku rajoittaa.

Ja itseasiassa keksin, että minähän voin ja saan ottaa nokoset. Jos sitten kävisit putsaamassa pihasta lumia, lämmittäs saunan ja palailis palstamaailmaan.

"Ja itseasiassa keksin, että minähän voin ja saan ottaa nokoset. Jos sitten kävisit putsaamassa pihasta lumia, lämmittäs saunan ja palailis palstamaailmaan."

-Sulla on ohjelmaa, ei tuo niin pahalta kuulosta.

• Palstalla pojat ikäänkuin yrittävät muuttaa maailmaa ja ihmisiä(naisia), sen sijaan, että yrittäisivät itse sopeutua maailmaan ja sen vaatimuksiin. Ikäänkuin oppia kulkemaan virran mukana.
      Itselläni ei ole koskaan ollut tarvetta yrittää muuttaa ihmisiä toisenlaisiksi...Pitää ymmärtää mikä on mahdotonta elämässä. Se on sama kuin joku kettutyttö yrittäisi lopettaa turkistarhauksen tai maatalouden. Tai että ympäristöaktivistit yrittävät pelastaa tämän maailman lopettamalla lihansyönnin..Ei tuu onnistuun.
      Fakta on se, että maailma kulkee eteenpäin omalla painollaan ja sitä ei yksittäisten ihmisten vastavirtaan äkäytyminen muuta mihinkään..

• atm25

Olen nuori sinkkupoika ja naisten hypergamian takia en seurustele koskaan. Koulussa huomaa kun naiset on mopojengin pantavana. Yks tyyppi uhkaili puukollakin toista ja silti nainen on sen kanssa suhteessa.

• Pysy loitolla naisista, ne syö pieniä poikia.

• Sun pitää vaan hyväksyä se, että naiset suosivat pitkiä, rikkaita, komeita ja suurikyrpäisiä jännämiehiä..

Ympäristöaktivistien pitää vaan hyväksyä, että ihmiset tykkäävät syödä lihaa ja nauttivat elämästään sen kaikilla tarjoamilla herkuilla..

Uskovaisten pitää vaan hyväksyä se, että valtaosa ihmisistä tajuaa, että jumalaa ei ole olemassakaan ja lopettaa sen oman uskonsa tuputtaminen näille, jotka elävät todellisuudessa.

• Kaisanoasaa

Hienoa että palstamäellä on aikaa jaella elämän viisauksia palstalla. Eikö viisikymppiset mummelit enää sytytä palstamäkeä?

• "Hienoa että palstamäellä on aikaa jaella elämän viisauksia palstalla."

-Kiitos. Mielellänihän minä neuvon, se on vanhempien ihmisten velvollisuus.

"Eikö viisikymppiset mummelit enää sytytä palstamäkeä?"

-Eihän viisikymppinen ole mikään mummeli jos on pitänyt itsestään huolta.

• olokoheneemielivirkistyi

Useimmat parisuhteeseen kelpaamattomat turvautuvat pulloon, helpotusta olloo haetaan.

• Mä olen ennenkin kiinnittänyt huomiota tähän miesten väliseen viestittelyyn.. että minkä takia pitää aina olla siinä miehisyydessä, munissa, mahdollisessa homoseksuaalisuudessa ja hormooneissa kiinni? Kaikki yrittävät olla tosimiehiä ja todistaa että se oma tapa olla ja ajatella on oikeaa miehisyyttä..

Tuossa asiassa ainakin miehet ja naiset eroavat toisistaan.

• Mä en kertakaikkiaan osaa kuvitella, että mä jollekin naisella pullisteluisin sillä kuinka paljon estrogeenia mussa on, tai kuinka tiukka mun alapää on, ja kuinka tositosinainen mä olen..Äijiä kaatuu lakoon kun mä vilkaisenkin niitä.. jepjep. Tottahan tuo viimeinen on, mutta kuitenkin, hah. Ja Hah.

Emtsukka alkoi :D

• En minäkään tajua miksi naiset esineellistävät itsensä, silti ne tekee sitä.

Meikattuna ja muotoja korostavasti pukeutuneena naiset on kuin houkuttelevat leivokset konditorian vitriinissä, pidän molemmista. Jotenkin vain tuntuu että naiset eivät aina luota siihen yläpäähänsä yhtä paljon kuin alapäähänsä.

En minäkään tajua miksi naiset esineellistävät itsensä, silti ne tekee sitä.

Meikattuna ja muotoja korostavasti pukeutuneena naiset on kuin houkuttelevat leivokset konditorian vitriinissä, pidän molemmista. Jotenkin vain tuntuu että naiset eivät aina luota siihen yläpäähänsä yhtä paljon kuin alapäähänsä.

Ketkä tekee, ketkä ei. Mä laitan tatskoja ja pyrähdän lentoon.. tai ainakin koitan kovasti räpytellä...Kyllä tämä tästä..

Eikä meikkaaminen tarkoita etteikö ihmisellä olisi persoonaa. Michael Monroekin meikkaa.. Eikä muotojen korostaminen tarkoita, etteikö olisi persoonaa..On kai bodareillakin persoona.

Itsekin sitä teet, vissiin.

Esineillä ei ole persoonaa.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ketkä tekee, ketkä ei. Mä laitan tatskoja ja pyrähdän lentoon.. tai ainakin koitan kovasti räpytellä...Kyllä tämä tästä..

Eikä meikkaaminen tarkoita etteikö ihmisellä olisi persoonaa. Michael Monroekin meikkaa.. Eikä muotojen korostaminen tarkoita, etteikö olisi persoonaa..On kai bodareillakin persoona.

Itsekin sitä teet, vissiin.

Esineillä ei ole persoonaa.

Kärjistin koska sinäkin kärjistit kommentissasi. Molemmissa yhtä paljon totuutta, eli yli puolet.

Tottakai ihmisellä on persoona vaikka hän laitttautuu, mutta onhan se tosi että jotkut naiset tavoittelevat esim. julkisuutta ihan tuotteena. Eivät kaikki, mutta tyrkyt.

Minä en bodaa, minä kuntoilen jotta olisin paremmassa kunnossa enkä kaatuisi 70 vuotiaana hautaan vain siksi että tykkäsin elää epäterveellistä elämää. Nuorena liikuin paljon ja tein fyysistä työtä, ja olen joskus nuorena joutunut jopa vakuuttelemaan minua iskemään tulleelle naiselle etten ole urheilija jollaiseksi hän oletti minut vartaloni perusteella. Olen pian 49 vuotias, ja ikäistäni paljon paremmassa kunnossa, mutta en sentään viitsi enää alkaa treenaamaan tavoitteellisesti.

Kärjistin koska sinäkin kärjistit kommentissasi. Molemmissa yhtä paljon totuutta, eli yli puolet.

Tottakai ihmisellä on persoona vaikka hän laitttautuu, mutta onhan se tosi että jotkut naiset tavoittelevat esim. julkisuutta ihan tuotteena. Eivät kaikki, mutta tyrkyt.

Minä en bodaa, minä kuntoilen jotta olisin paremmassa kunnossa enkä kaatuisi 70 vuotiaana hautaan vain siksi että tykkäsin elää epäterveellistä elämää. Nuorena liikuin paljon ja tein fyysistä työtä, ja olen joskus nuorena joutunut jopa vakuuttelemaan minua iskemään tulleelle naiselle etten ole urheilija jollaiseksi hän oletti minut vartaloni perusteella. Olen pian 49 vuotias, ja ikäistäni paljon paremmassa kunnossa, mutta en sentään viitsi enää alkaa treenaamaan tavoitteellisesti.

Ei kai nuo itseään esineellistäisi ellei sille olisi markkinoita..

Juu, kyllä mäkin koitan pitää itsestäni huolta. Alkoholinkäyttöä pitäisi kai vähentää..ei silleen, että mä määrällisesti joisin kerralla mitään lärvejä ja kärvistelisin kankkusessa, mutta napsuttelua vous vähentää. Kai. Ja vähän kaikkea muutakin.. Kai.. äää..mä jaksa. Aika hyvä sitä nyt on kuitenkin.
        Mäkin täytän kohta 49, eniten pelottaa että käy kuin mutsille, jolla on dementia ja luultavasti alzheimer. En kyllä ulkoisesti muistuta mutsia..ei sitä koskaan tiedä, silti..
        Faija taas vaan kaatui kadulla ja niin lähti henki että naps.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei kai nuo itseään esineellistäisi ellei sille olisi markkinoita..

Juu, kyllä mäkin koitan pitää itsestäni huolta. Alkoholinkäyttöä pitäisi kai vähentää..ei silleen, että mä määrällisesti joisin kerralla mitään lärvejä ja kärvistelisin kankkusessa, mutta napsuttelua vous vähentää. Kai. Ja vähän kaikkea muutakin.. Kai.. äää..mä jaksa. Aika hyvä sitä nyt on kuitenkin.
        Mäkin täytän kohta 49, eniten pelottaa että käy kuin mutsille, jolla on dementia ja luultavasti alzheimer. En kyllä ulkoisesti muistuta mutsia..ei sitä koskaan tiedä, silti..
        Faija taas vaan kaatui kadulla ja niin lähti henki että naps.

Markkinoita on, mutta naiset tekee itse päätöksen siitäkin lähteekö esineellistämään itseään. Kaikkihan eivät lähde.

Mulla elämäntaparemontti lähti siitä kun pari vuotta tajusin olevani matkalla ennenaikaiseen hautaan. Stressi, vähäiset yöunet, epäterveelliset ruokailutottumukset, pikkusikarit, liikunnan puute....kaikennäköistä ja elimistö alkoi huutaa hoosiannaa.

Parin vuoden ajan keskittynyt sitten muutoksiin, alkuun sikarit pois, sitten enempi itselle aikaa ja riittävät yöunet. Reilu vuosi sitten aloin laihduttamaan ruokavaliolla ja kun sain painoa vähemmäksi aloin harrastamaan taas liikuntaa. En ole vieläkään sillä tasolla jota tavoittelen, mutta edistyn niin että voin olla tyytyväinen.

Alzheimeria kutsutaan kolmostyypin diabetekseksi, ja metabolinen oireyhtymä altistaa sille. Kannattaa tutustua jos haluaa ennaltaehkäistä riskiä.

• NainenRuudunTakaa
        A.Palstamäki kirjoitti:

Markkinoita on, mutta naiset tekee itse päätöksen siitäkin lähteekö esineellistämään itseään. Kaikkihan eivät lähde.

Mulla elämäntaparemontti lähti siitä kun pari vuotta tajusin olevani matkalla ennenaikaiseen hautaan. Stressi, vähäiset yöunet, epäterveelliset ruokailutottumukset, pikkusikarit, liikunnan puute....kaikennäköistä ja elimistö alkoi huutaa hoosiannaa.

Parin vuoden ajan keskittynyt sitten muutoksiin, alkuun sikarit pois, sitten enempi itselle aikaa ja riittävät yöunet. Reilu vuosi sitten aloin laihduttamaan ruokavaliolla ja kun sain painoa vähemmäksi aloin harrastamaan taas liikuntaa. En ole vieläkään sillä tasolla jota tavoittelen, mutta edistyn niin että voin olla tyytyväinen.

Alzheimeria kutsutaan kolmostyypin diabetekseksi, ja metabolinen oireyhtymä altistaa sille. Kannattaa tutustua jos haluaa ennaltaehkäistä riskiä.

Mitä se itsensä esineellistäminen on? Miten se tehdään? Että ollaan subjekteja eikä objekteja? Jos laittaa minihameen päälle ja avokaulaisen paidan, onko se itsensä esineellistämistä?

Entä jos esineellistäminen onkin katsojan silmässä? Jos se mikä naiselle itselleen on oman seksuaalisen subjektiuden ilmaisua, onkin toisen mielestä objektiksi ryhtymistä?

Kuka sen määrittelee?

• NainenRuudunTakaa kirjoitti:

Mitä se itsensä esineellistäminen on? Miten se tehdään? Että ollaan subjekteja eikä objekteja? Jos laittaa minihameen päälle ja avokaulaisen paidan, onko se itsensä esineellistämistä?

Entä jos esineellistäminen onkin katsojan silmässä? Jos se mikä naiselle itselleen on oman seksuaalisen subjektiuden ilmaisua, onkin toisen mielestä objektiksi ryhtymistä?

Kuka sen määrittelee?

Kai se subjekti sen määrittelee.

Jos ihminen seksuaalisuuttaan ilmaistessaan kokee joutuneensa subjektista objektiksi, niin kokemus lienee kokijalle tosi.

Jos me puhutaan lehtijutuista ja mainoksista, niin tottakai sinne löytyy rahan ja julkisuuden toivossa naisia ja nykyään miehiäkin.

Esim tämä. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSm1iSWNxsWysBwhBo-WZFU1MvK5GL34qyxr7gF1bhJzhebLHDDzg

Tai parempi esimerkki olisi, jos tuon miehen päätä ei näkyisi lainkaan. Ei esineellä ole päätä, ei ainakaan ajattelevaa sellaista.

• Wwuwuw kirjoitti:

Jos me puhutaan lehtijutuista ja mainoksista, niin tottakai sinne löytyy rahan ja julkisuuden toivossa naisia ja nykyään miehiäkin.

Esim tämä. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSm1iSWNxsWysBwhBo-WZFU1MvK5GL34qyxr7gF1bhJzhebLHDDzg

Tai parempi esimerkki olisi, jos tuon miehen päätä ei näkyisi lainkaan. Ei esineellä ole päätä, ei ainakaan ajattelevaa sellaista.

Oikeastaan en puhu malleista jotka eivät tavoittele nimeä.

Puhun lähinnä pissiksistä joille on tärkeää saada nimensä lööppeihin vaikka vi..ua vilauttamalla.

Oikeastaan en puhu malleista jotka eivät tavoittele nimeä.

Puhun lähinnä pissiksistä joille on tärkeää saada nimensä lööppeihin vaikka vi..ua vilauttamalla.

Pissis on muuten sekin yksi nimittelysana, jolla naista yritetään ruotuun saada.. Oikeastaan kun tässä miettii, niin ei ole mitään muuta asiaa kuin se perinteinen naisen rooli, josta ei naista nimiteltäisi. Aina keksitään uusia haukkumasanoja, kuten tuo pissis..

Häpeä, sinä.

• Wwuwuw kirjoitti:

Pissis on muuten sekin yksi nimittelysana, jolla naista yritetään ruotuun saada.. Oikeastaan kun tässä miettii, niin ei ole mitään muuta asiaa kuin se perinteinen naisen rooli, josta ei naista nimiteltäisi. Aina keksitään uusia haukkumasanoja, kuten tuo pissis..

Häpeä, sinä.

Pitänee ottaa mun tyttäret puhutteluun, olen oppinut sanan heiltä.

He eivät kuulemma kaveeraa pissisten kanssa vaan kunnon tyttöjen kanssa.

50 Ave Mariaa.

• Pillujen--asiantuntija

Vanhoja yli kolmekymppisiä ätmejä on tässä maassa liikaa. Jotkut elää palstalla, jotkut suunnittelee rekkaa päin ajamista ja jotkut taas runkkailee kotonaan ajan kuluksi. Onhan niitä yli kolmekymppisiä naisiakin mutta eivät ne uskalla tulla ulos koloistaan koska häpeävät sinkkuuttaan.

• Kun lukee palstaa, saa käsityksen siitä että palstaätmit ei haluaisi koskea naisiin edes tikulla.

• Pillujen--asiantuntija
        A.Palstamäki kirjoitti:

Kun lukee palstaa, saa käsityksen siitä että palstaätmit ei haluaisi koskea naisiin edes tikulla.

Tai sitten naiset ei halua koskea palsta ätmeihin. Ei kukaan turhasta valita. Ei hoitsut valita huonosta palkoistaan turhaan vai valittaako. Ätmi ei saa edes mahdollisuutta koskea naisia.

• qyzzä

Tunnetteko tosielämässä naisettomia miehiä joita voisi kutsua ätmeiksi? Kuinka moni heistä on sellainen joista ihmettelee että miten kummassa hänellä ei ole koskaan ollut naista? Kuinka moni heistä on sellainen että ei tarvitse ihmetellä yhtään että ei ole naisia ollut?

Veikkaan että jälkimmäisiä on sittenkin suurin osa.

• Kyllä se niin menee, että habitus kertoo onko miehellä kysyntää.

• NainenRuudunTakaa
        A.Palstamäki kirjoitti:

Kyllä se niin menee, että habitus kertoo onko miehellä kysyntää.

Ei pelkkä ulkonäkö kerro, käytös ehkä.

Tunnen useita karhumaisella tavalla hyvännäköisiä keski-ikäisiä miehiä, joilla on joko ollut pitkä naiseton kausi tai ei ole kokemuksia ollenkaan. Enemmän kyse on miesten omasta seksuaalisuudesta, jos ovat demi- tai aseksuaaleja tai muuten oman seksuaalisuutensa/ruumiilisuutensa kanssa vaikeuksissa (esim. sairaus, joka rajottaa). Suhtautuminen naisiin voi olla myös torjuvaa/ylimielistä. Mutta ne asiat eivät näy pelkästä habituksesta.

• NainenRuudunTakaa kirjoitti:

Ei pelkkä ulkonäkö kerro, käytös ehkä.

Tunnen useita karhumaisella tavalla hyvännäköisiä keski-ikäisiä miehiä, joilla on joko ollut pitkä naiseton kausi tai ei ole kokemuksia ollenkaan. Enemmän kyse on miesten omasta seksuaalisuudesta, jos ovat demi- tai aseksuaaleja tai muuten oman seksuaalisuutensa/ruumiilisuutensa kanssa vaikeuksissa (esim. sairaus, joka rajottaa). Suhtautuminen naisiin voi olla myös torjuvaa/ylimielistä. Mutta ne asiat eivät näy pelkästä habituksesta.

Wikipedia sanoo: "Yksinkertaistetusti habitus kokoaa yhteen yksilön koko elämän historiaan sisältyviä kokemuksia sekä havaitsemis- ja suhtautumistapoja. Habitus ilmentää tietyn yhteiskuntakerrostuman kulttuurin rakentumista yksilössä, joten habitus on yhteydessä yksilön luokka-asemaan, joka ohjaa ihmisen tapaa toimia. Habitusta voidaan pitää sekä yksilöllisenä että yhteisöllisenä asiana. Habitus on myös eräässä mielessä ihmisen koko olemisen tapa."

Habitus on laajempi käsite kuin ulkonäkö tai olemus, se kuvaa yksilöä psyykkisenä, fyysisenä ja sosiaalisena olentona.

• "Tunnetteko tosielämässä naisettomia miehiä joita voisi kutsua ätmeiksi? Kuinka moni heistä on sellainen joista ihmettelee että miten kummassa hänellä ei ole koskaan ollut naista? Kuinka moni heistä on sellainen että ei tarvitse ihmetellä yhtään että ei ole naisia ollut?"

Kyllä mä tunnen, ihan omasta suvusta löytyy. Enkä mä yhtään ihmettele, että niin on käynyt. Juoppoja ja muutenkin ongelmallisia, ei esim ulkomaille voi mennä ja hyvä jos ovesta ulos..Kaksi veljestä mutsin puolelta.. toinen on jo kuollut. Yhdessä asuivat.

• tällaistamietin

Onko ätmeillä kavereita jotka seurustelevat? Kuinka ätmit kohtelevat naispuolisia työkavereitaan?

• Viinamies----

Olisitte jo 20 vuotiaana juoneet viinaa ja käyneet baareissa niin nyt ette olisi palstalla valittamassa vaan teillä olis nainen ja perhe. Ette olisi vanhojapoikia vaan perheellisiä.

• Miksi sä jauhat tota paskaa?

• Wwuwuw kirjoitti:

Miksi sä jauhat tota paskaa?

Jotta sinä reagoisit. Se on trollin tehtävä.

• ninnanunna12

Vässykkä jo 20v tärisi kotona, kun miehet pokasivat ravintolassa nuoria naisia.
        35v kotona piileskely jatkui ja jatkuu edelleen hamaan hautaan.
        Kaupassa käyntikin pelottaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4056
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2449
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1597
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1167
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1127
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      892
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      863
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      103
      845
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      810
    Aihe