Olen asettanut puhelinliittymääni suoramarkkinointikiellon. Firmasta Vesnom Oy, Kempele on mieshenkilö soitellut minun sekä vaimoni puhelimeen. Tänään jouduin keskustelemaan vaimoni numeroon soittajan kanssa. Hänellä vaikutti olevan suunnattomia vaikeuksia ymmärtää, mitä tarkoittaa kun ilmoitan (useita kertoja) että en halua mitään tutkimuksia pannuhuoneeseeni enkä halua enää jatkaa tätä puhelua. Puhetulva senkun kiihtyi ja lopulta minun oli pakko laskea luuri pöydälle. Oli se puhetulva sitten lakannut kun jonkin ajan kuluttua kuulostelin. Nyt olen asettanut puhelimeeni tuolle numerolle soitoneston.
Kokemukseni tästä soittajasta on saanut minut päättämään etten missään tapauksessa tule käyttämään ko. puljun palveluksia. Kyllä puhelinmyyjän tulee kunnioittaa (mahdollista) asiakasta sen verran ettei väkisin yritä tyrkyttää. Lupasi vielä että hänen tarjoamansa systeemi säästäisi lämmityskustannuksia 1500€/vuosi. Viimeisin vuoden öljylaskuni oli 1600€. Olisihan tuo huima säästö. Kuka uskoo tuollaista soopaa?
Voin ainoastaan kuvitella mitä tapahtuisi jos tällaisen henkilön päästäisi sisään, varmaan hän aseella uhaten vaatisi nimeä sopimuspaperiin?
Liian hyökkäävää puhelinmyyntiä.
lämmittelijä
1
310
Vastaukset
- heko-heko
"Oli se puhetulva sitten lakannut kun jonkin ajan kuluttua kuulostelin."
Hekoheko, luuri pöydälle! Hyvä kikka, pitää ottaa käyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1048706
- 936660
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345201Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634367- 553481
- 503345
- 513062
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886