Mies jota tapailen + tinder?

Hilipatihoijaa

Hei kaikki!

Olen alkanut ”tapailemaan” itseni kanssa samanikäistä miestä. Tapasimme toisemme baarissa ja olemme jutelleet tapaamisesta lähtien joka päivä. Emme virallisesti tapaile ja pidämme molemmat toisiamme sinkkuina, eikä välillämme ole tapahtunut varsinaisesti vielä mitään. Olemme nähneet kuitenkin kohta noin kuukauden ajan joka viikko kerran tai kaksi, ja meillä on aina ollut hauskaa yhdessä. Mies vaikuttaa todellakin olevan kiinnostunut minusta ja on vihjaillut minulle myös jotain ”vakavampaa”, mutta olen sanonut että haluan tunnustella tätä tilannetta rauhassa.

Viimeksi kun näimme nousi puheenaiheeksi niinkin hieno asia kuin tinderi. Itse en sitä käytä, mutta mies kyllä. Hän sanoi, että ei pääasiassa sitä enää koskaan käytä, mutta hänellä on se puhelimessa. Tämän lisäksi hän sanoi keskustelevansa suhteellisen aktiivisesti ”aivan normaaleista päivittäisistä jutuista” noin 2-4 naisen kanssa, jotka hän on tavannut tinderissä. Hän ei koskaan ole näitä naisia tavannut, mutta he juttelevat melkein joka päivä whatsappia tai snapchattia käyttäen. Mitä tästä pitäisi ajatella? Mies sanoo, että ajattelee näitä naisia vain kavereina, mutta tiedän kyllä mitä varten porukka sitä tinderiä yleisemmin käyttää....

13

4539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelua

      Oletko varma ettei sittenkin ole varattu mies? Minkä ikäisiä olette?

    • piosjkie

      En ymmärrä miksi kysyt asiaa? Mitä asialla on väliä? Saahan mies vaikka tapaillakin ihan ketä lystää. Hänhän on sinkku.

      Silloin kun itse aikoinaan tutustuin nykyisen puolisoni kanssa, niin ensimmäisen vuoden ajan tapailun kyllä muitakin. Tiedän että niin teki mieskin. Vasta kun sovimme seurustelusta yksinoikeudella, niin kaikki muut jäivät pois.

      Mitä ihmettä sinä siis märehdit???? Jos haluat jo tässä vaiheessa seurustella, niin kerro toiveesi suoraan miehelle. Jos se on hänellekin ok, niin hän luultavasti jättää Tinderin pois. Mikäli ei jätä, niin kerro että asia vaivaa sinua.

      Mutta niin kauan kun ette seurustele, niin tuollainen asian vatvominen on sairaalloista.

    • Naaasssi

      Niin te olette vasta tapailuvaiheessa? Jos ei ole erikseen sovittu, että ei tapailla muita/käytetä deittisovelluksia, niin toinen on kyllä ihan vapaa tekemään mitä haluaa. Kyllä Tinderit sun muut säädöt jää siinä vaiheessa, kun tapaa "sen oikean" ja juttu lähtee vakavoitumaan.

    • qpöö

      Painotat kirjoituksessasi, että olet itse sanonut miehelle, että et vielä ole valmis seurustelemaan. Siitä huolimatta nyt märehdit miehen Tinderiä. Huomaatko että sulla menee nyt fiilikset pahasti ristiin? Pitäisikö miehen muka nössönä odottaa, jos joskus ehkä juuri sinä haluatkin hänen kanssaan seurustella? Eikö hän muka saisi tutustua nyt sinkkuna ihan kaikkiin naisiin joihin haluaa, ja etsiä itselleen sopivimman kumppanin? Jos se olet sinä, niin varmaankin te jossain vaiheessa alatte seurustella. Mutta toistaiseksi pidä suu supussa. Ei kuulu pätkääkään sinulle, deittaileeko mies muitakin. Eikä hän ole sellaisesta sinulle tilivelvollinen. On hyvin epäkohteliasta, että olet edes kysellyt, mitä hän naisten kanssa Tinderissä juttelee. Puhukoot vaikka panemisesta! Ei kuulu sulle tässä vaiheessa.

      Jos haluat miehen "uskollisesti omaksesi", niin kerro se hänelle, ja aloittakaa seurustelu.

    • Karttaakandee

      Naisen hakkaaja 54v.M miestä Helsingistä ei kannata ottaa,tekee sen kaikille jossain vaiheessa.

    • öpöpöpöpöp

      =D =D =D =D Tämä on hyvä! Itsekään pissiksen huippu! =D =D "Juu en haluu seukata, mutta haluan että mies on uskollinen mulle..." =D =D

      • Joo miehen pitäisi olla niin huumaantunut minusta, ettei ajattelisikaan muita naisia ja sitten minä ehkä joskus ilmoitan armollisesti, että minulle sopii.


    • bdman

      on se saatana kumma kun suht hyvännäköinen isokyrpäinen ja pitkä mies saa seuraa tinderistä

    • Tinderimies-

      Mustasukkaisen naisen kanssa ei kannata olla. Mies löytää tinderistä paremman naisen.

    • Käsitän tämän nyt niin että olet tapaillut jotakuta jonka kanssa ette ole käyneet varsinaista keskustelua sitoutumisesta tai siitä että lopettaisitte kommunikoinnin muiden vaihtoehtojen välillä. Jos kerran olette tutustumisvaiheessa jonka pääasiallinen tavoite on tustutua muuten vieraaseen ihmiseen ennen kuin mitään kahleita lyödään nilkkoihin, miksi hermoilet siitä että hän tutustuu muihinkin ihmisiin? Onko sinun pakko "voittaa" noita muita naisia vastaan vai voitko ajatella että jos joku heistä olisi hänelle sopivampi kumppani ihmisenä päästäisit irti ja olisit onnellinen hänen puolestaan loukkaantumatta asiasta?

      Ehkä "kaverimielessä" tarkoittaa hänelle eri asioita kuin sinulle, jotkut miehet lievästi väärinkäyttävät kaverisanaa tarkoittamaan mitä tahansa naista jonka kanssa he eivät suoranaisesti yritä panna vaan pelkästään hengaavat. Se ei takaa että hän olisi poissulkenut mahdollisuuden parisuhteesta jos niin sattuu käymään - voi olla että hän hakee naispuolisia kavereita juuri siksi että on mahdotonta löytää sopiva kumppani jos ei ylipäätään tunne vastakkaisen sukupuolen edustajia.

    • älkbo

      Eli olet jo valmiiksi huolissaan siitä, että jos teille jotain tulisi, että kun hän on siellä Tinderissä, että luopuuko hän sitten siitä? Onko jopa niin, että epäröit ja haluat katsella ja tunnustella tilannetta hänen kanssaan juuri sen takia että hän on siellä Tinderissä? Eli odotat, että hän tajuaa potentiaalin sinun kanssasi, luopuu Tinderistä oma-aloitteisesti, ja haluaa vain sinut, ja sitten sinä et enää epäröisi?

      Ymmärrän tuon Tinder-huolen, mutta tosiaan kun teillä ei ole suhdetta, niin ehkäpä se on hänelle luonnollista olla siellä edelleen? Myös hän tunnustelee. Vai ajatteletko, että hän ei ole sinusta tarpeeksi kiinnostunut, kun jatkaa Tinderissä, vaikka on sentään tavannut sinut?

      Tiedän miehiä, joilla on itsensä kanssa selvät pelisäännöt, kun hullaantuvat jostain naisesta, laittavat kaikki profiilit deittipalveluista pois, mutta sitten on sellaisia epävarmempia tyyppejä, jotka jäävät puolitiehen samalla tavalla tunnustelemaan kuin sinäkin tuossa tilanteessa teet. Eikä kumpikaan tapa ole ollenkaan huonompi tai parempi. Siitä huolimatta tuttavuuden tunnusteluvaiheessa vaikka tindereitä tai kännyköitä ei olis keksittykään, on se vaara olemassa, että toinen samanaikaisesti tunnustelee joidenkin muiden kanssa....

    • Sinun pitää ajatella yksinkertaisesti niin, että mies valehtelee sinulle. Piste.
      Tykkää sinusta ja haluaa sinua, muttei ole nostanut verkkojaan vedestä epävarmuutensa vuoksi.

      Ei ole valmis lataamaan 100% teidän juttuun... elikkä jos sieltä Tindestä tulisikin se 123% upea nainen tarjolle, niin mies lähtee noin kahdessa päivässä... :-)

    • aivanoudonkuulosta

      Mä en oikein ymmärrä näitä nykyajan tapailu-ym. juttuja ehkä ne on yleisiä tietyntyyppisille ja nimenomaan täällä oleville ihmisille. Siis, jos ihmiset tapaa mielenkiintoisen ihmisen, jonka kanssa viettää aikaa niin miksi sitten tapailee vielä muitakin. Eikö uskalleta ottaa vastuuta, sitoutua? Miten ihmisillä ylipäätään on aikaa työ,ym.kiireilta tapailla monia. Onko se jotenkin hienompaa mainostaa, että mulla on näin monia vaihtoehtoja. Erotaanko heti, jos toisessa on vaan joku epämiellyttävä piirre? Eikö uskalleta luottaa ja tuntea syvällisemmin ketään koko ajan katotaan helpompia ja parempia vaihtoehtoja? Eiks tollanenkin oo raskadta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1145
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      53
      840
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      741
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe