BODY-JET REISIIN

core1303

Onko kellään kokemuksia Body-jet rasvanpoistosta aikuisella iällä ja vieläpä reisiin? Mulla löysät sisäreidet jotka ei muutu miksikään sama mitä teet, ja sellua ja rasvaa kyllä löytyy vaikka olen hoikka. AIka on varattuna, mutta pelotaa niin kovin että mikä on tulos. Lupaan kertoa oman kokemuksen kun sieltä vain selviydyn :)

7

1783

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuntoonkuntoon

Moikka! Mun sukulaiseni kävi sisäreisien rasvaimussa. Hyvä lopputulos tuli että kyllä kannatti käydä. Itse myös menossa kyseiseen toimeenpiteeseen ensikuussa.

• Uuuu7

Ystäväni kävi ja on hyvä lopputulos! Itse tarvisin vatsaan ja ystävän positiivisen kokemuksen jälkeen olen ajatellut mennä. (Ystävällä reisien ulkosivu siis hoidettu)

• Kiinnostaa

Missä ystäväsi kävi, oletko itse menossa samaan paikkaan?

• Kipuilija

Sisäreidet vaikuttaa aika aralta paikalta tehdä rasvaimu... Kerrotko alkuperäinen kirjoittaja miten meni kun oot käyny? Haluaisin kuulla jonkun kokemuksen kuinka paljon sattui. En muuten uskalla.

• Core1303

Mä kirjoitan kun selviän sieltä. Pelottaa ihan pirusti😅 mut sitpä sen näkee! Eikö kukaan kirjoita omia kokemuksia 😳 olis kiva kuulla. Ja paranemisvinkitkin olis jees!

• Jayzee

Hei, minulle tehtiin Body-jet (WAL) rasvaimu ulkoreisien alueelle varmaankin noin 20x20cm molemmin puolin (ratsuhousukertymät :D). Sain hoidosta hieman alennusta kun saman firman lipolyysi- hoito jäi tuloksettomaksi. Saavuin aamulla toimenpiteeseen, sain rauhoittavan lääkkeen, paikallispuudutuksessa toteutettuna kipukokemus siedettävä. Kipulääkettä ei tarvittu kovinkaan paljon, vaikkakin tämä hoidetaan varmasti yksilöllisesti, hoitaja pyysi jatkuvasti palautetta kokemuksestani VAS-asteikolla (1-10). Pääsin kotiin ilman saattajaa samana iltapäivänä, vaihtohousut olisivat olleet kyllä tarpeen (kudosnesteitä vuosi runsaasti sidoksista läpi). Symmetrian ja tasaisuuden osalta olin turvotuksen laskettua tyytyväinen. Paine/tukitekstiiliä käytetään jatkuvasti muistaakseni parikin viikkoa operaation jälkeen. Melko pitkään tikkien poiston jälkeen (ehkäpä jopa vuodenkin ajan), viiltokohta (noin 1,5cm) tuntui kuoppamaisena/kovana, ja mietin pitäisikö ottaa hoitopaikkaan yhteyttä. Mutta vähitellen arpikudos on pehmentynyt, ja tällä hetkellä huomaamaton (samalla alueella myös venymisarpia iholla).

Tein hyvän valinnan, edeltävään tilanteeseen verrattuna (pienirintainen päärynävartalo) kehon sopusuhtaisuus koheni huomattavasti ja istuvia housuja löytää helpommin. Olen myös harkinnut hoitoa polvien ympärille ja taakse yläreisiin (selluliitti ongelmana). Varmasti hoitokohteena ulkoreidet ovat "helpoimmasta" päästä.

• core1303

Nyt on kokemusta kerrottavana. Kävin siis kaksi viikkoa sitten kaivopuiston klinikalla. Rasvaimun tekijä oli Heidi Lilja. Paikka oli todella miellyttävä ja mukava. Siellä on rauhallista, seuraava asiakas tuli sitten vasta kun itse olin jo heräilemässä humatuksesta. Ja silloin jo hän taisi olla rentouttavan lääkkeen vaikutuksessa :D Toimenpiteensä siis Bodyjet takareisiin, ratsuihin ja sisäreisiin. Saapuessani paikalle sain käydä suihkussa koska matkani oli pitkä. Minua kuunneltiin ja ihan oikeasti olo oli niin hyvä ja tuntuikin että minusta pidettään huolta eikä ole kiire saada minua ulos ja seuraavaa sisään. Pyysin että saisin humautuksen koska pelkäsin kipua. ja sainkin sen. heräsin huoneessani ja olo oli hyvä. Hoitoja ja lääkäri kävivät aina vähän väliä katsomassa että kaikki on ok. MInulle oli puettu tukihousut leikkurissa päälle niin ei muutakuin vaatteet päälle ja hotellille kun oloni tuntui siltä että pystyn lähtemään. Pääsin hotellille ja otin ulkohousut pois. Piti säikähtää heti kunnolla kun katsoin peiliin! mun jalat oli ihan irrallaan toisista! ennen ne oli sulavasti kiinni toisisaan niin, että läpi ei nähnyt :D Ja tietysti oli vielä turvotustakin! mutta jo silloin näky oli uskomaton!! vaikka olenkin suht hoikka, sisäreidet ovat olleet aina ihan löllöt.
      Lähdimme toimenpide päivänä vielä ystävän kanssa syömään ja kävelimme muutaman kilometrin. se sai kyllä nesteet tulemaan ulos. Jalkoja pitkin kudosneste pääsi valumaan talteen suoraan kenkiin :D tietysti uudet kengät vielä jalassa .D :D Mutta tulivatpahan ulos. Toipuminen ollut vähän tuskaisaa.. kipulääkettä pitänyt ottaa kokoajan, ja kyllähän nuo kuristushousut jo ahdistaa! Nythän saisin jo jättää ne pois, mutta ajattelin vielä käyttää kun kelitkin on näin kylmät. Jaloissa on turvotusta, ja kovia kohtia. ja tuntuu kuin lihaksia kiristäisi. Olen varovasti venytellyt aj rasvaillut trombosolilla jotta mustelmat häipyisivät. ne olivat kyllä valtavat! vaikeimmista asioista on ollut veskipöntöllä istuminen. tosi ikävästi reuna painaa ja olenkin käsien varassa istunut. Toipuminen siis vielä todella kesken. voinpa taas kirjoitella tuloksista kun ne näkee toipumise jälkeen.

Mutta lääkärin ja klinikan ystävällisyys, asiantuntevuus ja paikat oli kyllä täys 10! Olen saanut aina ennen sekä jälkeen rehellisen vastauksen kysymyksiini ja kaikki meni niinkuin pitikin! toipumisesta kerrottiin rehellisesti eikä niinkuin muutamat muut hesan klinikat tykkää kertoa. (laserista toimpuminen pari päivää, rasvaimusta toipuminen pari päivää.. just. ihan paskaa puhutaan jotta saataisiin asiakkaat!) Ja hintakin oli todella hyvä. ja suomalainen lääkäri ja klinikka! Miksi edes mennä kauemmas.. en kyllä käsitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3432
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3262
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      3153
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      52
      2698
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1993
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1890
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1656
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      88
      1569
    9. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1535
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1360
    Aihe