Uskovaisten kampanja on jo päättynyt, mutta mainosrättiä eivät ole saaneet pois riemukaaresta. Toimikaa!
Missio-rätti pois Kosolanristiltä.
12
379
Vastaukset
- aikansakutaki
Joo kovasti joutas jo pois lepattamasta ! Alkaa noi naamat jo kylläännyttää !!
- Katsojan_silmässä
Seurakunnan fb-sivulla joku sanoo, että kampanjan vaikutuksista parasta oli "Pyhän Hengen vaikutus koko kaupungin alueella". Kuka huomasi?
- tiop
No enpä tiedä koko kaupungin alueella, mutta omalta ja monen tutun kannalta vaikutusta oli. Ja se oli kyllä niin kielteinen että! Ja sen aikaansai yx ex-rikollinen. Ja seurakunta otti tällaisen.
Eikö Kosolan risti ole toisella puolen jokea. Tämähän on Kirkon risti, vai mitä.
- TUNNENristit
Kirkonristiltä eli tapulista rätti poistettiin jo ennen pääsiästä, Kosolanristin riemukaaressa rätti roikkui pääsiäisen jälkeenkin. Ja roikkuu yhä, ellei tänään ole poistettu.
Mä tarkotin tapulin seinää. Onko sama ilmotus joen molemmilla puolilla?
- KYL.LÄ
KYLLÄ.
- Eenokki55
Löysin jeesuksen noiden tapahtumien avulla .
- Metallinpaljastukset
Uudet isot telttajuhlat pidetään kesällä.
Kaikki eri kirkkokunnat kohtaavat kentällä
Isot turvatarkastukset tehdään kaikille.
Vierailijoille luvataan vakituisia asuntoja tyhjistä tiloista..
Sandaaleja ja hantuukia päässään käyttävät sekä aamutakilliset
saavat ilmaiset ateriat.
- entykkääääääääää
Ssssshhhhhh onhan siinä itse pääministerin vaimokin joten onkohan toi nyt ylemmältä taholta määräys että rätit pitää roikkua mahdollisimman kauan katukuvissa..................
- rikoksiivaan
En ymmärrä, että jonkun ammatti on ex-rikollinen!!! Muillahan oli ihan kunnon ammatit. Vai taitaa vieläkin ansaita elantoaan rikoksillaan. Kun kulkee rahan edestä kertomassa niistä ympäri Suomea ja mainostaa kirjojaan. Ei vaan jaksa jatkuvasti samaa. Koko ajan kun on täällä ollut, sama virsi. Ja varmaan ennen Lapuaakin sama juttu.
- näinvaanon
Äläs älähän nyt. Ei häntä saa arvostella! Hänhän on kaiken arvostelun yläpuolella. Olehan hiljaa, jos ajattelet asioista eri lailla kuin hän. Hän on aina oikeassa. On muten koko helluntaiseurakunta monen silmissä muuttunut. Ja alaspäin on menty ja roimasti....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24465Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;192464