Missio-rätti pois Kosolanristiltä.

MaisemanPILAAMISTA

Uskovaisten kampanja on jo päättynyt, mutta mainosrättiä eivät ole saaneet pois riemukaaresta. Toimikaa!

12

347

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikansakutaki

Joo kovasti joutas jo pois lepattamasta ! Alkaa noi naamat jo kylläännyttää !!

• Katsojan_silmässä

Seurakunnan fb-sivulla joku sanoo, että kampanjan vaikutuksista parasta oli "Pyhän Hengen vaikutus koko kaupungin alueella". Kuka huomasi?

• tiop

No enpä tiedä koko kaupungin alueella, mutta omalta ja monen tutun kannalta vaikutusta oli. Ja se oli kyllä niin kielteinen että! Ja sen aikaansai yx ex-rikollinen. Ja seurakunta otti tällaisen.

• Eikö Kosolan risti ole toisella puolen jokea. Tämähän on Kirkon risti, vai mitä.

• TUNNENristit

Kirkonristiltä eli tapulista rätti poistettiin jo ennen pääsiästä, Kosolanristin riemukaaressa rätti roikkui pääsiäisen jälkeenkin. Ja roikkuu yhä, ellei tänään ole poistettu.

• Mä tarkotin tapulin seinää. Onko sama ilmotus joen molemmilla puolilla?

• KYL.LÄ

KYLLÄ.

• Eenokki55

Löysin jeesuksen noiden tapahtumien avulla .

• Metallinpaljastukset

Uudet isot telttajuhlat pidetään kesällä.
        Kaikki eri kirkkokunnat kohtaavat kentällä
        Isot turvatarkastukset tehdään kaikille.
        Vierailijoille luvataan vakituisia asuntoja tyhjistä tiloista..
        Sandaaleja ja hantuukia päässään käyttävät sekä aamutakilliset
        saavat ilmaiset ateriat.

• entykkääääääääää

Ssssshhhhhh onhan siinä itse pääministerin vaimokin joten onkohan toi nyt ylemmältä taholta määräys että rätit pitää roikkua mahdollisimman kauan katukuvissa..................

• rikoksiivaan

En ymmärrä, että jonkun ammatti on ex-rikollinen!!! Muillahan oli ihan kunnon ammatit. Vai taitaa vieläkin ansaita elantoaan rikoksillaan. Kun kulkee rahan edestä kertomassa niistä ympäri Suomea ja mainostaa kirjojaan. Ei vaan jaksa jatkuvasti samaa. Koko ajan kun on täällä ollut, sama virsi. Ja varmaan ennen Lapuaakin sama juttu.

• näinvaanon

Äläs älähän nyt. Ei häntä saa arvostella! Hänhän on kaiken arvostelun yläpuolella. Olehan hiljaa, jos ajattelet asioista eri lailla kuin hän. Hän on aina oikeassa. On muten koko helluntaiseurakunta monen silmissä muuttunut. Ja alaspäin on menty ja roimasti....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2173
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1484
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe