Nipottaja akka

Per

Akkani suuttuu, jos piereskelen julkisesti tai saunassa. Hän sanoo, ettei jaksa olla selittämässä minulle käytöstapa asioita kuin pikkulapselle. Hän ei ymmärtänyt myöskään, kun tervehdin 90 vuotiasta naapurinrouvaa sanoilla molskis loiskis. Rouva oli vähän ihmeissään, mutta akkani mulkaisi minua ja pyysi anteeksi puolestani. Myöhemmin akka paasasi minulle, ettei tuota ikäluokkaa oleva sellaista ymmärrä. Akka myös lisäsi, että ihme kun et vielä pieraissut hölmön tervehdyksesi lisäksi. Mitä sitten vaikka olisinkin pierassut. Pieru on luonnontuoksu. Saahan tupakkakin haista

4

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krääsää

      Niitä naisia piisaa jotka jaksaa sanoa asiasta kun asiasta, muijani on vähän saman lainen...joskus voisi olla ihan hiljaa.

    • samattuoksut

      Vaimoni napisee myös mun piereskelystä, kumma vaan että itse piereskelee sängyssä, luulee kai etten kuule tai haista.

    • "Hän sanoo, ettei jaksa olla selittämässä minulle käytöstapa asioita kuin pikkulapselle." <- Vaikuttaa vähän siltä että ongelma on tiivistetty juuri tähän lauseeseen. Vaimosi kuulostaa siltä ettei hän usko sinun pystyvän olemaan nolaamatta itseäsi tai ylipäätään pystyvän toimimaan ilman hänen opastustaan. Kunnioitus on yhtä tärkeää kuin rakkaus, ehkä on aika kysyä häneltä miltä hänestä tuntuisi jos et rakastaisi häntä enää (paitsi jos kaikki on lähtenyt liikkeelle juuri siitä) ja selittää että jatkuva epäkunnioitus ja sen asian esille tuominen ettei hän selvästikään usko sinun pystyvän mihinkään ilman vahtimista on ihan sama asia.

    • Paskat-housussa

      Meilä kanssa pieremisestä valitetaan.Kun istun keittiön tuolilla ja pieren pehmusteisiin ja eukko menee sitten istumaan siihen niin sanoo ,että taas olet piereskellyt.
      Kieltämättä siitä pöllähtää vahva tuoksu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      219
      13410
    2. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      307
      2332
    3. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      89
      1501
    4. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      55
      1087
    5. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      982
    6. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      43
      918
    7. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      60
      917
    8. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      35
      902
    9. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      41
      864
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      51
      862
    Aihe