Kirjeenvaihtoystävää Pattayalta.

DilleDingDongLandelta

Hei, valitettavasti minä en ole mikään neiti nyrkki ja olen ihan kotoisasti Suomessa kipeänä kotona.

Olisi mukava jos löytäisin Pattayasta kiinnostuneen kirjeenvaihtoystävän,koska taidan olla kipeänä vielä kauan koska olen vastakeski-ikäinen.

Sairauteni, eli kipeyteni ei haittaa kirjeiden kirjoittelua kuin paniikkikohtauksen aikana jolloin minulla Mikki Hiiri ääni.

Tosin sairauteni johdosta en voi matkustaa Pattayalle, koska olen holhouksen alaisuudessa, eikä Iso Päällikkö lähde kanssani laivaristeilyä pidemmälle.

17

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 42x

Hehheh...
      Pitkät pyhät pitäisi kieltää Dilleltä.
      Pääsiäisen jälkihuuruissa on ilmestynyt taas kaksi uutta autoa Thaimaassa asuville ja Dilleon ihan paniikissa Mikki Hiirenä.
      Rolls Royce ja T-Ford 1928.
      Nämä ovat jo tälle vuodelle ties kuinka mones ostos ja me Pojut ajellaan vain vuokravehkeillä.
      Täytyy sanoa että jos joskus olen nähnyt Pattayalla kahden viikon miljonäärin, se onmeidän kaikkien tuntema Prmn, se Poju osteli kenet tahtoo ja pisti kuivalla pakariin. 
      Aviomiessille taas terveisiä että se sun vaimosi tuli taas sieltä CM:stä Pattayalle mun luo.
      Seuraa tätä menoa Suomeenkin.
      Nyt on siis todisteellisesti todistettu meisselin asuvan Chiang Maissa ja sillä on eteerisen kaunis vaimo joka nyt mun.
      Jari Balleroinen ja sanojensa mittainen rahamies 20kymppi voi alkaa kaivaan kuvetta ja aijaamaan passejansa naamakuvin tänne.

• Aviomiess

Katos siinähän tavallinen raksaduunari joka ryhtyi työpäälliköksi ja urheilulliseksi, on heikkona hetkenään hieman avautunut nähdessään unta eteerisen kauniista vaimostani.

• entinenaviomies

Aviomiehen illan viimeiset hitaat ennen unilääkettä ja maitolasia. Sitten ihanaa rakastelua hammaslääkärin kanssa ja suudelmia jotka polttaa kuin tuli. Aamulla on tyyny kuolassa ja nivustaipeet hikiset.

• Parasrakastelija

Niin sillä on lildo ku oma ei toimi.
        Aviomies jos haluat kerrankin onnellisen vaimon lähetä se mun luo.

• PilleriPäivässäVelliin

Onko muita Pattayan rakkaita kotoisasti kipeänä kotona 😨 ?

• Aviomiess

Mäoom...

• Lerppaonhuijari

Lerppa on huijari, joka asuu Suomessa!

• MuistaPilleri

อแดกพบวงตจ🐒 onko yhdyssana ?

• Aviomiess

Chopperilla ja oikein aamukahvilla puolen päivän aikaan ja maisemakuva.

Pistäppä aijaten chopper ja vaimo Neiti kotoisasti kipee.

• VittuMikäIdiootti

No on se ny vitunvittu jos sekin kuuluu sulle runkutanko oman vaimoni valokuvalle, sä voit painua ihan vaan koitoisasti kotiis oleen kipee niinku joka vitun päivä.

• sebbu
        VittuMikäIdiootti kirjoitti:

No on se ny vitunvittu jos sekin kuuluu sulle runkutanko oman vaimoni valokuvalle, sä voit painua ihan vaan koitoisasti kotiis oleen kipee niinku joka vitun päivä.

Äitisikö keksi sinulle tuon nimimerkin?

• VittuMikäIdiootti

No johan on pää taas kipee sulla, väittelet palstalla vaikka sulla ei oo väittelykumppania, ihme heebo vitun aivoinvalidiNeiti2010.

• Näinseonnähtävä
        VittuMikäIdiootti kirjoitti:

No johan on pää taas kipee sulla, väittelet palstalla vaikka sulla ei oo väittelykumppania, ihme heebo vitun aivoinvalidiNeiti2010.

Ei ollut äiti, oli lerpan entinen hammaslääkärivaimo(jonka ei pitänyt olla Sellainen)!
        Thaimaalaisen hääyön aikaan havaitsi lerppuuden ja heti nimesi lerpaksi, josta on nopeasti päästävä eroon, kaupanpääliseksi antoi hyvin miestä kuvaavan nimimerkin vielä, ennen Pattayan kautta Hua Hiniin lähtöään.

• 42x

Otin 5 selffietä itsestäni.

😨
      😨
      😨
      😨
      😨
      😨

Ja kaveristani 4.

🐒
      🐒
      🐒
      🐒
      🐒

Myös tytsystä 7.

🐰🐰🐰👠👠👠

• Mä olen teinipoika ja mä olen muutaman miehen seksilelu. Olisi hauska kirjoitella kanssasi.

• DilleDingDongLandelta

Tässä lääkäreiden antama diagnoosini.

Dissosiatiivinen identiteettihäiriönsä (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin eikä enää ole lukuisien lääkärien kertoman mukaan hallinnassa ja parannettavissa.

Nyt tämä persoonallisuushäiriö ilmenee näin monella tavalla. Kuvittelen itsestäni kaikenlaista.
      Olen palstojen kuningastrolli ja joka asiaan minulla on mielipiteeni. Pyrin kaikin tavoin sotkemaan asiallisia keskusteluja trollaamalla ja kirjoittamalla kaikkea paskaa toisista keskustelijoista. Vaihtelen myös nimimerkkiäni jatkuvasti.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      217
      1474
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1286
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      4
      1128
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1096
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      948
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      920
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      885
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      850
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      38
      796
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      780
    Aihe