Moi! Olen evoluutiouskovainen

evoluutiopässi

uskon että ensin ei ollut mitään mutta sitten se räjähti. Tästä on paljon todisteita.

43

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskovaiselle

Iskikö sinuun joku paniikki, kun ihan kolme ketjua piti lyhyen ajan sisällä avata?

• Räyhiksellä taitaa olla kirjoituksista päätellen taas maaninen vaihe menossa.

• höpöpöpö3

Oli se aika paukaus , olin siinä ihan kulaman takana.Ajattelin että mustalaiset harjottelee raudalla.

• vastatkaaevoapinat

Evluutioteoria tuli reisille. Todisteita piti olla paljon mutta kukaan ei vieläkään ole vastannut että miten ei-mikään voi räjähtää?

Vain täydelliset idiootit voivat uskoa moisia satuja!

• Mistä se jumalasi ilmestyi muuten? Tyhjästä?

• Sinä muuten taidat uskosa 100% todistamattomaan satuun kristinuskon jumalasta vai mitä?

Eikös näin olekin?

• mikä.on.Evluutionteoria

"Evluutioteoria"
        Mikä teoria?

• sitä.ei.tajua.tomppeli
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

Mistä se jumalasi ilmestyi muuten? Tyhjästä?

ENSIMMÄINEN MOOSEKSEN KIRJA, GENESIS 1.
        1. Alussa loi Jumala taivaan ja maan. 2. Ja maa oli autio ja tyhjä, ja pimeys oli syvyyden päällä, ja Jumalan Henki liikkui vetten päällä. 3. Ja Jumala sanoi:
        "Tulkoon valkeus". Ja valkeus tuli.
        Ensimmäinen Mooseksen kirja 3 luku
        1 Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle:
        Onko Jumala todella sanonut:

Jumala on ollut aina, eihän mistään tyhjästä tule.
        Jesajan kirja 29 luku
        Sokaistuneet eivät tajua sanomaa. 9 Ihmetelkää ja typertykää, sokaistukaa ja jääkää sokeuteenne!
        16 Voi teidän kieroutuneita ajatuksianne! Eikö savenvalaja muka ole saveaan kummempi? Sanooko teos tekijästään: sitäeitajuat"Ei hän ole minua tehnyt"?
        Sanooko luomus luojastaan:
        "Ei hän mitään ymmärrä"?

• sitä.ei.tajua.tomppeli kirjoitti:

ENSIMMÄINEN MOOSEKSEN KIRJA, GENESIS 1.
        1. Alussa loi Jumala taivaan ja maan. 2. Ja maa oli autio ja tyhjä, ja pimeys oli syvyyden päällä, ja Jumalan Henki liikkui vetten päällä. 3. Ja Jumala sanoi:
        "Tulkoon valkeus". Ja valkeus tuli.
        Ensimmäinen Mooseksen kirja 3 luku
        1 Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle:
        Onko Jumala todella sanonut:

Jumala on ollut aina, eihän mistään tyhjästä tule.
        Jesajan kirja 29 luku
        Sokaistuneet eivät tajua sanomaa. 9 Ihmetelkää ja typertykää, sokaistukaa ja jääkää sokeuteenne!
        16 Voi teidän kieroutuneita ajatuksianne! Eikö savenvalaja muka ole saveaan kummempi? Sanooko teos tekijästään: sitäeitajuat"Ei hän ole minua tehnyt"?
        Sanooko luomus luojastaan:
        "Ei hän mitään ymmärrä"?

Ja koska tuosta ei tietysti ole olemassa todisteen häivääkään niin allaolevan on edelleen totta:

Evoluution ja evoluutioteorian kritisoijien ja kiistäjien toiminta olisi huomattavasti uskottavampaa jos he pystyisivät esittämään sellaisen vaihtoehdon edellämainituille joka perustuisi johonkin muuhun kun 100% todistamattomaan uskoon siitä että on olemassa jokin korkeampi olento.

• Ihmeonihme

Mitää ei ollut , mutta maailmankaikkeus laajenee ei mihinkään. Pohjoisnavalle mennään ei voi mennä pohjoisempaan, - mennään maan keskipisteeseen, kaikki on yhtä, - yksi piste missä ei ole enään erotusta.
      Inflaatiopuuro on pelkkä kuvitelma, -evoluutio-oppia, enemmän taloustiedettä kuin totta, -ENGquuwitzi rahastaa hörhöjä, kuin soini joka puhuu ihmisyydestä muuta vaikenee Argentiinan hirveyksistä, - hirmu diktaattorien hyysäri, ulkopoliittinen linja, - kokkareita tulvillaan, oikea persu tuote.

• Armolahjojen_myrkkyä

Tuo on vissiin sitä kuuluisaa kielillä puhumista. Noniin, omaiset huolehtikaa, ettei tuo kolhi päätään lattialla sätkiessään. Älkää työntäkö mitään suuhunsa. Sitten kun häneltä menee taju, niin kääntäkää kylkiasentoon.

• Maan laajeneminen on hyvinkin voinut alkaa maan keskipisteestä.

• Eihän evoluutioteoria mitään räjähdyksiä käsittele.

Olisitkohan liikaa katsellut Myytinmurtajia.

• kekekek

Kerro toki miksi evoluutioteoria ei kerro mistä elämä syntyi?

• kekekek kirjoitti:

Kerro toki miksi evoluutioteoria ei kerro mistä elämä syntyi?

Kerro toki miksi luomiskertomus ei kerro mistä luoja syntyi.

• kekekek
        Epäluomus kirjoitti:

Kerro toki miksi luomiskertomus ei kerro mistä luoja syntyi.

Toki kertoo. Jumala on ollut aina eikä Hänellä ole alkua eikä loppua.

• kekekek kirjoitti:

Toki kertoo. Jumala on ollut aina eikä Hänellä ole alkua eikä loppua.

Todista toki tuo.

• kekekem
        Epäluomus kirjoitti:

Todista toki tuo.

Ei minun sitä tarvitse todistaa.

• kekekem kirjoitti:

Ei minun sitä tarvitse todistaa.

No älä sitten ikinä kehoita ketään täällä enää todistamaan yhtään mitään. Jos kehoitat, niin muista sitten, että olet tekopyhä jos et itse todista pyydettäessä, ja muhi sitten tekopyhyytesi tiedostamisen vittumaisuudessa.

• gqgqggq
        Epäluomus kirjoitti:

No älä sitten ikinä kehoita ketään täällä enää todistamaan yhtään mitään. Jos kehoitat, niin muista sitten, että olet tekopyhä jos et itse todista pyydettäessä, ja muhi sitten tekopyhyytesi tiedostamisen vittumaisuudessa.

Uskovaiset uskovat eivätkä väitä tietävänsä kuten te tiedeuskovat.

• gqgqggq kirjoitti:

Uskovaiset uskovat eivätkä väitä tietävänsä kuten te tiedeuskovat.

Varmasti on uskovaisia, jotka eivät väitä tietävänsä. Mutta on uskovaisia, jotka väittävät tietäväns, ja sellaisia uskovaisia ovat kreationistit.

• eräs.uskova
        Epäluomus kirjoitti:

Varmasti on uskovaisia, jotka eivät väitä tietävänsä. Mutta on uskovaisia, jotka väittävät tietäväns, ja sellaisia uskovaisia ovat kreationistit.

Minä ainakin uskon tietäväni, että tiedän uskovani.

• eräs.uskova kirjoitti:

Minä ainakin uskon tietäväni, että tiedän uskovani.

Hieno juttu. Sinunlaisesi uskovat ovat ns. tolkun uskovia.

• onsiinäuskoa

Evouskovat uskovat että aluksi ei-mikään räjähti ja kehittyi 95% ei-mitään ei-minkään takia.

• Evouskova on olkinukke, joten sitä koskeva väitteesi ei merkitse mitään.

• Kerros.mulle

Kertooko raamattu milloin maapallo palaa loppuun, kertooko miten vanha maa on.

• Ei se kerro. Eihän pronssikautisten vuohipaimenten kirjoittaessa tekstejä, joista Raamattu tultaisiin myöhemmin koostamaan, voitu mitenkään tietää maapallon geofysikaalisia prosesseja. Valitettavasti eräs kirkonmies kuitenkin kuvitteli, että Raamatussa hourailluista sukuluetteloista voitaisiin laskea Maan ikä, ja sillä tiellä sitten ollaan... siis nuoren Maan kreationismin saralla. Heidän mielestään Maa on 6000 vuotta vanha :D

• msmslxndk

Kyllä kertoo. Maapallo palaa ennen kun luodaan uudet taivaat ja uusi maa. Maapallon ikää ei kerro koska sillä ei ole merkitystä.

• msmslxndk kirjoitti:

Kyllä kertoo. Maapallo palaa ennen kun luodaan uudet taivaat ja uusi maa. Maapallon ikää ei kerro koska sillä ei ole merkitystä.

Todista väitteesi.

• Lue.itse
        Epäluomus kirjoitti:

Todista väitteesi.

Lue Raamatusta.

• muutenpidätturvankiinni
        Epäluomus kirjoitti:

Todista väitteesi.

Kun olet kerran kiihkoevouskovainen, niin todista toki että ensin ei ollut mitään - ja sitten se rjähti. Voit aloittaa vaikka kertomalla mikä on ei-mikään.

• Lue.itse kirjoitti:

Lue Raamatusta.

Raamattu on kasa väitteitä, ei väitteiden todisteet. Esitä todisteet.

• odotammeinnolla
        Epäluomus kirjoitti:

Esitä toki todisteet että alkulimasta syntyy elävä ihminen! Tai edes se ahvena!

• muutenpidätturvankiinni kirjoitti:

Kun olet kerran kiihkoevouskovainen, niin todista toki että ensin ei ollut mitään - ja sitten se rjähti. Voit aloittaa vaikka kertomalla mikä on ei-mikään.

Nylkytä sinä kuule ihan kaikessa mutta omassa rauhassasi tuota olkinukkeasi. Minä en lähde tuommoiseen pelleilyyn mukaan. Todista siinä samalla nyt kuitenkin vaikka se luominen, kuten kehoitin. Vai pidätkö mielumin turpasi kiinni?

• odotammeinnolla kirjoitti:

Esitä toki todisteet että alkulimasta syntyy elävä ihminen! Tai edes se ahvena!

Ei kukaa väitä, että alkulimasta syntyisi elävä ihminen tai ahvena, joten tuollaisten todisteiden esittämiseen kehoittaminen on olkinukke. Ja se on kaikki mihin te pystytte. Ette pysty edes todistaman sitä luomistanne.

• olipakerranevosatu
        Epäluomus kirjoitti:

Näytä toki todisteet että ahven nousi kuivalle maalle kävelemään jaloilla ja sille kasvoi kädet!

Lupaan sitten uskoa evosatuun kun todistat tämän!

• olipakerranevosatu kirjoitti:

Näytä toki todisteet että ahven nousi kuivalle maalle kävelemään jaloilla ja sille kasvoi kädet!

Lupaan sitten uskoa evosatuun kun todistat tämän!

Yhdy sinä siihen olkinukkeesi nyt vain keskenäsi. Mutta luomiseen lupaan uskoa, jos vain todistat sen!

• muutensuutukkoon
        Epäluomus kirjoitti:

Nylkytä sinä kuule ihan kaikessa mutta omassa rauhassasi tuota olkinukkeasi. Minä en lähde tuommoiseen pelleilyyn mukaan. Todista siinä samalla nyt kuitenkin vaikka se luominen, kuten kehoitin. Vai pidätkö mielumin turpasi kiinni?

Nono, kylläpä evosatusetä nyt kiihtyy... eikö meinaa enää pysyä maltti kun joutuu vastaamaan saduistaan?

Kerro toki todisteet sille mistä tuli alkulima?

• todisteitapöytään
        Epäluomus kirjoitti:

Yhdy sinä siihen olkinukkeesi nyt vain keskenäsi. Mutta luomiseen lupaan uskoa, jos vain todistat sen!

Haluatko kertoa meille mistä tuli ei-mikään ja miten se räjähti?

• muutensuutukkoon kirjoitti:

Nono, kylläpä evosatusetä nyt kiihtyy... eikö meinaa enää pysyä maltti kun joutuu vastaamaan saduistaan?

Kerro toki todisteet sille mistä tuli alkulima?

"Joutuu vastaamaan saduistaan" :D

No milloin sinä osoitat sen luomissatusi todeksi?

• todisteitapöytään kirjoitti:

Haluatko kertoa meille mistä tuli ei-mikään ja miten se räjähti?

Olet nyt vaipunut tapasi mukaan sellaisen jankutuksen tasolle, etten viitsi jatkaa kanssasi inttämistä. Sinä olet vissiin se, ketä täällä nimitetään Räyhikseksi. Jos olen oikein käsittänyt, niin sinä olet klassikkoesimerkki sanonnasta, että fundamentalistien kanssa keskusteleminen on kuin pelaisi shakkia pulun kanssa: kaadatte nappulat, paskotte laudalle ja lepatatte parvenne luokse kerskailemaan "voitolanne". Luonnollisesti jatkan keskustelua mielummin palstan henkisesti aikuisten parissa, jos sellaisia joukostanne löytyy.

• SyvääMyötähäpeää

Olet henkisesti jälkeen jäänyt trolli. Olet häpeäksi itsellesi, ystävillesi ja harjoittamallesi uskonnolle.

• Useimmat tuon uskonnon harjoittajat eivät tosin ole tuollaisia heikkolahjaisia tapauksia, ja he yleensä myös irtisanoutuvat esim. kreationismista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4876
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3476
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2905
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      7
      2689
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2260
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      37
      1742
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1680
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1671
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16