Jan Andersson veti keskustelua suhteellisen tasapuolisesti ja anti oli monipuolinen, jokaiselle jotakin tyyliin.
Pertti Salolaisen monipuolinen tietämys tuli hyvin esille, joskin myös poliittinen sidonnaisuus.
Tom Pakkalen esitti näkemyksensä faktojen pohjalta ja pidättyi aiheella spekuloimisesta.
Anna-Liisa Heutsala esitti tutkijan näkökulman pohjautuen Pakkalan tavoin faktoihin. Hän valotti myös laajemmin yleismaailmallista valtapolitiikkaa. Erityisesti jäi mieleen hänen pohdiskelunsa arvomaailmasta. Sitä pohdiskelua kannattaisi jatkaa mediassa!
Sinikukka Saari esitti oman näkemyksensä myrkkyiskun syyllisistä nuoruuden itsevarmuudella. Hän neuvoi myös miten venäläisten pitäisi käyttäytyä asian yhteydessä; "eihän se niin mene, vaan"....-tyyliin.
"Länsimainen arvomaailma", mitä se on? Eihän sellaista olekaan; länsimaissa, niinkuin kaikissa muissakin maissa on monia arvoja.
"Arvomaailma" on tämän hetken yleisin hokema politiikassa. Se on jo kärsinyt inflaation, kannattaisi keksi uusi hokema.
A-talk 5.4, "Myrkkyisku repii Eurooppaa"
näkemys
1
112
Vastaukset
- avoimempaa
Ajatuspajojen ja mainostoimistojen luomat hokemat murentavat demokratiaa. Osa nuorista ja vanhuksista, jotka eivät jaksa seurata päätöksentekoa, menevät helposti halpaan äänestystilanteessa. "Arvomaailma"-sana luo arvokkaan mielikuvan toiminnasta, joka saattaa olla jopa moraalitonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264