Ainakin Kaleva, Iltalehti ja Lännen Media, jotka kaikki ovat juhlallisesti ilmoittaneet sitoutuvansa JSN:n ohjeisiin, levittivät eilen valeuutista suomalaisesta "miehestä", joka olisi synnyttänyt.
Häkellyttävää oli Aamulehden into tuoda esille että synnyttäjä olisi "mies", vaikka Aamulehti on usein mennyt naurettavuuksiin saakka mies-sanan välttelyssä kirjoituksissaan. Aamulehti ei kirjoituksissaan käytä muun muassa "varusmies" sanaa eikä eduskunnan "puhemies" titteliä.
Nyt Aamulehti kuitekin valeuutisessaan painotti useaan kertaan että synnyttäjä olisi nimenomaan mies.
Todellisuus Aamulehden valeuutisen takana on hyvin yksinkertainen: Kyseessä on nainen, jolla on toimiva kohtu ja munasarjat. Nainen on ollut juridisessa sukupuolenvaihtoprosessissa, joka ei tule tekemään hänestä koskaan miestä. Yksikään mies ei ole koskaan synnyttänyt eikä tule koskaan synnyttämään. Biologinen sukupuoli ei ole liukuva eikä muuttuva käsite. Se on vain yksinkertainen tieteellinen fakta.
Vastuullista journalismia harjoittavat mediat kuten Oikea Media kantavat vastuunsa tällaisten räikeiden valeuutisten oikaisemisesta.
Tämä absurdi tilanne kuvaa ikävällä tavalla millaisiin arkijärjenvastaisiin tilanteisiin yhteiskunnassa tullaan ajautumaan yhä useammin kun juridinen sukupuoli ideologisista ja mielenterveydellisistä syistä erotetaan todellisuudesta ja todellisesta biologisesta sukupuolesta.
Mies ei edelleenkään synnytä!
86
863
Vastaukset
- Eikiitosjeesus
Pitäiskös. Sinun fantasioissa on jotain vialla.
- valemediaa
Miksi sitten media niin väittää, että isä eli mies on synnyttänyt?
- hienoo.tää.elämä
valemediaa kirjoitti:
Miksi sitten media niin väittää, että isä eli mies on synnyttänyt?
Jaa että lapsen isä on synnyttäny hänet?
En viittiny lukee artikkelia, mut ei kai sama henkilö pysty hedelmöittään lasta ja sit synnyttään niinku tosta edellisestä kommentista vois päätellä.
Mut ohan raamatullista maata miehen kaa niinku naisen kaa maataan, kai sitte kaikki on mahollista. Vai onx joku jo keksiny miten se onnistuu.
Häkellyttäväähän se on, että juridisella sukupuolella ei näytä olevan sinulle merkitystä. Häkellyttävällä tavalla pidät kiinni omasta käsityksestäsi .
- homottajalle
Juridinen sukupuoli ei synnytä eikä siitä.
homottajalle kirjoitti:
Juridinen sukupuoli ei synnytä eikä siitä.
Juridinen sukupuoli on juridinen sukupuoli. Yhteiskunnan kannalta se virallinen sukupuoli.
- homottajalle
Eerikatässämoi kirjoitti:
Juridinen sukupuoli on juridinen sukupuoli. Yhteiskunnan kannalta se virallinen sukupuoli.
Juridinen sukupuoli on vain merkintä paperilla.
homottajalle kirjoitti:
Juridinen sukupuoli on vain merkintä paperilla.
Niinkö sinunkin sukupuolesi on, vain merkintä paperilla?
- homottajalle
Niinkö sinunkin sukupuolesi on, vain merkintä paperilla?
Niin, juridinen sukupuoleninon vain merkintä paperilla mutta se vastaa myös biologista sukupuoltani joka on todellisuutta. Juridista sukupuoltani ei ole "peukaloitu".
- selvennystä
"Häkellyttäväähän se on, että juridisella sukupuolella ei näytä olevan sinulle merkitystä."
Juridisesti ihminen voidaan määrittää vaikka millaiseksi - vaikka eläimeksi! Tai esineeksi kuten ennen kidutuksia ihmisestä riisutaan ihmisyys, että saadaan ikäänkuin lupa tehdä hänelle ihan mitä vaan. Kymmenissä maissa tänäänkin kidutetaan ihmisiä joilta ensin on riisuttu ihmisyys pois, ei vähiten sitä Dubain prinsessaa joka halusi muuttaa pois maastaan, mutta saatiin kiinni.
Ainut mikä reaalisesti pätee on se että Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi. selvennystä kirjoitti:
"Häkellyttäväähän se on, että juridisella sukupuolella ei näytä olevan sinulle merkitystä."
Juridisesti ihminen voidaan määrittää vaikka millaiseksi - vaikka eläimeksi! Tai esineeksi kuten ennen kidutuksia ihmisestä riisutaan ihmisyys, että saadaan ikäänkuin lupa tehdä hänelle ihan mitä vaan. Kymmenissä maissa tänäänkin kidutetaan ihmisiä joilta ensin on riisuttu ihmisyys pois, ei vähiten sitä Dubain prinsessaa joka halusi muuttaa pois maastaan, mutta saatiin kiinni.
Ainut mikä reaalisesti pätee on se että Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi.Lain edessä merkitystä on kuitenkin sillä, mikä se juridinen määritelmä on.
- oikeassaolet
Lain edessä merkitystä on kuitenkin sillä, mikä se juridinen määritelmä on.
"Lain edessä merkitystä on kuitenkin sillä, mikä se juridinen määritelmä on."
Juuri näin - inkvisitioitten ym. hirmuhallitsijoiden hallitessa on aina määrännyt ko. hetken lait. oikeassaolet kirjoitti:
"Lain edessä merkitystä on kuitenkin sillä, mikä se juridinen määritelmä on."
Juuri näin - inkvisitioitten ym. hirmuhallitsijoiden hallitessa on aina määrännyt ko. hetken lait.Kyllä tälläkin hetkellä lait määrittelevät elämäämme, vai oletko toista mieltä?
- oikeassaolet
Kyllä tälläkin hetkellä lait määrittelevät elämäämme, vai oletko toista mieltä?
Totta - ko. hetken lait määräävät ihmisten elämää! Hyviä esimerkkejä on esim. hirmuhallitsijoiden määräämät lait historiassa ja tällä hetkellä. Pohjois-Koreassa, Venezuelassa, Kiinassa, Venäjällä, ... määräävät nykylait kovastikin ihmisten elämää.
- Msmsmsm
Kyllä tälläkin hetkellä lait määrittelevät elämäämme, vai oletko toista mieltä?
Laki ei saa miehestä naista eikä naisesta miestä.
Laki pystyy korkeintaa vaatimaan, että leikimme heidän olevan sitä mutta ei kukaan sellaista leiki..... oikeassaolet kirjoitti:
Totta - ko. hetken lait määräävät ihmisten elämää! Hyviä esimerkkejä on esim. hirmuhallitsijoiden määräämät lait historiassa ja tällä hetkellä. Pohjois-Koreassa, Venezuelassa, Kiinassa, Venäjällä, ... määräävät nykylait kovastikin ihmisten elämää.
Vertaatko meidän yhteiskuntaamme noihin mainitsemiisi yhteiskuntiin?
- kiihtyykövauhti
Vertaatko meidän yhteiskuntaamme noihin mainitsemiisi yhteiskuntiin?
sellaisia kohti ollaan siis näköjään menossa, toistaiseksi heinovaraisen varovasti
kiihtyykövauhti kirjoitti:
sellaisia kohti ollaan siis näköjään menossa, toistaiseksi heinovaraisen varovasti
Toivotaan, ettei yhteiskuntamme kehity kovin itsevaltaiseen suuntaan.
- terkut.setaan
Toivotaan, ettei yhteiskuntamme kehity kovin itsevaltaiseen suuntaan.
Se kehittyy Seta-valtaiseen suuntaa sinun ja kaltaistesi ansiosta.
terkut.setaan kirjoitti:
Se kehittyy Seta-valtaiseen suuntaa sinun ja kaltaistesi ansiosta.
Toivotaan kuitenkin, että enemmistön suuntaan...
Totta ei mies voi synnyttää.
- lapsikin.tietää
Todentotta!
- harkika.poja
Kaikki on iha mahollista, Raamatuski miehen kaa voi maata niinku naisen kaa maataan, meinaan eläväs elämäs tosi outo juttu. Kai se mieski sit voi synnyttää ja tulla raskaaks jos kerta siihen voi yhtyy niinku naiseen yhdytään.
Alakas tuntuu ku joku teistä tulkittijoista vedättäs oikeen miehekkäästi.
- Hoitsu40v
Vaikka naiseksi syntynyt on muuttanut sukupuolensa mieheksi ja synnyttänyt, mikä lienee identiteetin vastaista niin tosimiestä sukuelimineen ei hänestä koskaan tule.Ei ehkä ole väliäkään.Syö nyt myöhemmin mieshormoneja ja alkaa karvoittua.Mitenkähän lapsi kärsii myöhemmin, jää kysymyksen alle.Onneen en usko tämän ihmisen kohdalta, enkä lapsen.
- lapsen.oikeidet
Järkyttävää, että lapsen tarvktsee elää noiden sekasikiöiden kanssa.
- Ödödösö
lapsen.oikeidet kirjoitti:
Järkyttävää, että lapsen tarvktsee elää noiden sekasikiöiden kanssa.
Kauheeta!!!!!
- valkosuomalainen
se lapsi pitäisi huostaanottaa välittömästi,ettei tarvitse koko lapsuuttaan viettåå sairaiden kanssa.
- MarttiLL
järki.päähän kirjoittaa asiaa. Media on mennyt valheen kaikella voimalla mukaan, yritetään sotkea ja hämmentää maailman luonnollisinta asiaa. Nainen on ihmiskunnan synnyttäjä.
- porua.piisaa
Nainen kelpaa sentään teille synnyttäjäx vaikkei suurelle osalle tosiuskovia papix.
Kyllä maailmaan porua mahtuu, kaiken maailman murheista.
Vaikka nainen muuttaisi itsensä mieheksi ja vaihdattaisi sukuelimet leikkauksessa, hän on yhä nainen. Nainen jolla on miehen sukuelimet, jotka on Jumalan tahdon vastaisesti asennettu hänelle. Se on faktaa eikä sitä voi kukaan kiistää vaikka miten valhettelisi että nainen onkin jollain ihmeen taikatempulla nyt "mies."
Mies on mies ja nainen on nainen
tietenkin jos syntyy niin että on molemmat sukuelimet, se on poikkeustapaus mutta tarkoitan nyt niitä tapauksia joissa on selkeästi syntynyt mieheksi tai naiseksi
lopun ajat ovat meneillään joten kaikenlainen sekoilu tulee vain lisääntymään mutta Jeesus antaa tulevaisuuden ja toivon niille jotka Häntä seuraavat- Porua.piisaa
Viimmeset pari tuhatta vuotta on porattu viimmesten aikojen olevan koko ajan menos, eikä viäkää oo aika loppunu.
Mut Raamatullinen aika varmaan on loppunu ja taputeltu, pitäskö pikkuhiljaa alakaa elään nykypäivää ja lakata haikailemasta tuhansien vuosien takasta aikaa.
Mitä se muille kuuluu jos joku tahtoo sukupuolensa muuttaa, kuka ny tahtois miehenä elääkkään, jos kerta voi naisex muuttua.
- järki.päähän
Olen siis Jukka Rahkonen oikeastamediasta, päivää. Pahoittelen nimimerkin käyttöä mutta nythän tiedätte. Teen aika usein aloituksia tänne eri nimimerkeillä, koska juttujani ei muuten paljoakaan lueta. Tue oikeamediaa, ole valpas ja reipas.
- kiitos-sulle
Kiitos Jukka! Olet fiksu tyyppi ja tuen sinua ja OM:aa.
No kuules Rahkonen, olen biologisesta sukupuolesta kanssasi aivan samaa mieltä. Minua ei siis varsinaisesti hetkauta kun tässä asia yhteydessä vetoat biologiseen faktaan. Minua kuitenkin muusta syystä epäilyttää, kun sinä käytät tuollaista ilmaisua.
Olet helluntailainen, eikös? Kaikki helluntailaiset, joiden kanssa olen keskustellut, ovat olleet kreationisteja ja evoluutionkiistäjiä. He ovat kiistäneet biologisen faktan. Kuinka valikoivasti itse suhtaudut biologisiin faktoihin?- evouskovalle
Epäluomus kirjoitti:
No kuules Rahkonen, olen biologisesta sukupuolesta kanssasi aivan samaa mieltä. Minua ei siis varsinaisesti hetkauta kun tässä asia yhteydessä vetoat biologiseen faktaan. Minua kuitenkin muusta syystä epäilyttää, kun sinä käytät tuollaista ilmaisua.
Olet helluntailainen, eikös? Kaikki helluntailaiset, joiden kanssa olen keskustellut, ovat olleet kreationisteja ja evoluutionkiistäjiä. He ovat kiistäneet biologisen faktan. Kuinka valikoivasti itse suhtaudut biologisiin faktoihin?Minkä biologisen faktan hellarit kieltävät?
evouskovalle kirjoitti:
Minkä biologisen faktan hellarit kieltävät?
Mene Räyhis hoitoon, minä en sinun kanssasi "keskusteluun" käytä aikaa. Katsotaan tulleko Rahkonen vielä juttusille.
- meneRäyhisHoitoon
Epäluomus kirjoitti:
Mene Räyhis hoitoon, minä en sinun kanssasi "keskusteluun" käytä aikaa. Katsotaan tulleko Rahkonen vielä juttusille.
Tämä on yleinen palsta mutta sinä et pysty sanomaan minkä biologisen faktan hellarit kieltävät.
- oikaisensinua
Epäluomus kirjoitti:
Olet helluntailainen, eikös? Kaikki helluntailaiset, joiden kanssa olen keskustellut, ovat olleet kreationisteja ja evoluutionkiistäjiä. He ovat kiistäneet biologisen faktan. Kuinka valikoivasti itse suhtaudut biologisiin faktoihin?"Kaikki helluntailaiset, joiden kanssa olen keskustellut, ovat olleet kreationisteja ja evoluutionkiistäjiä. He ovat kiistäneet biologisen faktan. Kuinka valikoivasti itse suhtaudut biologisiin faktoihin?"
Emme ole kiistäneet biologista faktaa, vaan haluamme puolustaa biologista faktaa, että Jumala loi. Te taasen olette kiistäneet tämän biologin faktan, vaikka toisaalla kovastikin leikitte puolustavanne biologiatiedettä. oikaisensinua kirjoitti:
"Kaikki helluntailaiset, joiden kanssa olen keskustellut, ovat olleet kreationisteja ja evoluutionkiistäjiä. He ovat kiistäneet biologisen faktan. Kuinka valikoivasti itse suhtaudut biologisiin faktoihin?"
Emme ole kiistäneet biologista faktaa, vaan haluamme puolustaa biologista faktaa, että Jumala loi. Te taasen olette kiistäneet tämän biologin faktan, vaikka toisaalla kovastikin leikitte puolustavanne biologiatiedettä.Et sinä minua tuolla tavalla satuilemalla oikaise, eikä ole tarvettakaan. Enhän minä nimittäin ole kiistänyt mitään faktoja, vaan minä olen kyseenalaistanut erilaisia väitteitä. Nyt minä kyseenalaistan väitteesi siitä, että olisi "biologinen fakta, että Jumala loi".
oikaisensinua kirjoitti:
"Kaikki helluntailaiset, joiden kanssa olen keskustellut, ovat olleet kreationisteja ja evoluutionkiistäjiä. He ovat kiistäneet biologisen faktan. Kuinka valikoivasti itse suhtaudut biologisiin faktoihin?"
Emme ole kiistäneet biologista faktaa, vaan haluamme puolustaa biologista faktaa, että Jumala loi. Te taasen olette kiistäneet tämän biologin faktan, vaikka toisaalla kovastikin leikitte puolustavanne biologiatiedettä.>Emme ole kiistäneet biologista faktaa, vaan haluamme puolustaa biologista faktaa, että Jumala loi. Te taasen olette kiistäneet tämän biologin faktan, vaikka toisaalla kovastikin leikitte puolustavanne biologiatiedettä.
Silmäni avautuivat, kiitos Herralle! Kysynkin tästä lähin biologiaa sivuavat kysymykset keskikoulun kutosen keskiarvolla selvittäneiltä hellareilta eikä väitelleiltä biologeilta.- tiesitkyllä
Epäluomus kirjoitti:
Et sinä minua tuolla tavalla satuilemalla oikaise, eikä ole tarvettakaan. Enhän minä nimittäin ole kiistänyt mitään faktoja, vaan minä olen kyseenalaistanut erilaisia väitteitä. Nyt minä kyseenalaistan väitteesi siitä, että olisi "biologinen fakta, että Jumala loi".
"Enhän minä nimittäin ole kiistänyt mitään faktoja, vaan minä olen kyseenalaistanut erilaisia väitteitä."
Olet sinä kiistänyt sen biologisen faktan, että Jumala loi ihmisen! - tässätotuutta
RepeRuutikallo kirjoitti:
>Emme ole kiistäneet biologista faktaa, vaan haluamme puolustaa biologista faktaa, että Jumala loi. Te taasen olette kiistäneet tämän biologin faktan, vaikka toisaalla kovastikin leikitte puolustavanne biologiatiedettä.
Silmäni avautuivat, kiitos Herralle! Kysynkin tästä lähin biologiaa sivuavat kysymykset keskikoulun kutosen keskiarvolla selvittäneiltä hellareilta eikä väitelleiltä biologeilta."Kysynkin tästä lähin biologiaa sivuavat kysymykset keskikoulun kutosen keskiarvolla selvittäneiltä hellareilta eikä väitelleiltä biologeilta."
Mulla oli nyt sentäs ysi lukiossa biologiasta ja reaalista vedin lavin että humahti.
Tohtorin titteli on tässä vain haittana, koska ihminen on näin sitoutunut valheeseen loppuiäkseen, jossei järki jossain vaiheessa palaja. tiesitkyllä kirjoitti:
"Enhän minä nimittäin ole kiistänyt mitään faktoja, vaan minä olen kyseenalaistanut erilaisia väitteitä."
Olet sinä kiistänyt sen biologisen faktan, että Jumala loi ihmisen!Osoita, että se olisi fakta.
- todistusvoimaaon
Epäluomus kirjoitti:
Osoita, että se olisi fakta.
Lue silminnäkijä raportti Raamatun eka luvusta!
Evoluutiosta ei ole silminnäkijä raporttia! todistusvoimaaon kirjoitti:
Evoluutiosta ei ole silminnäkijä raporttia!Voi kuinka väärässä voitkaan olla...
Mikä silminnäkijäraportti Raamatun ekassa luvussa muka on? Jumalako on se silminnäkijä? No missä hän nyt? Tulkoon tänne kertomaan näkemänsä! Ei se ole mikään silminnäkijän raportti, että kirjassa kerrotaan, että väitetty olio tekee asioita.
Silminnäkijäraportti itsessään ei myöskään ole mikään riittävä todiste. Kaikki tietävät tämän oikeasti, ettei silminnäkijöiden kertomuksiin pelkästään käytännössä voida luottaa yhtään. Ihmiset voivat muistaa väärin ja valehdella. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että silminnäkijäraportti olisi automaattisesti väärin, mutta pelkästään sen varaan ei ole järkeä laskea mielipiteitään. Pitäisi siis olla objektiivisesti tarkasteltavaa, kertomuksista riippumatonta todistusaineistoa.
Evoluutio on kyllä silmin havaittu ilmiö. Ihmiset ovat kautta aikain ymmärtäneet sen, että eliöstö muuttunut aikojen saatossa. Siinä mielessä varsinkin silminnähtävän kokoisilla eliöillä laji- ja ekosysteemitason evoluutio on kuitenkin liian hidasta, että silminnäkijöitä olisi todistamassa kaikkea mitä on tapahtunut. Me kuitenkin näemme evoluution tapahtumat sen jättämistä jäljistä: pystymme vertailemaan ennen muinoin eläineiden ja nyt elävien eliöiden anatomiaa sekä tarkastelemaan DNA:ta, mistä evoluutio näkyy.tässätotuutta kirjoitti:
"Kysynkin tästä lähin biologiaa sivuavat kysymykset keskikoulun kutosen keskiarvolla selvittäneiltä hellareilta eikä väitelleiltä biologeilta."
Mulla oli nyt sentäs ysi lukiossa biologiasta ja reaalista vedin lavin että humahti.
Tohtorin titteli on tässä vain haittana, koska ihminen on näin sitoutunut valheeseen loppuiäkseen, jossei järki jossain vaiheessa palaja.Jaa, mutta enpä tietääkseni olen sun kanssasi aiemmin mitään keskustellut.
Epäluomus kirjoitti:
Voi kuinka väärässä voitkaan olla...
Mikä silminnäkijäraportti Raamatun ekassa luvussa muka on? Jumalako on se silminnäkijä? No missä hän nyt? Tulkoon tänne kertomaan näkemänsä! Ei se ole mikään silminnäkijän raportti, että kirjassa kerrotaan, että väitetty olio tekee asioita.
Silminnäkijäraportti itsessään ei myöskään ole mikään riittävä todiste. Kaikki tietävät tämän oikeasti, ettei silminnäkijöiden kertomuksiin pelkästään käytännössä voida luottaa yhtään. Ihmiset voivat muistaa väärin ja valehdella. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että silminnäkijäraportti olisi automaattisesti väärin, mutta pelkästään sen varaan ei ole järkeä laskea mielipiteitään. Pitäisi siis olla objektiivisesti tarkasteltavaa, kertomuksista riippumatonta todistusaineistoa.
Evoluutio on kyllä silmin havaittu ilmiö. Ihmiset ovat kautta aikain ymmärtäneet sen, että eliöstö muuttunut aikojen saatossa. Siinä mielessä varsinkin silminnähtävän kokoisilla eliöillä laji- ja ekosysteemitason evoluutio on kuitenkin liian hidasta, että silminnäkijöitä olisi todistamassa kaikkea mitä on tapahtunut. Me kuitenkin näemme evoluution tapahtumat sen jättämistä jäljistä: pystymme vertailemaan ennen muinoin eläineiden ja nyt elävien eliöiden anatomiaa sekä tarkastelemaan DNA:ta, mistä evoluutio näkyy.Ei nuo tajua, että se mikä puree kaatumaseuroissa kuin hyeenan leuat seepran reisiluuta on täällä ulkopuolella vain mitä nolointa tuubaa.
Yksin epäuskon kuolemansynnin mahdollisuuteen kohdistuva kaikenkattava torjunta on noilla kuin 60-luvun Brick Bradford -sarjakuvan Aikatornin "elektromagneettinen kenttä", josta mikään ei pääse läpi.todistusvoimaaon kirjoitti:
Evoluutiosta ei ole silminnäkijä raporttia!>Lue silminnäkijä raportti Raamatun eka luvusta!
Evoluutiosta ei ole silminnäkijä raporttia!
Tämä voisi olla parodista pilaa, ja sen kyllä pitäisi olla, mutta pelkäänpä pahoin, että se ei ole. 😶
Huoh. Tässä asiassa minä kyllä olen teidän fundamentalistien kanssa samaa mieltä. Mies ei synnyttänyt, vaan sukupuoliominaisuuksiaan muokkauttanut ja juridisen sukupuoliasemansa mieheksi muutattanut nainen synnytti.
Se minua kyllä teidän vouhotuksessanne huvittaa, että olette tarttuneet tuollaiseen mediatäkyyn ja julistaneet mediat valemedioiksi vain tuon ilmaisutavan perusteella. Kyllähän jokainen nyt sen tietää sanomattakin, että jos väitetään, että "mies synnytti", niin on täytynyt olla kyse viittauksesta vain juridiseen sukupuoleen eikä biologiaan.
Ei kukaan luule, että biologinen mies olisi synnyttänyt! Eivät mediat valehtele, että mies synnytti, vaan käyttävät ihan perinteisistä mediahulabaloosyistä ilmaisua, mikä teknisesti ottaen ei ole vääräkään, koska synnyttänyt "on juridisesti mies". Syyttäkää lainsäädäntöä älkääkä mediaa, jos haluatte pitää tuota sukupuolihalootanne yllä.- outoa-puhetta
"sukupuoliominaisuuksiaan muokkauttanut "
Mitä oli tehnyt käytännössä? outoa-puhetta kirjoitti:
"sukupuoliominaisuuksiaan muokkauttanut "
Mitä oli tehnyt käytännössä?Ottanut hormoneja.
>Kyllähän jokainen nyt sen tietää sanomattakin, että jos väitetään, että "mies synnytti", niin on täytynyt olla kyse viittauksesta vain juridiseen sukupuoleen eikä biologiaan.
Tässä on nyt huomattava se, että noissa ääriuskonnollisissa oikeistopiireissä ei välttämättä porukka ole ihan kylän kymppejä ja siitä sitten syntyy harha, että muuallakaan ei olla. Eli lähes jokainen tietää tuon sanomattakin kuten toteat, mutta ne piirit joissa Rahkonen liikkuu ja vaikuttaa eivät aina ja välttämättä kykene näin kehittyneeseen ajatteluun.RepeRuutikallo kirjoitti:
>Kyllähän jokainen nyt sen tietää sanomattakin, että jos väitetään, että "mies synnytti", niin on täytynyt olla kyse viittauksesta vain juridiseen sukupuoleen eikä biologiaan.
Tässä on nyt huomattava se, että noissa ääriuskonnollisissa oikeistopiireissä ei välttämättä porukka ole ihan kylän kymppejä ja siitä sitten syntyy harha, että muuallakaan ei olla. Eli lähes jokainen tietää tuon sanomattakin kuten toteat, mutta ne piirit joissa Rahkonen liikkuu ja vaikuttaa eivät aina ja välttämättä kykene näin kehittyneeseen ajatteluun.Niin no, näin jälkeenpäin ajateltuna mikäli esim. pitäisi paikkansa se, että aloitus on Rahkosen tekemä, niin tämähän onkin sitten vain OM:n mainostemppu klassikkotyyliin "nuo on väärässä, myö ollaan oikeassa, lukekaa meitä". Eipä se kai meikäläisiltä pois ole.
- sairasta_
Epäluomus kirjoitti:
Ottanut hormoneja.
Hormoonit eivät muuta ihmisen soluja, geenejä eikä kromosomeja.
Epäluomus kirjoitti:
Onneksi kaikki uskovaiset eivät ole epärehellisiä.
Juu ei todellakaan ole. Sitten kun uskonto alkaa syrjäyttää havaittavaa todellisuutta luoden tilalle omaansa, eprehellisyys astuu kuvaan välttämättömänä elementtinä.
sairasta_ kirjoitti:
Hormoonit eivät muuta ihmisen soluja, geenejä eikä kromosomeja.
Mitä sitten? Minähän vastasin kysymykseen, että miten hän on muokannut sukupuoliominaisuuksiaan. Kyllä hormoonit niitä nimenomaan muuttavat juuri solutasolla. Esim. naisille saa parran kasvamaan niin.
Sellaista minä en puolestaan väittänytkään, että hormonit muuttaisivat geenejä tai kromosomeja. En myöskään väittänyt missään vaiheessa, että hormoneja ottamalla hän muuttui naisesta mieheksi, kuten ilmeisesti kuvittelet minun väittäneen, kun kerran tuommoista minulle vastaat.RepeRuutikallo kirjoitti:
Juu ei todellakaan ole. Sitten kun uskonto alkaa syrjäyttää havaittavaa todellisuutta luoden tilalle omaansa, eprehellisyys astuu kuvaan välttämättömänä elementtinä.
eprehellisyys po. epärehellisyys. Tämä korjaus Räyhiksen iloksi. 😀
- RYhikseIIe
Epäluomus kirjoitti:
Mitä sitten? Minähän vastasin kysymykseen, että miten hän on muokannut sukupuoliominaisuuksiaan. Kyllä hormoonit niitä nimenomaan muuttavat juuri solutasolla. Esim. naisille saa parran kasvamaan niin.
Sellaista minä en puolestaan väittänytkään, että hormonit muuttaisivat geenejä tai kromosomeja. En myöskään väittänyt missään vaiheessa, että hormoneja ottamalla hän muuttui naisesta mieheksi, kuten ilmeisesti kuvittelet minun väittäneen, kun kerran tuommoista minulle vastaat.Mikä on solutaso????
RYhikseIIe kirjoitti:
Mikä on solutaso????
Organismien tarkastelussa se mittakaava, missä tarkkailun kohteena ovat muutokset solujen toiminnassa. Mene idiootti kouluun äläkä kysele tyhmiä!
- älä.naurata
Epäluomus kirjoitti:
Organismien tarkastelussa se mittakaava, missä tarkkailun kohteena ovat muutokset solujen toiminnassa. Mene idiootti kouluun äläkä kysele tyhmiä!
Sukupuolisolu, sukusolu eli gameetti on suvullisesti lisääntyvien eliöiden suvunjatkamiseen erikoistunut solu[1]. Sukusolut syntyvät sukurauhasissa sijaitsevista ituradan soluista meioottisten solunjakautumisten kautta, ja läpikäyvät meioosin yhteydessä lisääntymiseen tarvittavan erilaistumisprosessin.
Naaraalla ituradan solut käyvät kehittyessään läpi oogeneesin ja meioosin ja lopputuloksena on haploidi munasolu. Oogeneesissa munasoluun varastoituu suuri määrä vararavintoa alkion alkukehityksen turvaamiseksi. Meioosin tuottamista haploideista tumista vain yksi kehittyy munasolun tumaksi, muut kolme tumaa surkastuvat.
Koiraalla ituradan solut käyvät kehittyessään läpi meioosin ja spermatogeneesin ja lopputuloksena ovat haploidit siittiöt. Meioosin jälkeen haploidit meioosituotteet läpikäyvät voimakkaan rakenteellisen muuntumisen. Tuma tiivistyy hyvin tiukaksi paketiksi ja siittiön siima ja sille energiaa tuottavat elimet kehittyvät.
Onko muka nämä onnistuttu muuttamaan mieheltä naiselle ja päinvastoin? älä.naurata kirjoitti:
Sukupuolisolu, sukusolu eli gameetti on suvullisesti lisääntyvien eliöiden suvunjatkamiseen erikoistunut solu[1]. Sukusolut syntyvät sukurauhasissa sijaitsevista ituradan soluista meioottisten solunjakautumisten kautta, ja läpikäyvät meioosin yhteydessä lisääntymiseen tarvittavan erilaistumisprosessin.
Naaraalla ituradan solut käyvät kehittyessään läpi oogeneesin ja meioosin ja lopputuloksena on haploidi munasolu. Oogeneesissa munasoluun varastoituu suuri määrä vararavintoa alkion alkukehityksen turvaamiseksi. Meioosin tuottamista haploideista tumista vain yksi kehittyy munasolun tumaksi, muut kolme tumaa surkastuvat.
Koiraalla ituradan solut käyvät kehittyessään läpi meioosin ja spermatogeneesin ja lopputuloksena ovat haploidit siittiöt. Meioosin jälkeen haploidit meioosituotteet läpikäyvät voimakkaan rakenteellisen muuntumisen. Tuma tiivistyy hyvin tiukaksi paketiksi ja siittiön siima ja sille energiaa tuottavat elimet kehittyvät.
Onko muka nämä onnistuttu muuttamaan mieheltä naiselle ja päinvastoin?Mitä sinä nyt sössötät siinä? En minä ole sanonut, että sukusolut olisi muutettu miksikään. Miksi te ette pysty keskustelemaan yhdestäkään asiasta vääristelemättä, valehtelematta, vihjailematta ja johdattamalla asiaa sivuraiteille? Mikä teitä vaivaa?
Minä kerroin, että hormooneilla saadaan aikaan solutason muutoksia, koska joku sen kiisti, kun olin vastannut kysymykseen, että mitenkä hän oli ominaisuuksiaan muokannut. Esim. parrankasvu johtuu tietysti solutason muutoksista, mitä voidaan säädellä hormoneilla. Tämmöisiä muutoksia tulee naisille, jotka ottavat mieshormoneja.
Oletteko te nyt niin sekaisin ja kieroutuneita, että vaikka minä olin SAMAA MIELTÄ TEIDÄN KANSSANNE, ettei mies ole synnyttänyt, vaan nainen, niin teidän täytyy valehtelemalla keksiä tästäkin asiasta jotain, että olisimme eri mieltä, jotta saisitte riidan aikaiseksi? Nyt oikeasti miettikää vähän mitä lauotte täällä.- naurut-Räyhikselle
Epäluomus kirjoitti:
Mitä sinä nyt sössötät siinä? En minä ole sanonut, että sukusolut olisi muutettu miksikään. Miksi te ette pysty keskustelemaan yhdestäkään asiasta vääristelemättä, valehtelematta, vihjailematta ja johdattamalla asiaa sivuraiteille? Mikä teitä vaivaa?
Minä kerroin, että hormooneilla saadaan aikaan solutason muutoksia, koska joku sen kiisti, kun olin vastannut kysymykseen, että mitenkä hän oli ominaisuuksiaan muokannut. Esim. parrankasvu johtuu tietysti solutason muutoksista, mitä voidaan säädellä hormoneilla. Tämmöisiä muutoksia tulee naisille, jotka ottavat mieshormoneja.
Oletteko te nyt niin sekaisin ja kieroutuneita, että vaikka minä olin SAMAA MIELTÄ TEIDÄN KANSSANNE, ettei mies ole synnyttänyt, vaan nainen, niin teidän täytyy valehtelemalla keksiä tästäkin asiasta jotain, että olisimme eri mieltä, jotta saisitte riidan aikaiseksi? Nyt oikeasti miettikää vähän mitä lauotte täällä.Onpa pinnasi taas kireällä.
naurut-Räyhikselle kirjoitti:
Onpa pinnasi taas kireällä.
Eikä ole. Ihmettelen vain tuota typeryyttäsi. Mutta niinhän sitä todettiinkin jo, että olet täällä mielummin räyhäämässä kuin keskustelemassa. Haluat vain provosoida ihmisiä, ja sen muuten paljastaa tuokin, että kuvittelet minun ärsyyntyneen, koska se on sitä mitä haluat, ja vaikka et pysty sitä osoittamaan tapahtuneeksi, niin voit ainakin kuvitella sen. Sitä minä en tosin ymmärrä, että miten voit elää itsesi kanssa ollen noin epärehellinen. Mutta ehkä sinä olet kyvytön saamaan nautintoa tavallisesta keskustelusta, niin hankit nautintosi tuollaisella räyhäämisellä.
- naurut-Räyhikselle
Epäluomus kirjoitti:
Eikä ole. Ihmettelen vain tuota typeryyttäsi. Mutta niinhän sitä todettiinkin jo, että olet täällä mielummin räyhäämässä kuin keskustelemassa. Haluat vain provosoida ihmisiä, ja sen muuten paljastaa tuokin, että kuvittelet minun ärsyyntyneen, koska se on sitä mitä haluat, ja vaikka et pysty sitä osoittamaan tapahtuneeksi, niin voit ainakin kuvitella sen. Sitä minä en tosin ymmärrä, että miten voit elää itsesi kanssa ollen noin epärehellinen. Mutta ehkä sinä olet kyvytön saamaan nautintoa tavallisesta keskustelusta, niin hankit nautintosi tuollaisella räyhäämisellä.
Yritä rauhoittua, lähde vaikka lenkille.
Yritä rauhoittua, lähde vaikka lenkille.
Yritä lopettaa vaimosi hakkaaminen.
- naurut-Räyhikselle
Epäluomus kirjoitti:
Yritä lopettaa vaimosi hakkaaminen.
Yritätkö sinä?
Yritätkö sinä?
En minä voi yrittää saada sinua lopettamaan vaimosi hakkaamista.
- jaa.naurattaa.vai
älä.naurata kirjoitti:
Onko muka nämä onnistuttu muuttamaan mieheltä naiselle ja päinvastoin?Ootko mistä kopsannu, vai omia tuotoksiasko esittelet?
- Voihanvitalis
Professorin mukaan transnaisille voidaan tehdä kohdunsiirtoja: Palson sanoo, että hän itse uskoo löytyvän transnaisia jotka haluavat kohdun, ja jotka myös sellaisen saavat. Kohtu mahdollistaisi transnaisille lapsensaanin, mutta vain keisarileikkauksen avulla.
- Nsmmssmsm
Miksi tuollaiseen luonnottomuuteen tuhlattaisiin rahaa kun maailma on muutenkin ylikansoitettu?
- hyvä.kysymys
Nsmmssmsm kirjoitti:
Miksi tuollaiseen luonnottomuuteen tuhlattaisiin rahaa kun maailma on muutenkin ylikansoitettu?
Hyvä kysymys.
- eiongelmia
"Professorin mukaan transnaisille voidaan tehdä kohdunsiirtoja: "
Kelle tahansa ihmiselle voidaan leikkelyitten kautta rakennella systeemejä, että voidaan keinohedelmöittää hänet synnyttämään. Onhan sitä leikitty ajatuksella, että sika synnyttäisi ihmisiä.
- nainensynnyttää
Onneksi , luonto on valovuosia edellä ihmisen ymmärryksestä .
Milloinkahan media hehkuttaa , " Jani Toivola ja Pekka Haavisto on raskaana " ?- repesin_
😂😂😂😂 Pekan lapsen isä on Jani ja Janin lapsen isä on Pekka.
- nainensynnyttää
Seuraavaan Temptation Island Suomi ohjelmaan valitaankin vain miespareja , sitten jännitetään moniko tulee raskaaksi .
- jännää__
nainensynnyttää kirjoitti:
Seuraavaan Temptation Island Suomi ohjelmaan valitaankin vain miespareja , sitten jännitetään moniko tulee raskaaksi .
Jännää.....
- tohtori-tolonen
Jos nainen on niin sekaisin päästää että kuvittelee olevansa mies.
Ei hän siitä mitenkään mieheksi muutu.- sepä-se
Aivan!
- Totuuskomissio1
Valemedioiden uutiset ovat nykyään juurikin tuolla tasolla, sama koskee maahan laittomasti tunkeutuvia onnenonkijoita, he ovat muka siirtolaisia, maahanmuuttajia, tai turvapaikanhakijoita järkijään.
No siinä joukossa on ollut vain korkeintaan neljännes todellisen turvapaikan tarpeessa, loput ,jopa lukuisten valtioiden rajat ylittäneistä, juuri Suomeen suksineista, onkin olleet turistireissulla ja tietäneet jotta Suomessa saa vuosien täysylläpidon.
Mutta, eipä ole totuutta yksikään päävalemedia julki tuonut.
Mikä ihmeen tarve tässä ajassa on selittää "epänormaaliudet" luonnollisiksi? Katsoin hetken eilen illalla mätä Ylen Perjantai ohjelmaa ja siinäkin nuorehko lesbonainen vinkui ja vollotti, jotta hän ei voi synnyttää tähän maahan yhtäkään lasta, kun lapsi aiheuttaa ison "hiilijalanjäljen" eläessään!
Perusteli vielä asiaa niin, että maailmassa on niin paljon ihmisiä, ketkä eivät voi muka päättää lisääntymisestään.
Missään vaiheessa ei puhuttu todellisista ongelmista, eli afrikkalaisten kansojen ja Lähi-Idän, Intian jne. naisten valtavasta lapsitehtailusta, joka tuhoaa kestävän kehityksen periaatteet totaalisesti.
Ja sitten muka mieskin synnyttää, voi hyvää päivää tätä "mokutusta"!
Joku hulluus tähän aikaan on iskenyt ja kannattaa miettiä näkemäänsä ja kuulemaansa hyvin tarkasti, "kiintiömanipulaatiota" tulee joka tuutista. - ei.lisättävää
Totuuskomissio1 kirjoitti:
Valemedioiden uutiset ovat nykyään juurikin tuolla tasolla, sama koskee maahan laittomasti tunkeutuvia onnenonkijoita, he ovat muka siirtolaisia, maahanmuuttajia, tai turvapaikanhakijoita järkijään.
No siinä joukossa on ollut vain korkeintaan neljännes todellisen turvapaikan tarpeessa, loput ,jopa lukuisten valtioiden rajat ylittäneistä, juuri Suomeen suksineista, onkin olleet turistireissulla ja tietäneet jotta Suomessa saa vuosien täysylläpidon.
Mikä ihmeen tarve tässä ajassa on selittää "epänormaaliudet" luonnollisiksi? Katsoin hetken eilen illalla mätä Ylen Perjantai ohjelmaa ja siinäkin nuorehko lesbonainen vinkui ja vollotti, jotta hän ei voi synnyttää tähän maahan yhtäkään lasta, kun lapsi aiheuttaa ison "hiilijalanjäljen" eläessään!
Perusteli vielä asiaa niin, että maailmassa on niin paljon ihmisiä, ketkä eivät voi muka päättää lisääntymisestään.
Missään vaiheessa ei puhuttu todellisista ongelmista, eli afrikkalaisten kansojen ja Lähi-Idän, Intian jne. naisten valtavasta lapsitehtailusta, joka tuhoaa kestävän kehityksen periaatteet totaalisesti.
Joku hulluus tähän aikaan on iskenyt ja kannattaa miettiä näkemäänsä ja kuulemaansa hyvin tarkasti, "kiintiömanipulaatiota" tulee joka tuutista.Hyvin kirjoitit.
- samaa.mieltä
ei.lisättävää kirjoitti:
Hyvin kirjoitit.
Jep!
- tot.kom.ask
Totuuskomissio1 kirjoitti:
Joku hulluus tähän aikaan on iskenyt ja kannattaa miettiä näkemäänsä ja kuulemaansa hyvin tarkasti, "kiintiömanipulaatiota" tulee joka tuutista.Ootsä niinku saannu mandaatin toimii tollasena totuuselimenä joltain toiselta ihmiseltä tai vaik Yhdistyneiltä Kansakunnilta (vast), vai ookko vaan ihan itte kekannu miten oikeudenmukanen ja älykäs sä oot?
Aatteleppa jos sunkin vanhempas olis ollut valveutuneempia ja ajatellu sun parastas, ennen tekovaihetta päättäneekki ryhtyy elinikäseen selibaattiin. Sunkaan ei tarttis ny murehtii tommosista sulle tosi tärkeistä asioista ku tos kommentissas tuot ansiokkaasti esille. Ihan kauheeta ku yhdelle ihmiselle kasataan tommosia murehia niskaan, niinku sulle ny tos.
Onks sulla enemmänki tollasia sun elämäs tosi tosi tärkeitä asioita, joita voitas pohtii palstalla sillain kaikes ystävyydes ja hyväs henges?
Niinku noi sun komppaajakki, on kyllä hienoo ettei sulla oo sellattia enempi henkilökohtasii ongelmii ja voit vaan pitäytyy tollasis yhteiskunnallisis sekä toisten ihmisten asiois.
- yyylös
Tämä nostetaan.
- jaa.että.ylös.asti.vai
Mites korkeelle sää sen "Tämä":n haluut nostaa ja millain sitä nostetaan tämmöttellä palstalla niin korkeelle ku sää haluat?
- bhvkjndjnb
Nainen synnytti, joka tuntee itsensä mieheksi. Naisen biologia mutta (ilmeisesti) miehen mieli, molempia ohjaa hormonit? Ei ole ihme eikä oikku, vain pieni evoluution kepponen 8 miljardin otannasta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik195920- 173396
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192986Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6392216Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1642175Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja711474Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421435Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31238Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061156Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641127