disassembleerannu jotain virusta
okx kukaa
3
1134
Vastaukset
- mov eax,[ebp+10h]
Olen joskus tutkinut, mutta se tais
olla joku haittaohjelma joka käynnisti
itsensä mun koneella.
Usein ne on ensin pakattu jollain
exe:n pakkaus ohjelmalla esim UPX:llä
Vähän niinkuin hämäys mielessä.
Mutta ne kannattaa purkaa sillä UPX
ohjelmalla ja sitten tutkia.
UPX on ilmainen exe tiedoston pakkaus
ohjelma.- NSDAP
oon joskus tutkinu viruksia ja kiinnostas tietää et mitenkä semmosesta löytäs sen webbi osoitteen tahi ip numeron minne se yrittää lähettää.
olen muutamasta viruksesta disassemblerilla löytäny webbi sivun nimen mut se oli jo poistettu.
täytyyhän niis ip numero ja portti olla. - mov eax,[ebp+10h]
NSDAP kirjoitti:
oon joskus tutkinu viruksia ja kiinnostas tietää et mitenkä semmosesta löytäs sen webbi osoitteen tahi ip numeron minne se yrittää lähettää.
olen muutamasta viruksesta disassemblerilla löytäny webbi sivun nimen mut se oli jo poistettu.
täytyyhän niis ip numero ja portti olla.Zonealarm on aika hyvä näyttäjä
sehän nayttää mikä ohjelma yrittää
ottaa yhteyttä nettiin ja siinä näkyy
myös se ip osoite tosin mikro
on jo silloin saastunut.
Koodista voi olla aika vaikea saada selville,
koska sehän pitäs ajaa se virus.
Ja ehkä siitä ip osoitteest ei välttämättä
ole hyötyä?
Tuosta alla olevasta osoitteesta löytyy
tietoa kaikenlaisista "madoista".
Kun katsot siitä Description välilehdestä niin näet
mitä tiedostoja esim. tuo valittu mato asentaa ja ajaa...
Tuossa näkyy olevan myös hakutoimito jos tietää "madon" nimen.
http://www.sophos.com/virusinfo/analyses/trojtofgerb.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513735Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1182767Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6242405Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202087KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar852012Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo441731- 221693
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1431655Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971516- 281476