Maailma on palvonut kauneutta aina.
Adam ja Eeva olivat Jumalan luomina kauneinpia ihmisiä maanpäällä.
Omaksi kuvakseen Hän heidät loi.
Mutta minä synnyin rumana..kaikkien kauniiden keskelle.
Minun vaan täytyy suostua kohtalooni.
Yrittäin löytää sisäisen ihmiseni ja kunnioittaa itseäni tälläisenä.
Minä en löydä mitään kaunista itsessäni..en kasvoistani enkä kehossani..olen joku epäkesko..järki minulla on ja sillä yritän selviytyä..uskon Jeesukseenkin..ei Hän katso minun rumuuttani..vaan sydämeen.mutra silti haluaisin olla yhtä kaunis kuin kaikki muutkin..tosi. kauniit.???
Miksi synnyin rumana?
32
705
Vastaukset
- OngelmasiOnTodellinen
Ne on ne geenit jotka olet perinyt vanhemmiltasi tämän ongelman perussyy. Toivottavasti olet silti luonteeltasi miellyttävä ja päässäsi on älyä, niin niillä avuilla pystyt kompensoimaan ulkoisia puutteitasi.
Joskus harvoin käy sellainenkin säkä, että iän myötä rumuus lievenee. Varsinkin miehillä. - kauniskovaiei
On vaikea sanoa oletko todella ruma vaiko vain tunnet olevasi ruma.
Ihmisten suhteissa on paljon tärkeämpää se että on ystävällinen ja huomaavainen toista kohtaan kuin että on kaunis. Minä voin tietysti katsella jotakuta siksi että hän on kaunis, mutta usein sellainen ihminen luulee liikaa itsestään ja haluaa olla keskipiste, mikä tekee että toiset eivät viihdy sellaisen henkilön luona. Paljon kivempia ovat sellaiset jotka eivät ole mannekiineja.
Minäkin olen joskus ihmetellyt miksi ihmiset voi minusta olla kiinnostuneita, kun en mielestäni ole mikään valioyksilö enkä edes osaa kauniisti hymyillä. Kai ihmiset eivät pelkästään ole kiinnostuneita ulkonäöstä. - Voihanvitalis
Semmoinen sanonta on, kauneus on katoavaista, mutta rumuus vain lisääntyy.
- emergencylinecanIhelpyou
ehkä et taida vain arvostaa itseäsi ja nähdä niitä hyviä puolia, mitä voi olla.
jos uskoo itseensä ja arvostaa itseään, luultavasti myös on sitä... huono itsetunto laittaa hartiat lysyyn, ei uskalla katsoa ihmisiin, jutella ja laittaa "kaikkea peliin". Jotkut tietenkin pyrkivät huonoa itsetuntoa kompensoimaan pyrkimällä esittämään jotain, mutta sekin näkyy, mikä ei ole aitoa. Hymyilevä ja ihmisestä huokuva lämpö, tekee ihmisen kauniiksi, myös ulkoisesti.
Kun tapaat iloisia ja sellaisia ihmisiä joissa on jotain, aitoa... he näyttävät kauniilta vaikka ovat eri muotoisia ja näköisiä. eikö niin?
Elämässä on paljon tärkeämpiä asioita kuin se miltä näyttää ulkoisesti, oikeasti sillä ei ole itsellemme loppuviimein mitään väliä, en tiedä onko joillekin muille, mutta jos on, välittääkö siitä jos osaa arvostaa itseään muilla mittareilla? eikö muidenkin pitäisi osata arvostaa meitä muilla mittareilla?... ulkonäkö ei tee olotilaa hyväksi. on ihmisiä jotka muokkaavat ulkonäköään, olematta koskaaan tyytyväisiä itseensä ja onnellisia. En haluaisi että jollekin merkitsisi se miltä näytän, vaan arvostaisin sitä, että ihminen pitäisi siitä mitä olen, eikö me kaikki niin toivo loppuviimein. - Elän.siis.olen
Ajatusten ja puheiden kauneus rakkauden täyttämässä ihmisessä peittää syntien (virheiden) paljouden. Värikäs elämä on kaunista.
Katso,
hmisen elämän värit:
https://www.youtube.com/watch?v=RO91rM_GMg4 - ÄläLiikaaSure
Jotkut ihmiset vain syntyvät onnettoman näköisiksi. Naisilla on tähän keinonsa: meikkaus. Miehillä meikkaus ei ole niinkään tavanomaista. Oletan, että aloittaja on mies.
Yksi kauneusniksi on se, että pyrkii pukeutumaan kauniisti. Leikkaa hiuksensa persoonallisesti. Miehet voivat kyllä värjätä hiuksiaan.
Pyrkii olemaan itsevarma, muttei pöyhkeä. - pitäänuskossa
Kyllä me vajaaksi sadaksi vuodeksi vältetään. Ja kun ikääkin tulee, niin kauneus rupistuu ja katoaa
- Ei.se.siitä.riipu
Ei se siitä riipu mistä roikkuu.
Sisäinen kauneus usein on parempaa sellaisella, jonka ulkoinen olemus ei siltä näytä. Ja joskus päinvastoin. - panzer59
Toisinaan aamupesulla tulen vilkaisseeksi peiliin ja totean "se mikä kelpaa minulle saa kelvata muillekin". Joskus olen arvostelijoille lupautunut suorittamaan plastiikkakirurgisen toimenpiteen kirveellä mutta ei ole kelvannut joten se on mikä on! stalingrad hans...
- harras.kuuntelija
En usko, että kellonsoittaja 112 on ruma. Sanoista kuultaa läpi puhdasta sinfoniaa.
- OngelmasiOnTodellinen
Typerä kauniiden ihmisten hokema tuo "tärkeintä on sisäinen kauneus". Sitä nyt ei usko kukaan.
Se että oletko oikeasti ruma, niin laitapa kuvasi jakoon, niin arvioidaan yhdessä onko puheissasi perää vai kuvitteletko vain. Jo kasvojesi luusto on ok, niin muutaman tonnin sijoitus kauneusleikkaukseen voisi olla kannattava sijoitus. - yksilaumasta
"Ihaninta ihmisessä on hänen laupeutensa" sanoo sana.
Jeesuksesta todetaan jo ennen ihmiseksi tuloa, ettei tule olemaan ihmisen arvostaman kauneuden/komeuden mukainen (Jesaja 53) habitus.
Kuoret ja varsinkin niiden muoto on kovin yliarvostettua maailmassa. Vajaa pari vuosikymmentä aviossa oltuani voin varmuudella sanoa, että ilman vaimoni (sitä parjattua) sisäistä kauneutta ( rakkautta, lempeyttä ja anteeksiantoa) emme olisi liitossa pysyneet. Kuoresta voi joissain asioissa olla hyötyä, mutta tärkeimmät asiat on aina pintaa syvemmällä. Jumalahan olisi tietenkin voinut tehdä muutakin kuin kaivaa nenäänsä.
- Kellonsoittaja1123
En minä nyt niin ruma taidakkaan olla..
Oli hetkellinen imperiumin vastaisku.jolloin näin vain pimeyttä.
Mutta kun tajusin..väärät arvoni elämässä..löysin itseni juuri sellaisena Jumalan rakkaana lapsena ja rumuuteni haihtui kuin pilvi.
Naamiot ovat naamioita..- whatsyouremergency
mukava kuulla, että aloittaja voi hyvin. Sen tarvitsinkin kuulla.
naamiot ovat ikäviä,se on totta. - muumimammavaan
jos oikeasti siis ihan ihmisenä haluat olla ystäväni ja tekemisissä, niin tiedät miten tavoittaa. ja jos ei kiinnosta, niin... et ole sitten ystävyyteni arvoinen ollutkaan koskaan.
Olen ajatellut, että koittaisin vähentää kirjoittelemisia, ei kait se haittaisi jos kokonaankaan ei tätä tekisi, koska tämä saattaa vähän "koukuttaa", olisi sitten aikaa kaikkeen muuhunkin :)
oli kiva kuitenkin tietää, että kaikki on sinulla hyvin ja reilassa ja sehän se on tärkeintä, olen iloinen puolestasi.
- Kivipelto12345677
Välttyykö kaunis ihminen narsismilta??
Hyvännäköiset hakeutuvat mielellään kaltaistensa seuraan.
Ulkonäöllä on uskomaton merkitys.
Ja sitä jos mitä korostetaan tänä päivänä.enemmän kuin koskaan.
Toisaalta itsestä huolehtiminen.terveys.pukeutuminen..ovat hyviä asioita.mutta siinäkin on menty äärimmäisyyksiin..
Jotenkin tuntuu niin keinotekoiselta.
Miksi esim.tämä robotti ihminen on haluttu tehdä häikäisevän kauniiksi?
Miksi se ei ole esim.tummaihoinen?
Ehkä jatkossa niitäkin tulee löytymään häikäisevän kauniita kaiken rotuisia robotteja..kaikikkien tarpeiden mukaan..kuten ruotsalaisessa tv.sarjassa Ekta menniskor.Aito Ihminen...loistavaa tulevaisuuden skenaariota. - RumaaEiOle
Muista kellonsoittaja, että jokainen ihminen on kaunis omalla tavallaan. Kosmetologina voin sen varmasti sanoa. Jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista! Hanki itsellesi hyvä kosmetologi ja hyvä stailaaja!
Rumia ihmisiä ei ole!!!- ahaavainiin
Olisit silloin sanonut siitä kaikesta mitä ajattelit, vai olisinko ymmärtänyt...mitä luulet, ehkä en.
Ei minusta mitään kosmetologia kylläkään tullut :)
En taitaisi jaksaa panostaa pärstävärkkiin niin paljoa :)
- jbabvowga
Voihan sitä syntyä rumaksi siksi, että varjeltuu kaikelta siltä, mihin kaunis ihminen joutuu. Tämä ei varmasti paljon lohduta ja voi olla vaikeuksia kuvitella, mitä kaikkea kaunis voi kauneutensa vuoksi joutua lopultakin kärsimään. Kauniin seuraan hakeudutaan hänen ulkomuotonsa häikäisemänä ja auta armias, jos kaunis joutuu tällöin uhriksi sellaiselle ihmiselle, joka vähät välittää siitä mitä kaunis muutoin on. Lopulta kaunis joutuu hyväksikäyttäjien kierteeseen eikä lopulta kykene tunnistamaan, mikä on aitoa välittämistä. Tässä saattaa myös pikkuhiljaa käydä niin, ettei kaunis lopulta itsekään tunnista omia tunteitaan- ja tavallaan kadottaa itsensä. Onhan myös aika hirvittävää olla nuorena kaunis ja huomata vanhetessaan rumenevansa. Puoliso jättää ja vaihtaa nuorempaan. Kiva ei myöskään ole joutua seksiaddiktion kierteeseen ja pakonomaisesti ajautua suhteista toiseen, koskapa ulkonäölle perustuneet suhteet eivät ole kestäneet. Lisäksi tuntemiani hyvin kauniita ihmisiä kuulemma kovasti häiritsee ihmisten tuijotus. Naimisissa olevatkin kokevat tunkeilevaa käytöstä ja ihme ehdotteluja.
- muistamyös
Kauneus on sisäistä niin kuin Raamatussa sanotaan. Ulkonäön nättiys/komeus taas on katsojasta riippuvaista. On myös ihmisiä, joiden ulkonäkö jakaa mielipiteet jyrkästi kahtia: jotkut arvioivat sen rehellisesti viehättäväksi, toiset yhtä rehellisesti rumaksi. Aina ei siis ulkonäkö ole vain jompaa kumpaa, vaan voi olla sekä että. Tämä tosin lienee hyvin harvinaista, mutta silti on todellinen ilmiö.
- koristus
_Jakeessa 1.Piet. 3:3 lukee kaunistus eikä kauneus.
1.Piet. 3:3 whose adorning -- let it not be that which is outward, of plaiting of hair, and of putting around of things of gold, or of putting on of garments,
- Elämän.väreissä.elän
Jospa katsoisit elämäsi värikkyyden tästä 17 minuuttia kestävästä videosta:
https://www.youtube.com/watch?v=RO91rM_GMg4 - jpoathaitkelpaa
Ei huolta.
Suomalaiselle miehelle kelpaa hyvin ruma ja lihava nainen. Osa tuo jopa rumuudestaan tunnettuja thaityttöjä puolisoikseen, puhumattakaan kiinalaisista ym eri rotuisia. Kaikki käy Suomi-miehelle!- AasianTuontitavara
Taikkunaiset on usein nuorina kauniita, mutta muuttuvat iän myötä usein oikein susirumiksi. Kaiken kukkuraksi heitä hakevat miehetkin ovat pääsääntöisesti sekä rumia että tyhmiä. Ei kovinkaan hyvät eväät kestävälle ja rakkaudentäyteiselle avioelämälle.
- Kiitti.siittä
Tuo linkin evankeliumi video oli hyvä linkki katsottavaksi.
- dumbointhejungle
Eikö ystävillesikin, ole sama miltä näytät? He välittävät sinun seurastasi, he viihtyvät kanssasi.
En tahtoisi edes sellaista ystävyyttä, jossa merkitsee se minkä näköinen on, etkä sinäkään tahdo.
Ei minua satuttaisi sanat, mitä sanoisit ulkonäöstäni ja olemuksestani, ehkä ne olisivatkin totta tai ei, ehkä se on kiinni katsojastakin, eniten minua satuttaisi ystävän sanat ja se, etten koskaan ystävänä merkinnyt enempää kuin että se oli ulkonäköni summa, etten kelvannut.
Ihmisille on tärkeintä saada olla välitetty ja välittää, siksi kait se Jumalakin keksittiin, ihmiset halusivat jonkin tahon mielelleen luoda, joka olisi aina samalla puolella välittämässä ihmisestä itsestään ja hänen sisimmästään.
Sellaisia elämänneuvoja ja "viisauksia" sinulle ajattelin jakaa, jos niitä voi sellaisiksi sanoa, ajatuksia. - laukkuryssä
Vaan kyllä minua aikoinaan nauratti jumalattomana aikanani, kun eräs hönössä oleva naisimmeinen sanoi minulle Kokkolan seurahuoneella, että meitsi se on kokonaan ulkonäöltään epäonnistunut luomus, vaikkei hän itsekään ollut mikään missi eikä täyttänyt missin mittoja ja oli vielä viinasta päihdyksissä melkein kuola rinnuksilla ja ns. valmista kauraa.
Ja vaikka meidän ulkopuoleltamme tuleekin kaikenkarvaisia mielipiteitä, jotka kohdistuvat meidän ulkonäköömme tai ominaisuuksiimme, niin älä Sinä aloittaja ota sellaisesta venkkulapelistä laisinkaan hernettä nenääsi, vaan ajattele asiaa positiivisesti sillä mielellä, että mitä sinulta puuttuu fyysisesti, sen korvaa jokin erinomainen psyykkinen ominaisuutesi. Niinkuin esim. matemaattinen älykkyys, tai jokin muu erityistaito, jossa olet parempi lähimmäistäsi.
Ja ainahan Sinä voit haistattaa arvostelijoillesi pitkän paskan.. - froginthesock
Joskus ihmiset uskovat valheitakin aivan liikaa.
- tämmönenvaan
miksi tunnen itseni ei kauniiksi vaikka kun katsoo peilii kaikki on kohillaan puutteen puolelle sanoisin rofiili littanainen takaraivo .
meitä on kahdenlaisia toisilla kaunis muoto pääkallossa toisilla ei.
monesti pitää pyytää Taivaan Isältä anteeksi minun marina ja tyytymättömyys.
Kiittää Jokapäivä Siunaa TERVEYTTÄ Siunaa eteenkinpäin. - Jumalan.Luoma
Kiitos. Jumalalle. Me. Olemme. Kauniita.
- Ei.jako.oikein
Se on aivan selvä,Jumala ei ole jakanut kauneutta tasapuolisesti!!Ahdistavaa on istua metrossa,jossa istuu tosi kauniita ihmisiä ja sitten on joku,jolle Jumala on antanut rujot kasvot ja hän yrittää peitellä itseään.Itse en myöskään ole kaunotar,mutta ihme kyllä olen saanut komean miehen!!!"Ystäväni",joka pitää itseään missmaailmana ,jota hän ei todella ole,sanoi minulle,mitä sinun miehesi sinussa näkee.Nämä itsestään suuria luulevat suomalaiset naiset ovat toinen ääripää,pidetään itseään niin herkkuina,vaikka totuus on jotain muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1323019Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2602647Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641698Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2091675- 591562
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831239- 451218
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781202Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3051053Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391022