Tarvitsen rasvaimun mutta elän tuilla.

Ketoosi

Elän tuilla mutta haudon itsemurhaa koska tarvitsen kipeästi rasvaimun moneen kohtaan kropassani ja rintojenkohotuksen. Mun hormoonien takia on vaikea laihtua ja syön tunteisiini. En kuuntele tasan mitään lässyttämistä itsensä hyväksymisestä, mun kroppa on tuhoutumu jojoilun takia ihan puuroiseks ja veisi vuosia että saisin sen siedettävän näköiseksi. Olen valmis siis myymään jo käytettyjä pikkuhousuja etc.. Neuvokaa.

16

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iuyhgygk

      Luulisi että tuilla eläminen olisi hyvä mahdollisuus säästää ruokamenoissa ja saada painoa pudotettua.
      Rahaa rasvaimuun ei saa tuollaisilla perusteilla.

    • Ketoosi5

      Edelleen, kun se ei ole niin yksinkertaista. Olen päivät pitkät sisällä ja äärimmäisen masentunut, pitkä historia ahmimista ja bulimiaa. Adrenaliini uupumus vaikeuttaa monella tapaa. En omin voimin pysty noinvaan on koitettu tässä 10 vuoden aika muutaman kerran, usko pois.

    • baby_steps

      Jos olosi on noin paha, voisitko ihan ensin aloittaa lääkityksen ahdistukseen? Brintellix on masennus-/ahdistuslääke, joka ei lisää painoa, päin vastoin sillä on havaittu jopa ruokahalua vähentäviä vaikutuksia.

      • Toinen_vaihtoehto

        Entäpä nopeasti suosioon noussut Mysimba? Kehitetty laihdutukseen, mutta vaikuttavana aineena sama kuin masennus/ahdistuslääkkeissä.


    • leikkauss

      ostaa pieni mahalaukku

    • Lienus

      Kuulostaa brutaalilta, mutta rasvaimu ei ehkä ole sinulle paras vaihtoehto. Ei yleensäkään, jos tarvitaan imua moneen kohtaan. Johonkin se rasva vaan pakkaantuu ja vartalosta tulee myöhemmin ehkä hyvinkin epätasainen kun imetyillä kohdilla ei ole enää tasaisesti rasvasoluja ja muualla solut turpoavat. Ei hyvä.
      Rasvaimu on ihanteellinen hoitomuoto pienen, yhden alueen hoitoon.
      Rintojen kohotus sopii varmaan sinullekin hyvin.
      Tuo kommentti ravinnosta on täysin väärä mielestäni. Se edullinen vaihtoehto, peruna, leipä, makkara jne. onkin juuri monesti sitä kaikkein lihottavinta. Liha, kala ja kasvikset ovat kalliimpaa mutta ei niinkään lihottavaa.
      Toivon sinulle hyvää.

    • Työläisnainen

      Mene töihin! Ei täällä ilmaiseksi kukaan muukaan elä. Eikä kukaan ole sun suuhusi ruokaa mättänyt. Psykiatrinen hoitolaitos on oikea paikka masennukselle. Vie nyt vaan ne kalsarisi pyykkiin vastaisuudessakin.

      • Ketoosi56

        Puhut ihmiselle jonka toedät olevan sairas. Mieti sitä.


    • PlasticSurgeryCenter
    • PSCkuvat-insta
    • manx

      Moikka! Venlafaxin on inakin mulle tehokas masennuslääke. Lääke ikään kuin saa lähtemään liikkumaan . Väsymys ja ahdistus häviävät ja kilot karisevat sitä mukaan kun liikkuu. Rasvaimu on lähinnä normaali painoiselle ihmiselle ihanteellinen hoitomuoto ,mutta se ei varmastikaan hoida sun kaikkia ongelmia... anyway ,toivon sulle kaikkea hyvää :)

    • kannattaa

      Rintojen kohotus voi onnistua ihan julkisellakin puolella, koska pienennysleikkauksia kyllä tehdään ja isoista roikkuvista rinnoista on paljon ihan terveydellistäkin haittaa. Lisäksi ne hankaloittavat liikkumistakin. Mutta: rasvaimulla voidaan hoitaa vain pieniä alueita ja operaatiossa on riskinsä. Siksi esitänkin vaihtoehtoa. Nimittäin Voxra on masennuslääke, jolla moni on laihtunut ja energisoitunut. Se saattaa sopia sinullekin ja saattaa antaa energiaa liikuntaankin. Mun nähdäkseni toi masennus on nyt se ykkösjuttu, jota menet hoidattamaan ihan julkisella puolella ja sitten voit aloittaa neuvottelut myös rinnoista ja siitä, katsotaanko ne Kelakorvattaviksi vai ei. Tsemppiä! Aurinko paistaa risukasaankin. Kunhan masennus saadaan hoitoon, voit alkaa miettiä, haluatko elää loppuelämäsi tuilla vai et. Myös tuilla eläminen voi vaikuttaa negatiivisesti itsetuntoon.

    • korppi_2018

      Rasvaimu ei ole ratkaisu edes terveyden kannalta: epäterveellisin rasva kertyy sisäelinten ympärille, ja ainakaan vielä sitä ei hoideta rasvaimulla. Miehillä ja vaihdevuosien jälkeen naisilla rasva kertyy terveellisen pintarasvan sijaan enemmän sisäelinten ympärille. Ja sisäelinrasva rasvoittaa mm. maksaa ja aiheuttaa siten diabetestä.

      Jos syöt liikaa ja epäterveellisesti, etkä liiku, sairastat jo todennäköisesti esidiabetestä. Eli et ole edes leikkauskelpoinen. Sinulla on mm. suurempi infektioriski. Leikkauksissa on aina riskejä: anestesiakomplikaatioa (pahimmillaan kooma tai kuolema), allerginen reaktio (esim. anestesia-aneille), verisuonitukos (esim. ilma- tai rasvaembolia tai liikkumattomuudesta johtuva tukos), infektio (pahimmillaan yleinen sepsis eli verenmyrkytys, kudoksia voi mennä myös kuolioon).

      Ymmärrät kai, että ongelmasi on psykiatrinen, ei ruumiillinen. Kärsit sen laatuisesta "epämuodostumasta", jota voi hoitaa ihan luomusti. Jätät kauppaan kaikki epäterveelliset ruuat. Ei mitään lisättyä sokeria tai valkoista vehnäjauhoa sisältävää. Sillä lähtee jo usempi kilo. Paras lääke sinulle on terapia.

      Kärsin itsekin rumuudesta, mutta tiedän, että henkinen kantti ratkaisee, miten sietää epätäydellisyytensä. Jos saa yhden kohdan kuntoon, on tyytymätön toiseen. Eli sinäkään et tule olemaan koskaan tyytyväinen. Koska ongelma ei ole ruumiisi vaan mielesi.

    • Dggjj

      Tarvitset lenkkarit ja hitusen itsehillintää. Sokerit nyt aluksi pois. Ja ihmeitä tapahtui.

      • laihdutajaliiku

        Aloittaja valittaa aiheesta, jonka on ihan itse saanut aikaan. Elää tuilla ja nyt pitäisi sitten kait yhteiskunnan kustantaa rasvaimu, että saisi itse tuhotun kehonkuvansa taas kuntoon. En mä ennen sentään näin kahelia kommenttia nähnyt.


    • Pitkäaikaistytötön

      Olen pitkäaikaistytötön. Tarvitsen peeniksenpidennyksen. Nykyinen peenikseni on vain 2.5cm "pitkä" pätkä. Siksi olen pitkäaikaistytötön. Voisiko SOS.tsto ponssata peeniksenpidennykseni vaikka Tallinnassa? Kiitos.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      305
      3080
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      218
      1941
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1380
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1261
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      268
      1191
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      847
    Aihe