Eurooppa täyttyy eri tavalla laittomasti maanosaamme tulleista elintasopakolaisista joita pitäisi ottaa sodan varjolla Eurooppaan.
Kuitenkin vain 877 noin 32 477 :sta Suomesta turvapaikkaa hakevaa on Syyriasta. Kaikki muut sotaa käymättömistä maista pääosin Afrkiasta.
http://tilastot.migri.fi/#applications/23330?start=540&end=551
Elintasomaahanmuuttoa syyrialaisten kustannuksella
17
154
Vastaukset
- ymmärrän.huolesi
Niin, herran jee, onhan ne nyt paljon tummempia nahoiltaan.
- havaintoa
Hesassa on tämän kevään aikana silmin nähden lisääntyneet Saharan eteläpuolisen Afrikan sysimustat nuoret miehet.
- ymmärrän.huolesi
havaintoa kirjoitti:
Hesassa on tämän kevään aikana silmin nähden lisääntyneet Saharan eteläpuolisen Afrikan sysimustat nuoret miehet.
Jaa kasvaako ne jotenkin nopeammin kuin me valkoiset?
havaintoa kirjoitti:
Juu, heitä on tullut Helsinkiin maakunnista turvapaikan epäämisen johdosta.
- vesipäälle
Laitatko linkin tuohon tietoon.
- arvostan.tekoasi
torre12 kirjoitti:
Juu, heitä on tullut Helsinkiin maakunnista turvapaikan epäämisen johdosta.
Koska aiot paskoa Koraanin päälle, kuten lupasit?
arvostan.tekoasi kirjoitti:
Koska aiot paskoa Koraanin päälle, kuten lupasit?
Minulla ei ole Koraania, ei Raamattuakaan.
Turvapaikanhakijat pyrkivät aina suurempiin kaupunkeihin, sillä "niihin on helppo kadota".- arvostan.tekoasi
torre12 kirjoitti:
Minulla ei ole Koraania, ei Raamattuakaan.
Turvapaikanhakijat pyrkivät aina suurempiin kaupunkeihin, sillä "niihin on helppo kadota".Koska aiot paskantaa sen Koraanin päälle? Teit eilen lupauksen.
arvostan.tekoasi kirjoitti:
Koska aiot paskantaa sen Koraanin päälle? Teit eilen lupauksen.
Ai jaa. En nyt muista eilisestä juuri mitään, heh. Menin lupaamaan asiaa mitä ei voi noin vain edes toteuttaa.
- sattumaako_
99% tulijoista on muslimeita.
- islam-leviää
Niinpä......
- ongelma.meille
Tätä ei saa anoa ääneen.
ongelma.meille kirjoitti:
Tätä ei saa anoa ääneen.
Niin, pitää olla poliittisesti korrekti 🤗
- SyytäkinPelätä
Ei.luotu kirjoitti:
Mitä sitten? Pelkäät muslimeja ja miksi?
Syytäkin pelätä. Muslimit ovat nykypäivän natseja.
SyytäkinPelätä kirjoitti:
Eipä ole ollut pelkäämistä. Olen pelännyt vähän kyllä erästä vantaalaista, joka sanoi kulkevansa puukko mukana ja olleensa vankilassa useasti. Kantasuomalainen.
- ju-u
SyytäkinPelätä kirjoitti:
Joo, muslimit ovat etunenässä tuhoamassa juutalaisia tänä päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833338
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442777Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742316- 612288
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512221Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162206Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202007Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv211993- 621934
- 961790