Eurooppa täyttyy eri tavalla laittomasti maanosaamme tulleista elintasopakolaisista joita pitäisi ottaa sodan varjolla Eurooppaan.
Kuitenkin vain 877 noin 32 477 :sta Suomesta turvapaikkaa hakevaa on Syyriasta. Kaikki muut sotaa käymättömistä maista pääosin Afrkiasta.
http://tilastot.migri.fi/#applications/23330?start=540&end=551
Elintasomaahanmuuttoa syyrialaisten kustannuksella
17
154
Vastaukset
- ymmärrän.huolesi
Niin, herran jee, onhan ne nyt paljon tummempia nahoiltaan.
- havaintoa
Hesassa on tämän kevään aikana silmin nähden lisääntyneet Saharan eteläpuolisen Afrikan sysimustat nuoret miehet.
- ymmärrän.huolesi
havaintoa kirjoitti:
Hesassa on tämän kevään aikana silmin nähden lisääntyneet Saharan eteläpuolisen Afrikan sysimustat nuoret miehet.
Jaa kasvaako ne jotenkin nopeammin kuin me valkoiset?
havaintoa kirjoitti:
Juu, heitä on tullut Helsinkiin maakunnista turvapaikan epäämisen johdosta.
- vesipäälle
Laitatko linkin tuohon tietoon.
- arvostan.tekoasi
torre12 kirjoitti:
Juu, heitä on tullut Helsinkiin maakunnista turvapaikan epäämisen johdosta.
Koska aiot paskoa Koraanin päälle, kuten lupasit?
arvostan.tekoasi kirjoitti:
Koska aiot paskoa Koraanin päälle, kuten lupasit?
Minulla ei ole Koraania, ei Raamattuakaan.
Turvapaikanhakijat pyrkivät aina suurempiin kaupunkeihin, sillä "niihin on helppo kadota".- arvostan.tekoasi
torre12 kirjoitti:
Minulla ei ole Koraania, ei Raamattuakaan.
Turvapaikanhakijat pyrkivät aina suurempiin kaupunkeihin, sillä "niihin on helppo kadota".Koska aiot paskantaa sen Koraanin päälle? Teit eilen lupauksen.
arvostan.tekoasi kirjoitti:
Koska aiot paskantaa sen Koraanin päälle? Teit eilen lupauksen.
Ai jaa. En nyt muista eilisestä juuri mitään, heh. Menin lupaamaan asiaa mitä ei voi noin vain edes toteuttaa.
- sattumaako_
99% tulijoista on muslimeita.
- islam-leviää
Niinpä......
- ongelma.meille
Tätä ei saa anoa ääneen.
ongelma.meille kirjoitti:
Tätä ei saa anoa ääneen.
Niin, pitää olla poliittisesti korrekti 🤗
- SyytäkinPelätä
Ei.luotu kirjoitti:
Mitä sitten? Pelkäät muslimeja ja miksi?
Syytäkin pelätä. Muslimit ovat nykypäivän natseja.
SyytäkinPelätä kirjoitti:
Eipä ole ollut pelkäämistä. Olen pelännyt vähän kyllä erästä vantaalaista, joka sanoi kulkevansa puukko mukana ja olleensa vankilassa useasti. Kantasuomalainen.
- ju-u
SyytäkinPelätä kirjoitti:
Joo, muslimit ovat etunenässä tuhoamassa juutalaisia tänä päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090