Vaikka viestittely on sujuvaa ja kumpikin on selvästi kiinnostunut. On saatettu siirtyä jo wappiin tai faceen jutteleen. Sitten yhtäkkiä nainen ei enää vastaa viesteihin lainkaan vaikka näkisikin ne. Näin on käynyt lähes kaikkien naisten kanssa joihin olen tutustunut.
Miksi naiset lopettavat yhteydenpidon yhtäkkiä
48
691
Vastaukset
- 6418
Todennäköisesti löytyi uusi ja kiinnostavampi juttukaveri.
- Enhaaskaaedesviestiä
Saaneet sinusta selville jotain negaa somesta. Niin mä tein. Ei tarvinnut paljoa edes kaivella. Puheet eivät pitäneet.
Ei ole viestinkään arvoinen.- Naisasialooser11
Eivät ole saaneet eikä nuo sinukaan selville saamiset pidä paikkaansa, pelkkiä johotpäätöksiä ja vainoharhaa. Ellei sitten kyseessä ole top10% mies, joka on väittänyt olevansa sinkku ja somesta löytyi naisystävä.
- Naisasialooser11
P.S. tuossa tapauksessa et siltikään lopettaisi viestittelyä vaan tarjoutuisit sivureijäksi eli se ei pidä paikkaansa.
- Selisejuu
Naisasialooser11 kirjoitti:
P.S. tuossa tapauksessa et siltikään lopettaisi viestittelyä vaan tarjoutuisit sivureijäksi eli se ei pidä paikkaansa.
Seliseliseli.
- 0utolintunen
Uuden tuttavuuden Fpuuk kannattaa tutkia suurennuslasilla.
Jos FB tili taas puuttuu, tyyppi on epäilyttävä salailija, ei ehkä kavereita ollenkaan?
-nutcase-
Ei jatkoon! - noufeis
0utolintunen kirjoitti:
Jos FB tili taas puuttuu, tyyppi on epäilyttävä salailija, ei ehkä kavereita ollenkaan?
-nutcase-
Ei jatkoon!Eipä ole minulla ollut koskaan ongelmia pariutumisen suhteen, vaikka en fb.n kuulukaan. Ja nykyään tuntuu olevan yleisempää sekin, että henkilöt ovat lakkauttaneet omatkin face tilinsä menneen talven lumina.
Ehkä näin onkin parempi, että kaltaisesi vainoharhaiset stalkkerit sitten löytävät toisensa. - Et.ole.jatkossa
0utolintunen kirjoitti:
-nutcase-
Ei jatkoon!Sinuun ei voi luottaa. Tutkisit puhelimenkin heti tilaisuuden tullen.
- miksi..lopettavat
No niin käy miestenkin kanssa. Ei ole uusi asia.
- Naisasialooser11
Ole lopettanut vain läskien naisten kanssa. Jos et ole läski ja olet nuori niin vain top10% miehellä on varaa lopettaa juttelu.
- miksi..lopettavat
Ole lopettanut vain läskien naisten kanssa. Jos et ole läski ja olet nuori niin vain top10% miehellä on varaa lopettaa juttelu.
Varmaan aloittajakin on ymmärtänyt että naisella on varaa lopettaa juttelu. Aina.
- Naisasialooser11
Ei ole. Vain nuorella ja kauniilla naisella siihen on varaa. Naisella ei ole sen enempää valinnanvaraa kuin miehelläkään, vanhalla naisella ei sitäkään.
- Vanhanainenn
Ei ole. Vain nuorella ja kauniilla naisella siihen on varaa. Naisella ei ole sen enempää valinnanvaraa kuin miehelläkään, vanhalla naisella ei sitäkään.
Ei ole valinnanvaraa. Siksipä elänkin yksin.
- naijaankunnaijaan
On sitä tullut "tuupattua"laihoja sekä pulleroita. Pulleammilla naisilla on AINA parempi huumorintaju, eivätkä he ole koko ajan peilin edessä ihailemassa omaa lärviään". Monet irtosuhteet eivät päädy "onnelaan kuitenkaan", niin että naijaan
silloin kun on tilaisuus, ei valitella.
- Pillujen--asiantuntija
Nainen katsoi peiliin ja totesi että saa top 10 miehen eikä tarvii tyytyä tavis mieheen.
- dgfdgfdagdfdf
Tähän on helppo vastaus, johtuu ulkonäöstä 99,9%.
Jos sulla olisi esim tuollainen ulkonäkö: https://i.imgur.com/YyGMv0F.png
niin naiset ei ikinä lopettaisi viestittelyä.
Jos yhtään lohduttaa niin mullakin naiset lopettaa vastaamisen ja syy siihen on ruma naama.- Naisasialooser11
Miksi nainen sitten alunperin aloittaa juttelun, vai tarkoitatko että juttelu loppuu vasta sitten kun nainen näkee miehen naaman.
- dgfdgfdagdfdf
Miksi nainen sitten alunperin aloittaa juttelun, vai tarkoitatko että juttelu loppuu vasta sitten kun nainen näkee miehen naaman.
Mietin sellaista tilannetta että nainen kyllä näkee naaman ja ei ole alunperinkään viehättynyt miehen naamasta mutta alkaa juttelemaan ihan muuten vaan.
- Tinderiäijä
Lopetin juttelun erään ehdokkaan kanssa
ku kertoi olevansa varattu, mut etsii parempaa miestä
vastasin, ett voit jo heti etsiä minua paremman- Ikisinkkunainen
Kertoi sentään olevansa varattu. Miehet ei kerro vaan naisen pitää tajuta asia kertomatta.
- Naisasialooser11
Helppohan se on tajuta. Jos vitussa kihelmöi niin on 100% varmaa, että mies on paitsi varattu, niin hän myös panee muita naisia sen parisuhteensa ohella.
- Tinderpelimies
Ikisinkkunainen kirjoitti:
Kertoi sentään olevansa varattu. Miehet ei kerro vaan naisen pitää tajuta asia kertomatta.
Hullua se olis mun kertoa, ett on jo lauma naisia
joille kaikille olen uskollinen
ei mulla olis sit yhtäkään naista;) Tinderpelimies kirjoitti:
Hullua se olis mun kertoa, ett on jo lauma naisia
joille kaikille olen uskollinen
ei mulla olis sit yhtäkään naista;).. Juuri Tuollaisia Kaikki Naaras&UrosPleijerit aina on.. ;D
- Tinderpeluri
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Juuri Tuollaisia Kaikki Naaras&UrosPleijerit aina on.. ;D
Haluatko, että kampean makuukammariisi
vaikkapa aina maantaisin, ellen ole buukattuna<3 Tinderpeluri kirjoitti:
Haluatko, että kampean makuukammariisi
vaikkapa aina maantaisin, ellen ole buukattuna<3.. NoHomo.. Ja mieluusti väistelen myös NaarasPuolisia LajiTovereitasi.. NiirenKans ei tule kuin SydämeenReikii ja SieluunArpia.. ;D
- Vittu.kun.kihelmöi
Helppohan se on tajuta. Jos vitussa kihelmöi niin on 100% varmaa, että mies on paitsi varattu, niin hän myös panee muita naisia sen parisuhteensa ohella.
Pelkää kuitenkin kumppaniaan niin paljon ettei uskalla kertoa panoistaan. Kumppani kun voi vaikka jättää. Itse käräytän näitä ”mies” nimisiä vellihousuja aina kun kohdalle sattuu.
- Tinnerimies
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. NoHomo.. Ja mieluusti väistelen myös NaarasPuolisia LajiTovereitasi.. NiirenKans ei tule kuin SydämeenReikii ja SieluunArpia.. ;D
Oletkin kolli..
Annan ilmaisexy haaremistan tämän blondin
jos olet naista vailla
https://www.inter-marriage.com/scam.htm?id=2956 Tinnerimies kirjoitti:
Oletkin kolli..
Annan ilmaisexy haaremistan tämän blondin
jos olet naista vailla
https://www.inter-marriage.com/scam.htm?id=2956.. Heh.. PleijeriNaaraita tarjoot.. ;D
.. Padat&Kattilat soppii hyvin yhteen, joten NoThanks.. Pirä Ittelläs Vuan.. =)
- Tavallinen-tapaus
Olen itsekkin kirjoitellut naisen kanssa 1kk ja kun lähetän kuva niin nainen lopettaa heti kirjoittelun. Joka ainoa kerta niin tapahtuu. Johtuu siis ainoastaan ulkonäöstä. Kutosen naiselle ei kelpaa kutosen mies vaan top 10 mies.
- KYYNeleetsilmissä
Jokaiselle löytyy petikaveri, pitää vain yrittää ahkerammin, eikä vesitellä tällä sivulla.
- KeuhkoaRahoilla
Naiset eivät ole tyhmiä vaikka miehet niin luulevat, pikainen vilkaisu FB -profiiliin keroo kaiken looserista, tuntikausia harjoitellut liirumlaarum ei toimi.
Vuosia viilattu deitti-ilmoitus ei toimi.
Yksinäinen katkeruus "miksi juuri minä" on syönyt pojan itseluottamuksen olemattomaksi.
Edes pankkitilillä kehuminen ei auta. Sellastakin on tapahtunut useamman kerran, että nainen laittaa viestin, ja sen jälkeen häviää kuin tuhka tuuleen, eli profiili poistettu tai piilotettu
- ottakaaOpiksi
Te kaikki "pimsan perässä juoksijat", teillä on vain yksi asia mielessä. Jotakin muutakin pitää elämässä olla.
- mummonoikeus
ottakaaOpiksi kirjoitti:
Te kaikki "pimsan perässä juoksijat", teillä on vain yksi asia mielessä. Jotakin muutakin pitää elämässä olla.
"Ikäneito muuan, kas
viisikymmen vuotias
Puhevuoron pyytää
ja heti myösen saa
- Miksituhlataaikaa
Naisella on OIKEUS lopettaa juttelu jos mies käyttäytyy sopimattomasti. Aina. Ilman selityksiä.
Miten viesteissä voi käyttäytyä sopimattomasti? Kaikki eivät kikkelinkuviaan lähettele, silti naisen kiinnostus hiipuu. Toisille vain se alkuinnostus ja uuden löytäminen/tutustuminen on tärkeämpää kuin parisuhteen muodostaminen. Turha siinä on jeesustella, että on OIKEUS lopettaa juttelu, kun syy onkin naisen motiiveista löytää ajankulua tylsään arkeen.
- ddfsfgfdg45tg
Miten viesteissä voi käyttäytyä sopimattomasti? No siten että sanoo jotain (mitä tahansa) mitä nainen ei olisi halunnut kuulla.
- monipiippuista
Se saattaa johtua monesta asiasta. Jos miehen henki haisee viinalle, ja kalsareissa on
jarrutusjäljet, eikä viikon aiheisiin kuulu "saunominen", niin ei mikään ihme, jos nainen
hakee kookkaamman suonikohjuisen "jäsenen" ?Käsittääkseni aloittaja ei vielä edes ole päässyt tapaamaan naista vaan viesteillä kommunikoidaan. Tuskin hän on likaisista kalsareistaan kuvia lähetellyt ja hajut eivät välity viestein.
- kyselijää
elämänpeli1 kirjoitti:
Käsittääkseni aloittaja ei vielä edes ole päässyt tapaamaan naista vaan viesteillä kommunikoidaan. Tuskin hän on likaisista kalsareistaan kuvia lähetellyt ja hajut eivät välity viestein.
Monta tyttöystävää sulla on ollut?
kyselijää kirjoitti:
Monta tyttöystävää sulla on ollut?
Miten minun tyttöystäväni liittyvät aiheeseen? Mutta voin paljastaa, että kokemusta löytyy siltäkin saralta.
- mansnsmsmmsms
Naama ei miellyttänyt.
Miehestä tuli tylsä, luonne paljastui nössnössökksi.
Luonne paljastui joksikin muuksi kun oletettiin.
Saatiin selville jokin asia mikä vei pois viehätystä. tuossa syitä.- varatunkiusaaja
Miten siitä tylsä tuli? Oliko syy siinä kun kun kiinni jäitte? Upeaa esitystä molemmilta täytyy myöntää. Katsos kakkonen kun toinen ystävä äkkäsi teidät. Toki se loppuu siinä vaiheessa kun otin yhteyttä. Nyt kun molemmat tiedämme miten vedätti sinua että minua. Minulla on se suurin homma nyt luottaa sen sanaan. Jätä kuule rauhaan se ja äläkä leiki varatun kanssa. Toki tiedän että noloa se on ja varsinkin kun ilmi tulee kaikki mitä olitte touhunnut. Ja minä typeränä kanana kuplassani muille näyttäen kuinka hyvin asiat on meillä. Mutta sinä tämän päätit lopettaa ilman että olisin saanut edes kysyä sinulta. Toki se jo kertonut kaiken ja noloahan se on kovasti. Muistetaan siis mitä on ystävyys ja mitä niiden kanssa touhutaan niin eiköhän tämä episodi unohdu joskus. Mutta kuten hyvin tiedät etten usko kaikkea. Olisin halunnut kuulla sinun osuutesi. No sinä tämän päätät. Samoin kun kumppanini vannomiset asiasta. Ohi pitäisi olla ja sinut on jätetty rauhaan kuten halusit. Mutta suosittelen lopettamaan sen kiusaamisen koska näen sen käytöksestä ettei kaikki ole vieläkään kunnossa.
- kuukkeli___
Monet guuglettavat juttukaverin ja voivat sekoittaa samannimiseen tyyppiin
näin on minullakin käynyt. Kaimamiehiä on nykyään 6kpl
eikä kuvhaussakaa löydy kuva minusta, muit kylläkin
Jutteku voi loppua, ku toinen luulee joksin muuxi tyypixi väärällä kuvalla
Toisaalta sain mukavan asunnon, ku vuokranantaja guugletti
eikä minu IRL nähneenä ei sekoillut - SinkkuIitaXX
Mä juttelen tasan niin pitkään, että aletaan väkisin haluta tapaamista. En jaksa nähdä ketään, mutta jotain säpinää on kiva pitää yllä...
Miksi näin? Olen ollut sinkkuna jo kolmisen vuotta. Kävin jossain vaiheessa treffeilläkin, mutta nämä treffit oli ihan kauheita pettymyksiä; mukamas urheilulliset ja nuorekkaat ikäseni (n.45) miehet olivat varsinaisia elämäänsä pettyneitä papparaisia. Ei kertakaikkiaan kiinnostanut. Ja jälkikäteen oli vielä suunnaton hankaluus päästä eroon näistä tyypeistä, kun suora puhe "ei kiinnosta" ei mennyt perille.
Nykyisin (varsinkin näin keväällä) iskee välillä aina kainalon kaipuu, mutta noiden pettymysten jälkeen en sitten haluakaan nähdä ketään. Mieluummin olen yksin ja juttelen satunnaisesti aina vähän aikaa Tinderissä jonkun kanssa. Ja sitten kun painostus tapaamiseen käy liian ahdistavaksi, poistan joksikin aikaa koko Tinderin puhelimestani.
Kaipaan itse esim. sähköpostiystävää, jonka kanssa puhua mukavia (ja miksei välillä vähän tuhmiakin), mutta tällaista seuraa ei mistään oikein löydä. Voisi olla oma "treffipalvelu" niille, jotka haluavat vain kirjoitella (ja siis muustakin kuin vain seksistä).- oh.my.god
Ei herranjestas.
Laita siihen tinder profiiliin varoitus että haet vain kirjekavereita.
Ärsyttää yli kaiken tuollaiset naiset jotka ei halua tavata.
- kms
kys
Sanoisin, että kyse on matala älyisistä naisista, joilla ei ole itsekunnioitusta, moraalia ja arvokkuutta.
Itselleni on itsestään selvää, että kunnioittaa keskustelukumppaniaan, jonka kanssa on pidempään vietitellyt ihmisenä edes sen verran, että osaa toimia yleisten käytöstapojen mukaan...=Kertoo jonkinlaisen perusteen ja sitten toivottaa hyvää jatkoa kohteliaasti..Näin minä olen aina toiminut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231117- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 101829
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810