sieluni hätä ... ! HERRA AUTA ! !

SYNTINENSURUNLAPSI

Sieluni huutaa hädissään jumalaa Taivaallista Herraani ,että hän kuulisi huutoni ja pelastaisi sieluni kadotukselta ...antaisi syntini anteeksi ja lohduttaisi minua hätäni hetkellä...Herrani ANNA MINULLE VOIMAA JA OHJAA MINUT SINUN TIELLESI IKUISEEN ELÄMÄÄN. ANNA MINULLE TÄÄLLÄ MAANPÄÄLLÄ TYÖ JOTTA VOISIN AUTTAA VIELÄKIN MINUA HEIKOMASSA TILASSA OLEVIA........VOIMISTA KEHOANI JA MIELTÄNI OTTAMAAN VASTUUN LÄHIMMÄISESTÄ JA TEKEMÄÄN KONKREETTISTA TYÖTÄ HEIDÄN HYVÄKSEEN ! POISTA ENSIN HÄTÄNI JA PELKONI ! OTA MINUT KÄMMENELLESI ....AAMEN

27

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LATVIASUOMI

      HERRA ANTAA SINULLE POIKA ANTEEKSI KOSKA ET TIEDÄ MITÄ TEET kun pilkkaat Jumalaa................................................

    • armonHerra

      Pilkkaajan palkka ja kohtalo on kadotus................ Herra vihaa pilkaajia ja Herran kosto on karmea.......... Rukoilkaa kaikki pilkaajan puolesta !

      • SYNTINENSURUNLAPSI

        Sanoo tyyppi...joka ottaa nimimerkiksään Herra....


    • T..Mirka

      Ei hätää. Sielua, eikä jumalaa ole olemassa.

    • MINÄUSKONXXXX

      JUMALATTOMUUDELLE ON RAJANSA ja sen palkka on kadotus !

      • SYNTINENSURUNLAPSI

        Jumalan paikka on KADOTUS, puhut asiaa. Juamla on syntejä itsekin tehnyt ja heitän Hänet niskalienkillä alas Taivaasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Allikuuppa

        " syntisensurutonlapsi kuuluisi olla umpisolmuun kietaistun kortongin sisällä jossain jätekatoksessa , eikä avautumassa täällä !


      • parastapuhuapapinkanssa

        AMEN, tyhmä se ainakin on. Pierut saisi lokitkin kakomaan


    • parastapuhuapapinkanssa

      Hei aloittaja,

      Ymmärrän tuskasi. On hyvä että otat asian esille täällä rukouspalstalla.

      Ensinnäkin sinun ei tule välittää asiattomista kannanotoista.

      Käytännössä sinun kannattaa mennä juttelemaan papin/sielunhoitajan luo.
      Hän auttaa sinua.

      Jeesus antaa sinun syntisi anteeksi ja pääset aloittamaan alusta.
      On parasta että puhut vilpittömästi papin kanssa, saat häneltä apua ja neuvoja.
      Ei me täällä palstalla tiedetä paremmin, itsekin pyydetään esirukouksia ja rukoillaan.

      (Nyt saattaa tulla sitten arvostelua eri papeista, älä välitä).

      Mene juttelemaan papin kanssa.
      Rukoilen puolestasi!

      • parastapuhuapapinkanssa

        Jeesus tyhjentää kaiken ja joudut aloittamaan alusta. Peruskoulusikin.


        Mene juttelemaan takin kanssa.
        Rukoilen suolestasi!


      • Anonyymi
        parastapuhuapapinkanssa kirjoitti:

        Jeesus tyhjentää kaiken ja joudut aloittamaan alusta. Peruskoulusikin.


        Mene juttelemaan takin kanssa.
        Rukoilen suolestasi!

        Jeesus ei todellakaan tyhjennä. Pesee kylläkin synnin vierellään. Mutta antaa uuden ja puhtaan elämän tilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei todellakaan tyhjennä. Pesee kylläkin synnin vierellään. Mutta antaa uuden ja puhtaan elämän tilalle.

        Tuli väärin, pesee kylläkin synnin verellään.


    • alkuperäinenparastapuhua

      Älä välitä edellisestä asiattomasta kannanotosta!

      Taas on tämä nimimerkinväärentäja asialla (parastapuhuapapinkanssa 19.4.2018 22:30).

      Mitähän iloa tälläkin ressulla on tälläisestä, säälittää että tämän väärentäjän elämä on niin tyhjää, että ei pyöri muuta mielessä kuin vain kopioda toisten nimimerkkejä.
      Ei ole minkäänlaista empaattisuutta. Toisella on hätä japyytää apua ja tämä ed. rienaa, hyi miten alhaista!

      Mene juttelemaan papin kanssa.
      Rukoilen puolestasi!

    • SYNTINENSURUNLAPSI

      Kun ei enää mitää muuta ole... tuli tänne ! Olen suomalainen ja ajattelin että täältä saan ohjeet , mutta täällä on hyvienkin ihmisten joukossa rienaajia, mutta vaikka minulla ei enää ole mitään muuta on minulla ANTEEKSI ANTAVA SIELU ! joten sinä rienaaja saat anteeksi ,sillä tiedän ,että et tiedä mitä teet.... Siunausta siis sinulle ,että ehtisit edes oppia lakeita ihmisyydestä ennekuin ..............

      Puolestani rukoilleille ! KIITOS ja SIUNAUSTA !

      • 897uujh

        Prtinä ja patina onkos sinulla kovakin sisäinen kutina? AP lärsikö masennuksesta? "vaiko muuten" puhut itellesi :(


    • jooeisitäjeesustataas

      Hätäkös tässä. Kannattaa pyrkiä kaikin voimin eroon moisesta riesasta, uskonnosta, jumalista ja uskonnollisista houreista ja yhteisöistä.
      Rukouksen asemasta kannattaa kokeilla muunkinlaista itsesuggestiota.

    • AtteIstiPro

      Olet näköjään jo suggesoinut itsesi ateistiksi.

    • 897uujh
      • 897uujh

        videon ohella siinä nähdään meikkaamaton nuori nainen vessanpöntöllä puhelinta käyttämässä.

        1988 vuoden jälkeen ei ole parempaa apua Häneltä tullut


    • taasseasialla

      Näköjään taas tämä toisten nimimerkkien väärentäjä asialla.

      Miksi joku voi olla niin sairas että koko ajan kopioi toisten nimimerkkejä?
      Taitaa olla itse s..... asialla.
      Mutta kyllä me huomataan, turha vaiva.

      Aloittaja älä välitä!

    • sielunhoitoa

      Jumala tekee työtään pilkkaajien sisällä ,, siksi pilkkaaja on hämmennyksen ja riettauden vallassa , nähdäkseen vain joku aamu oman tilansa ja perkeleen tulen selkänsä takana... Pilkkaajakin huutaa vielä Herraa avukseen ,,,mutta kuuleeko Herra enää silloin ?

    • Anonyymi

      NO nyt on paljon yhdellä kerrallaa. Kaikki on siis kasana ylläsi.
      Raamattu sanoo tärkeä asian , * ETSIKÄÄ ENSIN JUMALAN VALTAKUNTAAN, NIIN KAIKKI TÄMÄ MUUKIN TEILLE ANNATAAN*.
      Siis tämä on muuten totta sille joka todella haluaa hyvän rauhallisen ELÄMÄN, silloin on käännyttävä JUMALAN PUOLEEN.
      NO miten 🤔, siis se on niin yksinkertaista ja kuitenkin niin vaikeaa ihmiselle.
      🛐 RUKOUS KAIKKIVALTIAAN PYHÄN JUMALAN PUOLEEN.
      Jos mahdollista niin polvirukous ja kädet ristin ja silmät kiinni niin ettei tarvitse katsoa kaikkia sitä mitä on ympärillä kun se niin helposti vie mielenkiinnon, siis on hyvä kun pitää silmät kiinni niin sillai voi sitten kohdistaa mielensä JUMALAAN.
      Voit sanoa,* väkevä Herra Jeesus, tulen luoksesi kun tarvitsen sinua elämääni. Olen tehnyt syntiä, sinun pyhyyttäsi kohtaan. Tule. Jeesus sydämeni HERRAKSI ja pese minut puhtaaksi PYHÄLLÄ VERELLÄSI ja anna minulle minun syntini anteeksi. Tee minusta uusi LUOMUS itsellesi kunniaksi. Johdata askeleeni ja elämäni kohti sinua. Kiitos että kirjoitat nimeni elämän kirjaan. Kiitos että annat minulle taivaallisen rauhan sydämeeni.
      Kulje kanssani ja auta minua valitsemaan oikein ELÄMÄSSÄNI *.
      Siis rukous on tärkeä aamuin illoin, ja joka hetki kun on mahdollisuutta siihen, siitä sitten ne kovat huolen solmut aukeavat ja elämä järjestyy ja asettuu oikeille raiteille.
      Siis PELASTUS on a ja o ja siitä sitten elämä lähtee ihanasti liikkeelle yhdessä Jeesuksen kanssa. Tämä on muuten itsekoettua ja totta Siunausta elämääsi.

    • Anonyymi

      Siis te olette varmaankin kaikki hyvin tietoisia JUMALAN OLEMASSA OLOSTA.
      Suomessa koulussa oli uskontotunteja ennen vanhan. Oletteko ehkä unohtaneet sen?
      Meillä sinulla ja minulla on elämän Henki
      sisällämme, mistä luulette että se on tullut?
      Alussa kun Jumala oli luonut kaikkien niin hän loi ihmisen omaksi kuvakseen, hän otti maasta tomua ja loi siitä ihmisen ja PUHALSI HÄNEN SIERAIMIINSA OMAN HENKENSÄ ja niin ihmissestä tuli elävä sielu. Tämä Henki jota sinä ja minä kannamme tässä ruummiissamme joutuu kerran Jumalan eteen tekemään tiliä elämästään. Ruumiimme tulee jälkeen tomuksi/maaksi kun se on siitä otettu.
      Mutta Henki se joka on sinun ja minun sisällämme kuuluu Jumalalle ja se kaipaa Jumalan yhteyteen täällä maan päällä. Mutta tämä tommu majamme/ Ruumiimme on tästä maasta ja se on niin vaikeaa sille jos Henki saa päättää mitä tehdään. Jos ihminen ei tunne Jumalaa niin silloin hänen HENKENSÄ on kiinni tomumajan kätköissä. Ihminen siis sanoo ettei JUMALAA OLE ja Henki sisälläsi huutaa kyllä hän on.
      Aika ristiriitainen juttu 🤔.
      Tämä ma mihin meidän tomumme palajaa kerran on tuhon omaa, mutta Henki ei ole sitä. Joudumme siis täällä jo valitsemaan joko taivas tai helvetti. Ruumiimme elää tämän maailman syntistä elämää ja Henki taivaan ihanaa elämää NO mitäs tehdään 🤔.
      Täytyy tehdä oikea valita, ja se on että HENKI MEISSÄ SAA PÄÄTTÄÄ. Raamattu sanoo HENGELLÄ KUOLLETTAKAA RUUMIIN HIMOT JA HALUT. Juuri HIMOT ja HALUT vievät ihmistä tuhoon ja ihminen ei sitä ymmärrä. Siksi on niin paljon ihmisiä jotka voivat huonosti kun he eivät ymmärrä omia huonoa valintoja ja niitä on vain kaksi.

    • Anonyymi

      Ei se Helvetti auta jos Perkeleet kalvavat luitasi.

      • Anonyymi

        🤔 Miten ristiriitainen ajatus.
        Jos kerran perkele kalvaa sinun luotuasi niin se on jo helvetti.
        Jeesus voi muuttaa kaiken perkeleen kalvavan epäluulon luissasi jms. Hänellä on VALTA siihen. Perkeleenkin on alustuttava hänen alleen ja eräänä päivänä hänet heitetään siihen kalvavaan tulijärveeen mistä raamattu puhuu, sekä kaikki hänen demooninsa ja ne ihmisrauniot jotka USKOVAT ja PALVOVAT perkelettä. En siis suosittele tätä paikkaan.


    • Anonyymi

      Jumalaa ei ole. HEH HEH HEH ... Ihmiset jotka eivät hallitse mielikuvitustaan voivat käyttäytyä niin kuin aloittaja. Sairasta

      • Anonyymi

        Ok muista tämä mitä olet tässä sanonut. Kuolemaan jälkeen et voi enää muuttaa mitään.
        KUOLEMA on ovi kun se ovi sulkeutuu niin alkaa ikuisuus joka on ikuinen, ikuinen, ikuinen. Jumala on hyvyys sen sinäkin tiedät sydämmesi pohjalla. Nyt olet karski mutta sinä tulet pettymäänn ja toteamaan että se on näin. Siis kannattaa ottaa Jeesus SYDÄMEEN. Meillä on oma aikammee täällä tämän hajoavat maan päällä, tämä on jo hajoamassa, mutta ennen sitä saat nähdä että Jeesus tulee hakemaan ne jotka USKOVAT häneen ja joiden nimi on ELÄMÄN KIRJASSA taivaan turvaan. Ja sen jälkeen räjähtää kasos maan päälle jääville.. Jeesus rakastaa sinua.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      439
      2004
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      205
      1696
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1468
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1461
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      50
      1147
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      1
      1122
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      128
      1048
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      996
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      968
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      34
      946
    Aihe