Suomessa ei tule koskaan toteutumaan n.s "Tasa-arvo", koska kaikki ämmät on kateita toinen tosilleen riippuen aina siitä onko synnyttänyt, jos olet hoidatko kakaras itte vai vietkö mielummin
laitokseen, ämmät on kautta aikojen kadehtinu toistensa ulkonäköä, perhettä, hoitaako kakarat itse vai viekö laitokseen kiusattavaksi ja jos vie, olis muittenkin seurattava mukana, muuten
se ei ole sitä "tasa-arvoa", kyllä pitäisi olla huolissaan kun synnytykset ei kun laskee ja kaikki
ämmät juoksee milloin missäkin koulutuksessa, koulutus ei tietenkään ole pahaksi, mutta
esimerkiksi lapsia on melkein kaikki naiset hoitanut nuoruudessaan aloitin lapsen hoitamisen
10-vuotiaana ja jatkoin siitä eteenpäin aina 18-vuotiaaksi, kunnes lapsenhoitotyö tyssäsi,
kun se oli kuulemma "lapsityövoimaa". Lapselle kun pitää nykyään ostaa mopoautot,kännykät ja
muut vempaimet että pääsee ajelemaan.
Ennen kaikki tytöt olivat kykeneviä hoitamaan lapsia, milloin sisaruksi, milloin naapurin lapsia,
oppivat tekemään kotiruokaa ja siivoamaan ja lapsilla oli turvallinen olo.
Kun katsoo tuota nykynuorisoa joka on ahdistunut tai masentunut milloin mistäkin,
pitäisi silloin viisaiden jotka asioista päättävät , miettiä, mikä mättää,
nämähän on kasvaneet kaikki jonkinlaisessa laitoksessa, kiikutettu aamuvarhaisesta vaippa-
ikäisestä asti säilöön, kunnes vanhemmat noutavat ja paljon on traagisia perhetarinoita
joista vaijetaan.
Nykyään on nämä uusavuttomat ei osaa "muka" hoitaa lapsia, laittaa ruokaa , siivota yms.
Todellista tasa-arvoa on se, että perhe itse päättää laitetaanko pienet lapset laitokseen
vai hoidetaanko itse. Pitäisi muistaa, että lapsi on lapsi vain hetken aikaa ja hänellä pitäisi
olla oikeus kotihoitoon.
Kaikki kotiäidit, jotka itse hoidatte lapsenne kotona, te olette todellisia sankareita,
Kyllä se koti ja lapset pitää ensin hoitaa, asiat tärkeysjärjestykseen.
Tasa-arvosta
Mammat
1
<50
Vastaukset
Eiköhän se ole lapsen vanhempien vika jos he eivät osaa kasvattaa lastaan samoin kuin silloin vanhoina hyvinä aikoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1222613Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2262252Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611603Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1841461- 561340
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751086Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa681086- 361021
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi39972- 52924