halukkote mun nimmarin tulkaa hakeen sen mun kotoa
olen pikku geen laulaja laittakaa postia
11
842
Vastaukset
- HIM
Tu kuule pussaan mun p......ä !!!!!
- Elvis
Joo. Haluaako joku MUn nimmarit, mähän olen sentään oikea stara, toisin kuin joku Pikku G - mokoma kersa. Eikä se edes laula.
- hanna pakarinen
Elvis kirjoitti:
Joo. Haluaako joku MUn nimmarit, mähän olen sentään oikea stara, toisin kuin joku Pikku G - mokoma kersa. Eikä se edes laula.
mä oon hanna pakarinen. Mä oon teistä kaikista paras laulaja ainakin parempi kuin Him tai joku hiton elvis. ja pikku g pyh! ei se edes osaa laulaa. joten hanna pakarinen on VOITTAJA.
-voittaja-
-voittaja-
-voittaja- nyt mä en muuten valehtele koska mä oon hanna pakarinen! - John Lennon
hanna pakarinen kirjoitti:
mä oon hanna pakarinen. Mä oon teistä kaikista paras laulaja ainakin parempi kuin Him tai joku hiton elvis. ja pikku g pyh! ei se edes osaa laulaa. joten hanna pakarinen on VOITTAJA.
-voittaja-
-voittaja-
-voittaja- nyt mä en muuten valehtele koska mä oon hanna pakarinen!Jos ei Elvis kelpaa niin on jo kumma, mutta
mä olenkin John Lennon. - peikkotyttoo
John Lennon kirjoitti:
Jos ei Elvis kelpaa niin on jo kumma, mutta
mä olenkin John Lennon.juuuh jah mä olen jumala!
- ...osoitteesta HELVETTI
peikkotyttoo kirjoitti:
juuuh jah mä olen jumala!
juuh.. jaah? nooh, minä olenkin Saatana... jos ette halua nimmareitani niin kiroan
- peikkotyttoo
...osoitteesta HELVETTI kirjoitti:
juuh.. jaah? nooh, minä olenkin Saatana... jos ette halua nimmareitani niin kiroan
voi ei ooox ihan oikee saatana saanx mä sun nimmarin?
- kärpänen
peikkotyttoo kirjoitti:
voi ei ooox ihan oikee saatana saanx mä sun nimmarin?
kuka haluaa olla hanna pakarinen???????????!!!!!!???
tai vielä pahempaa ville valo?
hyi v*ttu - QueenOfTheDawn
kärpänen kirjoitti:
kuka haluaa olla hanna pakarinen???????????!!!!!!???
tai vielä pahempaa ville valo?
hyi v*ttu...mä
- gsus
jeesus tässä moro!
mites männöö?oisko vettä ni teen viinii???haluutteks mun nimmarin?ainii...sori en ossoo kirjottoo....no ihan sama.pussatkaa mua! - 50 cent
halluutteko tulla miun kändisoppiin tarjolla isoja silikooni tissejä, tulkaa hakee.. puss och kräm!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921796- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673