halukkote mun nimmarin tulkaa hakeen sen mun kotoa
olen pikku geen laulaja laittakaa postia
11
857
Vastaukset
- HIM
Tu kuule pussaan mun p......ä !!!!!
- Elvis
Joo. Haluaako joku MUn nimmarit, mähän olen sentään oikea stara, toisin kuin joku Pikku G - mokoma kersa. Eikä se edes laula.
- hanna pakarinen
Elvis kirjoitti:
Joo. Haluaako joku MUn nimmarit, mähän olen sentään oikea stara, toisin kuin joku Pikku G - mokoma kersa. Eikä se edes laula.
mä oon hanna pakarinen. Mä oon teistä kaikista paras laulaja ainakin parempi kuin Him tai joku hiton elvis. ja pikku g pyh! ei se edes osaa laulaa. joten hanna pakarinen on VOITTAJA.
-voittaja-
-voittaja-
-voittaja- nyt mä en muuten valehtele koska mä oon hanna pakarinen! - John Lennon
hanna pakarinen kirjoitti:
mä oon hanna pakarinen. Mä oon teistä kaikista paras laulaja ainakin parempi kuin Him tai joku hiton elvis. ja pikku g pyh! ei se edes osaa laulaa. joten hanna pakarinen on VOITTAJA.
-voittaja-
-voittaja-
-voittaja- nyt mä en muuten valehtele koska mä oon hanna pakarinen!Jos ei Elvis kelpaa niin on jo kumma, mutta
mä olenkin John Lennon. - peikkotyttoo
John Lennon kirjoitti:
Jos ei Elvis kelpaa niin on jo kumma, mutta
mä olenkin John Lennon.juuuh jah mä olen jumala!
- ...osoitteesta HELVETTI
peikkotyttoo kirjoitti:
juuuh jah mä olen jumala!
juuh.. jaah? nooh, minä olenkin Saatana... jos ette halua nimmareitani niin kiroan
- peikkotyttoo
...osoitteesta HELVETTI kirjoitti:
juuh.. jaah? nooh, minä olenkin Saatana... jos ette halua nimmareitani niin kiroan
voi ei ooox ihan oikee saatana saanx mä sun nimmarin?
- kärpänen
peikkotyttoo kirjoitti:
voi ei ooox ihan oikee saatana saanx mä sun nimmarin?
kuka haluaa olla hanna pakarinen???????????!!!!!!???
tai vielä pahempaa ville valo?
hyi v*ttu - QueenOfTheDawn
kärpänen kirjoitti:
kuka haluaa olla hanna pakarinen???????????!!!!!!???
tai vielä pahempaa ville valo?
hyi v*ttu...mä
- gsus
jeesus tässä moro!
mites männöö?oisko vettä ni teen viinii???haluutteks mun nimmarin?ainii...sori en ossoo kirjottoo....no ihan sama.pussatkaa mua! - 50 cent
halluutteko tulla miun kändisoppiin tarjolla isoja silikooni tissejä, tulkaa hakee.. puss och kräm!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-237306Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite945968Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1104009- 1413984
- 1631793
- 581628
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1311530- 381341
- 281321
- 451312