Minun ystävät poistuvat pattayalta songkranin aikaan.
Japani on monen kohde nykyään.
Alle kolmekymppiset superbailaajat hakejtuvat rymyämään.
Fiksumpi väki pysyy poissa ei ainakaan vartavasten lähde tänä aikana pattaylle.
Muina aikoina pattaya on mitä mukavin paikka läpi vupden sadekausikaan ei juuri haittaa.
Eli 51 viikkoa vuodessa pattaya on hyvä paikka.
Vain idiootti vanhempi matkustaa sinne nyt.
Songkran pattaya
19
1098
Vastaukset
- Maunitso
En ole koskaan ollut songkranin aikaan pattaylla, mutta voisin ihan hyvin mennä.
- MennäänköYhdessä
Mäkään en oo koskaan ollu juhannuksena kiinassa, mutta voisin ihan hyvin mennä.
Onko muita jotka ei oo joskus ollu jossain muuta vois ihan hyvin mennä ? - Maunitso
MennäänköYhdessä kirjoitti:
Mäkään en oo koskaan ollu juhannuksena kiinassa, mutta voisin ihan hyvin mennä.
Onko muita jotka ei oo joskus ollu jossain muuta vois ihan hyvin mennä ?Olen ollut pattiksella 15 x pitkiäkin aikoja.
Montako kertaa olet ollut kiinassa.
Ps nykyään lomailen riiossa kaunniimmat naiset.
- 60vbilepappa
Fiksuutta ei mitata tuolla tavoin ja ikä on vain numeroita. Liikuntarajoitteita jos on tai meluallergiaa niin se on eri juttu. Samaten jos ei viihdy ihmispaljoudessa. Phuketti on paljon ruuhkaisempi kuin Pattaya Songkranina. Hyvä meininki kummassakin. Iloisia ihmisiä on kiva katsella ja niitä piisaa Pattayalla varsinkin songkranina. Yksin jos haluaa olla ja mököttää niin miksi matkustaa mihinkään? Japani on ihan kiva matkakohde, mutta puhutaan kahdesta ihan eri asiasta.
Itseäni kiinnostaisi päästä joskus Thamaahan Songranin aikana, mutta valitettavasti kuuluu sellaiseen "ajanjaksoon" vuodesta, että joudun hoitamaan työtehtäviäni, ja matkustelu on mahdotonta.
Noin 24-30 viikkoa yhteensä /vuodesta on sellaiset työkuviot päällä, että joudun olemaan niissä "kiinni", lopuille 22-28viikolle vuodessa sitten voin lomiani sijoitella senverran ja niille ajankohdille kuin haluan, mutta ylleesä valitettavasti harvoin yli kahden viikon yhtämittaisiksi jaksoiksi. Tämä aiheuttaakin sen, että koska reissut ovat lyhyehköjä, niin viimeisen vuoden aikana on tullut tehtyä kolme Thaimaan reissua (pittudet 11-15päivän välillä) ja kuukauden päästä on seuraava edessä.- 41NumBall
Toki talous ja duunit rajoittaa matkailua, mutta voisit joskus laskea minkälainen on hiilijalanjälkesi, tuo songkran on koettu varsin monta kertaa, eka päivä on hauskaa, mihin se jääkin valtaosassa thaimaata, seuraava päivä menee jotenkin, sitten se rupeaa tökkimään pikku hiljaa. Taas on joku reppana varannut 40NumBall tunnukseni... no numeroita riittää
41NumBall kirjoitti:
Toki talous ja duunit rajoittaa matkailua, mutta voisit joskus laskea minkälainen on hiilijalanjälkesi, tuo songkran on koettu varsin monta kertaa, eka päivä on hauskaa, mihin se jääkin valtaosassa thaimaata, seuraava päivä menee jotenkin, sitten se rupeaa tökkimään pikku hiljaa. Taas on joku reppana varannut 40NumBall tunnukseni... no numeroita riittää
Lerppa. Sinun IP-osoitteesi muuttuu ja se sinun edellinen IP-osoitteesi "varaa" sen sinun nimimerkkisi.
Sinun taloutesi rajoittaa kaiken muunkin elämän. Siksi sinua sanotaan yleisesti riisipussimieheksi.
Hiilijalanjäljet on köyhien falskia pakinaa. Koko termi on keksitty länsimaiden taholta rajoittamaan ns "kehitysmaiden" kehitystä länsimaiden kilpailijoiksi.
Jos suuresti kansoittuneet kehitysmaat muuttuvat Kiinaksi, niin ne dominoivat tulevaisuudessa nykyisiä talousmahteja, kuten Kiina dominoi jo nyt todellisuudessa USA:ta.
Sitähän nämä sinun ihannoimasi jenkit pelkää ja te tyhmät tietämättömät uskotte.- PalstaAsuja
vuodesta20I0 kirjoitti:
Lerppa. Sinun IP-osoitteesi muuttuu ja se sinun edellinen IP-osoitteesi "varaa" sen sinun nimimerkkisi.
Sinun taloutesi rajoittaa kaiken muunkin elämän. Siksi sinua sanotaan yleisesti riisipussimieheksi.
Hiilijalanjäljet on köyhien falskia pakinaa. Koko termi on keksitty länsimaiden taholta rajoittamaan ns "kehitysmaiden" kehitystä länsimaiden kilpailijoiksi.
Jos suuresti kansoittuneet kehitysmaat muuttuvat Kiinaksi, niin ne dominoivat tulevaisuudessa nykyisiä talousmahteja, kuten Kiina dominoi jo nyt todellisuudessa USA:ta.
Sitähän nämä sinun ihannoimasi jenkit pelkää ja te tyhmät tietämättömät uskotte.Varmaan mukavaa asua Pattayalla.
- 41NumBall
vuodesta20I0 kirjoitti:
Sitähän nämä sinun ihannoimasi jenkit pelkää ja te tyhmät tietämättömät uskotte.Ihanko totta reppana... ja elät osakaslainoilla, luulen että paskanpuhumisesi rajoittaa hieman parisuhteitasi... siksi vain vuokrasellaisia... ja nekin palautuvat vuokraajalle vuokra-ajan päätyttyä. resuperse.
Kiitos niin on. En vaihtaisi tätä mihinkään muuhun.
- 42x
Miksi karata kesken juhlien?
https://aijaa.com/V12b3P
Ennustan itselleni ennätyskrapulaa ensi sunnuntaina, kun olen Suomessa. Onneksi lennot busineksessa, niin pääsee kyljelleen...- 41NumBall
katsos Topihan se siellä, kaiketi kavereineen... tai resu paljastua.
- 42x
41NumBall kirjoitti:
katsos Topihan se siellä, kaiketi kavereineen... tai resu paljastua.
Kuka noista on topi? Minä en tunne ketään noista. Venäläisnainen on tuo kuka makaa pöydällä, muuta en tiedä. Tiedätkö missä kuva on otettu?
Tänään vedetään kelpo kumarat. - 41NumBall
42x kirjoitti:
Kuka noista on topi? Minä en tunne ketään noista. Venäläisnainen on tuo kuka makaa pöydällä, muuta en tiedä. Tiedätkö missä kuva on otettu?
Tänään vedetään kelpo kumarat.Topias on vanha tuttuni, asuu kouvolassa ja on suutari... en tiedä muita venakkopaikkoja kun ne kaksi kävelykadulla...
- 41NumBall
Miksi muuten laitat noita vosujen kuvia, niitä on siellä "miljoona", ei ne ole sen arvoisia... lisäksi ryssämafia hallitsee kaikkia venakkovosuja, joskin thaipoliisi on yrittänyt asiaan puuttua heikolla menestyksellä.... Taidat ajatella enemmän lerpallasi kuin aivoillasi...
- 42x
41NumBall kirjoitti:
Miksi muuten laitat noita vosujen kuvia, niitä on siellä "miljoona", ei ne ole sen arvoisia... lisäksi ryssämafia hallitsee kaikkia venakkovosuja, joskin thaipoliisi on yrittänyt asiaan puuttua heikolla menestyksellä.... Taidat ajatella enemmän lerpallasi kuin aivoillasi...
Kaikki ei aina liity naisiin eikä vosuihin, vaikka kuvassa niitä saattaa esiintyä. Taidat potea jonkinasteista naisvihaa varsinkin kauniita naisia kohtaan?
Minä ihailen naisia ja naiskauneutta ja kohtelen kaikkia naisia kunnioittavasti. Myös venäläisiä naisia. Olenhan ollut sellaisen kanssa suhteessakin.
Tuo kyseinen nainen oli venäläinen turisti, joka oli ottanut pari liikaa ja huilasi baaritiskillä välillä hieman poseeraten. Kyllä tuolla kropalla kelpaa poseeratakin, ei haittaa minua.
Kuvan idea oli näyttää Pattayan tunnelmaa ja leppoisaa ilmapiiriä. Kaikesta juhlasta, härdellistä ja humalaisista ihmisistä huolimatta en taaskaan ole nähnyt yhtäkään tappelua enkä riitaa koko matkani aikana. Jos olisin Suomessa kapakkakierroksella kuusi viikkoa niin näkisin aivan varmasti vähintään kymmenen rähinää ja joutuisin vähintään pariin itsekin. Rauhan tyyssija tämä Thaimaa tavalliselle turistille. - Kokkolaa
42x kirjoitti:
Kaikki ei aina liity naisiin eikä vosuihin, vaikka kuvassa niitä saattaa esiintyä. Taidat potea jonkinasteista naisvihaa varsinkin kauniita naisia kohtaan?
Minä ihailen naisia ja naiskauneutta ja kohtelen kaikkia naisia kunnioittavasti. Myös venäläisiä naisia. Olenhan ollut sellaisen kanssa suhteessakin.
Tuo kyseinen nainen oli venäläinen turisti, joka oli ottanut pari liikaa ja huilasi baaritiskillä välillä hieman poseeraten. Kyllä tuolla kropalla kelpaa poseeratakin, ei haittaa minua.
Kuvan idea oli näyttää Pattayan tunnelmaa ja leppoisaa ilmapiiriä. Kaikesta juhlasta, härdellistä ja humalaisista ihmisistä huolimatta en taaskaan ole nähnyt yhtäkään tappelua enkä riitaa koko matkani aikana. Jos olisin Suomessa kapakkakierroksella kuusi viikkoa niin näkisin aivan varmasti vähintään kymmenen rähinää ja joutuisin vähintään pariin itsekin. Rauhan tyyssija tämä Thaimaa tavalliselle turistille.älä välitä lerpasta. Olet paras kirjoittaja täällä 28x n jälkeen. On mukava lukea asiaa normaalin suomalaisen miehen näkökulmasta. Nuo lerpat kertovat toiveistaan eikä elämästään. Niitä on nykysuomi täynnänsä.
- 41NumBall
42x kirjoitti:
Kuvan idea oli näyttää Pattayan tunnelmaa ja leppoisaa ilmapiiriä. Kaikesta juhlasta, härdellistä ja humalaisista ihmisistä huolimatta en taaskaan ole nähnyt yhtäkään tappelua enkä riitaa koko matkani aikana. Jos olisin Suomessa kapakkakierroksella kuusi viikkoa niin näkisin aivan varmasti vähintään kymmenen rähinää ja joutuisin vähintään pariin itsekin. Rauhan tyyssija tämä Thaimaa tavalliselle turistille.Jaa jaa, en minä mitään naisia vihaa...
- Tulevamiljonääri
41NumBall kirjoitti:
Jaa jaa, en minä mitään naisia vihaa...
Olet itsekkin nainen vihaat vain kauniita naisia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti35238772Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1037256Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315570Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214118Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi583344Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta673259Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D642537Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182211En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122154- 232127