Keisarinnan uudet vaatteet

Kukapa haluaisi nähdä häntä alastomana - huhhuh!

Sorry, NATO-kiimaiset, mutta tällä kertaa Britit eivät tule onnistumaan yrityksessään
saada jenkit mukaan Imperiuminsa viimeiselle ristiretkelle.

Jenkeissä on sankari nimeltä Tucker Carlson. Aivan uskomattomasti asia kerrotaan
niin kuin se on FOX -kanavalta!!
https://www.youtube.com/watch?v=cSGf2ZpDENU

FOX on yleensä täyttä sontaa mutta tämä oli vuoden paras ja rehellisin ulostulo miltään
jenkkien uutiskanavalta!
Mutta musta on valkoista ja valkoinen on mustaa...

19

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kjjghu

No odotellaan nyt ennenkuin mennään suinpäin kommentoimaan. Saattaa olla, että palstamme veteraanit paskakalinkka ja molokki kertovat asian laidan tuon Tuckerin kohdalta eli onko Tuckerkin vain ryssän miehiä ja Tiltu.

• RiittäähänNäitä

Tucker on pelkkä Tucker.

Sen sijaan Tractor on tractor vaikka voissa paistais!

• Gklggu

Hyvä. Ammutaan viestintuoja.

• heihylvetti

Nato on kuin kymmeniä kertoja kauneusleikkauksissa käynyt kevytkenkäinen nainen. Posket on sileät, naama kiristetty, suuta ei saa kiinni, huulet turvoksissa, rinnoissa puolentoista litran silikonipallot.

• NATOn ja Venäjän kenraalit tapaavat. (Luettehan uutisia).

Olen pahoillani NATO-kiimaiset, mutta viimeaikaiset uutiset ovat positiivisia
        maailmanrauhan kannalta.
        Ja muuten: jos uusi liennytys alkaa, te olette tällä palstalla hyvin hiljaista väkeä!

• tractor kirjoitti:

NATOn ja Venäjän kenraalit tapaavat. (Luettehan uutisia).

maailmanrauhan kannalta.
        Ja muuten: jos uusi liennytys alkaa, te olette tällä palstalla hyvin hiljaista väkeä!

"NATOn ja Venäjän kenraalit tapaavat. (Luettehan uutisia).

maailmanrauhan kannalta."

Mitä positiivista näet siinä, että Venäjä on vienyt Ukrainan rajoille äskettäin n.77 000 sotilaasta ja valtavasti hyökkäyskalustoa, josta on jo maalattu Venäjän tunnukset piiloon?

"Ja muuten: jos uusi liennytys alkaa, te olette tällä palstalla hyvin hiljaista väkeä!"

Älä turhaan pelkää, että liennytys alkaisi niin kauan kuin Putin on vallassa. Päinvastoin, uusia sotia alkaa: Putin kehotti jokin kuukausi sitten tavallisia venäläisiä valmistautumaan sotaan ortodoksikirkon tilaisuudessa. Miksiköhän, kun kukaan tai mikään ei Venäjää uhkaa?

• StallarnMöläytys

Miten niin? Ei kai tässä sotaa kaipaa muut kuin muutama jäljellä oleva wannabe-stallari! Maailmanrauhaa kannattaa kaikki ja samalla sitä, että mahdutaan omien maarajojen sisään!

• jkoyt

Joo mutta kuten jo Hannibal (Karthagon hallitsija) aikoinaan sanoi: suurvalta ei pysy yhtenäisenä, jollei sillä ole ulkonaista uhkaa, jos sellaista ei ole, sellainen pitää luoda.
        Mitäs suurvaltoja meillä onkaan maailmassa? Onko esim. Usa ja Venäjä joutuneet käymään sotia viime vuosikymmeninä?

• Tiedän tarkalleen minkälaista väkeä tällä palstalla pyörii.
        Voisi melkein sanoa, että olette uhka Suomen turvallisuudelle.

Mutta hei Mr. StallarnMöläytys, jos tarkoitat mitä sanot rauhasta,
        niin samalla puolella ollaan!

• StallarinMöläytys

Venäjällä ei TODELLISUUDESSA ole oikeita ulkoisia uhkia ja siksi sellainen pitää sepittää! Venäjällä on tämän roolin saanut Nato, joka kaiken lisäksi kehtaa vielä rajoittaa Venäjää tekemästä ’Georgioita’ pienille ympärysmaille!

Totta kai minä kannatan rauhaa ja uskon, ettei kukaan ole hyökkäämässä Venäjälle! Minulle myös Nato edustaa rauhanliikettä siinä mielessä, että sen jäsenyys takaa itärajan pysyvyyden! Olen vakuuttunut siitä, että esim. Baltian maat eivät olisi jääneet rauhaan ilman Nato-jäsenyyttä!

• Niin. Mitä oikeita ulkoisia uhkia lännellä on?
        Pelkäätkö Venäjän hyökkäävän tänne?

• saattaapaollakin
        tractor kirjoitti:

Niin. Mitä oikeita ulkoisia uhkia lännellä on?
        Pelkäätkö Venäjän hyökkäävän tänne?

Saattaa se senkin keksiä, kun omalle kansalle pitää sepittää ulkoisia uhkia. On hyökännyt Ukrainaan, miehittänyt Krimin, hyökännyt Georgiaan, sotinut liki kaikissa Kaukasuksen maissa...

• Ööööh, väärin!
        Ukrainassa syntyi "spontaani" kansannousu, kuten ns. Arabi Keväänä.
        Jos Suomessa nousisi samanlainen, niin olisitko mukana syrjäyttämässä
        presidenttiä ja hallitusta?

Krimistä puheen ollen, maa oli silloin kapinassa/anarkismissa.
        En hyväksy itsekään Krimin anneksointia, mutta alue oli tuolloin
        laiton ja annan arvoa Venäjän verettömälle toimelle.
        (Tee tutkimus kuka Krimillä haluaa olla Ukrainalainen, kun
        laillinen valta on kaapattu).

Ja noista lopuista: USA tappaa omia kansalaisiaan yli 10,000 / vuosi
        ns. laillisesti, pitääkseen yllä järjestystä.
        Venäjä ei suuren kokonsakaan vuoksi voi pitää kuria/kirjaa kaikesta
        laittomuudesta - mutta he yrittävät!

Ja täyttä sontaa, että Venäjä olisi hyökännyt liki kaikkiin Kaukasuksen maihin.
        Viimeaikaisten tapahtumien valossa täytyy kuitenkin sanoa, että
        UK, FR ja USA:kin ovat jälleen sotarikollisia, mikäli ymmärrät mitä
        tarkoittaa sotilaallinen hyökkäys itsenäiseen maahan ilman YK:n valtakirjaa

• KökköTraktori

”En hyväksy itsekään Krimin anneksointia, mutta alue oli tuolloin
        laiton ja annan arvoa Venäjän verettömälle toimelle.”

Krim ei ollut millään tavalla ”laiton” eikä kaappaus liioin täysin veretön! Ja tekö oli törkeä kv. Oikeuden loukkaus!

”(Tee tutkimus kuka Krimillä haluaa olla Ukrainalainen, kun
        laillinen valta on kaapattu).”

MIKSI? Ei kai tutkimusta rikosta miksikään muuta? Ja turha TUON jälkeen on enää kysellä, että miksi rajanaapuri voi kokea Venäjän uhaksi!

• Niin, se ensimmäinen kysymys kuului: Olisitko itse syrjäyttämässä presidenttiä ja halitusta jos täällä syntyisi kansannousu?

Yritähän vastata tähän kyllä tai ei...
        Näemme mikä on kaksinaismoralismisi koskien näitä "spontaaneja" kansannousuja!

• tractor kirjoitti:

Niin, se ensimmäinen kysymys kuului: Olisitko itse syrjäyttämässä presidenttiä ja halitusta jos täällä syntyisi kansannousu?

Presidenttiä ja hallitusta ei syrjäytetty Ukrainassa noilla milenosoituksilla: päinvastoin oppositio pääsi Janukovitsin kanssa sopimukseen ennenaikaisista presidentinvaaleista ja tyytyi tuohon. Mutta Janukovits pakenikin seuraavana yönä Venäjälle Ukrainan valtion kassan kanssa, jolloin parlamentin oli pakko erottaa hänet.

• TyhmäKysymys
        tractor kirjoitti:

Niin, se ensimmäinen kysymys kuului: Olisitko itse syrjäyttämässä presidenttiä ja halitusta jos täällä syntyisi kansannousu?

”Niin, se ensimmäinen kysymys kuului: Olisitko itse syrjäyttämässä presidenttiä ja halitusta jos täällä syntyisi kansannousu?”

HeHe. Yhäkö hakkaat vaimoasi? Teidän on vastattava kyllä tai ei! Vanha vitsi!?

Sivuutat nyt olennaisen asian jota kysytään ensin? Kannatatko nykyistä presidenttiä ja hallitusta? Kyllä! Äänestin aikoinaan molempia!

En ole ukrainalainen, mutta jos kysyt, että kannatinko Janukevitsiä niin vastaus on ehdoton EI!

• PaskaKalinka

Jaa jokos Putler on saanut järkeä päähänsä ja ottanut kiltisti hatun käteensä?

Korkea aika olikin!

• häpeän_sinua

Vapisehan sinä pelkuri nyt vain peloissasi siellä sänkysi alla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1418
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      225
      1377
    3. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      166
      1128
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      31
      1001
    5. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      50
      886
    6. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      183
      821
    7. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      8
      815
    8. Joo joo kumpikin on rakastuneita

Mitäs nyt tehdään vai ollaanko vaan niin kuin ei oltaiskaan
      Ikävä
      64
      806
    9. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      248
      766
    10. Millainen nainen kaipaa minua ?

Millainen nainen kaipaa minua ? Kerro nainen sinä se.
      Ikävä
      45
      750
    Aihe