http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201709262200418068_ul.shtml Hieno ja pramea vanha rakennus, jossa minullakin on ollut kunnia aikoinaan epävirallisesti vierailla. Ikävä kyllä siellä ei ollut kunnon suomalaista saunaa. Turkkilainen sauna oli kyllä pramea, mutta ei vastannut suomalaissta saunaa. Putin ei ikävä kyllä ollut paikalla, mutta pari Putinin henkivartijaa oli siellä lomailemassa. Minut oli kutsuttu Venäjän Suurlähetystön kautta kouluttamaan heitä lähitaistelussa. Olisin mielelläni matsannut Putininkin kanssa, mutta hän ei henkivartija taekwondokamppailijan OLEG KUZNETSOVIN mukaan ole kovikaan hyvässä fyysisessä kunnossa, vaikka Venäjän lehdistö antaa muuta ymmärtää. Viikko meni kuin siivillä treenatessa ja henkivartioiden taitojen monipuolistamisessa. Ikimuistoinen reissu, joka ei hevillä unohdu.
Putinin jäljillä!
6
346
Vastaukset
- Löysähousu
Kun Iiro vajoaa pohjaliejuun, niin ettei edes sitä sulkahattua näy, alkaa näiden vanhojen itsensänolaamisten copypaste levitys.
Iiron väitetty varallisuus on uskottavuudeltaan samaa luokkaa kuin putininkin väitetty varallisuus. - mitäpä_jos
On taas ollut näitä Venäjään liittyviä asioita, mitäs jos luotais välillä katsaus näihin kotimaan asioihinkin, ettei ne jäisi ihan pimentoon?
- Kupinkääntäjä
Valehtelija.
Niinkö toope luulet ettet todellisuudessa olisi joutunut runoilemaan vaitiololupausta kunnon korvauksilla höystettynä.- Monninaamo
Tää sama pelle satuilee säännöllisen epäsäännöllisesti näitä houreitaan.
Aina tulee turpiin, ja jonkun ajan päästä on sama virsi uudestaan.
Ja sitten vielä väittää olevansa älykäs...
- Lkjhggh
Tulit sitten natopalstalta tänne valehtelemaan.täytyy kyllä sanoa että ei lopu mikki hiireltä mielikuvitus kesken
- Hyrhyrrrr
Putin on tunnetusti melkoinen homoikoni. Ja sitten heräsit kädet liisterissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945482
- 564191
- 342409
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282238Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331342Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201158T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431051- 221048