Onko herkkuja???
Iltasyömiset
102
1071
Vastaukset
Bulgarian yogurttia ja mansikoita... aika usein on iltapala siinä.
pujotteIija kirjoitti:
Mul oli eilen jogurttia, nyt vaan sipsejä
Juu. Mutsi antoi jotain Lidlin sipsejäkin mukaan, mutta aika karseita...
Välillä otan bulgarianyogurtin kanssa vattuja tai viherherukoita...
Pistachio Ice dessert. On helkutin hyvää.
- KurppaN
A.Palstamäki kirjoitti:
Pistaasijäätelöä, Lidlistä.
Lidl on ätmien kauppa.
KurppaN kirjoitti:
Lidl on ätmien kauppa.
Myös minun, en käy muualla kuin ihan poikkeustapauksissa.
- KurppaN
A.Palstamäki kirjoitti:
Myös minun, en käy muualla kuin ihan poikkeustapauksissa.
Vain ätmit käyvät Lidlissä.
KurppaN kirjoitti:
Vain ätmit käyvät Lidlissä.
Sinä olet ollut aika hiljainen viime aikoina. Älä luovuta vielä.
Urheiluruudussa uusi toimittaja, aika näpsäkän näköinen
- chocolady
Suklaata
.. Taidan.. Tehdä MiniPikaPizzan.. ;D.. Ja sit vielä ennen UniRetkeä vois vielä napostella jotain.. Pientä.. ;P
.. Jooh.. Näin tehään.. Ei kun Tekemään.. ;PpujotteIija kirjoitti:
Alatko ihan taikinaa vääntämään?
.. En.. Tein kaiken Pikana.. En jaksa odottaa edes Uunitusta, joten nyt mennään sitten MikroPlöttisVersiolla.. Ihan maistuvaa tällä tavallakin, kun Mausteena on.. Nälkä.. ;D
.. "Pizza" on tässä yhteydessä lähinnä LämminLeipä.. ;D.. TattariPohjallisella ja SitäSunTätä Päällystyksellä.. Hieman öljyy, paprikaa, tomskuu, kepsuttia, tonnarii, pippurii, oreganoo, juustoo.. Ja Voilà!.. ;DA.Palstamäki kirjoitti:
Syöt liikaa iltaisin, se lihottaa.
.. Kateellisen Paneskel.. EiKäKu Panettelua.. ;D
- kysymykseni_on
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. En.. Tein kaiken Pikana.. En jaksa odottaa edes Uunitusta, joten nyt mennään sitten MikroPlöttisVersiolla.. Ihan maistuvaa tällä tavallakin, kun Mausteena on.. Nälkä.. ;D
.. "Pizza" on tässä yhteydessä lähinnä LämminLeipä.. ;D.. TattariPohjallisella ja SitäSunTätä Päällystyksellä.. Hieman öljyy, paprikaa, tomskuu, kepsuttia, tonnarii, pippurii, oreganoo, juustoo.. Ja Voilà!.. ;DTattari..?Onko sulla keliakia?
.. Kateellisen Paneskel.. EiKäKu Panettelua.. ;D
Söin itsekin tänään pistaasijäätelöä iltapalaksi. Se oli kuitenkin ensimmäinen iltapalaksi nautittu herkku tälle vuodelle.
12 kg lähtenyt siitä lähtien kun aloin laihduttamaan n. vuosi sitten.kysymykseni_on kirjoitti:
Tattari..?Onko sulla keliakia?
.. Miten Niin?.. Oleellisempi tieto on se, että Miks Kysyt?.. ;P
.. Hyvä RuokaAine siinä missä monet muutkin.. ;PA.Palstamäki kirjoitti:
Söin itsekin tänään pistaasijäätelöä iltapalaksi. Se oli kuitenkin ensimmäinen iltapalaksi nautittu herkku tälle vuodelle.
12 kg lähtenyt siitä lähtien kun aloin laihduttamaan n. vuosi sitten... Noh.. Mulla ei ole ollut, eikä ole tuollaisia OnKelmia.. ;D
.. Riippuu vähän mitä on touhunnut jne. mitä tulee syötyä, koska ja miten paljon.. Elimistöä kuunnellen mennään.. Tai ainakin pyritään menemään.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Noh.. Mulla ei ole ollut, eikä ole tuollaisia OnKelmia.. ;D
.. Riippuu vähän mitä on touhunnut jne. mitä tulee syötyä, koska ja miten paljon.. Elimistöä kuunnellen mennään.. Tai ainakin pyritään menemään.. ;PIhan hyvä jos ei ole ollut tuollaisia ongelmia. Itselläni ongelma oli väärät ruokailutottumukset.
A.Palstamäki kirjoitti:
Ihan hyvä jos ei ole ollut tuollaisia ongelmia. Itselläni ongelma oli väärät ruokailutottumukset.
.. Noh, Ei mulla ole ollut tuollaisia vaivoja edes enemmän tai vähemmän "TodVäärillä" tottumuksilla.. Johtunee ihan vain aineenvaihdunnan ja jonkunlaisen LuonnollisenMekanismin YhteisVaikutuksesta (joka säätelee syömistä).. ;P
.. Noh, Ei mulla ole ollut tuollaisia vaivoja edes enemmän tai vähemmän "TodVäärillä" tottumuksilla.. Johtunee ihan vain aineenvaihdunnan ja jonkunlaisen LuonnollisenMekanismin YhteisVaikutuksesta (joka säätelee syömistä).. ;P
Tai iästä? Minun paino-ongelmat alkoi vasta 35 ikävuoden jälkeen.
A.Palstamäki kirjoitti:
Tai iästä? Minun paino-ongelmat alkoi vasta 35 ikävuoden jälkeen.
.. Ootte "Te" kyllä.. ;D.. OveLinaanOleVia.. ;D
.. Intressit kiinnostais joidenkin kohdalla.. Mut.. Kukaan ei kerro.. Niin kuin ei tuo YkSkään PuskaPupu.. Vaiks Kysyin.. ;(.. Ja sit pitää ihan ite tehdä kaikki JohtoPäätöstelyTyö.. ;D
.. Ja.. Btw.. Kuten hyvin tiedät, niin Perus RuumiinRakenneTyyppejä(kin) on erillaisia ja siihen päälle vielä lukuisat Yksilölliset Tekijät/Ominaisuudet jne., niin oli ikä mitä tahansa, niin jotain voi päätellä ja ennustaa niistäkin, miten nämä asiat itsellä menee.. Varsinkin omat juttunsa.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Ootte "Te" kyllä.. ;D.. OveLinaanOleVia.. ;D
.. Intressit kiinnostais joidenkin kohdalla.. Mut.. Kukaan ei kerro.. Niin kuin ei tuo YkSkään PuskaPupu.. Vaiks Kysyin.. ;(.. Ja sit pitää ihan ite tehdä kaikki JohtoPäätöstelyTyö.. ;D
.. Ja.. Btw.. Kuten hyvin tiedät, niin Perus RuumiinRakenneTyyppejä(kin) on erillaisia ja siihen päälle vielä lukuisat Yksilölliset Tekijät/Ominaisuudet jne., niin oli ikä mitä tahansa, niin jotain voi päätellä ja ennustaa niistäkin, miten nämä asiat itsellä menee.. Varsinkin omat juttunsa.. ;PEi minua kiinnosta palstalaisten iät, joten ole huoleti. Tiedän vain sen, että 35 ikävuoden jälkeen ylipainoa alkaa tulemaan herkemmin, näin kävi itsellenikin.
A.Palstamäki kirjoitti:
Ei minua kiinnosta palstalaisten iät, joten ole huoleti. Tiedän vain sen, että 35 ikävuoden jälkeen ylipainoa alkaa tulemaan herkemmin, näin kävi itsellenikin.
.. Noh, Vaikka sinulle olisikin tuo tullut Yllätyksenä, niin monelle AsioistaTietävälleTaholle ei olisi.. ;P
.. Oi JaariJaariJaa.. Ja NiinPoisPäin.. ;D
.. Btw. Päivitystä NaposteluTilastoon.. Tee&Suklaati.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Noh, Vaikka sinulle olisikin tuo tullut Yllätyksenä, niin monelle AsioistaTietävälleTaholle ei olisi.. ;P
.. Oi JaariJaariJaa.. Ja NiinPoisPäin.. ;D
.. Btw. Päivitystä NaposteluTilastoon.. Tee&Suklaati.. ;D".. Noh, Vaikka sinulle olisikin tuo tullut Yllätyksenä, niin monelle AsioistaTietävälleTaholle ei olisi.. ;P"
Taas nuuskamaisia sutkauksia.
Mistä hel..tistä minä olisin voinut tietää asian, täytinhän tuolloin vasta ensimmäistä kertaa 35 vuotta.A.Palstamäki kirjoitti:
".. Noh, Vaikka sinulle olisikin tuo tullut Yllätyksenä, niin monelle AsioistaTietävälleTaholle ei olisi.. ;P"
Taas nuuskamaisia sutkauksia.
Mistä hel..tistä minä olisin voinut tietää asian, täytinhän tuolloin vasta ensimmäistä kertaa 35 vuotta... Luultavammin sen olisi voinut Päätellä Aikast Tarkkaan ihan RuumiinRakenneTyypistä.. Ja jos Sä olisit itse ollut asioista tietoinen/kiinnostunut, niin siihen kun yhdistää vielä sen Heknk.Koht Yksilöllisen tietouden Itsestään, niin vielä tarkempaa Dataa olisi ollut Sulla käytössä, kuin kellään AsioistaTietävälläTaholla.. ;P
.. Mä sanoin tän(kin) jo.. Mutta et syystä tai toisesta Lukenut ja/tai Tajunnut.. ;P
.. DeJaVu.. Oi JaariJaariJaa.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Luultavammin sen olisi voinut Päätellä Aikast Tarkkaan ihan RuumiinRakenneTyypistä.. Ja jos Sä olisit itse ollut asioista tietoinen/kiinnostunut, niin siihen kun yhdistää vielä sen Heknk.Koht Yksilöllisen tietouden Itsestään, niin vielä tarkempaa Dataa olisi ollut Sulla käytössä, kuin kellään AsioistaTietävälläTaholla.. ;P
.. Mä sanoin tän(kin) jo.. Mutta et syystä tai toisesta Lukenut ja/tai Tajunnut.. ;P
.. DeJaVu.. Oi JaariJaariJaa.. ;DEn usko että tänäkään vuonna tulen esittämään sulle palkintoa hyvästä tiedottamisesta.
A.Palstamäki kirjoitti:
En usko että tänäkään vuonna tulen esittämään sulle palkintoa hyvästä tiedottamisesta.
.. En ole hakemassakaan mitään HelppoSuomiRautaLanka Palkintoa.. ;D
.. Ne on ne Toisenlaiset, jotka sellaista Kaipaa ja Hamuaa.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. En ole hakemassakaan mitään HelppoSuomiRautaLanka Palkintoa.. ;D
.. Ne on ne Toisenlaiset, jotka sellaista Kaipaa ja Hamuaa.. ;DHahhahhaa, etpä ehkä.
- NainenRuudunTakaa
A.Palstamäki kirjoitti:
Ihan hyvä jos ei ole ollut tuollaisia ongelmia. Itselläni ongelma oli väärät ruokailutottumukset.
Minkäslaiset oli ja miten korjasit?
NainenRuudunTakaa kirjoitti:
Minkäslaiset oli ja miten korjasit?
Söin paljon eineksiä, viljatuotteita (leivät, pullat, leivonnaiset) ja maitotaloustuotteita.
Einekset on perseestä siksi kun niissä on tuhottomasti piilorasvoja. Nykyään teen itse ruokani.
Viljatuotteet pois, vain kaurapuuro aamuisin marjojen kera.
Maitotaloustuotteet pois lukuunottamatta voita ja kypsennettyjä juustoja. Juustoissa on runsaasti proteiineja ja niistä saa myös rasvaa.
Rasvojen suhteen olen tarkka. Käytän vähän eläinrasvoja, ja rasvat otan etupäässä oliiviöljystä sekä avokadosta.
Kasviksia syön, mutta pitäisi lisätä. Pähkinöitä syön, mutta niiden kanssa pitäisi varoa kun niissä on paljon rasvaa. Makeiseni on tumma suklaa.
Nyt alan olemaan ihannepainossani ja elimistö polttaa taas sen mitä ahdan kitusiini.- NainenRuudunTakaa
A.Palstamäki kirjoitti:
Söin paljon eineksiä, viljatuotteita (leivät, pullat, leivonnaiset) ja maitotaloustuotteita.
Einekset on perseestä siksi kun niissä on tuhottomasti piilorasvoja. Nykyään teen itse ruokani.
Viljatuotteet pois, vain kaurapuuro aamuisin marjojen kera.
Maitotaloustuotteet pois lukuunottamatta voita ja kypsennettyjä juustoja. Juustoissa on runsaasti proteiineja ja niistä saa myös rasvaa.
Rasvojen suhteen olen tarkka. Käytän vähän eläinrasvoja, ja rasvat otan etupäässä oliiviöljystä sekä avokadosta.
Kasviksia syön, mutta pitäisi lisätä. Pähkinöitä syön, mutta niiden kanssa pitäisi varoa kun niissä on paljon rasvaa. Makeiseni on tumma suklaa.
Nyt alan olemaan ihannepainossani ja elimistö polttaa taas sen mitä ahdan kitusiini.Aloitin juuri vastaavan korjausliikkeen. Oma ruokavalioni on jo lähtökohtaisesti eineksitön ja kasvisvoittoinen, mutta suurin muutos on pullat jne sokeriherkut pois, tilalle hedelmiä jne fruktoosillisia juttuja. Sitten mitä ikinä syönkin, pyrin siihen, että syön hitaasti ja ajatuksella hyvässä seurassa (vaikka sitten omassani). Heposti viime aikoina meni sihen, että söin sokerijuttuja nostaakseni vireystilaa, mikä auttoi kyllä hetkellisesti, mutta ei ole pidemmän päälle hyväksi.
Aloitin juuri vastaavan korjausliikkeen. Oma ruokavalioni on jo lähtökohtaisesti eineksitön ja kasvisvoittoinen, mutta suurin muutos on pullat jne sokeriherkut pois, tilalle hedelmiä jne fruktoosillisia juttuja. Sitten mitä ikinä syönkin, pyrin siihen, että syön hitaasti ja ajatuksella hyvässä seurassa (vaikka sitten omassani). Heposti viime aikoina meni sihen, että söin sokerijuttuja nostaakseni vireystilaa, mikä auttoi kyllä hetkellisesti, mutta ei ole pidemmän päälle hyväksi.
Naisten tyypillisimpiä virheitä laihdutuksessa on proteiinien välttely ja liiallinen hiilihydraattien käyttö.
Kannattaa keskittyä proteiininlähteisiin, niitä löytyy myös kasvikunnan tuotteista. Soija on paperilla hyvä proteiiinlähde, käytännössä en suosittelisi sen ottamista pääasialliseksi proteiininlähteeksi. Tiedän tapauksia joissa pitkään soijaproteiinia käyttäneillä naisilla on romahtanut rauta-arvot, soija jotenkin heikentää raudan imeytymistä.
- Modellli
10kpl 100mg Levoziini
- parhaillaan
Kauraleipää, valkohomejuustoa, maustekurkkua ja vesimelonia.
- Kaisanoasaa
Herkut tekee ihmisistä rumia. Lopettakaa hekkujen syöminen koska teistä tulee lihavia ja rumia. Ei ihme kun ette saa kumppania koskaan. Syökää oikeeta ruokaa , terveellistä ruokaa kuten hedelmiä, salaattia, kalaa ja kanaa.
Kovaa, vanhaa goudaa ja omenan lohkoja, slurps!
Ehkä vielä pari kuppia teetä..Jätksiä ja limpparia. :-)
pujotteIija kirjoitti:
Vieläkin ottaa pattiin, kun joskus erehdyin ostamaan sokeritonta limpparia
Tjaa. minä juon sitä aina. Sitä juoda hyvällä omallatunnolla niin paljon kuin lystää.
Huomaan että palstan miehet syö naisten ruokia, ilmankos niiden mielipiteetkin on joskus niin naismaisia. Jos olisin tutkija alkaisin tuota asiaa laajemminkin kartoittamaan että onko ihmisen mielenterveydellä yhteyttä nautittuihin ruoka-aineksiin. Itse tietysti otin iltapalaksi miesten ruokaa eli pari ruiseipää (100% ruis) joiden päällä juustoa, kinkkua ja keitettyä kanamunaa.
Tuorein pattiin ottava tapaus on juuri jääkaapissa. Olen ostanut vahingossa voileipäkinkkua missä on sipulia, ne jää nyt syömättä
pujotteIija kirjoitti:
Tuorein pattiin ottava tapaus on juuri jääkaapissa. Olen ostanut vahingossa voileipäkinkkua missä on sipulia, ne jää nyt syömättä
Onko sellaistakin? en oo ikinä nähnhyt missään. Joskushan sulla oli ongelma korppukinkun kanssa, taidat hortoilla siellä kaupassa ja ostaa ihan mitä sattuu hetken mielijohteesta? prkl, kun mies menee kauppaan sen ei tarvitse osata kuin maitohyllylle, ruislepälaarille ja leikkelepuolella siihen kohtaan missä on oikeita kinnkuleikkeleitä, sitten tarvii vain löytää kananmunat ja lihatuotteita tai kunnollista makkaraa, ehkä jotain hedelmää voi ottaa myös mutta aika vähillä liikkeillä pärjää eikä tule virheostoksia.
Harmaaritari kirjoitti:
Onko sellaistakin? en oo ikinä nähnhyt missään. Joskushan sulla oli ongelma korppukinkun kanssa, taidat hortoilla siellä kaupassa ja ostaa ihan mitä sattuu hetken mielijohteesta? prkl, kun mies menee kauppaan sen ei tarvitse osata kuin maitohyllylle, ruislepälaarille ja leikkelepuolella siihen kohtaan missä on oikeita kinnkuleikkeleitä, sitten tarvii vain löytää kananmunat ja lihatuotteita tai kunnollista makkaraa, ehkä jotain hedelmää voi ottaa myös mutta aika vähillä liikkeillä pärjää eikä tule virheostoksia.
Monissa kinkkuleikkeleissä ja makkaroissa on sipulia
- RumaÄtmi
Vittu, mä vedän raakoja kananmunia. On naismaista keittää kanamunat, kun ne menee raakana ja on vitun hyviä!!!
Ei susta tuu miestä vielä ruisleipää syömällä.
Mies ottaa naisen, hommaa talon ja siittää lapset.RumaÄtmi kirjoitti:
Vittu, mä vedän raakoja kananmunia. On naismaista keittää kanamunat, kun ne menee raakana ja on vitun hyviä!!!
No saat sitten jonkun salmonellan niistä. Eipä sillä, joskus itsekin kyllä ottanut lasista raakana kiireessä, ei hullumpaa silleenkään.
pujotteIija kirjoitti:
Monissa kinkkuleikkeleissä ja makkaroissa on sipulia
En kyllä kinkuissa ole ikinä huomannut, jossain makkarassa tiedän olevan mutten koskaan osta sellaisia joissa on.
A.Palstamäki kirjoitti:
Ei susta tuu miestä vielä ruisleipää syömällä.
Mies ottaa naisen, hommaa talon ja siittää lapset.Taidan jättää väliin nuo, niin moni mies kun joutuu palaamaan kuitenkin sitten lähtöpisteeseen niin vaikuttaa aika riskaabelilta hommalta.
Harmaaritari kirjoitti:
Taidan jättää väliin nuo, niin moni mies kun joutuu palaamaan kuitenkin sitten lähtöpisteeseen niin vaikuttaa aika riskaabelilta hommalta.
Jokainen voi määritellä miehuuden juuri niinkuin haluaa. Jos ruisleivän syönti on miehekkäintä mitä tiedät, niin sehän on ihan ok.
Harmaaritari kirjoitti:
No saat sitten jonkun salmonellan niistä. Eipä sillä, joskus itsekin kyllä ottanut lasista raakana kiireessä, ei hullumpaa silleenkään.
Salmonella tarttuu siitä kuoren ulkopinnasta, ei sisuksesta. Munan voi pestä ja näin ei ole mitään riskejä.
A.Palstamäki kirjoitti:
Salmonella tarttuu siitä kuoren ulkopinnasta, ei sisuksesta. Munan voi pestä ja näin ei ole mitään riskejä.
"Munan voi pestä ja näin ei ole mitään riskejä."
Vaihdoit sitten aihetta? Kyllä minä suosittelisin ainakin irtosuhteissa käyttämään kumia.Harmaaritari kirjoitti:
Vaihdoit sitten aihetta? Kyllä minä suosittelisin ainakin irtosuhteissa käyttämään kumia.Taidetaan puhua eri asiasta.
Harmaaritari kirjoitti:
Vaihdoit sitten aihetta? Kyllä minä suosittelisin ainakin irtosuhteissa käyttämään kumia... Juuri Tuollaisia nuo PanoJantterit Aina On.. SukuPuolesta RiippuMati.. ;P
.. "Noh, sen kun pesee, niin ei HuoliaMurheita mistään Taureist.. ".. ;DHarmaaritari kirjoitti:
Vaihdoit sitten aihetta? Kyllä minä suosittelisin ainakin irtosuhteissa käyttämään kumia.Että pitäis ja pitäis..no rahkassa on.
Uutisissa oli just että ilmasta ja sähköstä saadaan ruokaa..tuskin sekään ilmasta silti on..
- NartttuTaistelee
Maustamaton laktoositon jogurtti ja ananaspaloja purkki, sekaan myös hieman pellavansiemen rouhetta.
(eijaksakirjautuanimimerkillä) - RumaÄtmi
Sloppy Joe maistuu aina!!!
- Kaisanoasaa
Syön porkkanoita ja juon kotimaista kivennäisvettä.
- mansikkakakkua
Jätin eilis illan syömiset ihan suuren tarjous appelsiinin varaan itse henkilökohtaisesti. Oli muuten herkullinen... pitänee ostaa Cittarista niitä lisää, suuria ja makeita oikeita herkkuja!
Tänään Broidi oli tuonut 3 litran maitohinkin täynnä ternimaitoa mulle... sukulaistalosta, oli lehmä poikinut sonnivasikan viikonlopun kunniaksi.
Illalla meillä on "sonnintöyssyä" lautasella ja mansikoita otin jo sulaamaan... pikkasen sokeria ripottelin niiden päälle. 2 litraa ternimaitoa paistan nyt uunissa uunijuustoksi ja huomenna teen loppu litrasta uunipannaria. Turussa saa muuten KauppaHallista ostaa ainakin kahdesta paikasta silloin tällöin pakastettua ternimaitoa... mutt se on todella kallista... "tyyristä herkkua"! Sorruin töistä palatessa ostamaan 700 grammaa hitsattua läskiä.
Meni vähän normaalia myöhempään, ja päätin kotio ajellessa etten tee ruokaa tänään. Mietin kiinalaista, mutta sitten iski läskinhimo.Mitä ihmettä on hitsattu läski? ikinä ole moista ilmausta kuullut, onko se jotain pekonikylkeä ? tuommoinen tulee ensinnä mieleen ilmaisusta:
http://www.oravaisrokeri.fi/wp-content/uploads/2015/02/Grissida-bit-04-kg.jpgHarmaaritari kirjoitti:
Mitä ihmettä on hitsattu läski? ikinä ole moista ilmausta kuullut, onko se jotain pekonikylkeä ? tuommoinen tulee ensinnä mieleen ilmaisusta:
http://www.oravaisrokeri.fi/wp-content/uploads/2015/02/Grissida-bit-04-kg.jpgGrillikylkeä, näin mulle on opetettu.
A.Palstamäki kirjoitti:
Grillikylkeä, näin mulle on opetettu.
Jaa, no nytpähän tietää tuonkin, en tosiaan ikinä ollut kuullut tuota ilmausta. Oliko tuo joku teidän perheen sisäinen ilmaus vai yleisemminkin käytössä oleva jossain?
Harmaaritari kirjoitti:
Jaa, no nytpähän tietää tuonkin, en tosiaan ikinä ollut kuullut tuota ilmausta. Oliko tuo joku teidän perheen sisäinen ilmaus vai yleisemminkin käytössä oleva jossain?
Taisi olla enempi perheen oma ilmaus. Isoveljeni tykkäsi ilmaisusta, ja oletan hänen kehittäneen sen ahtaassa mielessään.
Pikkusiskoni taas kyllästyi yhteen mieheen jonka herkkuna oli läskisoossi. Hän sanoi ettei jaksa enää sitä tiristetyn läskin hajua, ja heitti ukon pihalle.A.Palstamäki kirjoitti:
Taisi olla enempi perheen oma ilmaus. Isoveljeni tykkäsi ilmaisusta, ja oletan hänen kehittäneen sen ahtaassa mielessään.
Pikkusiskoni taas kyllästyi yhteen mieheen jonka herkkuna oli läskisoossi. Hän sanoi ettei jaksa enää sitä tiristetyn läskin hajua, ja heitti ukon pihalle.Entäpä jos joku mies sanoisi noin ja heittäisi naisen pihalle, veikkaan että kaikki naiset kollektiivisesti loukkaantuisivat.
Harmaaritari kirjoitti:
Entäpä jos joku mies sanoisi noin ja heittäisi naisen pihalle, veikkaan että kaikki naiset kollektiivisesti loukkaantuisivat.
Ei kenenkään tarvitse katsoa puolisoa joka tiristää läskiä 3× viikossa.
A.Palstamäki kirjoitti:
Grillikylkeä, näin mulle on opetettu.
Eli ne luut ovat niitä hitsejä. Hauskasti hoksattu.
Rahkaa olis. Se on muuten aika hyvää ja pakkasessa olis mantsikoita..
Mut jotenkin tekis mieli kaurapuuroa..päälle vähän kanelia ja sokeria..
Uskollinen ystävä, sen nimistä teetä olis, se on nam. Ja hunajaa.- NainenRuudunTakaa
Mä just syön omena-rypäle-vadelmamehuun keitettyä kaurapuuroa. Lämmintä ja hyvää.
A.Palstamäki kirjoitti:
Iltapalaksi pitäisi syödä proteiineja.
Tähän mä yritin vastata, mutta se vastaus päätti loikata tonne munan pesuihin..
Mä just syön omena-rypäle-vadelmamehuun keitettyä kaurapuuroa. Lämmintä ja hyvää.
aa..en ole ennen aatellutkaan, että voihan sen mehuunkin valmistaa. Kiitti vinkistä.
Wwuwuw kirjoitti:
Tähän mä yritin vastata, mutta se vastaus päätti loikata tonne munan pesuihin..
Piti hetki miettiä mistä munan pesusta oli puhetta. Mutta joo, siitä tautien ehkäisystä johon Harmis ja Nuuska ehdotti komdomia.
Eli rahkaa. Joo ihan hyvä, itse syön toisinaan skyr-merkkistä rahkaa. Ihan jees.pujotteIija kirjoitti:
En enää muista onko rahka hyvää
No söin nyt yhden pepe-lakun ja join kupin jaffan mango-melonilimua, sokeritonta..ei oo ollut nälkä koko iltana.
Wwuwuw kirjoitti:
No söin nyt yhden pepe-lakun ja join kupin jaffan mango-melonilimua, sokeritonta..ei oo ollut nälkä koko iltana.
Oliko iso pepe?
Wwuwuw kirjoitti:
Lekuri ei tykkää:
https://www.studio55.fi/hyvinvointi/article/laakari-kertoo-nain-haitallisesti-light-juomat-vaikuttavat-elimistoosi/134536
"Heikkilä huomauttaa, että aspartaamin yhteys muun muassa syöpään ja käytöshäiriöihin on ollut jo pitkään tiedossa"pujotteIija kirjoitti:
Oliko iso pepe?
Ihan normi. Se on melkeinpä ainoo karkki mitä mä syön..
Mä meen nyt nukkuu..vid..mä en jaksais ees hampait mennä peseen..Wwuwuw kirjoitti:
Ihan normi. Se on melkeinpä ainoo karkki mitä mä syön..
Mä meen nyt nukkuu..vid..mä en jaksais ees hampait mennä peseen..Hampaat PITÄÄ pestä aamuin illoin.
Tänäänkin rietysti on iltapalaksi miesten ruokaa eli pari ruiseipää (100% ruis) joiden päällä juustoa, kinkkua ja keitettyä kanamunaa. Kun tekee oikeat valinnat ei niitä tarvitse joka päivä muutella.
- mansikkakakkua
Ois hauska tietää miten se leipä pysyy koossa... jos on 100%:sti ruista? Ei oikein onnistuis ainakaan minulta tuollaisen leivän leipominen... jotain se sitko siihen leipään pitäisi saada.
Puristettuna näkkileipänä... mansikkakakkua kirjoitti:
Ois hauska tietää miten se leipä pysyy koossa... jos on 100%:sti ruista? Ei oikein onnistuis ainakaan minulta tuollaisen leivän leipominen... jotain se sitko siihen leipään pitäisi saada.
Puristettuna näkkileipänä...Niin siinä pussin kyljessä lukee...tai no joo, oikeastihan se toki on vain, ootas, käyn kattoo.....70% ruista, silti hyvää ja eroaa aikalailla pahvinpaloita joita ruispalan nimellä myydään. Hyvää toi kyllä on.
Aika paljon ne kyllä noissa vedättää, googklasin pahvinpalaleiäesimerkin ja siinnäkin näyttävästi 100% "kannessa":
https://www.vaasan.fi/tuotteet/vaasan-ruispalat/
Yllättävvän paljonhan tuossakin ruista (58%) luulin että vähemmän kun maistuui niin pahville. Fazerin täysjyväruispuikuloiden tuoteselosteessa taas lukee "Täysjyväruista on tuotteessa 45 %" eli siinä ainakin tosi vähän.
Pari leipää ja riisikakkuja.
- iltapalaksi
Äsken söin maustamatonta soija- ja kaurajogurttia mantelijauheen kera.
.. Ja sit SyöMähän.. ;D
A.Palstamäki kirjoitti:
Eikä enää mitään rasvaista naamariin.
.. Älä ole noin Kade.. Mä syön Just sitä, mitä Elimistö Kaipaa/Pyytää/Tarvitsee.. =)
- napostelukeksit
Fazerin nämä voileipäkeksit ja lautasellinen niitä vaikka tomaattiviipaleita tai mitä haluaa vierellä iltanaposteluksi.
Lautanen jossa on levitettä, sitten noita voileipäkeksejä joille levitellä mitä haluaa siitä sitten.. - mansikkakakkua
Ternimaito pohjaista pannaria odottelen uunista, mutt taidan lähteä suihkuun ja Faija saa ottaa sen 10 min. kuluttua uunista. Saavat vanhemmat ainakin iltapalaa. Lounaan olen tänään syönyt.
Mä olen ihan väsy jo, olin tontilla iltapäivästä - iltaan asti risusavotassa. Banaaneita 2kpl, pähkinöitä ja palanen goudaa sekä 1½ l wiccyä eväinä... telttatuoli jossa istuin välillä lekottelemassa.
Suihkusta tultuani... Hyvää yötä... riidelkää sovinnossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1024639- 272415
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1102312- 2002199
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4261997- 1751545
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001279Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.331087Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72986Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79870