kiertomatkat ilman ryhmää

tepapi

Olen paljon matkustanut pienten matkatoimistojen järjestämillä kiertomatkoilla. Matkat ovat olleet hyviä ja suuntautuneet minua kiinnostaviin kohteisiin. Nyt näyttää, että matkatoimistot ovatkin ryhtyneet ryhmämatkatoimistoiksi, Eli yksin matkustavalle ei enää ole tarjolla matkoja. Mistä tämä kertoo? En kuulu mihinkään kerhoon tai yhdistykseen, josta voisin saada kerätyksi itselleni ryhmän, joka haluaisi lähteä kanssani samaan paikkaan. Koko ajan puhutaan, että yhden hengen taloudet lisääntyvät. Matkailualalla tämä viesti ei näköjään ole mennyt perille. Sinkkulisät voivat olla aika suuria, mutta nyt ei sitten rahallakaan...

3

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin, koska kyseessä ovat matkatoimistot jotka ovat luonnollisesti voittoa tavoittelevia yrityksiä, niin siitä että kyseisenlaista tarjontaa on aikaisemmin heillä ollut ja nyt kyseisentyylisten matkojen tarjonta on vähentynyt/loppunut, niin se käytännössä kertoo siitä, että kyseisentyyliset matkat eivät ole taloudellisesti kannattavia järjestää.
      Ei kannattavia toimintatapoja lopeteta.

      • tepapi

        Lähinnä mietin, mitä tämä kertoo ihmisistä, kun he haluavat matkustaa suljetuissa ryhmissään tuttujensa kanssa.


      • Kerrotko minkälaisia ja minne suuntautuvia Kiertomatkoja on aikaisemmin ollut, mutta enään ei ole saatavilla?
        Itse tein tuossa pikaisen haus hakusanalla "kiertomatkat" ja löytyi useita matkatoimistoja ja niillä lukuisia kiertomatka-vaihtoehtoja, lähinnä Eurooppaan suuntautuvia kiertomatkoja.
        Näille matkoille näyttää olevan varattavissa ihan normaaliin tapaan paikkoja alkaen 1hlö. eli kyllä tarjontaa näyttäsi olevan.

        Ja jos joku asia on vähentänyt kyseisten matkojen tarjontaa, niin se ei taatusti ole se, että ihmiset haluaisivat aikaisempaa enemmän matkustaa "suljetuissa ryhmissä", vaan se asia joka matkatoimistojen kohdalla on tapahtunut jo pidemmän aikaa muissakin matkaryhmissä, eli jätetään tuosta välistä tuo matkatoimisto pois ja ostetaan lennot sekä majoitukset omatoimisesti ja vuokrataan kohteesta vaikkapa auto alle ja kierretään omatoimisesti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe