Laitappa kuunnellen Pasin ohjelma

uskis

198

2793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pasin "Uskon puoleta" laitan kunnellen....

• Raamatussa on monia "avioliittomalleja".

On miehen ja naisen, miehen ja naisen sekä sivuvaimon, miehen ja useamman vaimon, miehen ja useamman vaimon ja sivuvaimon. Yksi teki lapset vaimon orjattaren kanssa.

On hyvä, jos emme ota Raamatusta mallia. Patmos-studio sikseen.

• törre13
        torre12 kirjoitti:

Raamatussa on monia "avioliittomalleja".

On miehen ja naisen, miehen ja naisen sekä sivuvaimon, miehen ja useamman vaimon, miehen ja useamman vaimon ja sivuvaimon. Yksi teki lapset vaimon orjattaren kanssa.

On vain yksi Jumalan tarkoittama avioliittomalli. Ihminen on kautta aikojen kapinoinut Jumalaa vastaan iljetyksillään.

• kunnellen

Kunhan "kunnellen" kykenen.

• Jouninpuoletakunnellen

Laitan sitten Jounin uskon "puoleta" "kunnellen".

• Jouninpuoletakunnellen kirjoitti:

Laitan sitten Jounin uskon "puoleta" "kunnellen".

Kuuntele toki. Hyvää asiaa avioliitosta alkaa kohdasta 14 min

• törre13 kirjoitti:

On vain yksi Jumalan tarkoittama avioliittomalli. Ihminen on kautta aikojen kapinoinut Jumalaa vastaan iljetyksillään.

Jumala sanoo: "Jos otat toisenkin vaimon, et saa vähentää ensimmäisen vaimon elatusta etkä tarpeita".

On hyvä kuunnella joskus Jumalaa, eikä pitäytyä omissa ajatuksissaan. Jumala hyväksyy kyllä.

• kannatan
        usko.vainen kirjoitti:

Suoraa puhetta mitä ei Yleltä kuule.

• usko.vainen kirjoitti:

Eli ensimmäiset 14 minuuttia eivät ole siis hyvää asiaa?

• selektiivistä
        torre12 kirjoitti:

Raamatussa on monia "avioliittomalleja".

Näistä avioliittomalleista ei taideta ohjelmassa paljon puhua pukahtaa vaan käsitellään vain sitä itselle sopivaa mallia? Eikä kai sivuta sitäkään kuinka Jumalan tahto oli ostaa raiskaamansa nainen vaimokseen?

• semiselektiivistä
        selektiivistä kirjoitti:

Näistä avioliittomalleista ei taideta ohjelmassa paljon puhua pukahtaa vaan käsitellään vain sitä itselle sopivaa mallia? Eikä kai sivuta sitäkään kuinka Jumalan tahto oli ostaa raiskaamansa nainen vaimokseen?

Siinä käsitellään sitä aitoa avioliittoa joka on kelvannut sinunkin esivanhemmillesi satoja vuosia.

• Avioliitto
        semiselektiivistä kirjoitti:

Siinä käsitellään sitä aitoa avioliittoa joka on kelvannut sinunkin esivanhemmillesi satoja vuosia.

"aitoa avioliittoa "
        Minun esivanhempani ovat olleet ihan vain avioliitossa, eikä missään aito avioliitossa, ja näin ovat varmaan suurimman osan esivanhemmista. Minäkin olen ihan tavallisessa avioliitossa, joten taitaa olla tuo aito avioliitto jonkun pienen yhteisön kutsuma avioliitto.

• semiselektiivistä
        Avioliitto kirjoitti:

"aitoa avioliittoa "
        Minun esivanhempani ovat olleet ihan vain avioliitossa, eikä missään aito avioliitossa, ja näin ovat varmaan suurimman osan esivanhemmista. Minäkin olen ihan tavallisessa avioliitossa, joten taitaa olla tuo aito avioliitto jonkun pienen yhteisön kutsuma avioliitto.

Nimenomaan se tavallinen on aina aito.

• semiselektiivistä kirjoitti:

Nykyisin tavallinen avioliitto Suomessa on esim. samaa sukupuolta olevien avioliitto, se on siis aito avioliitto.

• lesbolle
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

Nykyisin tavallinen avioliitto Suomessa on esim. samaa sukupuolta olevien avioliitto, se on siis aito avioliitto.

Homoliitot ja lesboliitot eivät Jumalan kiitos ole tavallisia.

• lesbolle kirjoitti:

Suomessa ne ovat tavallaisia, ja siis aitoja.

• aivan
        lesbolle kirjoitti:

Todellakin! Ainoa aito ja alkuperäinen avioliitto on miehen ja naisen liitto jota noudattaaki 99,9999999% maapallon ihmisistä.

• Avioliitto

Miksi siihen sitten pitää sössöttää tuota aito sanaa, kun se kerta on ihan tavallinen avioliitto? Ei pappi tai maistraatti mihinkään aitoon avioliittoon vihi vaan avioliittoon.

• Avioliitto
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

Mitä sinäkin sössötät jostain aito avioliitosta, ei sellaista ole olemassa vaan pelkkä avioliitto.

• naisen.aviomies
        Avioliitto kirjoitti:

Miksi siihen sitten pitää sössöttää tuota aito sanaa, kun se kerta on ihan tavallinen avioliitto? Ei pappi tai maistraatti mihinkään aitoon avioliittoon vihi vaan avioliittoon.

Aito sana erottaa ne aidot avioliitot homo- ja lesboliitoista.
        Minä ainakin sanon aina olevani aidossa avioliitossa, ettei kukaan luule, että olen homo ja miehen kanssa naimisissa.

• Avioliitto
        lesbolle kirjoitti:

Ei homoliitto tai lesboliitto nimisiä liittoja ole olemassa, kuten ei ole aito avioliittoa. Ärsyttää kun ihmiset keksivät omiaan ja sitten sössöttävät niistä jonain de factoina.

• homolesbolle
        Avioliitto kirjoitti:

Ei homoliitto tai lesboliitto nimisiä liittoja ole olemassa, kuten ei ole aito avioliittoa. Ärsyttää kun ihmiset keksivät omiaan ja sitten sössöttävät niistä jonain de factoina.

Ei ne miksikään muutu lakia muuttamalla.

• turvaverkko
        selektiivistä kirjoitti:

Kyllä olisi asiat toisin jos vielä nytkin raiskaajan olisi skaamansa nainen puolisokseen ja huolehdittava tästä loppu elämänsä.
        Eiköhän raiskaukset vähenisi.

• homolesbolle kirjoitti:

Tietysti muuttuu. Laki on se mikä määrää sen mikä on avioliitto ja mikä ei. Sinun mielipiteellästi tai vaikkapa Aitoavioliitto ry:n mielipiteellä ei ole asiaan vaikutusta.

Edelleenkään.

:-)

• Avioliitto
        homolesbolle kirjoitti:

Minua kiinnostaa asia käsitteiden ja lainsäädännön näkökulmasta. Ei ole olemassa kuin avioliitto!!
        Te, jotka sössötätte aito avioliitosta, homoliitosta tai lesboliitosta saatte tunkea keksimänne käsitteet sinne "aitoon" hanuriinne.

• homolesbolle
        Avioliitto kirjoitti:

Minua kiinnostaa asia käsitteiden ja lainsäädännön näkökulmasta. Ei ole olemassa kuin avioliitto!!
        Te, jotka sössötätte aito avioliitosta, homoliitosta tai lesboliitosta saatte tunkea keksimänne käsitteet sinne "aitoon" hanuriinne.

Käsitteitä muutetaan koko ajan mutta sisällöt pysyvät samana.
        Se tosiasia ei miellytä sinua, ymmärrän.

• Avioliitto
        naisen.aviomies kirjoitti:

Minä ainakin sanon aina olevani aidossa avioliitossa, ettei kukaan luule, että olen homo ja miehen kanssa naimisissa.

Jos sä haluat sanoa olevasi aito avioliitossa, niin sama vaikka kutsuisit sitä feikki avioliitoksi, koska kumpiakaan ei ole olemassa.
        Vai väitätkö, että virallisissa papereissa joissa kysytään sivilisäätyä on ruksauskohta "aito avioliitto"?

• homolesbolle
        Avioliitto kirjoitti:

Jos sä haluat sanoa olevasi aito avioliitossa, niin sama vaikka kutsuisit sitä feikki avioliitoksi, koska kumpiakaan ei ole olemassa.
        Vai väitätkö, että virallisissa papereissa joissa kysytään sivilisäätyä on ruksauskohta "aito avioliitto"?

Avioliitto on naisen ja miehen liitto. Jos sitä käsitettä käytetään muista liitoista ne eivät ole aitoja avioliittoja.
        Nyt saat jäädä jankuttaan ihan keskenäsi.

• kerro.toki

>>ettei kukaan luule, että olen homo
        Miksi joku luulisi, että olet homo?

• naisen.aviomies
        kerro.toki kirjoitti:

Koska nykyään avioliitossa oleminen voi tarkoittaa myös miehen kanssa siinä olemista.

• Avioliitto
        homolesbolle kirjoitti:

Avioliitto on naisen ja miehen liitto. Jos sitä käsitettä käytetään muista liitoista ne eivät ole aitoja avioliittoja.
        Nyt saat jäädä jankuttaan ihan keskenäsi.

"Jos sitä käsitettä käytetään muista liitoista ne eivät ole aitoja avioliittoja."
        Niin, ne ovat avioliittoja siinä missä miehen ja naisen välisetkin, halusit sinä tai minä sitä tai emme..
        On vain avioliittoja, ei aito avioliittoja tai homo/lesboliittoja.

• lesbolle kirjoitti:

Heh. Kyllä minun avioliittoni on ihan tavallinen. Mitä se miehen ja naisen avioliittokaan sitten oli? Ei mitään sen enempää kuin tämäkään.

• piste.asialle
        Avioliitto kirjoitti:

"Jos sitä käsitettä käytetään muista liitoista ne eivät ole aitoja avioliittoja."
        Niin, ne ovat avioliittoja siinä missä miehen ja naisen välisetkin, halusit sinä tai minä sitä tai emme..
        On vain avioliittoja, ei aito avioliittoja tai homo/lesboliittoja.

Eivät ole. Niiden kutsuminen avioliitoiksi ei tee niistä avioliittoja.
        Ne ovat ja pysyvät aina homo- ja lesboliittoina.

PISTE!

• kerro.toki

Koska nykyään avioliitossa oleminen voi tarkoittaa myös miehen kanssa siinä olemista.

Ilmeisesti sinusta sitten, tavalla tai toisella, saa sellaisen kuvan, että saattaisit olla homo ja miehen kanssa naimisissa, jos erikseen pitää ilmoittaa olevansa naisen kanssa naimisissa.

• JarmoPieto
        torre12 kirjoitti:

Heh. Kyllä minun avioliittoni on ihan tavallinen. Mitä se miehen ja naisen avioliittokaan sitten oli? Ei mitään sen enempää kuin tämäkään.

Eikö sinulla ole muuta tekemistä kuin pervoilla täällä? Etkö ole siellä Seinäjoella sukuloimassa? Eikö kyläkutsuja satele kun käytät kaiken aikasi tällä palstalla?

• mielenkiintoista.nyt
        kerro.toki kirjoitti:

Ilmeisesti sinusta sitten, tavalla tai toisella, saa sellaisen kuvan, että saattaisit olla homo ja miehen kanssa naimisissa, jos erikseen pitää ilmoittaa olevansa naisen kanssa naimisissa.

Kerrotko, millä tavalla jostakin ihmisestä voi päätellä, että hän on homo.
        Minkälaisen kuvan sinä saat homoista, että tunnistat heidät homoiksi?

• Avioliitto
        piste.asialle kirjoitti:

Eivät ole. Niiden kutsuminen avioliitoiksi ei tee niistä avioliittoja.
        Ne ovat ja pysyvät aina homo- ja lesboliittoina.

PISTE!

Ei niitä vain kutsuta avioliitoiksi vaan miehen ja mihen sekä naisen ja naisen väliset liitot ovat lainsäädännöllisesti vahvistetut avioliitoiksi. Tälle asialle sinä tai minä emme voi mitään. Lainsäädäntö päättää ei mielipide!
        Ja mitään homo-ja lesboliittoja ei ole yhä edelleenkään voimassa.

• setan.ahendaa
        Avioliitto kirjoitti:

Ei niitä vain kutsuta avioliitoiksi vaan miehen ja mihen sekä naisen ja naisen väliset liitot ovat lainsäädännöllisesti vahvistetut avioliitoiksi. Tälle asialle sinä tai minä emme voi mitään. Lainsäädäntö päättää ei mielipide!
        Ja mitään homo-ja lesboliittoja ei ole yhä edelleenkään voimassa.

Laki voi säätää vaikka kenkäparille avioliiton, se on pelkkää sanahelinää.

• JarmoPieto kirjoitti:

Eikö sinulla ole muuta tekemistä kuin pervoilla täällä? Etkö ole siellä Seinäjoella sukuloimassa? Eikö kyläkutsuja satele kun käytät kaiken aikasi tällä palstalla?

Heh. En viihtynyt Suomessa talvella. Kävin tosin tapaamassa tuttuja Helsingissä, Oulussa, Siilinjärvellä ja Kurikassa.

Miten näet kirjoitteluni pervoiluna? Olet kyllä erikoinen.

Ja koska minun statukseni Suomen Valtion papereissa on olo avioliitossa, niin se PISTE.

• kerro.toki
        mielenkiintoista.nyt kirjoitti:

Ilmeisesti jollain tavalla, koska toisella on tarve erikseen mainita, että on naimisissa naisen kanssa.

• Avioliitto
        kerro.toki kirjoitti:

Jos hän on epävarma omadta seksuaalisuudestaan ja haluaa varmistaa ettei toinen vain missään nimessä luule häntä homoksi.

• mielenkiintoista.nyt
        kerro.toki kirjoitti:

Ilmeisesti jollain tavalla, koska toisella on tarve erikseen mainita, että on naimisissa naisen kanssa.

Millä tavalla sinä erotat homon heterosta?

• kerro.sinä.nyt
        Avioliitto kirjoitti:

Jos hän on epävarma omadta seksuaalisuudestaan ja haluaa varmistaa ettei toinen vain missään nimessä luule häntä homoksi.

Millä perusteilla sinä luulet jotain homoksi?

• Avioliitto
        setan.ahendaa kirjoitti:

Siitä vaan sitten kansalaisaloitetta tekemään, jotta kenkäparit pääsisivät avioon. Mutta nyt mennään nykyisen avioliitto-käsityksen mukaan.

• terkut.setaan
        Avioliitto kirjoitti:

Siitä vaan sitten kansalaisaloitetta tekemään, jotta kenkäparit pääsisivät avioon. Mutta nyt mennään nykyisen avioliitto-käsityksen mukaan.

Ei minulla ole siihen tarvetta mutta hyvä kun nyt tajusit miten älyttömiä asioita kansalaisaloitteilla voidaan saada aikaiseksi.

• voe.voe.vuh.vuh
        setan.ahendaa kirjoitti:

Pelkkää sanahelinää ja silti tällainen haloo asiasta. Että pitää ihan erikseen kertoa, että on vastakkaisen sukupuolen kanssa naimisissa, ettei kukaan vain luule homoksi tai lesboksi.

• voitko.kertoa.jo
        kerro.toki kirjoitti:

• Lauantaina.pannaan

Nyt loppuu se laittaminen perkele. Suomessa pannaan eikä laiteta.

• kerro.toki
        Avioliitto kirjoitti:

Varmaan jotain tuollaista voi olla takana.

• voe.voe.vuh.vuh

Ei ainakaan minun avioliittoa ole kyseenalaistettu. Siksi en ymmärrä mistä moinen kohkaaminen johtuu.

• voitko.kertoa.jo
        kerro.toki kirjoitti:

Varmaan jotain tuollaista voi olla takana.

• naisen.aviomies
        voe.voe.vuh.vuh kirjoitti:

Ei ainakaan minun avioliittoa ole kyseenalaistettu. Siksi en ymmärrä mistä moinen kohkaaminen johtuu.

Ei tietenkään kukaan sitä sinulle sano eikä ole sanonut minullekaan. Mutta nyt kun aitoa- ja homoavioliittoa ei mitenkään eroteta toisistaan esim. henkilötiedoissa niin molemmat ovat mahdollisia. Tämän minä haluan aina täsmentää, että MINÄ olen AIDOSSA avioliitossa koska en kuulu tuohon toiseen ryhmään.

• kerro.toki
        voitko.kertoa.jo kirjoitti:

Minä kysyin ekassa postauksessani "Miksi joku luulisi, että olet homo?"
        Joten kerro sinä.

• voitko.kertoa.jo
        kerro.toki kirjoitti:

Joten kerro sinä.

Olenko sanonut, että joku luulee minua homoksi?

En ole mutta kerro toki sinä kun puhuit homoksi luulemiseta, että mistä sinä sitten erotat homon ja heteron toisistaan jos jotain luullaan homoksi.

• odotan.minäkin
        kerro.toki kirjoitti:

Joten kerro sinä.

Sanoit:
        "Ilmeisesti sinusta sitten, tavalla tai toisella, saa sellaisen kuvan, että saattaisit olla homo ja miehen kanssa naimisissa, jos erikseen pitää ilmoittaa olevansa naisen kanssa naimisissa."

Mitä nämä tavat tai toiset ovat mistä homon erottaa heterosta?

• odotan.minäkin kirjoitti:

Sanoit:
        "Ilmeisesti sinusta sitten, tavalla tai toisella, saa sellaisen kuvan, että saattaisit olla homo ja miehen kanssa naimisissa, jos erikseen pitää ilmoittaa olevansa naisen kanssa naimisissa."

Nyt homottajille tuli pattitilanne 😂 kun pitäisi alkaa kertoa mistä homon erottaa heterosta. Siihen asti meni hyvin kun piti epäillä heteroa homoksi 😂

• voe.voe.vuh.vuh

Ei tietenkään kukaan sitä sinulle sano eikä ole sanonut minullekaan. Mutta nyt kun aitoa- ja homoavioliittoa ei mitenkään eroteta toisistaan esim. henkilötiedoissa niin molemmat ovat mahdollisia. Tämän minä haluan aina täsmentää, että MINÄ olen AIDOSSA avioliitossa koska en kuulu tuohon toiseen ryhmään.

Jos asia on sinulle niin tärkeä, niin sano sitten, että olet aviossa vastakkaisen sukupuolen kanssa, vaikka täytyy myöntää, että hieman hullunkuriselta se kuulostaisi, jos esim. tapaisimme ja sanoisit "olen aidossa avioliitossa". :)
        Jokainen tyylillään.

• kerro.toki
        odotan.minäkin kirjoitti:

Sanoit:

Kerro sinä, koska en minä tiedä. Siksi kirjoitin "Ilmeisesti sinusta sitten, tavalla tai toisella, saa sellaisen kuvan". Kiinnitä huomiota sanoihin "tavalla tai toisella". Eli kerro mitä näitä tavalla tai toisella voi olla?

• naisen.aviomies

Jos asia on sinulle niin tärkeä, niin sano sitten, että olet aviossa vastakkaisen sukupuolen kanssa, vaikka täytyy myöntää, että hieman hullunkuriselta se kuulostaisi, jos esim. tapaisimme ja sanoisit "olen aidossa avioliitossa". :)
        Jokainen tyylillään.

Niin teenkin koska en halua, että minun aito avioliittoni sotketaan noihin luonnottomiin liittoihin. Vielä toistaiseki sen saa sanoa ja erotella nuo toisistaan.
        Minä olen AIDOSSA avioliitossa EN homoliitossa.

• kerro.toki
        usko.vainen kirjoitti:

Nyt homottajille tuli pattitilanne 😂 kun pitäisi alkaa kertoa mistä homon erottaa heterosta. Siihen asti meni hyvin kun piti epäillä heteroa homoksi 😂

Ei olenkaan, koska olen en ole missään vaiheessa sanonut tietävänä miten nämä erotetaan ja siksi kirjoitin "tavalla tai toisella". Joten kerro sinä jos tiedät miten nämä tavalla tai toisella voivat olla?

• odotan.minäkin
        kerro.toki kirjoitti:

Kerro sinä, koska en minä tiedä. Siksi kirjoitin "Ilmeisesti sinusta sitten, tavalla tai toisella, saa sellaisen kuvan". Kiinnitä huomiota sanoihin "tavalla tai toisella". Eli kerro mitä näitä tavalla tai toisella voi olla?

Kerro jo miten erotat homon heterosta.

• voe.voe.vuh.vuh

Niin teenkin koska en halua, että minun aito avioliittoni sotketaan noihin luonnottomiin liittoihin. Vielä toistaiseki sen saa sanoa ja erotella nuo toisistaan.

Minä olen vain avioliitossa ja en koe mitään tarvetta kohkata jostain aidosta.

• kerro.toki kirjoitti:

Ei olenkaan, koska olen en ole missään vaiheessa sanonut tietävänä miten nämä erotetaan ja siksi kirjoitin "tavalla tai toisella". Joten kerro sinä jos tiedät miten nämä tavalla tai toisella voivat olla?

Kyllä sinä sanoit kuten edellä lainattiin. Onko kova paikka kertoa minkälainen tyypillinen homo on käytökseltään 😳❓
        Ja hyvin tiedät minä on tyypillinen homo joten älä ala sitä nyt jankata 😂

• kerro.toki
        odotan.minäkin kirjoitti:

Kerro jo miten erotat homon heterosta.

kerro.toki
        21.4.2018 10:52
        Näytä lisää

• kerro.toki kirjoitti:

Kyllä sinä sanoit kuten edellä lainattiin. Onko kova paikka kertoa minkälainen tyypillinen homo on käytökseltään 😳❓
        Ja hyvin tiedät MIKÄ on tyypillinen homo joten älä ala sitä nyt jankata 😂

• naisen.aviomies
        kerro.toki kirjoitti:

kerro.toki
        21.4.2018 10:52
        Näytä lisää

Ennen oli itsestään selvyys, että olen naimisissa NAISEN kanssa.
        Eikö yleensä homo mene miesten kanssa naimisiin?

• kerro.toki
        usko.vainen kirjoitti:

>>Onko kova paikka kertoa minkälainen tyypillinen homo on käytökseltään 😳❓

Oho, onko tyypillisiä homoja? Miksi tuo yksi sitten on niin huolissaan siitä, että joku voisi luulla häntä homoksi, jos kerta on tyypillisiä homoja?

• msmsmsm

Minä olen vain avioliitossa ja en koe mitään tarvetta kohkata jostain aidosta.

Kaikki eivät hala tulla samaistetuiksi homoihin.

• kerro.toki kirjoitti:

>>Onko kova paikka kertoa minkälainen tyypillinen homo on käytökseltään 😳❓

Oho, onko tyypillisiä homoja? Miksi tuo yksi sitten on niin huolissaan siitä, että joku voisi luulla häntä homoksi, jos kerta on tyypillisiä homoja?

Senkin tiedät oikein hyvin, että on. Ja senkin tiedät mistä heidät tunnistaa 😂😂😂

• kerro.toki
        usko.vainen kirjoitti:

Senkin tiedät oikein hyvin, että on. Ja senkin tiedät mistä heidät tunnistaa 😂😂😂

En tiedä minkälainen on tyypillinen homo. En edes tiennyt, että sellaisia on. Mutta jos kerta sellaisia on, niin miksi ihmeessä tuo yksi on niin huolissaan siitä, että joku saattaa luulla häntä homoksi ja siksi katsoo tarpeelliseksi erikseen kertoa olevansa avioliitossa naisen kanssa?

• kerro.toki kirjoitti:

En tiedä minkälainen on tyypillinen homo. En edes tiennyt, että sellaisia on. Mutta jos kerta sellaisia on, niin miksi ihmeessä tuo yksi on niin huolissaan siitä, että joku saattaa luulla häntä homoksi ja siksi katsoo tarpeelliseksi erikseen kertoa olevansa avioliitossa naisen kanssa?

Olet sitten hyvin sulkenut silmäsi homojen maneereilta 😂

• meikkilaukku

kerro toki omin sanoin kun kerran tiedät

muistaakseni sun mielestä kaikki homot meikkaa ja pukeutuu naisten
        vaatteisiin?

• meikkilaukku kirjoitti:

kerro toki omin sanoin kun kerran tiedät

muistaakseni sun mielestä kaikki homot meikkaa ja pukeutuu naisten
        vaatteisiin?

Jääppä sinä tänne länkkäämään minä lähden Stockan Herkkuun ostoksille 😉

• kerro.toki
        usko.vainen kirjoitti:

Olet sitten hyvin sulkenut silmäsi homojen maneereilta 😂

Olen suhteellisen pitkän elämäni aikana tavannut tusinan verran henkilöitä, jotka ovat kertoneet, että ovat homoja. Yksi heistä oli hieman neitimäinen. Mikäli tarkoitat neitimäisellä miehellä tyypillistä homoa, niin voin ainakin omasta kokemuksestani kertoa, että ei ole. Siksi ihmettelenkin, mikä on se sellainen tyypillinen homo?

• oletko.homo-oletettu

Sinut ilmeisesti useinkin oletetaan homoksi. No, ehkä siinä tapauksessa on hyvä korostaa ei-homouttaan. Suotakoon se sinulle.

• sinäkö.kerrot
        oletko.homo-oletettu kirjoitti:

Sinut ilmeisesti useinkin oletetaan homoksi. No, ehkä siinä tapauksessa on hyvä korostaa ei-homouttaan. Suotakoon se sinulle.

Millä perustella joku oletetaan homoksi?

• halleluujaaaa
        kerro.toki kirjoitti:

Olen suhteellisen pitkän elämäni aikana tavannut tusinan verran henkilöitä, jotka ovat kertoneet, että ovat homoja. Yksi heistä oli hieman neitimäinen. Mikäli tarkoitat neitimäisellä miehellä tyypillistä homoa, niin voin ainakin omasta kokemuksestani kertoa, että ei ole. Siksi ihmettelenkin, mikä on se sellainen tyypillinen homo?

Sinä sen juuri sanoit.

• halleluujaaaa
        usko.vainen kirjoitti:

Minkälainen on tyypillinen homo?

• halleluujaaaaa
        halleluujaaaa kirjoitti:

Minkälainen on tyypillinen homo?

Sinä!

• halleluujaaaaa
        halleluujaaaaa kirjoitti:

Sinä!

Olemme homoja halleluujaaaa!

• halleluujaaaaa

Ihanaa vastaan itselleni, ihanaa!

• naisen.aviomies kirjoitti:

Taidat pelleillä: eihän kukaan sotke sinun avioliittoasi esimerkiksi minun avioliittooni.

• kerro.toki kirjoitti:

Lähes kaikki tuntemani homot ovat naisellsiia ja tuntemani lesbot miehekkäitä😏
        Lisäksi homoilla on kumma tarve korostaa housujensa miehustaa......

• harrastusten_aatelia

ai korostaa "housujen miehustaa"?
        siinäpä riittää puuhaa kun niitä tiirailee

• harrastusten_aatelia kirjoitti:

Ei siinä sen kauenpaa mene kuin muutenkaan ihmisen katsomiseen🤗 Mutta olet siis samaa mieltä, että homot ovat ainoa ihmisryhmä jotka näin tekevät❓

• naisen.aviomies kirjoitti:

Sanotaan vaikka, että nimesi on vaikka Antero. Sanotko tapaamallesi henkilölle tyyliin "olen Antero, olen aidossa avioliitossa"?
        Kuulostaa kuin sanoisit "olen Antero, olen alkoholisti".
        No on teillä Aito avioliitollaisilla samat alkukirjaimet Anonyymien Alkoholistien kanssa, joten....

• harrastusten_aatelia kirjoitti:

Minä olen joskus nuorempana tiiraillut naisten muotoja, kuten rintoja ja takamusta (hyi hyi minua), mutta en miesten etumuksia.
        Ei olisi uskonut, että usko.vainen on tuollainen Tiirailu Tomppa, että jopa miesten etumukset kiinnostaa.

• Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

Minä olen joskus nuorempana tiiraillut naisten muotoja, kuten rintoja ja takamusta (hyi hyi minua), mutta en miesten etumuksia.
        Ei olisi uskonut, että usko.vainen on tuollainen Tiirailu Tomppa, että jopa miesten etumukset kiinnostaa.

>Ei olisi uskonut, että usko.vainen on tuollainen Tiirailu Tomppa, että jopa miesten etumukset kiinnostaa.

Takamuksista puhumattakaan.

• usko.vainen kirjoitti:

Lähes kaikki tuntemani homot ovat naisellsiia ja tuntemani lesbot miehekkäitä😏
        Lisäksi homoilla on kumma tarve korostaa housujensa miehustaa......

Ai. Minä en tunne kuin yhden naisellisen homon, eikä hänkään muuta kuin mörisevällä äänellä. Tuntemani lesbot ovat kaikki erilaisia: ehkä lyhyttukkaiset voivat antaa miehekkäämmän vaikutuksen.

Mutta erikoista sinun katseesi kiinnittyminen kuitenkin miesten alapäähän. Muistan kuinka joillakin miehillä on tapana panna housuihin esim. appelsiini tehdäkseen naisiin hyvän vaikutuksen. Tämä on naisten kertomaa.

Etkö pysty normaaliin katsomiseen ollenkaan 😳❓
        Tiirailetko ihmisiä silmiinkin❓

• RepeRuutikallo kirjoitti:

>Ei olisi uskonut, että usko.vainen on tuollainen Tiirailu Tomppa, että jopa miesten etumukset kiinnostaa.

Tiedätkö, Repeliini, että silmät katsovat mitä niiden eteen tulee. Et kai väitä, että sinä näet vain asiat joita haluat nähdä😳❓

• RepeRuutikallo kirjoitti:

Sekin vielä.

Sekin vielä.

Repeliini tyrkyttää omia tapojaan molemmilla nikeilään ❓

Sekin vielä.

Mistä tiedät, että vastaantulija on homo ja osaat sulkea silmäsi ennen kuin näet hänet😳❓

• usko.vainen kirjoitti:

Tiedätkö, Repeliini, että silmät katsovat mitä niiden eteen tulee. Et kai väitä, että sinä näet vain asiat joita haluat nähdä😳❓

Kuinka lyhyt olet jos miesten etumukset tulevat silmiesi eteen?

Kuinka lyhyt olet jos miesten etumukset tulevat silmiesi eteen?

Minulla EI ole putkinäköä joten koko ihminen tulee silimi eteen reilusta metristä 🤓

• usko.vainen kirjoitti:

Mistä tiedät, että vastaantulija on homo ja osaat sulkea silmäsi ennen kuin näet hänet😳❓

Mitä sekoilet?
        Minä en katsele miesten etumuksia. Ei kiinnosta.

Mitä sekoilet?
        Minä en katsele miesten etumuksia. Ei kiinnosta.

Kerro toki miten sinä pystyt rajaamaan miehustan pois näkökentästäsi kun näet ihmisen😂❓
        Huomaatko muuten, että taisin osua erääseen homojen tunnusmerkkiin kun teillä on niin kiire kääntää huomio minuun 🤔

• torre12 kirjoitti:

Ai. Minä en tunne kuin yhden naisellisen homon, eikä hänkään muuta kuin mörisevällä äänellä. Tuntemani lesbot ovat kaikki erilaisia: ehkä lyhyttukkaiset voivat antaa miehekkäämmän vaikutuksen.

Mutta erikoista sinun katseesi kiinnittyminen kuitenkin miesten alapäähän. Muistan kuinka joillakin miehillä on tapana panna housuihin esim. appelsiini tehdäkseen naisiin hyvän vaikutuksen. Tämä on naisten kertomaa.

"Mutta erikoista sinun katseesi kiinnittyminen kuitenkin miesten alapäähän."
        Niin minustakin. Erityisesti jos mukamas on hetero.

• usko.vainen kirjoitti:

Kerro toki miten sinä pystyt rajaamaan miehustan pois näkökentästäsi kun näet ihmisen😂❓
        Huomaatko muuten, että taisin osua erääseen homojen tunnusmerkkiin kun teillä on niin kiire kääntää huomio minuun 🤔

Näin näkökentässäni koko henkilön ja katseeni hakeutuu kokonaisuuteen, eikä tiettyy jalkojen välissä olevaan ruumiinosaan.
        "Huomaatko muuten, että taisin osua erääseen homojen tunnusmerkkiin "
        En edes tiennyt, että tuollainen olisi homojen tunnusmerkki, mutta sinulle se on näemmä tuttu juttu.

• Puhuimmekin sinusta. Torren kohdalla saattaisin ymmärtää kiinnostuksen miesten etumuksiin, mutta en sellaisen joka väittää olevansa hetero.

Näin näkökentässäni koko henkilön ja katseeni hakeutuu kokonaisuuteen, eikä tiettyy jalkojen välissä olevaan ruumiinosaan.
        "Huomaatko muuten, että taisin osua erääseen homojen tunnusmerkkiin "
        En edes tiennyt, että tuollainen olisi homojen tunnusmerkki, mutta sinulle se on näemmä tuttu juttu.

Jaa, minä pystyn kyllä yhdellä katseella analysoimaan ihmisen.
        Ei minun tarviste tiirata esim isoa vatsaa todetakseni sen 😂

Mutta kerro toki mistä arvelet johtuvan sen, että homo korostavat sukuelimiään❓

Puhuimmekin sinusta. Torren kohdalla saattaisin ymmärtää kiinnostuksen miesten etumuksiin, mutta en sellaisen joka väittää olevansa hetero.

Ei minua suinkaan kiinnosta kaikki mitä näen mutta näen se silti 😉

• usko.vainen kirjoitti:

Ei minua suinkaan kiinnosta kaikki mitä näen mutta näen se silti 😉

Miesten etumukset kuitenkin näet ja ne kiinnostavat sinua niin paljon, että osasit kertoa sen olevan homojen tunnusmerkki.

Miesten etumukset kuitenkin näet ja ne kiinnostavat sinua niin paljon, että osasit kertoa sen olevan homojen tunnusmerkki.

Olen pannut merkille, että homoilla on tapana korostaa miehustaansa kuten sanoin. Sei siinä mitään kummempaa kiinnostusta tarvita kun sen toteaa😂
        Kai sinäkin havainnoit ihmisistä asioita jtoka eivät sinua erityisemmin kiinnosta❓
        Ei minua kiinnosta lesbotkaan mutta silti olen huomannut, että he ovat yleensä kovin maskuliinisia😉

• usko.vainen kirjoitti:

Olen pannut merkille, että homoilla on tapana korostaa miehustaansa kuten sanoin. Sei siinä mitään kummempaa kiinnostusta tarvita kun sen toteaa😂
        Kai sinäkin havainnoit ihmisistä asioita jtoka eivät sinua erityisemmin kiinnosta❓
        Ei minua kiinnosta lesbotkaan mutta silti olen huomannut, että he ovat yleensä kovin maskuliinisia😉

Minä en tiiraile miesten etumuksia ja mene kyselemään heiltä ovatko he homoja. Jätän sen harrastuksen sinulle.

Minä en tiiraile miesten etumuksia ja mene kyselemään heiltä ovatko he homoja. Jätän sen harrastuksen sinulle.

Miten sinä voit jättää näkemättä miehen etumuksen jos näet hänet edestäpäin 😳❓
        Huomaatko sinä yrität tehdä ihan normaalista havainnosta jotain tiirailua koska ilmeisesti osuin homoille tyypilliseen ominaisuuteen❓

• usko.vainen kirjoitti:

Kuule: minä en katso miesten etumukseen. Se on hyvin harvinaista.

Olet todella erikoinen. Onko tapa heteroinen?

• usko.vainen kirjoitti:

Miten sinä voit jättää näkemättä miehen etumuksen jos näet hänet edestäpäin 😳❓
        Huomaatko sinä yrität tehdä ihan normaalista havainnosta jotain tiirailua koska ilmeisesti osuin homoille tyypilliseen ominaisuuteen❓

Olisiko siksi, että olen hetero ja minua ei kiinnosta havannoida miesten etumuksia. Jos sinua sellainen havainnointi kiinnostaa, niin siitä vaan.

Olisiko siksi, että olen hetero ja minua ei kiinnosta havannoida miesten etumuksia. Jos sinua sellainen havainnointi kiinnostaa, niin siitä vaan.

Onnittelen putkinäöstäsi 😂😂😂

• kerros.tämä
        Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

Onko sinusta väärin, että hetero nainen katsoo naisen rintoja jotka pursuavat kaula-aukosta ulos?

• kerros.tämä kirjoitti:

Onko sinusta väärin, että hetero nainen katsoo naisen rintoja jotka pursuavat kaula-aukosta ulos?

Tämän ketjun mielestä hänen on oltava perverssi tai lesbo😂😂😂

• kerros.tämä kirjoitti:

Aika huono vertauskohta, koska naisen rinnat ovat huomattavasti ylempänä näkökentässä ja naisille usein vielä lähempänä, koska he ovat pääsääntöisesti miehiä lyhyempiä. Jos ne pursuilevat kaula-aukosta ulos, niin aika vaikeaa niitä on heteronaisen olla näkemättä.

• kerro.tämä
        Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

Aika huono vertauskohta, koska naisen rinnat ovat huomattavasti ylempänä näkökentässä ja naisille usein vielä lähempänä, koska he ovat pääsääntöisesti miehiä lyhyempiä. Jos ne pursuilevat kaula-aukosta ulos, niin aika vaikeaa niitä on heteronaisen olla näkemättä.

Samalla lailla luonnottomasti pullottavaa homon housun etumusta on todella vaikea olla näkemättä.
        He kuulemma käyttävät kalukukkaroita täyttämään housujaan.

• Et voi kieltää vertailua itseni ja usko.vaisen välillä. Tässä asiassa hän minuun nähden pervo.

• kerro.tämä kirjoitti:

Samalla lailla luonnottomasti pullottavaa homon housun etumusta on todella vaikea olla näkemättä.
        He kuulemma käyttävät kalukukkaroita täyttämään housujaan.

Niin sinähän usko.vainen nämä asiat tiedät, koska olet kiinnostunut miesten etumuksista.

Niin sinähän usko.vainen nämä asiat tiedät, koska olet kiinnostunut miesten etumuksista.

En minä ole kiinnostunut kaljamahoistakaan vaikka niitä päivittäin näen.
        Eikös ole huvittavaa kun sinä yrität tehdä minusta pervoa vai siksi, että homot toppaavat pöksyjään 😂😂😂 etkä halua tunnustaa heidän peniskeskeisyyttään❓

• usko.vainen kirjoitti:

En minä ole kiinnostunut kaljamahoistakaan vaikka niitä päivittäin näen.
        Eikös ole huvittavaa kun sinä yrität tehdä minusta pervoa vai siksi, että homot toppaavat pöksyjään 😂😂😂 etkä halua tunnustaa heidän peniskeskeisyyttään❓

Sinä otit esille miesten etumusten katselusi, joten älä edes yritä vieritä syytää pervoilustasi minulle.

Sinä otit esille miesten etumusten katselusi, joten älä edes yritä vieritä syytää pervoilustasi minulle.

Silmät ja näkökyky ovat todella kätevät. Ajattele jos pitäisi tunnustella homojen etumuksia 😂😂😂

• Eikä liioin sinulta. Mutta minulla on sentään jotain sanottavaa.

usko.vainen puhuu homojen etumusten tunnustelusta.

• Se oli huumoripläjäys mutta sinulle näköjään täyttä totta😂

• olet.pervo
        usko.vainen kirjoitti:

Se oli huumoripläjäys mutta sinulle näköjään täyttä totta😂

Olet oksettava miesten kyrpiä tuijottava pervo. Hyi saatana!

• olet.pervo kirjoitti:

Olet oksettava miesten kyrpiä tuijottava pervo. Hyi saatana!

Älä minua syytä siitä, että homo toppaavat pöksyjään juuri siksi, että niitä katsottaisiin😂😂😂

• olet.pervo
        usko.vainen kirjoitti:

Älä minua syytä siitä, että homo toppaavat pöksyjään juuri siksi, että niitä katsottaisiin😂😂😂

Älä syytä muita kuin itseäsi kyrpien katselusta saatanan pervo! Toivottavasti et käy uimahalleissa tirkistelemässä?!

• usko.vainen kirjoitti:

Olet tosi tollo. Naiset sanovat miesten panevan housiin vaikka appelsiinia saadakseen naisten huomion. Mutta sinä kuvittelet heidän olevan homoja.

• olet.pervo kirjoitti:

Älä syytä muita kuin itseäsi kyrpien katselusta saatanan pervo! Toivottavasti et käy uimahalleissa tirkistelemässä?!

Johan on kumma jos sinulle Tom of Finland on tuntematon juttu 😂😂😂😂

• usko.vainen kirjoitti:

Johan on kumma jos sinulle Tom of Finland on tuntematon juttu 😂😂😂😂

Heh! Katsot siis piirroksia ja luulet homojen olevan juuri sellaisia. Kuule tollo: minä en ole tavannut ainoatakaan Tom of Finland- tyyppiä.

Mitä sinä oikein katselet? Onko ne sinun haaveita?

• JarmoPieto
        torre12 kirjoitti:

Heh! Katsot siis piirroksia ja luulet homojen olevan juuri sellaisia. Kuule tollo: minä en ole tavannut ainoatakaan Tom of Finland- tyyppiä.

Mitä sinä oikein katselet? Onko ne sinun haaveita?

Ei ainakaan sinua vanha roikkokulli!

• 😂😂😂 olette te hupaisia kun minä totean kaikkien tiedossa olevan asian niin te alatte minusta tekemään homoa. Onko tuo homojen tapa korostaa sukuelintään jotenkin arka paikka teille😳❓

• satavarmasti

Vai tuollaisia te miesten etumuksien katselijat luette.

• satavarmasti
        usko.vainen kirjoitti:

😂😂😂 olette te hupaisia kun minä totean kaikkien tiedossa olevan asian niin te alatte minusta tekemään homoa. Onko tuo homojen tapa korostaa sukuelintään jotenkin arka paikka teille😳❓

Ei kuule perusheteromies ole kiinnostunut tuolla tavalla homojen pippeliasioista kuin sinä.

• satavarmasti

En ole. En edes tiennyt, että tuollainen julkaisu kuin qx on olemassa. Kummasti "homolle" tiesi.

• satavarmasti kirjoitti:

Ei kuule perusheteromies ole kiinnostunut tuolla tavalla homojen pippeliasioista kuin sinä.

Olisihan se julmaa kun tämmäävät pöksynsä täyteen eikä kukaan heitä huomioisi 😂😂😂
        Sinulla näyttää olevan joku kikkelikompleksi kun se on sinulle niin kauhea asia ❓

• usko.vainen kirjoitti:

😂😂😂 olette te hupaisia kun minä totean kaikkien tiedossa olevan asian niin te alatte minusta tekemään homoa. Onko tuo homojen tapa korostaa sukuelintään jotenkin arka paikka teille😳❓

Olet naurettava. Eiköhän se ole pääosin heterojen tapa korostaa etumustaan. En ole havainnut sellaista homoilla.

Tavallinen heteromies ei ole noin kiinnostunut miesten etumuksesta kuin sinä. Tunnen sen verran jopa uskovia heteromiehiä.

• JarmoPieto
        torre12 kirjoitti:

Olet naurettava. Eiköhän se ole pääosin heterojen tapa korostaa etumustaan. En ole havainnut sellaista homoilla.

Tavallinen heteromies ei ole noin kiinnostunut miesten etumuksesta kuin sinä. Tunnen sen verran jopa uskovia heteromiehiä.

Sinun riippumunistasi ei ole kukaan kiinnostunut.

• satavarmasti
        usko.vainen kirjoitti:

Olisihan se julmaa kun tämmäävät pöksynsä täyteen eikä kukaan heitä huomioisi 😂😂😂
        Sinulla näyttää olevan joku kikkelikompleksi kun se on sinulle niin kauhea asia ❓

>Olisihan se julmaa kun tämmäävät pöksynsä täyteen eikä kukaan heitä huomioisi
        Kiva kun sä huomaat heidät. Ovat varmaan innoissaan siitä.

• satavarmasti
        JarmoPieto kirjoitti:

Sinun riippumunistasi ei ole kukaan kiinnostunut.

Selkeästi sä olet kun kokoajan niistä jaksat hänelle mainita.

• lättäpäälle
        usko.vainen kirjoitti:

"Ei minua kiinnosta lesbotkaan mutta silti olen huomannut, että he ovat yleensä kovin maskuliinisia😉"

Saara Aallon prinsessatyyli on epäilemättä sinun käsityksesi maskuliinisuudesta.

• selvä.pyy

Ei siiis raiskattuja ja ostettuja vaimoja tai haaremeita joista Raamattu kertoo avioliittomalleina?

• satavarmasti kirjoitti:

>Olisihan se julmaa kun tämmäävät pöksynsä täyteen eikä kukaan heitä huomioisi
        Kiva kun sä huomaat heidät. Ovat varmaan innoissaan siitä.

Minä ihmettelen sitä. Pästäisiinkö nyt vihdoin keskustelemaan siitä miksi he tekevät niin 😳❓ sehän tässä oli aiheena eikä se miten minä sen olen havainnut.

• lättäpäälle kirjoitti:

"Ei minua kiinnosta lesbotkaan mutta silti olen huomannut, että he ovat yleensä kovin maskuliinisia😉"

Saara Aallon prinsessatyyli on epäilemättä sinun käsityksesi maskuliinisuudesta.

Ei mutta hänen pulisonsa Meri on erittäin paljon 😳

• lättäpäälle kirjoitti:

ps. Aalto on biseksuaali, on ensimmäisessä naissuhteessaan nyt😏

• F3mm3
        lättäpäälle kirjoitti:

Nämäkin ovat usko.vaisen mielestä varmaan todella maskuliinisia.

Eva Dahlgren, Efva Attling, Portia de Rossi, Ellen Page, Wanda Sykes, Kelly McGillis, Jodie Foster, Heather Matarazzo, Patricia Velásquez, Leisha Hailey, Kristy McNichol, Sophie Ward, Jasika Nicole, Guinevere Turner, Traci Dinwiddie, Suze Orman, Meredith Baxter, Louise Welsh, Shamim Sarif, Jennifer Storm, Dana Olmert, Cara Delevingne, Jessica Clark, Tasha Tilberg, Kayla Ferrel, Eden Clark, Yaya Kosikova, Nanna Grundfeldt, Caroline Seger, Casey Dellacqua, Steffi Jones, Elena Delle Donne, Sarah Huffman, Tammy Baldwin , Jóhanna Sigurðardóttir, Denise Andrews, Vera Bergkamp, Cheryl Jacques, Kate McKinnon..........

Voisin jatkaa listaa ainakin kolme kertaa pidemmäksi, mutta en viitsi enempää vaivautua.

• F3mm3 kirjoitti:

Eva Dahlgren, Efva Attling, Portia de Rossi, Ellen Page, Wanda Sykes, Kelly McGillis, Jodie Foster, Heather Matarazzo, Patricia Velásquez, Leisha Hailey, Kristy McNichol, Sophie Ward, Jasika Nicole, Guinevere Turner, Traci Dinwiddie, Suze Orman, Meredith Baxter, Louise Welsh, Shamim Sarif, Jennifer Storm, Dana Olmert, Cara Delevingne, Jessica Clark, Tasha Tilberg, Kayla Ferrel, Eden Clark, Yaya Kosikova, Nanna Grundfeldt, Caroline Seger, Casey Dellacqua, Steffi Jones, Elena Delle Donne, Sarah Huffman, Tammy Baldwin , Jóhanna Sigurðardóttir, Denise Andrews, Vera Bergkamp, Cheryl Jacques, Kate McKinnon..........

Voisin jatkaa listaa ainakin kolme kertaa pidemmäksi, mutta en viitsi enempää vaivautua.

Mitä mieltä olet Merin ja Silsia Modigin maskuliinisuudesta😳❓
        Olis kiva jos sinäkin löytäisit esimerkkisi Suomesta, löytyykö❓
        Löytyykö vaikka Setan porukoista❓

• terkut.setaan
        F3mm3 kirjoitti:

Vain ensimmäinen on tuttu. Turhaa postailet.....

• f3mm3
        terkut.setaan kirjoitti:

Vain ensimmäinen on tuttu. Turhaa postailet.....

En odottanutkaan, että tuntisit montaa noista, koska tietämyksesi lesboista on nolla.
        Efva Attling on Eva Dahlgrenin puoliso ja menestyvä korutaiteilija ja bisnesnainen, esim. Madonna on useasti käyttänyt hänen koruja.
        Olet varmaan Israel-fani. Dana Olmert on Israelin entisen pääministerin tytär.
        Onko Jodie Foster sinulle tuntematon? Entä Portia de Rossi?Kelly McGillis,
        Joukossa on muuten yksi suomalainen malli, mutta ei sillä ole väliä, kun et sinä kuitenkaan häntä tiedä.

• terkut.setaan
        f3mm3 kirjoitti:

En odottanutkaan, että tuntisit montaa noista, koska tietämyksesi lesboista on nolla.
        Efva Attling on Eva Dahlgrenin puoliso ja menestyvä korutaiteilija ja bisnesnainen, esim. Madonna on useasti käyttänyt hänen koruja.
        Joukossa on muuten yksi suomalainen malli, mutta ei sillä ole väliä, kun et sinä kuitenkaan häntä tiedä.

Kaikki nuo ovat biseksuaaleja. Mutta laita toki suomalaisia niin päästään arvioimaan paremmin ovatko lesboja vai biseksuaaleja.
        Löytyykö Setasta?

• F3mm3
        usko.vainen kirjoitti:

Mitä mieltä olet Merin ja Silsia Modigin maskuliinisuudesta😳❓
        Olis kiva jos sinäkin löytäisit esimerkkisi Suomesta, löytyykö❓
        Löytyykö vaikka Setan porukoista❓

Tuossa listassa on suomalainen malli.
        Mitä mieltä minun pitäisi olla heidän maskuliinisuudestaan? Jotkut lesbot ovat maskuliinisia, mutta voin sanoa, että 2000-luvun alusta lähtien on ollut vähenemään päin. Noin 30% on maskuliinisia, 30% naisellisia ja loput 40% ovat ns. kameolentteja jotka ovat välillä naisellisia ja naisellisesti pukeutuvia ja sitten välillä poikamaisemmin pukeutuvia. Esimerkkinä Jodie Fosterin vaimo Alexandra Hedison.

• älä.venkoa
        F3mm3 kirjoitti:

Mitä mieltä minun pitäisi olla heidän maskuliinisuudestaan? Jotkut lesbot ovat maskuliinisia, mutta voin sanoa, että 2000-luvun alusta lähtien on ollut vähenemään päin. Noin 30% on maskuliinisia, 30% naisellisia ja loput 40% ovat ns. kameolentteja jotka ovat välillä naisellisia ja naisellisesti pukeutuvia ja sitten välillä poikamaisemmin pukeutuvia. Esimerkkinä Jodie Fosterin vaimo Alexandra Hedison.

Laita nyt vaan niitä suomalaisia koska pelkät rekkalwsvot ovat olleet julkisuudessa?

• F3mm3
        terkut.setaan kirjoitti:

Kaikki nuo ovat biseksuaaleja. Mutta laita toki suomalaisia niin päästään arvioimaan paremmin ovatko lesboja vai biseksuaaleja.
        Löytyykö Setasta?

1% kohdalla en ole varma ovatko lesboja vai bissejä, mutta 99% ovat lesboja.
        En ala laittamaan enempää listoja. Tuossa listassa on yksi suomalainen malli ja koska siinä väität, että ne kaikki, muka ovat bissejä, niin kyllä sinä silloin tiedät kuka se suomalainen listassa on, eikös vaan?

• F3mm3 kirjoitti:

Löytyykö niitä suomalaisia Suomessa asuvia 😳❓

• F3mm3
        älä.venkoa kirjoitti:

Laita nyt vaan niitä suomalaisia koska pelkät rekkalwsvot ovat olleet julkisuudessa?

Listassa on suomalainen, etsi itse kuka se on. Happy hunting!

• F3mm3 kirjoitti:

Listassa on suomalainen, etsi itse kuka se on. Happy hunting!

Suomessa taitaa olla ihan oma rekkalesbo-rotunsa koska meillä ei noita naisellisia lesboja ole näkynyt 🤔

• F3mm3
        usko.vainen kirjoitti:

Löytyykö niitä suomalaisia Suomessa asuvia 😳❓

Suomalainen malli asuu Suomessa. En viitsi enempää tästä asiasta kommentoida ja mitään lisälistoja laittaa, koska tuo aikaisemmin postaamani listan otit rekkamattomalla nimimerkilläsi "terkut.setaan" niin penseästi vastaan, joten saat nyt pärjätä omillasi.

• F3mm3 kirjoitti:

Suomalainen malli asuu Suomessa. En viitsi enempää tästä asiasta kommentoida ja mitään lisälistoja laittaa, koska tuo aikaisemmin postaamani listan otit rekkamattomalla nimimerkilläsi "terkut.setaan" niin penseästi vastaan, joten saat nyt pärjätä omillasi.

Älä nyt jankuta vaan laita niitä Suomessa asuvia suomalaisia naisellisia lesboja, vai eikö niitä ole😳❓

• F3mm3
        usko.vainen kirjoitti:

Suomessa taitaa olla ihan oma rekkalesbo-rotunsa koska meillä ei noita naisellisia lesboja ole näkynyt 🤔

Kyllä minä lesbona tiedän miten nuo prosentit suurin piirtein myös Suomessa on. Meitä femmejä on yhtä paljon kuin butcheja, mutta sekoitumme paremmin massaan, siksi et myöskään sinä tiedä meidän olemassa olosta mitään ja luulet. että suurin osa on maskuliinisia butcheja, ei ole. Myös puolisoni on femme, joten toi Meri-Saara-butch-femme-kuvio myöskään päde enää.

• F3mm3 kirjoitti:

Kyllä minä lesbona tiedän miten nuo prosentit suurin piirtein myös Suomessa on. Meitä femmejä on yhtä paljon kuin butcheja, mutta sekoitumme paremmin massaan, siksi et myöskään sinä tiedä meidän olemassa olosta mitään ja luulet. että suurin osa on maskuliinisia butcheja, ei ole. Myös puolisoni on femme, joten toi Meri-Saara-butch-femme-kuvio myöskään päde enää.

Laita nyt vain listaa noista suomalaisista naisellisista lesboista vai onko niitä 😳❓

• F3mm3
        usko.vainen kirjoitti:

Älä nyt jankuta vaan laita niitä Suomessa asuvia suomalaisia naisellisia lesboja, vai eikö niitä ole😳❓

Tuossa listassa on. Olet niin epäkohtelias etten halua auttaa kertomalla kuka se on, etsi itse.

• F3mm3
        usko.vainen kirjoitti:

Laita nyt vain listaa noista suomalaisista naisellisista lesboista vai onko niitä 😳❓

En laita. Saat elää epätietoisuudessa, se sopii sinulle hyvin. Heippa!

• F3mm3 kirjoitti:

Tuossa listassa on. Olet niin epäkohtelias etten halua auttaa kertomalla kuka se on, etsi itse.

Asian tuli täysin selväksi. Suomessa on vain rekkalesboja, kiitos‼️

• Hienoahyvä
        F3mm3 kirjoitti:

Samantha Fox, Cynthia Nixon

• paikallinen.sopiminen
        f3mm3 kirjoitti:

"En odottanutkaan, että tuntisit montaa noista, koska tietämyksesi lesboista on nolla. "

Mistä ei olisi ???

• lesbon.enolle

Ketä kiinnostaa jos sössöttävissä helluntaikaatujissa jotain kyseenalaistellaan?

• lesbon.enolle kirjoitti:

Ketä kiinnostaa jos sössöttävissä helluntaikaatujissa jotain kyseenalaistellaan?

Hävisit jo, kaikilla nikeilläsi 😂😂😂

• Msmsmmsm
        usko.vainen kirjoitti:

Hävisit jo, kaikilla nikeilläsi 😂😂😂

Aamenta!

• Kirjakääröt

1Moos.29:23 Mutta illalla hän otti tyttärensä Leean ja vei hänet luokseen; ja yhtyi häneen. 1Moos.29:23 Biblia (1776). Mutta ehtoona otti hän tyttärensä Lean, ja vei sen hänen tykönsä: ja hän makasi sen tykönä.

• Oi kuinka ihanaa!

• Minua kiinnostaisi se, että oliko Jeesuksen isä, myös Marian isä ?

• ymmärätkö.jehiva

Jeesuksen Isä oli myös Marian Isä mutta Jeesuken isä ei ollut Marian isä.

• Jeesuksella2isää
        ymmärätkö.jehiva kirjoitti:

Jeesuksen Isä oli myös Marian Isä mutta Jeesuken isä ei ollut Marian isä.

Niin, Jeesusella oli kaksi isää.

• Eli Eli

Eli oli kerran ylimmäinen pappi, mutta se oli eri aikakausi.

Elin pojista sanotaan, että he olivat kelvottomia miehiä, eivät jaksaneet odottaa uhrilihan kypsymistä vaan roukkivat raakana, muistaakseni vielä kolmikärkisellä haarukalla.

• juuri.niin
        Jeesuksella2isää kirjoitti:

Niin, Jeesusella oli kaksi isää.

Niin, jokaisella uskovalla on kaksi isää. Biologinen isä ja taivaallinen Isä.

• juuri.niin kirjoitti:

Niin, jokaisella uskovalla on kaksi isää. Biologinen isä ja taivaallinen Isä.

Oho. Nyt meni aitoavioliitto mönkään.

• "Jeesuksella oli kaksi isää. "

Voidaan myös nähdä, että kaksi äitiä, kun Maria ja pyhä henki.

" Ne jotka sanovat, että Maria sikisi pyhästä hengestä, eivät tiedä mistä puhuvat, vai oletteko kuulleet, että nainen voisi tulla naisesta raskaaksi "
      Sanoo tämä jeesus muistaakseni Filippuksen evankeliumissa.

• terkut.setaan

PH ei ole äiti koska Hän on siittäjä.
        Setan agenda ei toki näissä.

• terkut.setaan kirjoitti:

PH ei ole äiti koska Hän on siittäjä.
        Setan agenda ei toki näissä.

Hengestä syntynyt, syntyy tietysti kirjailijan päästä, jos sen kirjoittaa ja kirjoittaja on mies, tai suusta jos sen kertoo. Näin mies voi jopa synnyttää.

Kirjoittaja tarvitsee siihen naisen, jonka kauttaa siitäää.

Marian kohdalla se on mielenkiintoinen juttu, koska aramean sana Mar on suomeksi herra. ???

Erään tunnetun herran hengestä syntyi seitsemän poikaa, kai siellä äitikin oli mutta hänestä ei paljon puhuta. Ja onhan mies siittänyt myös tuntemattomaan sotilaan, ihan itsekseen.

• jehovalle
        fari.g kirjoitti:

Hengestä syntynyt, syntyy tietysti kirjailijan päästä, jos sen kirjoittaa ja kirjoittaja on mies, tai suusta jos sen kertoo. Näin mies voi jopa synnyttää.

Kirjoittaja tarvitsee siihen naisen, jonka kauttaa siitäää.

Marian kohdalla se on mielenkiintoinen juttu, koska aramean sana Mar on suomeksi herra. ???

Erään tunnetun herran hengestä syntyi seitsemän poikaa, kai siellä äitikin oli mutta hänestä ei paljon puhuta. Ja onhan mies siittänyt myös tuntemattomaan sotilaan, ihan itsekseen.

Lässyn-lässyn.

• Mainos. Poistoon.

• ei.myydä.mitään

Eikö mediaa saa enää lainata vai eikö enää saa lainata kristillistä mediaa?

• Lisäksi, jos joku kirjoitus ' henkeytetään' se on eri asia, kuin hengestä syntynyt, joka on siis tarina mielikuvituksesta.

Henkeyttäminen tarkoittaa, että hengestä syntynyt kirjoitus koristellaan, sillä vedotaan tunteisiin. Vertauksena voisi käyttää joulukuusta, kuusi on vain yksi kuusi, mutta koristeltuna se on hieno ja juhlava.

Koristelulla voidaan tarinaan tehdä kauniita asioita , ihania, taivaallisia, valoisia, rakkaudellisia ym. tai vastavuoroisesti, verinen, synkkä, pääkalloinen, pimeys, haamut, pedot, ym. syntyy pelkoa ja kauhua väliin. Ne ovat vain sanoja, mutta ne vaikuttavat ihmisen mieleen, koska sellainen sana on ja sellainen ihmisen tunnemaailma on, se reagoi sanoihin tunteilla.
      Ihmiset voivat jopa juosta karkuun, itkeä, sääliä, lähteä sotimaan ties mitä, sanojen takia.

Voiko sitten olla ulkopuolella ? Miksei, jos miettii mistä milloinkin on kysymys ja miltä sen halutaan näyttävän ja mitä sillä ajetaan takaa. Koska ihminen ei tee mitään jos siitä ei ole hänelle jotakin hyötyä.

• Avioliitto, aitoavioliitto, tai neutraali, ovat sanoja, ne synnyttävät tunteita.

Heteromies tuntee, että hän menettää nyt jotakin ikiaikaista, joka kuuluu hänelle, naiset eivät sano juuri mitään, vaikka kirkko vihkiminen on enemmän naisten juhla, ne mekot ja tiarat ja se MOR sian rooli. Josta ei tiedä, onko siinä Herran sijalla vai sian Herrana.

Aika sen tietysti näyttää.

Ihmislajin säilymiseen tarvitaan kuitenkin kaksi erilaista ihmistä, eli mies ja nainen, eikä sitä mikään voi muuttaa. Miksi huolehtia ja jappasta selvistä asioista. Meillä naisilla on se vietti, hoivaamisvietti. Ainakin vielä, nuorena.

• Kumma juttu että mies pitää vaistomaisesti toisia kirjoittajia miehinä, ellei muuta ilmene. No nyt ilmeni. 🙂

• Paneminen.kunniaan

Ennenvanhaan kyllä ois sanottu että paneppa kuunnellen.

• Miehillä on kautta aikain ollut pesänrakennusvietti, eli kodin rakentaminen ja perheen perustaminen. En ole useinkaan nähnyt miehiä jotka rakentaisivat yksin itselleen taloa.
      Joidenkin mielestä se saattaisi näyttää jopa säälittävältä touhulta. Ja ainakin siitä ajateltaisiin, että mies toivoo sitten saavansa vaimon, kun hänellä on talo.

Eräillä lintulajeilla on tapana rakentaa ensin pesä ja ryhtyä sitten odottamaan, että joku naaras tulee ja ihastuu siihen ja hän pääsee lisääntymään.

Luonnosta löytyy kaikki mallit.

• Evoluution antamia aineksia, luonnonsta löytyy esimerkit, eläinmaailmasta, ihminenhän on eläin.

• apinoita.ollaan

Luonnossa on myöskin peräreikään tökkimistä, eli luonto antaa mallin.

• apinoita.ollaan kirjoitti:

Luonnossa on myöskin peräreikään tökkimistä, eli luonto antaa mallin.

Luonnossa syödään myös omaa paskaa, otatko siitäkin mallia😳❓

• usko.vainen kirjoitti:

Luonnossa syödään myös omaa paskaa, otatko siitäkin mallia😳❓

Ei niin, vaan luonnossa tapahtuu vaikka mitä. Naaras tappaa koiraan heidän lempimisen jälkeen. Ei oteta oppia.

Miksi olet tollo?

• sivustaseuraaja

Näitä yhdentuuban juttuja ei kyllä jaksa kuunnella, eikä katsella. Ei tuollaisissa mitään pohtimista ole vähän sama kuin umpiateisti selittäisi omia kantojaan, joita ei kuitenkaan kykene objektiivisesti tarkastelemaan koska mielipidehän on jo päätetty aikaa sitten, eli sinne samaan laariin menee Pasi, kaikkien muittenkin tiukkapipo vouhkaajien kanssa. Ajatteleva ihminen ja pohtiva on nimittäin jotain muuta , ei sellainen jolla on jo valmiiksi "minä olen oikeassa konsepti" luojan kiitos ihmiskunnan kehitys ei ole ollut noiden handuissa, muuten olisi monta oivallusta jäännyt väliin.

• miljonääriä.katsomaan

Tv-ohjelmatkin ovat kiinnostavampia kuin Pasin ohjelmat saati sitten usko.vaisen jankkaamisen seuraaminen täällä.

• Aivan. Katsoin Kärpät- pelin ja nyt katson Leijonien peliä.

Usko.vaisella ei ole senkään vertaa antia. Pasikin jauhaa tylsiä juttujaan. On muuten kyllä miellyttävä katsoa.

• sivustaseuraaja
        torre12 kirjoitti:

Aivan. Katsoin Kärpät- pelin ja nyt katson Leijonien peliä.

Usko.vaisella ei ole senkään vertaa antia. Pasikin jauhaa tylsiä juttujaan. On muuten kyllä miellyttävä katsoa.

Ettet yhtään ajattele, nyt siellä Pasi valkopyykkää itseään mahdollisimman heteroksi, ettei sun silmää mielyttäisi :D

Mut noihan se oikeasti on, et se mikä mielessä niin sitä on. Jos on ns. naistenmies niin pillu on mielessä kokoajan ja sitten jos homous niin sehän on sitten ne alastomat miehet ja heidän kansaan vehtaaminen, sanoohan tuon nyt ihan järkikin, ei muuten ihminen jaksaisi olla loputtoman asiassa ja kiinnostunut.

• sivustaseuraaja kirjoitti:

Ettet yhtään ajattele, nyt siellä Pasi valkopyykkää itseään mahdollisimman heteroksi, ettei sun silmää mielyttäisi :D

Mut noihan se oikeasti on, et se mikä mielessä niin sitä on. Jos on ns. naistenmies niin pillu on mielessä kokoajan ja sitten jos homous niin sehän on sitten ne alastomat miehet ja heidän kansaan vehtaaminen, sanoohan tuon nyt ihan järkikin, ei muuten ihminen jaksaisi olla loputtoman asiassa ja kiinnostunut.

En ole kylläkään Pasia ajatellut muuta kuin vaatteet päällä.

• sivustaseuraaja
        torre12 kirjoitti:

Mut noin se menee , tosin vähän karkeasti sen esitin, mut yhtä kaikki ei pesunkestäviä heteroita jaksa kiinostaa miesten yhtymiset, koska pilluhan siellä on päällimmäisenä mielessä ja vastaavasti ei (kait) homoja jaksa kiinnostaa joku heterohomma....

Sanoohan tuon nyt ihan arkijärki. Ne jotka kokevat "heteroina" suhteetonta kiinnostusta homojen hommiin ovat oikeasti vähän homoja kun taas homot jotka jaksavat jankuttaa homouttaan ja tuoda itseään esille palstalla, ovat sairastuneet johonkin näyttämisen tarpeeseen "ollaan silti yhtä hyviä" Niin, no ketä kiinnostaa. Ihan tavallisia heteroita ei ainakaan , senkun teette mitä teette ja elätte, niin kauan kun kaikki tapahtuu tahdonalaisesti niin ei jaksa kiinnostaa, aikuiset ihmiset tekevät kuten parhaaksi näkevät.

Jotenkin huvittavaa. Tämä uskovaisten edustama jälkiheränneidenpiiri jotka ovat kaikessa oikeassa vai seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvat jotka hakevat ensiksimainittujen hyväksyntää ?

• sivustaseuraaja kirjoitti:

Mut noin se menee , tosin vähän karkeasti sen esitin, mut yhtä kaikki ei pesunkestäviä heteroita jaksa kiinostaa miesten yhtymiset, koska pilluhan siellä on päällimmäisenä mielessä ja vastaavasti ei (kait) homoja jaksa kiinnostaa joku heterohomma....

Sanoohan tuon nyt ihan arkijärki. Ne jotka kokevat "heteroina" suhteetonta kiinnostusta homojen hommiin ovat oikeasti vähän homoja kun taas homot jotka jaksavat jankuttaa homouttaan ja tuoda itseään esille palstalla, ovat sairastuneet johonkin näyttämisen tarpeeseen "ollaan silti yhtä hyviä" Niin, no ketä kiinnostaa. Ihan tavallisia heteroita ei ainakaan , senkun teette mitä teette ja elätte, niin kauan kun kaikki tapahtuu tahdonalaisesti niin ei jaksa kiinnostaa, aikuiset ihmiset tekevät kuten parhaaksi näkevät.

Jotenkin huvittavaa. Tämä uskovaisten edustama jälkiheränneidenpiiri jotka ovat kaikessa oikeassa vai seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvat jotka hakevat ensiksimainittujen hyväksyntää ?

Onhan se juu. Minua on halunnut panna hetero, biseksuaalinen ja homo.

• sivustaseuraaja
        torre12 kirjoitti:

Kyllä minäkin kaikenlaista pesää olisin tässä matkanvarrella saannut ja sainkin, ei kait noista kuitenkaan tartte tehdä tiliä jollekkin helluntais seurakunnalle, jotka etupäässä ajattelevat vaan kiimasten miesten yhtymisiä.

Täytyy sanoa, että en kyl ymmärrä komboa.

• OletErittäinRuma
        torre12 kirjoitti:

Tuossa ovat siis elämäsi kaikki kolme panoa. Toisaalta en ihmettele, että määrä on noin vähäinen, olethan erittäin ruma.

• JatkuvaKiima
        torre12 kirjoitti:

Minä ajattelen Pasia sekä vaatteet päälläni että alasti. Pasi on tietysti aina alasti ja himoissaan

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3240
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1374
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1258
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      259
      1110
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      56
      1092
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      66
      1024
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      911
    8. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41
      902
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      841
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      788
    Aihe