Meller-vihasta

normiAismiä

Miksi adventistit vihaavat Melleriä, luterilaisia, katolisia, helluntailaisia, sunnuntaita, sianlihaa, kahvia ja jopa SPAUP:ia?

32

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysynpävaa

      Niin voiolla, että joku advari vihaa koko maailmaa. Itseläni on monia sisaria ja veljiä monissa uskon suunnissa. Eikös Jeesus sanonut, että jopa vihamiehiäkin tulisi rakastaa.
      Siunausta sinulle kyllä Jeesus on hyvä!

    • Kirjakääröt

      Luuk.14:26 Biblia (1776). Jos joku tulee minun tyköni, ja ei vihaa isäänsä ja äitiänsä, emäntäänsä ja lapsiansa, ja veljiänsä ja sisariansa, ja päälliseksi omaa henkeänsä, ei se taida olla minun opetuslapseni.

    • Adventisti

      Ai, en minä vaan vihaa. Minä rakastan sinuakin.

      • Satojakertojanähty

        Mistä se näkyy että rakastat Melleriä ja tai minua?
        Miksi adventistit vihaavat Melleriä, Paavia ja joitakin viikon päiviä?


    • kysynpä.vain

      Mielestäni Adventistit eivät täällä ole Melleröineet, mutta Pekka-Puupääpöö- vain omasta päästään on keksinyt nyt uuden tavan lähestyä adventisteja. Aihe vaan vaihtuu, mutta tapa on sama.
      Melleristä vain sitten "helluntalaisilmin", siis jonkun, joka on ajansaatossa sanomalehtisaarnaajan tarinoita kuunnellen nähnyt tuloksia.
      Eli Melleriläisittäin saarnattua aikoinaan "Neuvostoliiton" Suomeen hyökkäämisestä muutti sukuna helluntalais- uskovian rapakontaakse.
      Ja sinne vieraan maan multiin on haudattu Mellerisaarnan tähden suomalaisia.
      Jotkut sitten ovat käyneet juhannuskonfferenssissa IsossaKirjassa jne.
      Eli jos sinä tästä olet kuullut Mellerivastaisuutta, niin se ei ole adventistien kirjoittamaa.
      Mutta, kirjoitettu mm. tänne, että silmävoidetta lihallisen Mellerisanomalehtisaarnaajan sanomalle, että ajattelis jotain, siis hänen sanomastaan.
      Hänellä on pisnes, hyvä muisti- valikoiva lehtien lukutapa ja sekä saarna. Sekä sitten huonomuistiset kuulijat, että Melleriläisyys edelleenkin elää, kun korvasyyhy sitä vaatii.
      Eli rakastaako Jumala melleriläisyyttä, on toinen asia, sen tuomitsee Hän, mutta meidän sydän pitäisi kuulla kirjoitukset ja verrata sitä.
      Myös historiaa kannattaa lukea ja ymmärtää, kuinka katolisuus on syntynyt, mitä on äitilapsikultti/ja Baabeli yhtälö, niin ei sitten jankkaa jatkuvaa typeryyttä esiin. Siis kannattaa lukea. Myös oma historia kuinka ja miten tämä siion on hapatettu ja mikä se hapate on, niin näin pääsee pitkälle.
      Ja miksi pitäisi palata Apostoliseen oppiin, niin jo aloittajakin alkaisi ymmärtää älyttömät aloituksensa, eikä rakastaisi niin noita perinnäisoppeja ja isien mantroja.
      Ymmärtääkö täääää aloittaja viestiä, osaako lukea???
      Jos ymmärtää, on lukutaitoinen, osaa hakea historiaa, niin pitkällä alkaa olla.
      Sitten kun luopuu muotojumalisuudesta ja lähtee Apostoliseen uskontielle Jeesusta seuraamaan, niin luulot sekä aloitukset loppuvat tykkänään. Ymmärtääkö vain Perkelekkö se hyväntiedonpuulla huulianne siellä aina heiluttaa???
      Rakastuttaako se hapanleipä niin sydäntä, että närästyksenne pitää olla jatkuvaa???

    • pyhpyh23984792834

      Aloittaja vihaa adventisteja. Sama valheellinen valitus joka viestissä.

    • 1234567---

      Jumalan viha kohdistuu niihin, jotka eivät pidä sapattia pyhänäpäivänä. Jotka eivät pidä sapattia pyhänäpäivänä he vihaavat Jumalaa.

      • 1234567---

        Piti kirjoittaman KETKÄ eivät !


    • miettimistä

      Room. 1:18 Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa,
      Room. 12:19 Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä kirjoitettu on: "Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra."

      • 7.pv.laodikealaiset

        Mistä synneistä adventistit ovat jääneet kiinni?

        Kaikkein syyttävin ja rahanahnein uskonto on 7. pv adventismi.
        Miksi piti sapattiöyhötystä taas kerran tuoda tähän ketjuun?


      • mieti_tätä

        Meller on tehnyt parannuksen mutta adventistit eivät?


      • kysynpävaa
        mieti_tätä kirjoitti:

        Meller on tehnyt parannuksen mutta adventistit eivät?

        Tarkoitatko kaikkia advareita ? Mitä sanot niille ruottalaisille joiden mielestä kaikki Suomalaiset ovat saman laisia ?


      • HÖLMÖTsunnuntainvihaajat

      • samanlaisiaovat
        kysynpävaa kirjoitti:

        Tarkoitatko kaikkia advareita ? Mitä sanot niille ruottalaisille joiden mielestä kaikki Suomalaiset ovat saman laisia ?

        Mistä sinä kysynvaan adventisti olet tehnyt parannuksen?


      • 7.pv.laodikealaiset kirjoitti:

        Mistä synneistä adventistit ovat jääneet kiinni?

        Kaikkein syyttävin ja rahanahnein uskonto on 7. pv adventismi.
        Miksi piti sapattiöyhötystä taas kerran tuoda tähän ketjuun?

        Sorruit sitten argumentaatiovirheeseen suuntaamalla huomion toiseen kohteeseen.

        Vähentääkö se Leo Mellerin pahojen tekojen määrää tai merkitystä, että joku muukin on tehnyt jotakin pahaa?


      • mieti_tätä kirjoitti:

        Meller on tehnyt parannuksen mutta adventistit eivät?

        Täysiverinen huijari tekee “parannuksen” joka kerta, kun jää kiinni ja sen jälkeen jatkaa samaan malliin kuin ennenkin. Hyväuskoisia seuraajia ja maksajia riittää aina vain.


      • w.aarivainaa

        Kysymys on Meller-vihasta josta voi kysyä Melleriltä suoraan että vihaavatko adventistit Melleriä.
        Vihaako v.aari Melleriä?

        Kysymys ei ole v.aarin tai Mellerin synneistä tai synnittömyydestä.


      • mitä-vielä
        w.aarivainaa kirjoitti:

        Kysymys on Meller-vihasta josta voi kysyä Melleriltä suoraan että vihaavatko adventistit Melleriä.
        Vihaako v.aari Melleriä?

        Kysymys ei ole v.aarin tai Mellerin synneistä tai synnittömyydestä.

        Miksi pitäisi vihata ihmistä?
        Viha kuluttaa ihmistä.
        En ole Mellerin kanssa tekemisissä. Kerran olen hänet elämässäni nähnyt, oisko jossain hänen pitämässään kokousessa, jossa oli Leo Louhivaara.
        Kulkeeko Louhivaara vielä hänen kokouksissaan laulamassa?

        Ei siis tippaakaan vihaa vihantunnetta Melleriä kohtaan.

        Hetkellistä vihaa saattaisin tuntea, jos hän läheisilleni tekisi jotain pahaa?
        En tiedä ketä hän sortaa tai ei sorra. Yleensä olen heikkojen puolella ja räiskähdän, jos nään jotain pahaa/vääryyttä tehtävän heikompiosaisille, mutta en jaksa kaivella ihmisten tekoja? Eikö hän itse tiedä jos vääryyttä on harrastanut?


      • w.aarivainaa kirjoitti:

        Kysymys on Meller-vihasta josta voi kysyä Melleriltä suoraan että vihaavatko adventistit Melleriä.
        Vihaako v.aari Melleriä?

        Kysymys ei ole v.aarin tai Mellerin synneistä tai synnittömyydestä.

        Hyvänen aika, enhän minä Melleriä vihaa.

        En vain usko sanaakaan, mitä mies sanoo, enkä halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan.

        Ei se ole vihaa. Se on tervettä rajojen asettamista.


    • Mellerin.rahoittaja

      Aloittaja paljastuikin yhdeksi Mellerin huijaamista "me kristityistä" aivo-orjista.

      Se selittääkin paljon tuota jatkuvaa aivotonta paskan jauhamista

      • Taidatollalahkolainen

        Sinä olet syvällä adventismissa ja vihaat kaikkea sunnuntaita, kahvia ja mellereitä.


      • olet.Mellerin.rahoittaja
        Taidatollalahkolainen kirjoitti:

        Sinä olet syvällä adventismissa ja vihaat kaikkea sunnuntaita, kahvia ja mellereitä.

        Kaikki lahkot ovat samaa paskaa hieman erilaisissa käärepapereissa. Ydin on sama eli niiden olemassaolo perustuu huijaamiselle ja rahankeruulle, jonka mahdollistavat kaltaisesi aivo-orjat.


      • olet.Mellerin.rahoittaja
        Taidatollalahkolainen kirjoitti:

        Sinä olet syvällä adventismissa ja vihaat kaikkea sunnuntaita, kahvia ja mellereitä.

        Onneksi on olemassa kaltaisiasi älykkäitä ja varakkaita henkilöitä, jotka pitävät tällaiset köyhät ja rehelliset saarnaajareppanat leivän syrjässä kiinni. Jatka samaan malliin vaan!

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Leo_Meller

        "Vuoden 2012 verotustietojen mukaan eläkkeellä oleva Leo Meller tienasi yhteensä 151 858 euroa eli enemmän kuin kirkon piispat.[12]

        Vuoden 2014 verotustiedoissa tulot olivat yhteensä 155 938 euroa, josta ansiotuloa 151 932 euroa ja pääomatuloa 4 006 euroa.

        Vuonna 2015 tulot olivat yhteensä 155 937 euroa, josta ansiotuloa 151 932 euroa ja pääomatuloa 4 005 euroa. [14]"


      • Rahanahneinkirkko

        Jokainen adventisti tietää että kymmenykset eivät riitä SPA organisaatiolle.
        Jotkut vihaavat Melleriä mutta eivät ahnetta Adventtikirkkoa.


      • lahkojen.aivo-orjat
        Rahanahneinkirkko kirjoitti:

        Jokainen adventisti tietää että kymmenykset eivät riitä SPA organisaatiolle.
        Jotkut vihaavat Melleriä mutta eivät ahnetta Adventtikirkkoa.

        "Jotkut vihaavat Melleriä mutta eivät ahnetta Adventtikirkkoa."

        Vaikka Adventtikirkko olisi kuinka ahne tahansa, niin rikollinen ja huoraava sosiopaatti-Melleri ei muutu siitä pyhäkoulupojaksi.


    • kuuntele.niin.tiedät

      Kyllä se on Meller, joka vihaa adventisteja. Jatkuvasti julistaa radiossa vihaansa adventisteja vastaan.

      • Mellerin.aivo-orjat

        Ja tälläkin palstalla hänen idiootti juoksupoikansa tehtailee tyhjää täynnä olevia typeriä aloituksiaan päivästä toiseen.

        Saakohan siitä vielä palkkaakin niin kuin Meller omasta "tuotteliaisuudestaan"...


      • Meller.vastaan

        Kyllä adventisteja vastaan oli kyse sapatista, ja monesta muusta mitä Raamatun sanaan tulee.


    • <<Miksi adventistit vihaavat Melleriä, luterilaisia, katolisia, helluntailaisia, sunnuntaita, sianlihaa, kahvia ja jopa SPAUP:ia?>>

      Adventistit eivät vihaa ketään. Minua ei Melleri kiinnosta vähääkään. Luterilaisia, katolisia ja helluntailaisia ystäviä minulla on, samoin kun UP-läisiä. En todellakaan vähääkään vihaa heitä, sittenhän vihaisin itseänikin, sillä kuulun lut.kirkkoon virallisesti. Sunnuntaitakaan en vihaa, sillä se on mitä parhain viikon aloitus ja työpäivä minulle. Teen silloin eniten kotitöitä. Sianlihaakaan en vihaa, vaikka sitä en syökään. Jumala on luonut sian puhtaanapitoeläimeksi, mutta ei ihmisravinnoksi. Kahviakaan en vihaa, joskus saatan kylässä jonkun kupposen juodakin.

      • 7.pv.lutku

        Jeesus vihasi ulkokultaisia, kahden tien kulkijoita, lakihenkisiä, valheveljiä ja kyykäärmeen sikiöitä.


      • 7.pv.lutku kirjoitti:

        Jeesus vihasi ulkokultaisia, kahden tien kulkijoita, lakihenkisiä, valheveljiä ja kyykäärmeen sikiöitä.

        Jeshua itse pyhitti sapattia, eikä syönyt sikaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe