Onko syntipukin ettiminen syntiä?
Esim. kuka syntipukki naispappeuteen ja sen aiheuttamiin tuhoihin mm. moni helvettiin joutuu, homostelusyntiliitot.
Ihmisluontoon kuuluumsyntpukin ettiminen
5
91
Vastaukset 5
Eiköhän kaikki ole jonkun mielestä jollakin tapaa syntiä.
Sanokaa nyt joku että tämän seikan toteaminenkin on syntiä.- ReijoRavintola
Näin olen Raamatusta ymmärtänyt että syntejä on moneen lähtöön. Käytännössä emme edes huomaa kaikkia syntejämme kun emme tajua välttämättä mikä kaikki on syntiä.
ReijoRavintola kirjoitti:
Näin olen Raamatusta ymmärtänyt että syntejä on moneen lähtöön. Käytännössä emme edes huomaa kaikkia syntejämme kun emme tajua välttämättä mikä kaikki on syntiä.
No niin eli helvettiin menemme kaikki sitten yhdessä jonossa. Ei ihmekkään kun se jumala ei ole auttanut eläviä kun niin kovaa tahtia pitää kaikki tuomita helvettiin.
Kyllähän syntipukkia erilaisiin asioihin voi halutessan etsiä ja nimetä. Loppupeleissä kuitenkin jokainen vastaa omista teoistaan ja tekemättä jättämisistään. Niitä ei voi sälyttää muille.
- kerty
Jeesus sovitti koko maailnan kaikki synnit Uuden Testamentun mukaan! Etsikää Jumalan asettamaa sovintosaarnaa kristittyjen tilaisuuksista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1492423Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236977Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.156967- 66960
- 80952
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!42911- 117909
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73783Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47777- 71591