USA:n deep staten "psykosähköiset aseet"

Valovuoto

USA:n hallituksen virasto lähetti vahingossa toimittajalle kummallisia dokumentteja ”psykosähköisistä aseista”, joilla voi hallita mieltä
https://tekniikanmaailma.fi/usan-hallituksen-virasto-lahetti-vahingossa-toimittajalle-kummallisia-dokumentteja-psykosahkoisista-aseista-joilla-voi-hallita-mielta/
"Edes paatuneimmat salaliittoteoreetikot tuskin ajattelevat ainakaan kovin usein, että Yhdysvaltain hallituksella on tietoja salaisista ”psykosähköisistä aseista”. Tällä viikolla yhdysvaltalainen Washington State Fusion Center, joka on Washingtonin osavaltion poliisin ja liittovaltion hallinnon välinen yhteistyöoperaatio, lähetti kuitenkin vahingossa toimittajalle erikoisia dokumentteja, joissa kuvaillaan tällaisia aseita ja metodeita.

Missään tapauksessa ei näytä siltä, että toimittajalle lähetetyt dokumentit olisivat Yhdysvaltain hallituksen virallisia asiakirjoja. On kuitenkin hieman epäselvää, mistä dokumenteista on kysymys.

Aiheesta kirjoittaa Popular Mechanics.
https://www.popularmechanics.com/military/weapons/a19855256/muckrock-foia-psycho-electric-weapons/
Tapahtumien kulku menee niin, että erilaisia tietopyyntöjä Yhdysvaltain hallinnolle tekevä MuckRock-uutispalvelu on pyytänyt WSFC:ltä tietoja Antifasta ja rasistisista järjestöistä. Hän sai WSFC:ltä haluamansa vastaukset, mutta tiedostojen mukana oli myös tiedosto nimeltään “EM effects on human body.zip.”.

Tuon tiedoston mukana oli tällaisia dokumentteja. Alla olevassa kuvassa kuvataan ”psykosähköisten aseiden vaikutusta” ihmisiin. Tällaisia vaikutuksia ovat muun muassa ajatusten lukeminen ja ihmisen pakottamaan puhumaan tiettyjä sanoja."

Psykosähköisten kenttäaseiden käyttötavat:
https://hips.hearstapps.com/hmg-prod.s3.amazonaws.com/images/rmc-1524087808.jpg

Psykosähköisten kenttäaseiden vaikutusmekanismit ihmisiin:
https://hips.hearstapps.com/hmg-prod.s3.amazonaws.com/images/em-effects-on-human-body-5psusfx-1524087720.gif

"POPULAR MECHANICS kirjoittaa, että ainakin jotkut kuvista näyttävät olevan osa salaliittoteorioita käsitelleen Nexus-lehden artikkelista vuodelta 1996. Artikkelissa kuvataan vuonna 1992 nostettua oikeusjuttua Yhdysvaltain Kansallista turvallisuusvirastoa NSA:ta vastaan. Oikeusjutussa väitettiin, että NSA pystyy toteuttamaan salaisia operaatioita, joilla se pystyy psykologisesti hallitsemaan heidän toimintojaan ja tehdä heidät esimerkiksi mielisairaaksi."
http://www.bibliotecapleyades.net/scalar_tech/esp_scalartech12.htm

14

437

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eToo
    • PSI
    • vuoto.ei.ole.vahinko

Ei, kyseessä ei ollut vahinko.

Tuohan vaikuttaa selvästi PsyOps toimelta jolla lisätään pelkoa.

Ja näyttää onnistuneen täysin.

• Quickness

Niin teoriassa tuo kaikki on mahdollista, mutta käytetäänkö noita aseita ja onko niitä edes olemassa on toinen asia.

Osa linkin jutuista on uskottavia, mutta se ei tee kokonaisuudesta totuutta. NSA:lla on varmasti aivopesuhuumeita ja se käyttää niitä varmasti valikoituhin henkilöihin, mutta en usko heidän aivopesevän kokonaisia tornitaloja.

Tietokoneita NSA seuraa varmasti, mutta se ei tarkoita sitä, että se kontrolloisi aivan kaikkia ihmisiä aivoihin kohdistuvilla säteillä. Varmasti tällaistakin tapahtuu valikoiduille henkilöille - kuitenkin vain niille, jotka ovat uhka kansalliselle turvallisuudelle.

En usko siihen, että aivohin lähetetään 3D ääniä, vaikka teknisesti tämä voisi olla toteutettavissa - tulevaisuudessa. Sen sijaan uskon äänispotti-aseiden käyttöön valikoiduille henkilöille - niillä pystytään kohdentamaan ääniä vain tietyille henkilöille: muut eivät kuule näitä ääniä.

• AaltoLiikkeenFysiikka

ÄäniAALTOA ei koskaan voida toimittaa vain yhdelle kuulijalle satunnaisessa tilassa.

Ainut mahdollisuus saada joku kuulemaan ääntä olisi ärsyttää kuulohermoa tavalla joka saa aivot tulkitsemaan tämän ärsytyksen ääneksi. Teknisesti ollaan hyvin kaukana siitä että tuo ärsytys olisi niin täsmällistä että siitä saataisiin joku tietty kuulohavainto.

• Quickness

Kyllä voidaan.

• tieteen_salattu_nurkka

"kuitenkin vain niille, jotka ovat uhka kansalliselle turvallisuudelle"

Kannattaa ottaa huomioon:

Termi "kansalliselle turvallisuus" todellisuudessa tarkoittaa jotakin ihan muuta kuin termistä itsestään voisi päätellä.

Jos siis teet minkä tahansa sellaisen keksinnön, jota hyödyntämällä sinä voisit rikastua, mutta nykyinen superrikas eliitti joko köyhtyisi, tai ainakin heidän edelleen rikastumisvauhtinsa hidastuisi, niin silloin sinusta tulee "uhka kansalliselle turvallisuudelle" HETI, jos yrität hyötyä keksinnöstäsi millään tavalla.

Ylläoleva on se tosiasia, mitä moni ei ymmärrä termin "kansalliselle turvallisuus" todellisesta merkityksestä.

Eli tietyt ns. avainkeksinnöt ovat luonteeltaan sellaisia, että jos keksit tällaisen avainkeksinnön ja yrität keksintöäsi hyödyntää, niin sinua voidaan pitää jopa terroristina.

Erityisesti tämä koskee ns. energiaa "tyhjästä" -keksintöjä.

(Niissähän, siis jos ne yleensäkään teknisessä mielessä toimivat, ei energia tietenkään tule oikeasti tyhjästä, koska se olisi fysiikan ns. energiaperiaatteen vastaista. Sensijaan ko. keksinnöt perustuvat jonkin sellaisen energiamuodon hyödyntämiseen, jota virallisen tieteen mielestä ei ole olemassa. ns. virallinen tiede on osajoukko ihmiskunnan parhaasta teknis-tieteellisestä osaamisesta, josta on tarkoituksellisesti poistettu kaikki sellainen tieto, joka saattais auttaa löytämään ns. ilmaisen energian)

Miksikö?

1. Ilmainen energia uhkaisi öljy- ja ydinvoimavaltaista suurpääoman omistamaa energia- ja sen jakeluteollisuutta.

Pienimuotoinen aurinko- ja tuulienergiantuotanto kuitenkin sallitaan.

Ehkä siksi, ettei aurinko- ja tuulienergiaa ole aina saatavilla, ja myös siksi, että vaikka näissä itse energia on ilmaista, sen tuottamiseen tarkoitetut laitteet ovat huomattavan kalliita, joten ne eivät siksi uhkaa energia-suurpääoma -hegemoniaa.
        Tämä on myös todennäköinen syy sille, miksi kiinalaiset aurinkopanelit rangaistaan ns. rangaistustulleilla, joka EU -alueella nostaa 200€ panelin hinnaksi 500€.

Maksat siis kiinalaiselle valmistajalle aurinkopanelista 200€ ja lisäksi EU -byrokratialle 300€ lisää, eli yhteensä 500€. Ehkä juuri siksi, että 200€ hintaan aurinkopaneli olisi jo uhka em. energiahegemonialle.

2. Ilmainen energia mahdollistaa myös sotilaskäytön, ja siksi eliitti sallii sen vain itselleen, ei muille. Esimerkki: USA:n uusimmassa sotalaivassa (en tiedä, onko vielä rakenteilla vai jo käytössä) on suuritehoinen lasertykki. Tuollainen lasertykki kuitenkin vaatii useita megawatteja tehoa. Tuotetaanko tuollainen teho ydinvoimalla vai jollakin salaisella tuotantotavalla, jonka yksityiskohtia ei USA:n sotilaskoneiston ulkopuolella tiedä kukaan ja sen sisälläkin vain harva ja valittu tietää (ns. need-to-know -basis).

Siksi termit
        "uhka kansalliselle turvallisuudelle"

ja "terroristi"

tarkoittavat oikeasti (siis päättäjien mielestä)

jotain aivan muuta kuin yleisesti luullaan.

Ehkäpä myös nyt vangittu Ilja Janitskin on eliitin mielestä "uhka kansalliselle turvallisuudelle" ja ehkä jopa "terroristi", vaikkei ole ketään tappanut.

• Fjfjfkffdk
        AaltoLiikkeenFysiikka kirjoitti:

ÄäniAALTOA ei koskaan voida toimittaa vain yhdelle kuulijalle satunnaisessa tilassa.

Ainut mahdollisuus saada joku kuulemaan ääntä olisi ärsyttää kuulohermoa tavalla joka saa aivot tulkitsemaan tämän ärsytyksen ääneksi. Teknisesti ollaan hyvin kaukana siitä että tuo ärsytys olisi niin täsmällistä että siitä saataisiin joku tietty kuulohavainto.

Aivojen manipulointi säteilyllä lienee mahdollista. Aivot saadaan aaltoilemaan kuin lammen pinta. Oikeat taajuudet ja aivot asettuvat tiettyyn tilaan.

• electronic.harassment

Lieneehän tuo... ja varmasti jossain niin tapahtuukin.

Electronic harrasment
        - dream manipulation - no vtu mä oon aina nähny sairaita ja enneunia, painajaisia ei ole olemassa, ie unilla meitsiä on mahdonta manipuloida
        - mood alteration -no vtu mun mielialat on vaihdellu aina masennuksesta yliaktiiviseen (bipo), että antaa mennä vaan
        - urge induction - perskuta välillä panettaa niin vtusti, runkkaaminen auttaa siihen vaivaan, nälkään syöminen ja janoon juominen, täh?
        - memory fogging - mun lemppari :) minkä vuoksi haluaisin muistella menneitä häpeällisiä kokemuksia?
        - vision blurring / hearing prevention - no, tää välillä vituttaa, mutta kun tulee disneyn karnevaalillinen niitä stalkkereita vastaan, en mä niitä haluakaan nähdä ie painukaa v*ttuun siitä häiritsemästä, kun en mä teitä näe kuitenkaan ja huulilta en osaa lukea ...hähä!
        - random changes between focused/unfocused thoughts - mä oon rönsyilly aina, ei mitään uutta meitsille, mikään robotti oo

Kaikki yllä olevat ovat itse asiassa henkilökohtaisia vahvuuksia ja pääasiassa tulkitsen ne gs:n vastaisiksi toimiksi - olivat sitten sisäsyntyisiä tai ulkopuolelta tulevia kokemuksia.

• EttäNiih

Hih. Kuulostaahan se hurjalta, kunnes lukee tuon yhden lauseen:

""POPULAR MECHANICS kirjoittaa, että ainakin jotkut kuvista näyttävät olevan osa salaliittoteorioita käsitelleen Nexus-lehden artikkelista vuodelta 1996."

• Aivosähkökäyrä

Sitä vaan että aivothan nyt ylipäätään toimii pienin sähköimpulssein. Miksei niiden toimintaan voisi sitten vaikuttaa ulkoisin impulssein?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      209
      2229
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      164
      1479
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1101
    4. 59
      948
    5. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      57
      941
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      937
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      841
    8. 93
      797
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      120
      741
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      717
    Aihe