Tiedoksi palstalaisille: PROFEETAT ovat palanneet!

Skeptikko.net

Kunnioittakaamme kaikki Heidän läsnäoloaan syvän ja hartaan HILJAISUUDEN vallitessa tällä KESKUSTELUpalstalla ja vain kuunnelkaamme heidän viisauttaan, jonka herra Paavi sanassaan vahvistaa ja täten ottakaamme nöyrästi vastaan Heidän Pyhät ja Peruuttamattomat Tuomionsa.

Jh 20:21 Jeesus sanoi uudelleen: "Rauha teille! Päin vastoin kuin Isä on lähettänyt minut, niin lähettää Paavi-isä teidät hrty, hfgv, ELO, sdxcc ja mitä teitä muita nyt onkaan, en jaksa kaikkia muistaa..." 22 Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Itsekorotuksen Henki. 23 Jolle Te kuvittelette antavanne synnit anteeksi, niin siinäpähän kuvittelette. Jolta Te kuvittelette kieltävänne anteeksiannon, sama juttu."

Mt 16:17 Jeesus sanoi hänelle: "Autuas olet sinä, Simon, Joonan poika sekä hrty, hfgv, ELO, sdxcc ynnä jotkut muutkin...hmmm...en jaksa nytkään kaikkia karismaattisia hörhöjä muistaa... Tämän on Teille ilmoittanut liha ja veri eli Paavi-isä, joka pitää majapaikkaansa Vatikaanin palatsissa. 18 Ja minä sanon Teille: Te olette Pietari sekä hmmm...tuota noin, ööö...no olette valitettavasti joka tapauksessa.., ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni sekä siitä syntyvät lahkot. Sitä eivät v.aari eivätkä Suomi24 palstan adventistit ynnä muut väärien kysymysten esittäjät voita. 19 Minä olen antava Teille helvetin porttien avaimet. Minkä Te sidotte Suomi24 keskustelupalstalla, se todellakin on sidottu teidän päässänne, ja minkä Te vapautatte Suomi24 keskustelupalstalla, niin saatatte olla myös hetkellisesti vapautetut harhaisista äänistä päässänne ja olonne hieman helpottuu."

Hepr 12:16 Katsokaa, ettei joukossanne ole ketään taloustumpeloa, joka ei rahan ja tavaran päälle mitään ymmärrä, sellaista kuin Esau, joka yhdestä keitosta myi esikoisuutensa. 17 Tehän hrty, hfgv, ELO, sdxcc ynnä muut tiedätte, että olisi kannattanut pyytää useampi soppapurkki, sillä kun hänelle, siis Esaulle, myöhemmin tuli nälkä ja hän halusi lisää keittoa, niin hänet jätettiin nälkää kärsimään. Hän ei saanut lisää soppaa, vaikka hän sitä itkien anoi.

Tässä profeettojen viesti palstan lukijoille!

"Sen kuitenkin sanon, että unitaarin tekemä Pyhän Hengen pilkka on niin selvä teko, ettei siitä kuolemansynnistä ole mitään epäselvää. On todella typerää lähteä puolustamaan unitaaria, koska silloin asettuu pahansuopia henkilöitä eli Paavin mafiaa vastaan, jonka edustajia me hrty, hfgv, ELO ja sdxcc olemme. https://keskustelu.suomi24.fi/t/15086725/isan-ja-pojan-ja-pyhan-hn-nimeen-myohempi-lisays#comment-92026867

Mt 12:32 --- , mutta joka puhuu Paavin aivo-orjia vastaan, hänelle ei anteeksi anneta, ei tällä keskustelupalstalla eikä muillakaan palstoilla. ---- 36 Minä sanon teille: jokaisesta väärästä kysymyksestä, jonka palstalaiset esittävät - varsinkin v.aari - heidän on Paavin mafioosoille tehtävä tili. 37 Hiljaisuutesi tai myönnytystesi perusteella sinut julistetaan syyttömäksi, ja väärien kysymysten sekä hrtyn, hfgvn, ELOn ja sdxcc:n tuomiovallan kyseenalaistamisen perusteella sinut tuomitaan syylliseksi."

UGHH... PROFEETAT ovat puhuneet!

25

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin.on

      Aloittajasta voi kommentoida sellaista, että hänen aloituksensa on niin rivoa kieltä ja sekavaa horinaa, että on päivän selvää, että kirjoittaja on riivaajahengen vallassa.

      Hän on ottanut ironiansa tyylilajiksi Raamatun Pyhä Sanan vääristelemisen herjaamistarkoituksessa, mikä pilkkaa myös Jumalan Sanaa.

      • Skeptikko.net

        Minkähän "hengen" vallassa on henkilö, joka aivan vakavissaan kirjoittaa seuraavanlaista sairasta horinaa kuin tämä (ilmeisestikin) taas yksi teistä "profeetoista". Vai onko kyseessä sittenkin vain yksi ja sama horisija sivupersoonineen vai peräti legioona teitä?

        cxnm
        "On paikallaan miettiä, millaisiin kärsimyksiin Pyhän Hengen pilkkaaja unitaari joutuu Raamatun mukaan ? Unitaari joutuu kokemaan seuraavaa, jotka kaikki löytyvät Raamatusta:

        -hän joutuu kärsimään koko ajan palovammakipua, kun liekit nuolevat vartaloa. Erityisen kivulias on suu, koska sieltä liekehtii kuuma tuli. Rikas mies ei saanut lievitystä suunsa kipuun, eikä unitaarikaan saa
        -madot purevat hänen lihaansa koko ajan kuin veitsi viiltäisi ihoa
        -ilma haisee helvetissä rikiltä, mihin ihminen ei koskaan pysty tottumaan
        -hän puree koko ajan hampaitaan, koska kärsimykset saavat poskilihakset kouristelemaan
        -hän itkee koko ajan, koska kivut ovat erittäin suuret
        -viimeisenä päivänä unitaari joutuu tunnustamaan maahan polvistuneena, että Jeesus Kristus on Herra ja Jumala
        -enkelit nöyryyttävät unitaaria siten, että hän joutuu kumartamaan sellaista uskovaa, joka noudatti Mooseksen lakia. Tämä uskova lukee unitaarille tuomion, joka on unitaarille hyvin nöyryyttävää
        -lopuksi enkelit heittävät unitaari tuliseen järveen, jossa hän kärsii ikuisia aikoja, eikä saa edes yön lepoa kärsimyksissään."

        Mistäs sinä muuten tiedät, että Raamattu on Jumalan sanaa?


      • niinpäniiiin
        Skeptikko.net kirjoitti:

        Minkähän "hengen" vallassa on henkilö, joka aivan vakavissaan kirjoittaa seuraavanlaista sairasta horinaa kuin tämä (ilmeisestikin) taas yksi teistä "profeetoista". Vai onko kyseessä sittenkin vain yksi ja sama horisija sivupersoonineen vai peräti legioona teitä?

        cxnm
        "On paikallaan miettiä, millaisiin kärsimyksiin Pyhän Hengen pilkkaaja unitaari joutuu Raamatun mukaan ? Unitaari joutuu kokemaan seuraavaa, jotka kaikki löytyvät Raamatusta:

        -hän joutuu kärsimään koko ajan palovammakipua, kun liekit nuolevat vartaloa. Erityisen kivulias on suu, koska sieltä liekehtii kuuma tuli. Rikas mies ei saanut lievitystä suunsa kipuun, eikä unitaarikaan saa
        -madot purevat hänen lihaansa koko ajan kuin veitsi viiltäisi ihoa
        -ilma haisee helvetissä rikiltä, mihin ihminen ei koskaan pysty tottumaan
        -hän puree koko ajan hampaitaan, koska kärsimykset saavat poskilihakset kouristelemaan
        -hän itkee koko ajan, koska kivut ovat erittäin suuret
        -viimeisenä päivänä unitaari joutuu tunnustamaan maahan polvistuneena, että Jeesus Kristus on Herra ja Jumala
        -enkelit nöyryyttävät unitaaria siten, että hän joutuu kumartamaan sellaista uskovaa, joka noudatti Mooseksen lakia. Tämä uskova lukee unitaarille tuomion, joka on unitaarille hyvin nöyryyttävää
        -lopuksi enkelit heittävät unitaari tuliseen järveen, jossa hän kärsii ikuisia aikoja, eikä saa edes yön lepoa kärsimyksissään."

        Mistäs sinä muuten tiedät, että Raamattu on Jumalan sanaa?

        Kaikki edellä luetellut kuvaukset helvetistä ja viimeisen päivän tuomiosta löytyvät Raamatusta.


      • ProRaamattu
        Skeptikko.net kirjoitti:

        Minkähän "hengen" vallassa on henkilö, joka aivan vakavissaan kirjoittaa seuraavanlaista sairasta horinaa kuin tämä (ilmeisestikin) taas yksi teistä "profeetoista". Vai onko kyseessä sittenkin vain yksi ja sama horisija sivupersoonineen vai peräti legioona teitä?

        cxnm
        "On paikallaan miettiä, millaisiin kärsimyksiin Pyhän Hengen pilkkaaja unitaari joutuu Raamatun mukaan ? Unitaari joutuu kokemaan seuraavaa, jotka kaikki löytyvät Raamatusta:

        -hän joutuu kärsimään koko ajan palovammakipua, kun liekit nuolevat vartaloa. Erityisen kivulias on suu, koska sieltä liekehtii kuuma tuli. Rikas mies ei saanut lievitystä suunsa kipuun, eikä unitaarikaan saa
        -madot purevat hänen lihaansa koko ajan kuin veitsi viiltäisi ihoa
        -ilma haisee helvetissä rikiltä, mihin ihminen ei koskaan pysty tottumaan
        -hän puree koko ajan hampaitaan, koska kärsimykset saavat poskilihakset kouristelemaan
        -hän itkee koko ajan, koska kivut ovat erittäin suuret
        -viimeisenä päivänä unitaari joutuu tunnustamaan maahan polvistuneena, että Jeesus Kristus on Herra ja Jumala
        -enkelit nöyryyttävät unitaaria siten, että hän joutuu kumartamaan sellaista uskovaa, joka noudatti Mooseksen lakia. Tämä uskova lukee unitaarille tuomion, joka on unitaarille hyvin nöyryyttävää
        -lopuksi enkelit heittävät unitaari tuliseen järveen, jossa hän kärsii ikuisia aikoja, eikä saa edes yön lepoa kärsimyksissään."

        Mistäs sinä muuten tiedät, että Raamattu on Jumalan sanaa?

        Loppumaton helvetinrangaistus on totuus ja se löytyy Raamatusta. Ikuinen tuomio kuuluu laittomuuden tekijöille.

        Ilm 14:9 Näiden kahden jäljessä tuli vielä kolmas enkeli, joka kuulutti kovalla äänellä: "Se, joka kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa otsaansa tai käteensä sen merkin, 10 joutuu yhtä lailla juomaan Jumalan vihan viiniä, joka laimentamattomana on kaadettu Jumalan vihan maljaan. Häntä kidutetaan tulessa ja rikin katkussa pyhien enkelien ja Karitsan edessä. 11 Tulesta, joka ihmisiä kiduttaa, nousee savu aina ja ikuisesti. Heillä ei ole päivän, ei yön lepoa -- ei niillä, jotka kumartavat petoa ja sen kuvaa, eikä kenelläkään, joka ottaa pedon nimen merkikseen. 12 Tässä kysytään pyhiltä kestävyyttä, niiltä jotka noudattavat Jumalan käskyjä ja uskovat Jeesukseen."

        Ilm 3:9 Niinpä minä annan sinulle väkeä Saatanan synagogasta, niitä valehtelijoita, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole. Minä panen heidät tulemaan luoksesi ja kumartumaan maahan jalkojesi edessä, ja he ymmärtävät silloin, että sinä olet minun valittuni.

        Matt 12: 41 Niniven asukkaat nousevat tuomiolle yhdessä tämän sukupolven kanssa ja langettavat sille tuomion. He kääntyivät, kun Joona saarnasi heille, ja tässä teillä on enemmän kuin Joona! 42 Etelän kuningatar herää tuomiolle yhdessä tämän sukupolven kanssa ja langettaa sille tuomion.

        Matt. 13:42 Enkelit heittävät heidät tuliseen pätsiin, ja siellä itketään ja kiristellään hampaita.

        Luuk. 3:17 Hänellä on kädessään viskain, ja sillä hän puhdistaa puimatantereensa viljan. Jyvät hän kokoaa aittaansa, mutta ruumenet hän polttaa tulessa, joka ei koskaan sammu."

        Ilm 21:8 Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan: he joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle. Tämä on toinen kuolema."

        Jes 66:24 Ja kun he lähtevät ulos, he näkevät niiden ruumiit, jotka ovat minusta luopuneet.
        Mato, joka niitä kalvaa, ei kuole, liekki, joka niitä nuolee, ei sammu.

        Luuk 16: 24 Silloin hän huusi: 'Isä Abraham, armahda minua! Lähetä Lasarus tänne, että hän kastaisi sormenpäänsä veteen ja vilvoittaisi kieltäni. Näissä liekeissä on kauhea olla.' 25 Mutta Abraham sanoi: 'Muista, poikani, että sinä sait eläessäsi hyvän osan, Lasarus huonon. Nyt hän saa täällä vaivoihinsa lohdun, mutta sinä saat kärsiä tuskaa. 26 Sitä paitsi meidän välillämme on syvä, ylipääsemätön kuilu, niin ettei täältä kukaan voi tulla teidän luoksenne, vaikka tahtoisikin, eikä sieltä pääse kukaan kuilun yli meidän puolellemme.' 27 Rikas mies sanoi: 'Isä, minä pyydän, lähetä hänet sitten vanhempieni taloon. 28 Minulla on viisi veljeä -- hänen pitäisi varoittaa heitä, etteivät hekin joutuisi tähän kärsimyksen paikkaan.' 29 Abraham vastasi: 'Heillä on Mooses ja profeetat. Kuulkoot heitä.' 30 'Ei, isä Abraham', mies sanoi, 'mutta jos joku kuolleiden joukosta menisi heidän luokseen, he kääntyisivät.' 31


      • ProRaamattu
        ProRaamattu kirjoitti:

        Loppumaton helvetinrangaistus on totuus ja se löytyy Raamatusta. Ikuinen tuomio kuuluu laittomuuden tekijöille.

        Ilm 14:9 Näiden kahden jäljessä tuli vielä kolmas enkeli, joka kuulutti kovalla äänellä: "Se, joka kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa otsaansa tai käteensä sen merkin, 10 joutuu yhtä lailla juomaan Jumalan vihan viiniä, joka laimentamattomana on kaadettu Jumalan vihan maljaan. Häntä kidutetaan tulessa ja rikin katkussa pyhien enkelien ja Karitsan edessä. 11 Tulesta, joka ihmisiä kiduttaa, nousee savu aina ja ikuisesti. Heillä ei ole päivän, ei yön lepoa -- ei niillä, jotka kumartavat petoa ja sen kuvaa, eikä kenelläkään, joka ottaa pedon nimen merkikseen. 12 Tässä kysytään pyhiltä kestävyyttä, niiltä jotka noudattavat Jumalan käskyjä ja uskovat Jeesukseen."

        Ilm 3:9 Niinpä minä annan sinulle väkeä Saatanan synagogasta, niitä valehtelijoita, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole. Minä panen heidät tulemaan luoksesi ja kumartumaan maahan jalkojesi edessä, ja he ymmärtävät silloin, että sinä olet minun valittuni.

        Matt 12: 41 Niniven asukkaat nousevat tuomiolle yhdessä tämän sukupolven kanssa ja langettavat sille tuomion. He kääntyivät, kun Joona saarnasi heille, ja tässä teillä on enemmän kuin Joona! 42 Etelän kuningatar herää tuomiolle yhdessä tämän sukupolven kanssa ja langettaa sille tuomion.

        Matt. 13:42 Enkelit heittävät heidät tuliseen pätsiin, ja siellä itketään ja kiristellään hampaita.

        Luuk. 3:17 Hänellä on kädessään viskain, ja sillä hän puhdistaa puimatantereensa viljan. Jyvät hän kokoaa aittaansa, mutta ruumenet hän polttaa tulessa, joka ei koskaan sammu."

        Ilm 21:8 Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan: he joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle. Tämä on toinen kuolema."

        Jes 66:24 Ja kun he lähtevät ulos, he näkevät niiden ruumiit, jotka ovat minusta luopuneet.
        Mato, joka niitä kalvaa, ei kuole, liekki, joka niitä nuolee, ei sammu.

        Luuk 16: 24 Silloin hän huusi: 'Isä Abraham, armahda minua! Lähetä Lasarus tänne, että hän kastaisi sormenpäänsä veteen ja vilvoittaisi kieltäni. Näissä liekeissä on kauhea olla.' 25 Mutta Abraham sanoi: 'Muista, poikani, että sinä sait eläessäsi hyvän osan, Lasarus huonon. Nyt hän saa täällä vaivoihinsa lohdun, mutta sinä saat kärsiä tuskaa. 26 Sitä paitsi meidän välillämme on syvä, ylipääsemätön kuilu, niin ettei täältä kukaan voi tulla teidän luoksenne, vaikka tahtoisikin, eikä sieltä pääse kukaan kuilun yli meidän puolellemme.' 27 Rikas mies sanoi: 'Isä, minä pyydän, lähetä hänet sitten vanhempieni taloon. 28 Minulla on viisi veljeä -- hänen pitäisi varoittaa heitä, etteivät hekin joutuisi tähän kärsimyksen paikkaan.' 29 Abraham vastasi: 'Heillä on Mooses ja profeetat. Kuulkoot heitä.' 30 'Ei, isä Abraham', mies sanoi, 'mutta jos joku kuolleiden joukosta menisi heidän luokseen, he kääntyisivät.' 31

        ... 31 Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"


      • Skeptikko.net

        Minä kysyin, että mistä sinä tiedät, että Raamattu on Jumalan sanaa?

        Vastaapa siihen "profeetta"!


      • olet.öykkäri
        Skeptikko.net kirjoitti:

        Minä kysyin, että mistä sinä tiedät, että Raamattu on Jumalan sanaa?

        Vastaapa siihen "profeetta"!

        Sinä tulet tietämään sen viimeistään silloin, kun sinut heitetään tuliseen järveen.


      • Skeptikko.net
        olet.öykkäri kirjoitti:

        Sinä tulet tietämään sen viimeistään silloin, kun sinut heitetään tuliseen järveen.

        Kysymys ei kuulunutkaan, että mistä minä tiedän sen, vaan minä kysyin, että mistä SINÄ tiedät sen, että Raamattu on Jumalan sanaa?

        Kai nyt profeetta osaa noin yksinkertaiseen kysymykseen vastata!

        Tosin olen huomannut, että moni kysymys on jäänyt vastausta vaille, joten taitavat olla niitä "vääriä kysymyksiä", joista napsahtaa peruuttamaton helvetintuomio.


      • adventisti
        ProRaamattu kirjoitti:

        Loppumaton helvetinrangaistus on totuus ja se löytyy Raamatusta. Ikuinen tuomio kuuluu laittomuuden tekijöille.

        Ilm 14:9 Näiden kahden jäljessä tuli vielä kolmas enkeli, joka kuulutti kovalla äänellä: "Se, joka kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa otsaansa tai käteensä sen merkin, 10 joutuu yhtä lailla juomaan Jumalan vihan viiniä, joka laimentamattomana on kaadettu Jumalan vihan maljaan. Häntä kidutetaan tulessa ja rikin katkussa pyhien enkelien ja Karitsan edessä. 11 Tulesta, joka ihmisiä kiduttaa, nousee savu aina ja ikuisesti. Heillä ei ole päivän, ei yön lepoa -- ei niillä, jotka kumartavat petoa ja sen kuvaa, eikä kenelläkään, joka ottaa pedon nimen merkikseen. 12 Tässä kysytään pyhiltä kestävyyttä, niiltä jotka noudattavat Jumalan käskyjä ja uskovat Jeesukseen."

        Ilm 3:9 Niinpä minä annan sinulle väkeä Saatanan synagogasta, niitä valehtelijoita, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole. Minä panen heidät tulemaan luoksesi ja kumartumaan maahan jalkojesi edessä, ja he ymmärtävät silloin, että sinä olet minun valittuni.

        Matt 12: 41 Niniven asukkaat nousevat tuomiolle yhdessä tämän sukupolven kanssa ja langettavat sille tuomion. He kääntyivät, kun Joona saarnasi heille, ja tässä teillä on enemmän kuin Joona! 42 Etelän kuningatar herää tuomiolle yhdessä tämän sukupolven kanssa ja langettaa sille tuomion.

        Matt. 13:42 Enkelit heittävät heidät tuliseen pätsiin, ja siellä itketään ja kiristellään hampaita.

        Luuk. 3:17 Hänellä on kädessään viskain, ja sillä hän puhdistaa puimatantereensa viljan. Jyvät hän kokoaa aittaansa, mutta ruumenet hän polttaa tulessa, joka ei koskaan sammu."

        Ilm 21:8 Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan: he joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle. Tämä on toinen kuolema."

        Jes 66:24 Ja kun he lähtevät ulos, he näkevät niiden ruumiit, jotka ovat minusta luopuneet.
        Mato, joka niitä kalvaa, ei kuole, liekki, joka niitä nuolee, ei sammu.

        Luuk 16: 24 Silloin hän huusi: 'Isä Abraham, armahda minua! Lähetä Lasarus tänne, että hän kastaisi sormenpäänsä veteen ja vilvoittaisi kieltäni. Näissä liekeissä on kauhea olla.' 25 Mutta Abraham sanoi: 'Muista, poikani, että sinä sait eläessäsi hyvän osan, Lasarus huonon. Nyt hän saa täällä vaivoihinsa lohdun, mutta sinä saat kärsiä tuskaa. 26 Sitä paitsi meidän välillämme on syvä, ylipääsemätön kuilu, niin ettei täältä kukaan voi tulla teidän luoksenne, vaikka tahtoisikin, eikä sieltä pääse kukaan kuilun yli meidän puolellemme.' 27 Rikas mies sanoi: 'Isä, minä pyydän, lähetä hänet sitten vanhempieni taloon. 28 Minulla on viisi veljeä -- hänen pitäisi varoittaa heitä, etteivät hekin joutuisi tähän kärsimyksen paikkaan.' 29 Abraham vastasi: 'Heillä on Mooses ja profeetat. Kuulkoot heitä.' 30 'Ei, isä Abraham', mies sanoi, 'mutta jos joku kuolleiden joukosta menisi heidän luokseen, he kääntyisivät.' 31

        Tälle palstalle on turha tulla tuputtamaan loppumattoman helvetin teorioita. Adventistit eivät usko sellaiseen. Perusteet löytyvät sieltä samaisesta Raamatusta.


    • wewewewewewewe

      Skeptikko.netin avaus on mitä törkein. Hän vääristelee Raamatun jakeita sarkasmin ja pilkan nimessä. Hän häpäisee Jumalan Sanan pyhyyttä ja herjaa väärennetyillä sanoilla vanhurskautta.

      Raamattu suhtautuu moiseen ylpeyteen ja kapinamieleen ankarilla varoituksilla. Sellaisesta vetää päälleen ankarat rangaistukset.

      Jaak 4:6: -- Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon.

      Ilm 22:18,19: Jokaiselle, joka kuulee tämän kirjan ennussanat, minä vakuutan: Jos joku panee niihin jotakin lisää, panee Jumala hänen kärsittävikseen ne vitsaukset, joista tässä kirjassa on kerrottu. Jos joku ottaa pois jotakin tämän ennustusten kirjan sanoista, ottaa Jumala pois hänen osallisuutensa elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kerrottu.

      2 Piet 3:16: Samaa hän sanoo kaikissa kirjeissään, joissa puhuu näistä asioista. Niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, mitä tietämättömät ja haihattelevat ihmiset omaksi tuhokseen vääristelevät niin kuin kaikkia muitakin pyhiä kirjoituksia.

      Pyhä Henki ei anna anteeksi Skeptikko.netin ylpeyttä ja kapinallisuutta. Pyhä Henki sanoo, että Skeptikko.net on saanut tuomion tuliseen järveen.

      Juud 1:4 Teidän joukkoonne on näet luikerrellut ihmisiä, joista jo kauan on ollut tuomio kirjoitettuna. Nämä jumalattomat kääntävät meidän Jumalamme armon riettaudeksi ja kieltävät ainoan Valtiaamme ja Herramme Jeesuksen Kristuksen.

      Joh 20: 21-23: Jeesus sanoi uudelleen: "Rauha teille! Niin kuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minä teidät." Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki. Jolle te annatte synnit anteeksi, hänelle ne ovat anteeksi annetut. Jolta te kiellätte anteeksiannon, hän ei saa syntejään anteeksi."

      Matt 16:17-19: Jeesus sanoi hänelle: "Autuas olet sinä, Simon, Joonan poika. Tätä ei sinulle ole ilmoittanut liha eikä veri, vaan minun Isäni, joka on taivaissa. Ja minä sanon sinulle: Sinä olet Pietari*, ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni. Sitä eivät tuonelan portit voita. Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet. Minkä sinä sidot maan päällä, se on sidottu taivaissa, ja minkä sinä vapautat maan päällä, se on myös taivaissa vapautettu."

      • Skeptikko.net

        "Skeptikko.netin avaus on mitä törkein. Hän vääristelee Raamatun jakeita sarkasmin ja pilkan nimessä. Hän häpäisee Jumalan Sanan pyhyyttä ja herjaa väärennetyillä sanoilla vanhurskautta."

        Kysyin jo tuossa aikaisemmin, että mistä sinä/te tiedät/tiedätte, että Raamattu on Jumalan sanaa? Kuuletko/kuuletteko ääniä päässänne, vai mistä tuo "tieto" tulee?

        "Raamattu suhtautuu moiseen ylpeyteen ja kapinamieleen ankarilla varoituksilla. Sellaisesta vetää päälleen ankarat rangaistukset.
        Jaak 4:6: -- Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon."

        No jos tuo on totta, niin silloin sinulla/teillä tulee olemaan kusiset paikat. Kannattaisi alkaa jo hyvissä ajoin vetämään säkkiä päähän ja katumaan tomussa ja tuhkassa.

        "Pyhä Henki ei anna anteeksi Skeptikko.netin ylpeyttä ja kapinallisuutta. Pyhä Henki sanoo, että Skeptikko.net on saanut tuomion tuliseen järveen."

        Minua ei liikuta vähääkään se, jos sinä kuvittelet olevasi jokin Pyhä Henki. Olet vain pelkkä säälittävä surkimus tai herkkäuskoisia manipuloiva sosiopaatti. Tuollaiset pitäisi toimittaa lukkojen taa joko suljetulle osastolle tai vankilaan diagnoosista riippuen.

        "Juud 1:4 Teidän joukkoonne on näet luikerrellut ihmisiä, joista jo kauan on ollut tuomio kirjoitettuna. Nämä jumalattomat kääntävät meidän Jumalamme armon riettaudeksi ja kieltävät ainoan Valtiaamme ja Herramme Jeesuksen Kristuksen."

        Mihinkähän joukkoon mahdat viitata tuolla jakeella? Tarkoitatko sillä teidän karismaattisten hörhöjen joukkoa vai mitä? Jos tarkoitat sitä, niin minua ei saisi kirveelläkään teidän hörhöjen seuraan.

        "Joh 20: 21-23: Jeesus sanoi uudelleen: "Rauha teille! Niin kuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minä teidät." jne...

        Olen jo aikaisemmin sanonut, että tuossa viitataan Jeesuksen 12 opetuslapseen. Siinä EI siis lue "lähetän minä teidät wewewewewewewe, hrty, ELO, sdxcc ja mitä niitä kirjainyhdistelmiä nyt käytätkään/käytättekään, joiden takaa sinä/te puskista huutelet/huutelette tuomioitanne.

        Jeesuksen 12 opetuslasta tiedetään nimeltään kuten myös Raamatun profeetat. Todella säälittävää tuollainen pelkuruus, että ei ole selkärankaa huudella niitä "tuomioita"edes yhden tietyn nimimerkin takaa saati esiintyä omalla nimellään, kun sentään esittää olevansa jokin Jumalan profeetta.

        Todella säälittävää siis, ettei ole munaa edes seisoa sanojensa takana!

        "Matt 16:17-19: Jeesus sanoi hänelle: "Autuas olet sinä, Simon, Joonan poika..."

        Tuossahan se on aivan selvästi kerrottu, kelle nuo sanat on tarkoitettu. Ei ole mitään mainintaa wewewewewewewe:stä ja/tai kumppaneista/sivupersoonistaan.

        Kuiskutteleeko sinulla/teillä jokin ääni päässä, että noissa jakeissa puhuttaisiin juuri sinusta/teistä?


      • wewewewewewewe
        Skeptikko.net kirjoitti:

        "Skeptikko.netin avaus on mitä törkein. Hän vääristelee Raamatun jakeita sarkasmin ja pilkan nimessä. Hän häpäisee Jumalan Sanan pyhyyttä ja herjaa väärennetyillä sanoilla vanhurskautta."

        Kysyin jo tuossa aikaisemmin, että mistä sinä/te tiedät/tiedätte, että Raamattu on Jumalan sanaa? Kuuletko/kuuletteko ääniä päässänne, vai mistä tuo "tieto" tulee?

        "Raamattu suhtautuu moiseen ylpeyteen ja kapinamieleen ankarilla varoituksilla. Sellaisesta vetää päälleen ankarat rangaistukset.
        Jaak 4:6: -- Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon."

        No jos tuo on totta, niin silloin sinulla/teillä tulee olemaan kusiset paikat. Kannattaisi alkaa jo hyvissä ajoin vetämään säkkiä päähän ja katumaan tomussa ja tuhkassa.

        "Pyhä Henki ei anna anteeksi Skeptikko.netin ylpeyttä ja kapinallisuutta. Pyhä Henki sanoo, että Skeptikko.net on saanut tuomion tuliseen järveen."

        Minua ei liikuta vähääkään se, jos sinä kuvittelet olevasi jokin Pyhä Henki. Olet vain pelkkä säälittävä surkimus tai herkkäuskoisia manipuloiva sosiopaatti. Tuollaiset pitäisi toimittaa lukkojen taa joko suljetulle osastolle tai vankilaan diagnoosista riippuen.

        "Juud 1:4 Teidän joukkoonne on näet luikerrellut ihmisiä, joista jo kauan on ollut tuomio kirjoitettuna. Nämä jumalattomat kääntävät meidän Jumalamme armon riettaudeksi ja kieltävät ainoan Valtiaamme ja Herramme Jeesuksen Kristuksen."

        Mihinkähän joukkoon mahdat viitata tuolla jakeella? Tarkoitatko sillä teidän karismaattisten hörhöjen joukkoa vai mitä? Jos tarkoitat sitä, niin minua ei saisi kirveelläkään teidän hörhöjen seuraan.

        "Joh 20: 21-23: Jeesus sanoi uudelleen: "Rauha teille! Niin kuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minä teidät." jne...

        Olen jo aikaisemmin sanonut, että tuossa viitataan Jeesuksen 12 opetuslapseen. Siinä EI siis lue "lähetän minä teidät wewewewewewewe, hrty, ELO, sdxcc ja mitä niitä kirjainyhdistelmiä nyt käytätkään/käytättekään, joiden takaa sinä/te puskista huutelet/huutelette tuomioitanne.

        Jeesuksen 12 opetuslasta tiedetään nimeltään kuten myös Raamatun profeetat. Todella säälittävää tuollainen pelkuruus, että ei ole selkärankaa huudella niitä "tuomioita"edes yhden tietyn nimimerkin takaa saati esiintyä omalla nimellään, kun sentään esittää olevansa jokin Jumalan profeetta.

        Todella säälittävää siis, ettei ole munaa edes seisoa sanojensa takana!

        "Matt 16:17-19: Jeesus sanoi hänelle: "Autuas olet sinä, Simon, Joonan poika..."

        Tuossahan se on aivan selvästi kerrottu, kelle nuo sanat on tarkoitettu. Ei ole mitään mainintaa wewewewewewewe:stä ja/tai kumppaneista/sivupersoonistaan.

        Kuiskutteleeko sinulla/teillä jokin ääni päässä, että noissa jakeissa puhuttaisiin juuri sinusta/teistä?

        Sinun kommenttisi herjaa Pyhää Henkeä ja jatkaa muiden törkeiden syntien tekemistä. Sinä keräät päällesi vain enemmän tulisia hiiliä ja kovemmat rangaistukset, koska Jumalan tuomio perustuu tekoihin. Sinä olet ansainnut herjaavilla sanoillasi itsellesi helvetin tulen.

        Matt 5:22 --- ja se, joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.

        1 Kor 6:9,10: Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat... PILKKAAJAT eivätkä riistäjät.

        Dan 7:25 Uhmaten hän puhuu Korkeinta vastaan, tuhoaa Korkeimman pyhiä
        ja pyrkii muuttamaan juhla-ajat ja lain...

        26 Mutta oikeus on istuva tuomitsemaan, ja hänen valtansa otetaan häneltä pois,
        se tuhotaan ja hävitetään lopullisesti.

        Matt. 13:42: Enkelit heittävät heidät tuliseen pätsiin, ja siellä itketään ja kiristellään hampaita.


      • Skeptikko.net
        wewewewewewewe kirjoitti:

        Sinun kommenttisi herjaa Pyhää Henkeä ja jatkaa muiden törkeiden syntien tekemistä. Sinä keräät päällesi vain enemmän tulisia hiiliä ja kovemmat rangaistukset, koska Jumalan tuomio perustuu tekoihin. Sinä olet ansainnut herjaavilla sanoillasi itsellesi helvetin tulen.

        Matt 5:22 --- ja se, joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.

        1 Kor 6:9,10: Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat... PILKKAAJAT eivätkä riistäjät.

        Dan 7:25 Uhmaten hän puhuu Korkeinta vastaan, tuhoaa Korkeimman pyhiä
        ja pyrkii muuttamaan juhla-ajat ja lain...

        26 Mutta oikeus on istuva tuomitsemaan, ja hänen valtansa otetaan häneltä pois,
        se tuhotaan ja hävitetään lopullisesti.

        Matt. 13:42: Enkelit heittävät heidät tuliseen pätsiin, ja siellä itketään ja kiristellään hampaita.

        "Sinun kommenttisi herjaa Pyhää Henkeä"

        Älä nyt liioittele, Sinusta minä vain pilaa teen, sillä olet aivan naurettava pelle, jolla on Jumaluuskompleksi :-D

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Jumaluuskompleksi

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Narsistinen_persoonallisuushäiriö

        "Sinä keräät päällesi vain enemmän tulisia hiiliä ja kovemmat rangaistukset"

        Mitenkäs ne siitä kovenisivat? Kaikilla on yhtä pitkä tuomio eli ikuinen kituminen "helvetinpiinassa" olipa sitten tikkukaramellin varastaja, väärien kysymysten esittäjä, kuviteltu unitaarin puolustaja tai sarjamurhaaja, joten eipähän tässä ole enää mitään menetettävää.

        Täytyy käyttää tämä vielä jäljellä oleva maanpäällinen aika itsensä hauskuuttamiseen ennen kuin joutuu sinne jumaltarustojen helvettiin ikuisesti grillattavaksi :-D

        "Dan 7:25 Uhmaten hän puhuu Korkeinta vastaan, tuhoaa Korkeimman pyhiä
        ja pyrkii muuttamaan juhla-ajat ja lain... "

        Hei älä nyt viitsi!

        Et sinä ole kuin jonkin karismaattisen lahkon pahainen hörhö, ja toisin kuin sinä, niin minä en usko, että tuossa kohtaa viitataan minuun. Eikä minulla ole mitään pyrkimyksiä muuttaa juhla-aikoja eikä lakeja. No tietysti, jos se olisi minulle mahdollista, niin sellainen lakimuutos olisi tarpeellinen, jonka perusteella tuollaiset sosiopaattihörhöt voitaisiin laittaa julkisesti häpeäpaaluun kaikkien ihmeteltäväksi.

        "26 Mutta oikeus on istuva tuomitsemaan, ja hänen valtansa otetaan häneltä pois,
        se tuhotaan ja hävitetään lopullisesti."

        Kuten edellä totesin, niin minä en näe itseäni tuossa jakeessa, mutta jos siinä minun tulevaisuudestani kerrottaisiinkin, niin eipä ole paljon pois ottamista :-D


      • Skeptikko.net


      • Skeptikko.net

      • wewewewewewewe
        v.aari kirjoitti:

        Nämä linkit saa toimimaan vain Pyhän hengen opastuksella.

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Narsistinen_persoonallisuushäiriö

        Sinä teet taas syntiä, jota et saa anteeksi. Sinut tuomitsee Jumalan Sana, mitä sinä et kunnioita ollenkaan. Sinussa ei ole Pyhää Henkeä ja herjaat taas Pyhää Henkeä laittamalla viestiisi linkin, mikä on Jumalan Sanaa vastaan.

        Matt 5:22 --- ja se, joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.

        2 Ms 20:"Älä käytä väärin Herran, Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka käyttää väärin hänen nimeään.


      • wewewewewewewe kirjoitti:

        Sinä teet taas syntiä, jota et saa anteeksi. Sinut tuomitsee Jumalan Sana, mitä sinä et kunnioita ollenkaan. Sinussa ei ole Pyhää Henkeä ja herjaat taas Pyhää Henkeä laittamalla viestiisi linkin, mikä on Jumalan Sanaa vastaan.

        Matt 5:22 --- ja se, joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.

        2 Ms 20:"Älä käytä väärin Herran, Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka käyttää väärin hänen nimeään.

        Oletko sitä mieltä, että hulluja ei oikeasti ole ollenkaan olemassa?

        Jos et, millä tavalla pitäisi muotoilla sanansa, jos haluaa kertoa toiselle, että hänen käyttäytymisensä ei vaikuta henkisesti terveeltä?


      • niinpäniiin
        v.aari kirjoitti:

        Oletko sitä mieltä, että hulluja ei oikeasti ole ollenkaan olemassa?

        Jos et, millä tavalla pitäisi muotoilla sanansa, jos haluaa kertoa toiselle, että hänen käyttäytymisensä ei vaikuta henkisesti terveeltä?

        Sinä teet samanlaisia diagnooseja toisesta, kuten teki fariseukset Jeesuksesta, jotka saivat päälleen kadotustuomion pilkkaamisen johdosta. Ei uutta auringon alla.


    • Eikiitosjeesus

      Ei ole jumalaa, jumalan sanaa tai pyhyyttä. Kaikki pelkkää vedätystä. Sorit siitä.

    • Advis

      Kiitos aloittajalle hauskasta kirjoituksesta. :) Jotkut väittävät sen olevan Jumalan kirjoituksia pilkkaava tai Jumalaa pilkkaavaa. Jos näillä väittäjillä on niin surkea Jumala, että hän ei kestä sarkasmia tai huumoria niin olkoot he itse oman Jumalansa kuvia...ja niinpä he ovatkin. Heidän Jumalakuvansa mukainen Jumala on niin heikko, että se ei yksin pärjää vaan tarvitsee heidän kaltaisiaan puolustelijoita ja tuomitsijoita.

      Minun Jumalani taas kestää ja onpahan hän vielä antanut nämät huumorin ja sarkasmin ihmiselle omasta itsestään, koska loi meidät omaksi kuvakseen. Minun Jumalani on suuri, rakastava ja huumorintajuinen!

      Ja ketkäpä muut tähän aloitukseen kriittisesti suhtautuvatkaan kuin juuri ne kehen kalikka kolahtaa.

      Mutta mitä tekee v.aari tuossa aloituksessa? Ja yleistyksenä adventistit vähän myös ontuu, sillä adventisteista ei löydy profeettoja kuin se kuviteltu yksi, joka kuoli satakunta vuotta sitten. Hän ei täällä enää kirjoittele. Toki adventisteistakin tosikkoja ja tuomitsijoita löytyy, se on tälläkin palstalla huomattu, mutta niitä profeettoja...niitä ei löydy.

      Tosiaan olipa hauska kirjoitus!

      • sdfs

        Sinä et tunne Jumalaa. Hän on Pyhä, joka ei tee epäasiallista sarkasmia.


      • sdfs

        2 Ms 20:"Älä käytä väärin Herran, Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka käyttää väärin hänen nimeään.


      • Advis
        sdfs kirjoitti:

        2 Ms 20:"Älä käytä väärin Herran, Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka käyttää väärin hänen nimeään.

        Sinä olet puolestasi laittanut Jumalasi laatikkoon, joka on juuri sinun mielesi mukainen ja olet institutioinut hänet. Sinulle Jumala ei voi olla mitään muuta kuin se, miksi sinä olet hänet kuvitellut. Tosiasia on se, että kukaan ei tällä planeetalla tiedä millainen Jumala todella on. Lähes kaikki kuvamme Jumalasta on kuvittelua. Tunnemme vain hitusen siitä mitä hän todella on.


    • celavie986

      Profeetat ovat palaneet. Näin puhuu Herra Seaboat, kakkivaltias

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe