Käy Herra meitä siunaamaan

Surullinen

"Vielä mä toivon, vaikkei täällä toivoa olis ollenkaan. Nyt tartun käteen Vapahtajan: Käy Herra meitä siunaamaan!" Kuten sanotaan eräässä laulussa. Rukoilkaa erään asian puolesta joka on inhimillisesti katsottuna mahdoton mutta Jumala voi kaiken paremmaksi muuttaa! Se liittyy ihmissuhteisiin että minun välit tulisi hyviksi erääseen ihmiseen joka ei pidä minusta vaikka koetin olla ystävällinen ja joka valitti minusta. Mutta rukoillaan että valitus loppuu ja karttaminen myös ja ystävyys alkaa ja meillä on yhdessä kivaa ja ihanaa ystävinä olla hänen kanssa. Rukoilkaa meidän molempien puolesta ja jos tykkäätte/osaatte laulaa niin sielä kotona tai vaikkapa kirkossa/seurakunnassa olipa kirkko mikä vain, niin joka siellä soittaa jotakin soitinta tai jonka on määrä esiintyä lähiaikoina muuten niin ota tämä laulu sinne soitettavaksi tai laulettavaksi joko ohjelmaasi mukaan tai sitten ennen tai jälkeen kokouksen/jumalanpalveluksen soita tätä laulua ja mielessäsi ajattele tämä rukouksena puolestamme. ja kun se laulu soi ja laulu raikaa niin ajattele mielessäsi se rukoukseksi puolestamme ja käyköön Herra siunaamaan niin minua kuin häntäkin! Ja rukoilkaa sekä tämän laulun myötä että ilmankin tätä laulua sovinnon ja ystävyyden puolesta. Kiitos kaikille muistamisesta,olkaa siunatut Jeesuksen nimessä ja Jeesus kanssanne kaikessa jokaisella! Myös kirkon ulkopuolisissa tilaisuuksissa ja yksityistilaisuuksissakin hyvälaulu laulettavaksi ja ajateltavaksi samalla eräitä ystävyksiä joiden välit tulehtui Jeesuksen takia. Niin, aamen: Armahda heikkoa ja kurjaa ja käy Herra Jeesus meitä siunaamaan! Kiitos! t. Heikko ja kurja jotka kiittävät tästä teitä kaikkia kun rukoilette puolestamme. P.S Ja kuka soittaa ja laulaa osaa niin ihan kotonakin voi yksikseenkin soittaa ja laulaa tämän kuin rukouksena ja rukoilla toki vapaamuotoisestikin sen ohessa https://www.youtube.com/watch?v=PAuBqbIejjg

1

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KurjaRaasu

Rukoilen puolestasi !

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe