Riittääkö naiset 172cm/65kg kokoinen mies?
Miehen koko?
26
3433
Vastaukset
Miksei riittäisi?
- gjoirhaub
Armeija aikaan olin 180 pitkä ja paino putosi alokas aikana olemaan 45 kiloa. Ei saanut syödä juuri mitään. Myöhemmällä järjellä olisi pitänyt huomata että silloiset alikersantit toimivat laittomasti ja rikollisesti kun ylläpitivät simputuksena pelleilyjään ruokailun kanssa.
- sixbäkki
Naiset etsivät vähintään 175cm
olen itse sopivasti 174cm75kg, joten naisten on päästettävä alimittainen vapaaxi
75kg on just sopiva painoni Kyl, olin reilun 7 vuotta 172 cm ja 58-60 kg miehen kanssa kimpassa. :)
- näänäähähhää
Taisi ollakin serpico mesemiehenä liioitellut;)
Olix kuvakin näistä jokin?
https://www.google.fi/search?biw=1920&bih=949&tbm=isch&sa=1&ei=pPLdWryTL4u6swGO5pmgBA&q=serpico al pacino&oq=Serpico&gs_l=psy-ab.1.3.0l3j0i30k1l7.1026177.1046142.0.1057904.35.19.0.1.1.0.605.2096.4j5j2j5-1.13.0....0...1c.1.64.psy-ab..24.10.1778.0..0i24k1.256.IwceFa5_tPk näänäähähhää kirjoitti:
Taisi ollakin serpico mesemiehenä liioitellut;)
Olix kuvakin näistä jokin?
https://www.google.fi/search?biw=1920&bih=949&tbm=isch&sa=1&ei=pPLdWryTL4u6swGO5pmgBA&q=serpico al pacino&oq=Serpico&gs_l=psy-ab.1.3.0l3j0i30k1l7.1026177.1046142.0.1057904.35.19.0.1.1.0.605.2096.4j5j2j5-1.13.0....0...1c.1.64.psy-ab..24.10.1778.0..0i24k1.256.IwceFa5_tPkEi ollut, kun oli mun naapurinpoika. Nimeä en viitti kertoa, tunnistaa pian joku. Onhan se naistenmies...koostaan huolimatta.
- conamor
Tuli toinekin biisi perään
Y te lo digo ke yo te kiero<<<<<<<<33
- YxTyttöVaan
Ei kyllä riitä nykypäivänä enää, ei sitten millään. Nykyään kun on tarjontaa ja mahdollisuuksia ihan eri tavalla kuin joskus muinaisella 80-luvulla. On Tinderit ja muut nettitreffit käden ulottuvilla. Tämän lisäksi kaduilla pyörii isot määrät komeita ja halukkaita ulkkiksia valmiina seksiin ja parisuhteeseen.
Naisilla on katsos mistä valita ;)
Ja alimittaiset karsiutuu ihan ensimmäisenä pois.- Nainen39vee
Siinä puhut siskoseni asiaa. Ei lyhyistä miehistä ole seurustelukumppaniksi eikä isiksi varsinkaan. Itse asiassa luonto onkin järjestänyt asian mainiosti. Lyhyt mies kun ei miellytä silmää - ei pääse myöskään jakamaan viallisia geenejään.
Suosittelisinkin aloittelijalle ratkaisuksi itsemurhaa - edes meidän naisten vuoksi. - pitkätukka-68
Nainen39vee kirjoitti:
Siinä puhut siskoseni asiaa. Ei lyhyistä miehistä ole seurustelukumppaniksi eikä isiksi varsinkaan. Itse asiassa luonto onkin järjestänyt asian mainiosti. Lyhyt mies kun ei miellytä silmää - ei pääse myöskään jakamaan viallisia geenejään.
Suosittelisinkin aloittelijalle ratkaisuksi itsemurhaa - edes meidän naisten vuoksi.Yhden 180cm naisen kanssa kun seurustelin, niin kerran kysyin et oletko koskaan seurustellut itseäsi lyhyemmän kanssa.
Ei kuulemma ollut. Hetken mietittyään lisäs, ettei hän taida edes pitää alle 180cm miehiä varteenotettavina miesehdokkaina. - 765
Nainen39vee kirjoitti:
Suosittelisinkin aloittelijalle ratkaisuksi itsemurhaa - edes meidän naisten vuoksi.Sinä olet trolli.
Nainen39vee ei kirjoittele tuollaisia.
Eiköhän ton kokonen pääse ainakin lintsin laitteisiin..
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Ootpa Sä Taas Ilkeily Tuulella.. ;P.. KänkkisPäivät menossa.. ;D
No sittenpähän olen..
Toi tyyppi kysyy samaa juttua harva se päivä...
Yks monomaanikko sekin.- menopaus
Wwuwuw kirjoitti:
No sittenpähän olen..
Yks monomaanikko sekin.WWuiulla on premenstruaalisia kuumia aaltoja
Wwuwuw kirjoitti:
No sittenpähän olen..
Yks monomaanikko sekin... Noh, Kuhan mainitsin, kun hieman lueskelin palstaa ja katselin Sun Kommentteja ja niistä huokuvaa Fiilistä.. ;P
.. Ja Jooh.. Taitaa olla yksi ja sama Jantteri, joka ei ole tyytyväinen tuohon alle KeskiMittaiseen varteensa.. Olis tyytyväinen.. Jantterihan pärjää pienemmällä energialla/nesteellä ja tarvitsee pienemmät "palat", jos niitä hamuaa treenaillessa.. Ja tuloksetkin "näyttää" isommilta, kun hieman lyhkäisemmällä varrella ja raajoilla niitä duunailee.. Jne..Jne.. ;P
.. Ennemmin mä tollanen olisin (jos olisin.. ;D), kuin joku PariMetrinen tai jopa yli.. Mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä enemmän varmasti Bonuksia verrattuna noihin YliPituisiin/Kokoisiin.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Noh, Kuhan mainitsin, kun hieman lueskelin palstaa ja katselin Sun Kommentteja ja niistä huokuvaa Fiilistä.. ;P
.. Ja Jooh.. Taitaa olla yksi ja sama Jantteri, joka ei ole tyytyväinen tuohon alle KeskiMittaiseen varteensa.. Olis tyytyväinen.. Jantterihan pärjää pienemmällä energialla/nesteellä ja tarvitsee pienemmät "palat", jos niitä hamuaa treenaillessa.. Ja tuloksetkin "näyttää" isommilta, kun hieman lyhkäisemmällä varrella ja raajoilla niitä duunailee.. Jne..Jne.. ;P
.. Ennemmin mä tollanen olisin (jos olisin.. ;D), kuin joku PariMetrinen tai jopa yli.. Mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä enemmän varmasti Bonuksia verrattuna noihin YliPituisiin/Kokoisiin.. ;PNo joo..
Aina välillä kun tulee tänne vilasee, ja on siinä ollut muutoin ihan tavan ihmisten seurassa, ja sitten lukee näitä päättömiä juttuja..niin tekee mieli sanoa suorat sanat..
Mun faija oli 174cm , mun mielestä ihan normipituus..En tajua..menopaus kirjoitti:
WWuiulla on premenstruaalisia kuumia aaltoja
Sinähän senkin tiedät...
Mutta kiva ku kerroit.Wwuwuw kirjoitti:
No joo..
Aina välillä kun tulee tänne vilasee, ja on siinä ollut muutoin ihan tavan ihmisten seurassa, ja sitten lukee näitä päättömiä juttuja..niin tekee mieli sanoa suorat sanat..
Mun faija oli 174cm , mun mielestä ihan normipituus..En tajua.... Pelkäsin jo, että se sun KotiTappiOtus on ärsyttänyt sua ja sitten päätit purkaa tunteesi palstalle.. Mut hyvä juttu, ettei siitä ollut kyse.. Vaikka onhan täällä periaatteessa "parempi" "oksentaa", kuin sinnne IRL.. Varsinkin silloin, jos/kun se olo ja/tai syy johtuu ennemminkin itsestä, kuin esim. jostain toisesta.. ;P
.. Ja jos ja kun "oksentelee" "oksentelijoille" ja kohdistaa sen heihin, niin eipä niillä pitäisi olla kauheesti mitään Mussutettavaa kyseisestä toiminnasta.. ;P
.. Mikähän mahtaa olla keskipituus tuon ikäisillä Ukkeleilla.. Voihan se olla, että on siinä ryhmässä ihan keskitasoa.. ;PJos saa ihan ohimennen ilmoittaa, niin on kyllä kiva seurata teidän jutustelua ihan näin taka-alaltakin.
Älkää ainakaan musta välittäkö. Jatkakaa :)
- Mustarinta
Aivan vitun sama, minkä kokoinen olet. Sinä et riitä kenellekään, jos et riitä edes itselles. Siitähän tuossa on kyse. Kasvata ensin terve itsetunto ja lopeta tuo ruikutus. Ketään kiinnosta aikuinen vauva.
- painoalisää15kiloa
pituus riittää, paino ei.172/80 olis hyvä.
- 17cm.ei.tunnu.missään
kyllä tinderi ja koulutetuille naisille on tärkeää että mies on mies eli miehen kokoinen eli kikkelin pituuden on oltava vähintään 18 cm ja paksuus yli 6 ja puolisenttimetriä
Onhan tuo hyvinkin riittänyt ja lyhyempikin. Tuohan on minua reippaasti pidempi ja painavampi vaikkei ole edes tarvinnut olla, silloin kun olen kumppania joskus etsinyt . Tosin mistä niistä pituuksista tai painoista edes tietää, muuta kuin silmämääräisesti, ei ole ollut tapana mittailla tai punnita. Ensimmäinen poikkis oli minun pituiseni tai lyhyempi, painosta ei mitään tietoa, mutta takuulla tuota 65 kiloa kevyempi. Mutta tuo on 172/65 ainakin tosi ihanne pituuspainosuhde. Ei liian kevyt eikä painava.
- averageman
Armeijan syynissä olin ikäluokan keskiarvo
pohosen pojat ovat turkulaist lyhempiä
mutten koe itseänii pienexi averageman kirjoitti:
Armeijan syynissä olin ikäluokan keskiarvo
pohosen pojat ovat turkulaist lyhempiä
mutten koe itseänii pienexiTurkulaiset taitaa tosiaan olla keskimäärin pitkiä.. Turussa näin lapsuuden ekat 10 v. ja aikuisena 8v. asuneena arvioiden. En ole koskaan seurustellut syntyperäisen turkulaisen kanssa. Siippakin on hämäläis-pohjalais-karjalaista alkuperää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904272
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372495Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062201Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1891575- 771366