Sananvapauden raja kulkee näköjään kosmisen inflaatiouskon kyseenalaistamisen kohdalla,koska tämä on poistatettu Tähtitiedepalstalta pariinkiin kertaan:
"Kosminen inflaatio ja Kuun natsit ovat samalla viivalla siinä, että kumpikaan ei ole totta, ainakaan Esko Valtaojan mukaan:
https://areena.yle.fi/1-4177934?autoplay=true
Kohta 21:15 - 21:50."
Inflaation kyseenalaistaminen näyttää olleen suorastaan pyhäinhäväistys, jossa poista(tta)jan LOUKKAAMATON TIETO on kuitenkin asian esiin tuomisen vuoksi tullut kyseenalaistetuksi jopa niin paljon, että poistotoimenpiteisiin on täytynyt ryhtyä.
Hän poist(att)i myös kirjoituksen, jossa otsikko oli käännetty muotoon "Vuutisuoto - Isminen konflaatio ja Naan kutsit".
Levitetäänpä tätä siis useammallekin palstalle.
Inflaatiouskoa ei sovi kyseenalaistaa
Pyhänhäväistys
0
142
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329