4,90 euroon. Aiemmin 7,90 €. Oikein soppeli kiitos!
Motonet alensi verkkokaupan toimituskulut
5
302
Vastaukset
- Edelleen-nuija-firma
On se kummaa että suomalaiset verkkokaupat lykkii noita 4...7 € syyruisia Toimitusmaksujansa nettitilauksen oheen.
Kun tilaa Kiinasta, vaikka Alia Baban verkkokaupasta, ei mitään toimitusmaksuja ole olemassa.
Rahtikulu Kiinasta Suomeen on puolet siitä mitä kotimaan sisäinen postikuljetus meillä maksaa.
Motonet Oy:n ei kannata yhtään elvistellä omalla 4.90 € toimitusmaksullansa. Pässinpäitä, jotka häviävät joka ikinen päivä markkinatilaa Kiinalle, omassa kotimaassamme.- tippa-rellu
Auton varaosia ei taida Kiinasta juuri saada tilattua.
- Lankkua-ja-nauloja
Eipä ole vuosikymmeneen ollut Motonetilläkään autojen varaosat se suurin myyntiartikkeli. Alkaa olla aika harvassa ne kotitarveasentajat joka osaa vaikka vesipumpun vaihtaa autoonsa. Pyyhkimensulkiin tahtoo jäädä.
Kaikenlaista kodin tarviketta ja kalastusvälinettä ja valaisimia ja rakennustarpeita siellä Motokaupoissa suurin osa lattiapinta-alasta on.
Joo on kyllä kohtuu hinta toimitukselle jos niitä vaan jaksaa ootella.Aikasempi varaosatilaukseni kesti lähes kaksiviikkoa tulla ja nyt tilasin vesipumpun ja tilaus on ollut reilun viikon pakkaustilassa.Molemmille varastosaldoa oli joten ei siitä johdu,on tietysti eri asia tarkoittaako se omaa vai toimittajan varastosaldoa.
- waraosakas
No voi prkle..tuollainen ottaa hermoon. Ne tietysti selittää kesälomilla hommaa...? :/
Tilasin viime vuonna 2 pönikkää ohjaustehostajaöljyä ja tulivat muutamassa päivässä.
Jännä juttu , kun Kaliforniasta tilaa iHerbiltä vitamiineja ja sen sellaista, niin maksun jälkeen voi jo parin tunnin päästä tulla meili : "you order has been shipped", eli paketti on valmis ja odottaa kuljetusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau476442Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394101- 542109
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat361778Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61391Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151099Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671067- 241064
- 67998
- 8949