Vittu mitä kusetusta toi länsiauto tarjoaa, ihan täyttä paskaa, varmaan kokoomuspulju.
Länsiauto boikottiin
6
920
Vastaukset
- tjj
Länsiauto pyrkii tavoittelemaan pelkästään voittoa ja asiakkaan palvelu loppuu tasan siihen kun saa myytyä auton. Asiakaspalvelu muuttuu täysin ja auton myynnin jälkeen se muuttuu vihamieliseksi ostajaa kohtaan. Kiva juttu sinänsä kun antaa heille rahansa. Minulta hajosi autosta vaihdelaatikko ja Länsiauto ei suostunut korjaamaan vaihdelaatikkoa. Hämeen alueen Aluejohtaja ei edes vaivautunut vastaamaan viestiini. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
- HjaK
Meille kävi vähän vastaavasti. Länsiauton myyjä lupasi myydessä että jos autoon tulee vika, niin he vastaavat siitä. Parin päivän jälkeen auto ei enää startannut. Soitto vaihtoautopäällikölle ja vastaus oli: "vie pappa tunkkis korjaamolle, me emme vastaa mistään ". Karttakaa Länsiautoa, se on Suomen suurin autohuijari.
- Varmet
Kiitos vinkistä. Heillä olisi ollut yksi vaihtoehto.
- Anonyymi
Varokaa Länsiautoa. Huonoin kautta aikain. Ei yhtään hyvää kokemusta, kusetusta kyllä.
- Anonyymi
Minulla huonoja kokemuksia Länsiauton huolloista.
Huollon jälkeen tuli roskia auton sisään. Sisäilmasuodatin poistettu.
Huollon jälkeen huomasin että ajovalot laitettava aina itse päälle ja sammutettava. Kuvittelin että tämä on normaalia. Seuraavassa huollossa huomattiin, ajovalo rele puuttui autosta.
Joka huollon yhteydessä laskuttavat pesuainesäiliön täytön, vaikka olen sen täyttänyt sen aivan täyteen.
Merkkasin ennen huoltoa öljyn puhdistimen. Sama merkki oli huollon jälkeen.
Siihen loppui yhteistyö sen puljun kanssa. Olen joskus miettinyt, mitä öljyä he oikeasti moottoriin laittavat. Mobil 1, olen pyytänyt ja siitä maksanut. - Anonyymi
Kerran ostin länsiautosta itäauton.
Mitäs se semmoinen peli on?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522145
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3361358Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941305- 1571198
- 681021
- 35958
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31909Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59878Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46819