Kehukaa wammaiswespaa

Hölmövespa

Kehukaa hän on niin hyväntahtoinen ja köyhä hölmö niin kehukaa niin olette kilttejä, ihihihiihii

Rohkaiskaa pöljää yrittämään! Kyllä köyhän perheen tyhmä poika jonain päivänä sitten menestyy ihihiihih

Kehukaa pöljää kun tuntuisihan niin pahalta sanoa että hän on syrjätynyt ja jälkeenjäänyt!

17

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sjhsghs

      wespa on sijoittajaguru. wespalta kannattaa kysellä sijoitusvinkkejä

      • Hölmövespa

        Wespa on nelikymppinen syrjäytynyt työtön


      • Hölmövespa kirjoitti:

        Wespa on nelikymppinen syrjäytynyt työtön

        Jaa, vähän nuoremmalta se humpuukivideoissaan näyttää. Aikamoinen pilvenveikko se on. Wespan repertuaariin kuuluu
        -ufot
        -yliluonnolliset ilmiöt
        -sioitustoiminta

        Videoilla on lähinnä vain viihdearvo. Viimeisimmässä pistää naurattamaan kun tämä "sioitusnero" tutkii kryptovaluuttojen kursseja ja laukoo "valuuttta X on nyt hyvä, neuvoisin panostamaan siihen. Valuutta Y kannattaa vähentää salkusta. Valuutta Z kannattaa harkita salkkuun". Ja täydellä pokerinaamalla, uskoo itsekin omiin puheisiinsa. Wespa ei käsitä että kryptovaluuttojen kurssit ovat täysin spekulatiivisia, ne eivät perustu mihinkään. Kurssivaihtelu on täyttä arpapeliä. No, sellaistahan tällaisen ufomiehen sopiikin "analysoida". Koulujakäymätön elämämkoululainen.


      • peeeenis
        Avotampio_ kirjoitti:

        Jaa, vähän nuoremmalta se humpuukivideoissaan näyttää. Aikamoinen pilvenveikko se on. Wespan repertuaariin kuuluu
        -ufot
        -yliluonnolliset ilmiöt
        -sioitustoiminta

        Videoilla on lähinnä vain viihdearvo. Viimeisimmässä pistää naurattamaan kun tämä "sioitusnero" tutkii kryptovaluuttojen kursseja ja laukoo "valuuttta X on nyt hyvä, neuvoisin panostamaan siihen. Valuutta Y kannattaa vähentää salkusta. Valuutta Z kannattaa harkita salkkuun". Ja täydellä pokerinaamalla, uskoo itsekin omiin puheisiinsa. Wespa ei käsitä että kryptovaluuttojen kurssit ovat täysin spekulatiivisia, ne eivät perustu mihinkään. Kurssivaihtelu on täyttä arpapeliä. No, sellaistahan tällaisen ufomiehen sopiikin "analysoida". Koulujakäymätön elämämkoululainen.

        Niin tuon ufokiinnostuksen takia Wespaa ei voi täysin pöljänä pitää, mutta toisaalta sitten kryptokritiikkiin liittyvä kieltäminen tekee wespan neuvoihin uskomisesta vaarallista. Koska kryptoissa ei ole kuin 1-2 varteenotettavaa "valuuttaa" ja ne ovat BitCoin ja EHKÄ Ethereum. Muut 2000 kryptoa ovat ihan sontaa.


    • Onkohan wespa huomannut että USA:ssa lyhyet korot nousevat kovaa vauhtia. Ennakoivat inflaatiota. Onko wespa ajatellut että tällaiset "klopaalit"(anteeksi, "globaalit") markkinoiden muutokset jotenkin heijastuisivat kyrpo- (anteeksi...) kryptovaluuttoihin? Vai elävätkö kyrpo- (anteeksi...) kryptovaluutat omaa elämäänsä? Ja riippumatta muusta maailmasta? Wespahan kuitenkin heittää tosiaan ANALYYSHIÄ että valuutta X on kova ja valuutta Y on huono. Wespa on NERO!

      Wespa tietää että MAAILMANTALOUDESTA riippumatta kannatta SIOITTAA kyrpo- (...siis krypto-) valuuttaan X koska .... (wespa ei koskaan kerro miksi?!?)

      MUAHAHAMUAHAHAMUHAHAAAAAA

      Poijjaat!! Taasen!

    • törkyturpa

      Hyvä että on wespoja. Saadaan viihdettä. Mutta painolastiahan nämä ovat yhteiskunnalle. Mitä hyötyä tämmöisistä on?

      • viihtyjä

        Saadaan viihdettä.


    • Eikö sitä wespaa voi upottaa satama-altaaseen? Kukaan ei jää kaipaamaan.

    • Wespa totesi vuosi sitten videollaan, että pian kaikki Turun pizzeriat hyväksyy onecoinin. Eipä ole Turun suunnalta vieläkään kuulunut ilouutista että koinit kävisivät.

      Koskahan wespa unohtaa krypto(==KYRPO)valuuttapelleilyt ja palaa siihen minkä hän osaa? (mikähän se muuten voisi olla? osaako wespa tässä elämässä yhtään mitään?)

      MUAHAHAMUAHAHAMUAHHAAAAA

      Poijjaat!! Taasen!

    • PonzipaPonzi

      Olen eri mieltä. Mitä olen Wespan osaamista pintaraapaisulla nähnyt, olen käsityksessä että Wespa on erittäin taitava ATK ohjelmistojen kanssa, ja ottaisin herran työhaastatteluun, jos olisin edelleen aktiivitoiminnassa.
      Toki toimintamme on Helsingissä, ja Wespa ilmeisesti asuu jossakin lakeuksilla.
      En epäile ettei Wespa menestyisi kun oikea toimiala löytyy. Miehessä on mielestäni sitä mitä menestykseen tarvitaan, sitkeyttä ja määrätietoisuutta. Sitkeydestä kertoo jo se että mies on tehnyt lähes 800 videota nettiin ja on uraa uurtava tekijä alalla.
      Mielestäni tuo osoittaa osaamista, sitkeyttä ja määrätietoisuutta.
      Lisäksi löytyy YLEISTÄ KIINNOSTUSTA kryptovaluuttoihin sekä eri liiketoiminnan osa-alueisiin (kuten kellokauppa maahantuonti oli)
      Olen aika varma että Wespa tulee olemaan vielä näkyvä hahmo menestyjänä.
      Vaatii vain Wespalta astua ulos sieltä pirtin perältä ja lähteä katsomaan mitä maailmalla on mahdollisuuksia.

      • No, tuota noin, IT-alan asiantuntijana (asianTUNTIANA?) en ottaisi noin epävakaata tapausta edes haastatteluun. Puhumattakaan siitä että minkäänlaisia näyttöjä ei ammattitasolla ole.

        Muttapamutta!! En minäkään epäile etteikö wespa menestyisi kun oikea ala löytyy. Johan tämä sossupelle on varmaan koittanut jo miljoonaa ammattia, mutta mikään ei natsaa, Ehkä syynä onkin HAASTEEN puute. Siksipä ehdotankin tässä ja nyt kansanliikettä: WESPA PRESIDENTIKSI. Presidentin rooli voisi olla wespalle hyvä, sen hän varmasti hallitsee!

        WESPA PRESIDENTIKSI!!!!


      • hagoihoshjd
        Avotampio_ kirjoitti:

        No, tuota noin, IT-alan asiantuntijana (asianTUNTIANA?) en ottaisi noin epävakaata tapausta edes haastatteluun. Puhumattakaan siitä että minkäänlaisia näyttöjä ei ammattitasolla ole.

        Muttapamutta!! En minäkään epäile etteikö wespa menestyisi kun oikea ala löytyy. Johan tämä sossupelle on varmaan koittanut jo miljoonaa ammattia, mutta mikään ei natsaa, Ehkä syynä onkin HAASTEEN puute. Siksipä ehdotankin tässä ja nyt kansanliikettä: WESPA PRESIDENTIKSI. Presidentin rooli voisi olla wespalle hyvä, sen hän varmasti hallitsee!

        WESPA PRESIDENTIKSI!!!!

        Vanha sanonta kuuluikin että "Olen aina pelännyt, että KENESTÄ TAHANSA voi tulla Yhdysvaltain presidentti. JA NYT SE ON TAPAHTUNUT!"

        Jos sellainen tunari kuin Trump on yhdysvaltain presidentti, joutaa myös Suomelle kuka tahansa presidentiksi. (Ketä tahansa toisaalta Suomellakin on ollut. Sossun väkeä ja mitä lesboja ja homoja lieneekään...)


      • SuomenEnnätys
        hagoihoshjd kirjoitti:

        Vanha sanonta kuuluikin että "Olen aina pelännyt, että KENESTÄ TAHANSA voi tulla Yhdysvaltain presidentti. JA NYT SE ON TAPAHTUNUT!"

        Jos sellainen tunari kuin Trump on yhdysvaltain presidentti, joutaa myös Suomelle kuka tahansa presidentiksi. (Ketä tahansa toisaalta Suomellakin on ollut. Sossun väkeä ja mitä lesboja ja homoja lieneekään...)

        Jaa, että Trump tunaroi...?

        Vähämpä maailman asioista tiedät - heh heh heh! Kyllä TUNAREITA ovat suomalaiset tomppelit, jotka lähettävät roponsa bulgariaan - hehhehhehhehhehhehheh.

        SE on todellista tunarointia SE. Taitaa olla oikein varsinainen tunaroinin SE. /Suomen Ennätys siis :)))

        Nyt kun Coin on käytännössä kuopattu, nuolevat coinistit pirteissään haavojaan, osa liittynyt jo uusiin HUIJAUKSIIN ja toivovat = Jospa olisin tällä kertaa tarpeeksi ylhäällä pyramidissa ja minulla olisi tarpeeksi iso daunlaini - jospa sitten saisin "tienattua omat pois" ja vielä voittoakin.

        Niin omituinen otus on pesunkestävä suomalainen coinari, usko, toivoo - - - - - - ja TAAS kerran menettää rahansa.

        Tyhmyys maksaa, opi se CoiNisti. Vaikka ethän sinä opi...


    • Perustetaan valitsijayhdistys "WESPA EDUSKUNTAAN" niin saadaan siihenkin taloon vähän JÄRKEÄ!

      • JotkutMenettivät

        Ongelma = ihminen, joka on sekaantunut CoiNismiin, on saastunut. Ei hän voi eikä kykene osallistumaan yhteiskunnalliseen päätöksentekoon. Siinäpä vasta vastuullinen ja tärkeä työ.

        Miten voisittekaan nähdä Coinarin päättämässä tärkeistä asioista, kun omassa elämässäkään ei pysty havaitsemaan, että nyt pissitään suoraan silmään ja vieläpä kauhealla paineella.

        Aikanaan kun joitain frendejä tuli kohnaamaan coinista, kysyin ihan suoraan, että "tuostahan puuttuu ainoastaan teksti, että tämä on huijaus"

        Kukaan ei ymmärtänyt, jotkut menettivät vain muutamia tuhansia, jotkut paljon enemmän.


    • kuuliakalloontaikaaliaku

      jos olisin wespa ampuisin kuulan kallooni

    • Kuinkahan kauan wespapelle jaksaa touhuta KYRPOVALUUTTOJEN kanssa? Kryptovaluutat ovat kuin 1600-luvun Hollannin tulppaanisipulivillitys: niin kauan kuin kysyntää löytyi niin kurssi nousi. Mutta jossain vaiheessa kiinnostus loppui ja loppu tiedetään.

      Olisiko tällä VIISAALLA wespalla ehkä analyysiä miten pitkään bitcoinin taru jatkuu? Kaikki muut kryptovaluutat ovat käyttökelvottomia - ja verrattavissa em. tulppaanisipuleihin - mutta bitcoinilla näkyy olevan jopa käyttöarvoa. Siitä huolimatta sen arvo on täysin satunnainen ja perustuu päivittäiseen myyntiin ja kysyntään. Wespa voisi analysoida viisailla aivoillaan tätä videoissaan! Niin ja tehdä analyysiä kryptovaluuttojen eliniästä: miten usein uusia syntyy ja vanhoja kuolee pois, mikä on KYRPOVALUUTAN keskimääräinen elinikä.

      Tajuaakohan wespa pelaavansa tulppaanisipuleilla ...

      MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAAAA

      Poijjaat!! Taasen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe