Sekä näyttelijä, että roolihahmo yhtä ärsyttävän näköisiä. Omituisen pitkä naama ja
toljottavat silmät. Ei osaa näytellä, teennäinen.
Camilla Mustavaara
8
688
Vastaukset
- Tarkkailijax
Ihan hyvinhän tuo näyttelee.Sopiva rooli.
- epäilysherää
omko sillä mustakarvanejatta?
- Salkkari.inhokki
Roolinimikin kammottava.
- Hiukset
Kasvot näyttäisivät lyhyemmiltä, jos hiuksiin leikattaisiin lyhyempi malli.
Pitkät suorat hiukset tekee venyttää kasvoja entistäkin pidemmiksi. - mnbvuudh
Eipä Camillan kasvoissa ole mitään vikaa. Sopii oikein hyvin kylmäkiskoisen Camillan rooliin.
Näyttelijä on yksi parhaista sarjassa näyttelevistä naisista.
Miehistä parhaiten osiinsa sopivat Karia, Aaroa, Ismoa, Akia ja Kallea näyttelevät vanhat konkarinäyttelijät joiden artikuloinnista saa selvää.- Myötähäpeää
Kyllä Ismon naivius alkaa jo v....ttamaan, vaikka saippuasarja onkin, niin jotain rajaa tossa typeryydessäkin vois olla..
- ÄlyHoi
Mitähän jos aloittaja menisi peilin eteen katsomaan, että miltä se oma naama näyttää. Ai niin, mutta kun se on peilin vika, jos näkymä ei miellytä. Entä kuinka aloittajalta onnistuisi näyttelijän työt?
Itsessä kun ei ole koskaan mitään vikaa. - Salkkarit
Camilla on paras hahmo salkkareissa. Itse kyllä toivoisin, että Aki ja Camilla menee naimisiin syksyllä ja kun pitäisi sanoa "tahdon" Ken tulisi takaisin ja sekoittasi pakan ja Camillan pitäisi valita heh. Jos Camilla ja Aki lähtis sarjasta lopettaisin seuraamisen. Parhaat hahmot siis koko sarjassa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331