Latvala tyriii jälleen ja ajaa viimeistä kautta

Yleinenjakorasia

Pääkoppa ei kestä! Eiköhän ura huipulla päädy tähän kauteen. Mäkisen taidot tallipomona joutuvat kyseenalaisiksi jos jatkaa latvalan sopimusta. Rallin maailmanmestaruus vaatii älyä, hermoja ja taktisia taitoja.

10

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JustNäinVain

      Ottaisi peilin eräältä jokamiehen höylätä lainaksi, katsoisi siihen ja myöntäisi rehellisesti missä vika ja koska alkoi alamäki! Jos sama elämäntyyli jatkuu, niin ralliajot on ajettu ja muut ajot jatkukoot vaikka yötäpäivää! Se vaan on näin. Ja niitä pikkujartsoja tekemään niinkuin viime vuonna lupasi ja pullantuoksuiseen rakkaudella ripustettuun kotiin koti-isäksi ja lastenhoitajaksi..................:) Onnea tulevaisuuteen!

    • vaihtakaa.kuskia

      Latvala on huono, Tosi huono.

    • Hohhoijakkaa

      Ketä oikeasti kiinnostaa joku Latvalan menestys tai muuta…ei mua ainakaan.

    • Hohhoijakkaa

      Miksi muuten Maisa ei esittele medialle lastaan? Ainoastaan vain Minä ja Jari-Matti. Tekee pahaa tavallaan...

    • Hohhoija

      P.s. Marcus Grönholm ja Peugeot 206

    • siipeilijä-horo

      Jari-matin ja maisan suhde perustuu vain ja ainoastaan rahaan.

      • NäinOn

        Just näin! Ja näkee rallituloksista missä mennään!


    • Reisvoospäät

      Jari-marjatta on nopee mutta laittaa aina ojavaihteen päälle.

    • irak.vai.suomi.ensin

      Mäkisen Tommi on hullu jos jatkaa tunari latvalan sopimusta !

    • kaasua

      Latvalalla on niin kiire painamaan Maisan kurveja, että täytyy löytää kivi tai puu, mihin rysäyttää. Kun jää rallit kesken, ehtii lentää Maisan luokse pikkaisen lomailemaan ja ostamaan Maisalle kaiken, mitä hän tarvitsee, Maisa lomailee nyt Milanossa ja eiköhän sinne JM lennähdä aika äkkiä lompkkonsa kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe