Haluaisin tietää miksi nainen lopettaa seksin antamisen miehelleen,mikä vie halut.
Enkä tarkoita heitä joilla on esim.jokin sairaus joka estää tai vie halut, enkä niitä joiden mies ei anna.
Jos olet avo tai avioliitossa,elämä muuten mallillan,mikä saa sinut jättämään seksin pois elämästäsi.
Mitä teet kun tiedät että miehesi tarvitsee seksiä mutta ei saa sitä sinulta.
Vaaditko häntä myös elämään ilman seksiä vai hyväksytkö tilanteen ja annat miehesi käydä hoitamassa tarpeensa jonkun toisen luona.
Tuntuuko sinusta koskaan että olet itsekäs jos et hyväksy sitä.
Miksi nainen et tahdo seksiä
86
3245
Vastaukset
- enolemustasukkainen
Siihen voi olla monta syytä jos itse alkaisin suhteeseen niin hyväksyn sen että mies käy muualla hoitamassa tarpeensa. Olisin ollut valmis siihen kauan kestäneen parisuhteen loppumisen jälkeenkin, mutta mies ei ollut sen sorttinen ihminen että olisi voinut toimia niin, joten laitoin avioeropaperit vetämään. Ex-mies meni uudelleen naimisiin ja hyvä niin.
- aitoriitta
En ymmärrä mutta onhan minulla ja miehelläkin ollut välillä hiljaista. Aina ei ole niin läheistä. Mitä jos kuitenkin juttelisit vielä vaimon kanssa. Kysyisit syytä. Turhaan ei kannata erota.
- aitoriitta
Tämä ”kilpailuasetelma” voi saada hänet muuttamaan mieltään. Anna hänelle vielä mahdollisuus. Minä voin väistyä ystäväksi kun niin vain sovitaan. On huono omatunto miehen suhteen. Hän rakastaa minua. Emmekö kaikki vaan voisi sopia. Jos me olisimme miehen kanssa luovuttaneet riitojen takia, niin emme olisi jatkaneet viittä vuotta pidemmälle.
- aitoriitta
Muistan olleeni vähän pihtaava jossakin vaiheessa. Opin sitten asettumaan toisen asemaan paremmin. Nainen syttyy hitaasti mutta usein innostuu kuitenkin. On mukava myös tuottaa toiselle hyvää mieltä.
- aitoriitta
Miehet osoittavat naiselle rakkautta seksin avulla ja sitä eivät kaikki naiset ymmärrä vaan kaipaavat läheisyyttä. Olen eräälle ystävälle tätä kerran selittänyt. Minä ymmärrän sen kyllä.
- aitoriitta
Minun ”paras” Vappu-uutiseni olisi, jos parit palaisivat toistensa luo. Kenestä tämä on kiinni? Ei ainakaan minusta. Kertoisin hyvän uutisen miehelle ja olisimme jälleen onnellisia. Voi kunpa ihme tapahtuisi...!
- Parisuhdemies-
Seksin loppumiseen n pari syytä. Joko nainen käy vieraissa eikä rakasta enää oma kumppaniaan tai jokun sairaus. Muut syyt onkin tekosyitä. Pitääkin puhua siitä miksi suhteessa ei seksiä harrasteta koska seksi on olennainen osa parisuhdetta. Puhukaa nyt ihmeessä, seksi kun loppuu niin rakkaus loppuu. Sitten vaan eroa, turha olla vuosia suhteessa jossa ei ole seksiä eikä läheisyyttä.
- ilotonelämäilmanseksiä
Minä naisena halusin kysyä syytä tuohon seksin loppumiseen,koska en voi ymmärtää miten usein käy niin että nainen ei enää tahdo vaikka olisi ennen ollut todella halukaskin.
Enkä ymmärrä miten nainen voi olettaa että miehenkin on tyydyttävä kohtaloonsa ja oltava ilman seksiä vaikka halut olisi kuinka kovat.
Itse en voisi olla niin itsekäs jos minulta halut loppuisi. - Yhdessä.eteenpäin
ilotonelämäilmanseksiä kirjoitti:
Minä naisena halusin kysyä syytä tuohon seksin loppumiseen,koska en voi ymmärtää miten usein käy niin että nainen ei enää tahdo vaikka olisi ennen ollut todella halukaskin.
Enkä ymmärrä miten nainen voi olettaa että miehenkin on tyydyttävä kohtaloonsa ja oltava ilman seksiä vaikka halut olisi kuinka kovat.
Itse en voisi olla niin itsekäs jos minulta halut loppuisi.Nämä ei ole aina niin yksiselitteisiä. Nainen, miehen kumppani, vaimo odottaa ja kantaa lapset kehossaan lähes vuoden jokaista lasta. Sen lisäksi hän imettää, valvoo ja alitajunnassa on aina huoli lapsista. Usein hän unohtaa itsensä ja oman hyvinvointinsa lastensa takia.
Pienten lasten äitien pitäisi voida hoitaa lapsensa kotona ja saada levätä tarpeeksi. Usein pienten lasten äidit ovat väsyneitä, jotkut jopa äärettömän väsyneitä tässä vaatimusten maailmassa. Silti heiltä odotetaan samaa kuin lapsettomilta, kodin ja kaiken siihen liittyvän hoitamista, mieskin on otettava huomioon. Noissa tilanteissa voi nainen kokea olevansa vain hyväksikäytetty ja elää jatkuvasti ilotonta, vaatimusten täyttämää elämää.
Turhaa on yhdenkään yhden lapsen perheen tai lapsettoman neuvoa niiden perheiden äitejä joilla on useampi pieni lapsi. He ei tiedä mitä kenenkin perhe pitää sisällään ja mitä he kokee omassa elämässä. Mieskään kun ei sitä aina ymmärrä koska hänellä on useinkin helpompaa ja seksuaaliset tarpeet jyrää päälle ensimmäisenä.
Nainen kärsii hormonaalisista muutoksista enemmän kun mies. Lisäksi häneltä voidaan vaatia täyttä panosta työelämässä kaiken muun elämisen rumban keskellä. Seksin vaatimuksissa on menty yli, epänormaaliakin jo pidetään normaalina. Se on nyt nostettu liikaa tapetille ja voi näin vaatimuksineen tehdä ihmisistä enemmän vastenmielisiä kuin puoleensa vetäviä. Seksuaalisuus koetaan usein hienona ja hyvänä asiana parisuhteessa, kun se toimii oikein mutta mitä tekee tämän ajan maailma? Se pilaa ja likaa kaiken. Se nousee itseään vastaan jos kaikkialla toitotetaan vain seksiä seksiä ja tulee vaatimuksia vaatimusten perään.
Kysynkin MITEN PALJON naisilta, vaimoilta vaaditaan? Vaatimukset tappaa tunteet ja rakkauden kun apu olisi tärkeintä tuossa vaiheessa elämää. Kykeneekö siihen perheessä jokainen mies, hänkin työpaineineen? Äreyttä ja kireyttä pikemminkin usein kuulee ja naisen on oltava aina halukas käyttäydytään kotona miten tahansa?
Ei voi sanoa että naisen, juuri sen vaimon seksuaalisuus olisi kuollut kokonaan. Se voi olla väliaikaisesti pois ja hän voi olla todellakin välillä väsynyt kaikkeen ja sen seuraukset voi kohdistua siihen lähinnä olevaan aikuiseen, eli puolisoon. Tämä täytyy miestenkin ymmärtää! Jos vaimo ei täytä miehen seksuaalisia vaatimuksia väsyneenä, ei sitä korjaa miehen pettäminen ja uskottomuus koskaan, se erottaa aina puolisot toisistaan ja pilaa parisuhteen. KUINKA se on niin vaikea ymmärtää?
Vaativa mies ei ole paras mies, vaan auttavainen ja vaimon elämää tukeva mies on sitä.
- mr.kex
Etsin aikanaan vastauksia samaan kysymykseen. Ongelma on lähes aina itsekkyys.
Esimerkiksi mies A tuntee tarvitsevansa seksiä, ja haluaa tai vonkaa sitä naiseltaan, ja jos nainen ei anna, syntyy ongelma, joka kuuluu enemmän naiselle kuin hänelle. Sen sijaan mies B, joka osaa antaa naiselle, saa paljon helpommin seksiä ja se seksikin on parempaa kuin mies A:lla ikinä.
Ratkaisu on yksinkertainen. Älä ole itsekäs, älä odota naiseltasi mitään. Sen sijaan ota vastuu ja anna naiselle se minkä kykenet antamaan.
Tässä on joitakin tyypillisiä perusongelmia, ja vastauksina toimivia ratkaisumalleja.
--- nainen ei saa seksistä mitään. On hyvä tajuta, että naisellakin on tarpeet. Seksi on jaettu tilanne, mutta jos mies käyttää naisen vartaloa lähinnä omien tarpeiden tyydyttämiseen, niin nainen ei vain yksinkertaisesti voi luottaa mieheen. Ajattele itse, miltä tuntuisi jos nainen tavan mukaan pieraisisi, kääntäisi kylkeä ja rupeaisi nukkumaan kun sinulla on vielä latingissa.
ratkaisu: Hoida naisellesi orgasmi. Ei kannata olla itsekäs tässä. Orgasmeja saava nainen on yleensä ihan eri tavalla kuuma petikumppani kuin sellainen, joka jätetään kylmäksi.
--- seksi on aina samanlaista. Hoidat naisellesi orgasmin, hieno homma, mutta annat sen aina samalla tavalla samoin ottein samassa järjestyksessä. Teet siis käytännössä aina saman taikatempun samalla tavalla.
ratkaisu: Kysele naiseltasi mistä hän pitää, mistä ehkä pitäisi, fantasioista jne. Mieti mistä sinä pitäisit, mitä voisit tehdä eri tavoin, mitä kokeilla, eri asennot, paikat, tilanteet jne. Kaikkea ei tarvi ehdottaa etukäteen, vaan voit kokeilla kesken aktin ja kysellä jälkeenpäin. Seksistä tulee jännempää myös sinulle, kun et noudata samaa kaavaa.
--- jännitteen puute. Seksuaalinen jännite luo seksuaalista varausta. Jos suhteesta tulee liian ilmiselvä ja liian kaverillinen, niin jännite katoaa.
ratkaisu: Palauta jännite. Älä ole harmiton ja arkinen kaveri, vaan koita olla hieman kekseliäämpi ja rohkeampi. Kohtele häntä välillä seksuaalisena olentona, esim. hyväile takapuolta salaa julkisella paikalla ja kuiskaa korvaan jotain hottia. Lähetä sekstari kesken työpäivän. Jos nainen on laittautunut, sano "v***u sä näytät kuumalta!" Mieti millaista teillä oli suhteen alussa, ja keksi keinoja luoda samanlaista ilmapiiriä. Nainen voi nähdä sinut ihan uusin silmin ja lähteä mukaan peliin.
--- liiallinen vakavuus. Jos ongelmat menevät liian vakavaksi, esim. riitojen seurauksena on päiväkausien murjottamista, niin ei jää tilaa puheelle, leikille eikä rentoudelle. Jos kumppanille ei voi puhua, niin miksi pitäisi voida antaa seksiä??
ratkaisu: Ota rennosti, älä ole pikkupoika, älä intä. Joka riitaa ei tarvitse yrittää voittaa eikä omaa tahtoa aina tarvi saada läpi. Välillä voi oikeasti vain kuunnella mitä toinen sanoo, vaikkei olisikaan samaa mieltä. Riittää jo pitkälle että edes kuuntelee.
--- huomion ja kunnioituksen puute. Jos nainen on kuin ilmaa miehelle, paitsi silloin kun miehellä tekee seksiä mieli, niin naista ei tietenkään kovin pitkään voi kiinnostaa.
ratkaisu: Lakkaa olemasta kusipää ja ala arvostamaan naistasi kuin itseäsi.
--- liiallinen huomioiminen. Jos taas olet luonteeltasi miellyttäjä, ehkä takertuva roikkujakin, niin ota vähän rennommin ja elä myös omaa elämääsi. Opettele sanomaan ei välillä. Älä loukkaannu joka asiasta. Nainen, joka kokee voivansa hengittää suhteessa on yleensä innokkaampi seksiin.
--- passivoitunut mies. Mies ei saa kotona mitään aikaiseksi, vaan käyttää aikansa sohvaperunana tai pleikkarin, tietokoneen ym. ääressä aivan kuten lapsuudenkodissaan teki äitinsä passattavana. Nainen alkaa tuntea, että hänen kumppaninsa on kuin pikkupoika.
ratkaisu: Tee jotain kotona. Järkiään kaikki naiset tykkäävät, jos mies tekee miehen töitä. Remontti-Reiska on yksi monien naisten fetisseistä. Korjaa roikkuva kaapinovi tai mene työpajakurssille ja tee itse uusi pöytä tai kaappi tms. Jos miesten töitä ei ole, niin tee välillä erikseen pyytämättä yhteisiä töitä, kuten tiskaa.
--- aloitekyvytön mies. Monet naiset ovat sen verran perinteisiä, että tykkäävät miehen tekevän aloitteet. Mies saattaa epävarmana kysellä miksi nainen ei tee aloitteita. Jotkut naiset tekevät aloitteita mielellään, mutta monet taas odottavat miehen aloitteita, eivätkä tule tekemään niitä vaikka kuinka kauan odottelisit.
ratkaisu: Tee reippaasti aloitteita, äläkä ota nokkiisi heti jos ei onnistu. Ajattele kuten järkevä kauppamies: Älä vonkaa, älä anele, äläkä tuputa, vaan pyri tarjoamaan hyvää tuotetta innostavalla tavalla.
Näillä opeilla tilanne korjaantuu kummasti, ja saat pimppaa aivan sikana ja se seksikin on parempaa. Jos ymmärrät nämä opit ja toteutat niitä ihan oikeasti, eikä naisesi silti anna, niin sitten voi olla aika vaihtaa naista. Sekin sujuu helpommin, sillä rento, hauska ja sängyssä osaava ja itsevarma mies on aika haluttua tavaraa markkinoilla.
Mutta jos et välitä, niin samat ongelmat seuraavat sinua tuleviin suhteisiisi.- ilotonelämäilmanseksiä
Nyt tuli asiaa ja paljon,hyvä sinä.
- mr.kex
Eipä kestä. Tämä menee sikäli hauskasti, että sinä naisena kyselet, että miksi nainen ei tahdo seksiä, ja minä miehenä vastaan, suunnaten tekstini lähinnä miehille.
- ilotonelämäilmanseksiä
Joku voi ihmetellä miksi minä naisena tälläisiä pohdin.
No se johtuu siitä että tunnen naisia joita seksi ei enää kiinnosta ,sivuutetaan vain koko asia olankohautuksella,välillä tuntuu että olen joku outolintu kun tahdon seksiä ja kehtaan tunnustaa sen vaikka en enää mikään nuori nainen olekkaan. - asaaaaa
No huh! Et olisi voinut antaa parempia vinkkejä..
Kiitos tästä. - hienoa
Asiaa, hyvin sanottu.
- aitoriitta
Hyvä kirjoitus tuossa edellä. Tehoaisi minuun kyllä😄
- Jaksoandbwiaj
En sano ettenkö antaisi miehelleni, mutta itselläni haluttomuuteen ovat todennäköisemmin syynä nämä:
1. Mies ei koskaan (tai harvoin) anna minulle orgasmia ja seksi pyörii vain miehen tyydytyksen ympärillä
2. Mies ei kohtele minua rakastavasti, eikä ole huomioinut tarpeeksi. Tämä pätee varsinkin pidemmässä suhteessa. Jos en saa muuta läheisyyttä kuin seksiä, niin ei oikein nappaa.- ilotonelämäilmanseksiä
Ymmärrän sinua hyvinkin,jos toinen pitää vain panoreikänä omien tarpeittensa tyydyttämiseen niin eihän se ole mistään kotoisin.Tuollainen ei varmasti nappaa pätkän vertaa.Oletko yrittänyt avoimesti puhua noista asioista miehesi kanssa,puhumattomuus ei ainekaan helpota asioita yhtään.
- 4903589343
Onhan noita selviä syitäkin, mutta haluttomuus ei useimmiten ole seurausta mistään ongelmasta tai väärästä toiminnasta. Ehkä lähempänä totuutta on se, että nainen ajan mittaan kyllästyy mieheensä rakastajana, kun tämän romanttinen sädekehä himmenee ja oikea ihminen tulee esiin.
On muuten erikoista, että mies ottaa itselleen orgasmin muttei anna sitä naiselle. Voisiko asia toimia toisin päin, niin että nainen ottaa itseleen orgasmin muttei anna sitä miehelle? Esimerkiksi nainen voisi ensin hieroa itseään miehen reittä vasten orgasmiin asti ja sen jälkeen päästää miehen sisäänsä. Näin kumpikin hoitaa itselleen orgasmin eikä kukaan jää ilman. 4903589343 kirjoitti:
Onhan noita selviä syitäkin, mutta haluttomuus ei useimmiten ole seurausta mistään ongelmasta tai väärästä toiminnasta. Ehkä lähempänä totuutta on se, että nainen ajan mittaan kyllästyy mieheensä rakastajana, kun tämän romanttinen sädekehä himmenee ja oikea ihminen tulee esiin.
On muuten erikoista, että mies ottaa itselleen orgasmin muttei anna sitä naiselle. Voisiko asia toimia toisin päin, niin että nainen ottaa itseleen orgasmin muttei anna sitä miehelle? Esimerkiksi nainen voisi ensin hieroa itseään miehen reittä vasten orgasmiin asti ja sen jälkeen päästää miehen sisäänsä. Näin kumpikin hoitaa itselleen orgasmin eikä kukaan jää ilman.Ai nainen hieroo miehen reittä vasten itselleen orgasmin ja sitten vielä antaa miehelle orgasmin. Mies vaan möllöttää siinä tekemättä mitään, mutta saa silti orgasmin. Joopa joo, fiksumpi nainen hommais hieromasauvan ja pistäis tuommosen ukon pihalle, ei tarviisi haisevia mällejä pestä enää ja seksielämä piristyisi heti.
- 95373855
Keto.neilikka kirjoitti:
Ai nainen hieroo miehen reittä vasten itselleen orgasmin ja sitten vielä antaa miehelle orgasmin. Mies vaan möllöttää siinä tekemättä mitään, mutta saa silti orgasmin. Joopa joo, fiksumpi nainen hommais hieromasauvan ja pistäis tuommosen ukon pihalle, ei tarviisi haisevia mällejä pestä enää ja seksielämä piristyisi heti.
Ensin mies möllöttää ja nainen saa orgasmin ja sitten nainen möllöttää ja mies saa orgasmin. Tai sitten toisessa järjestyksessä. Kuka antaa ja kuka saa?
95373855 kirjoitti:
Ensin mies möllöttää ja nainen saa orgasmin ja sitten nainen möllöttää ja mies saa orgasmin. Tai sitten toisessa järjestyksessä. Kuka antaa ja kuka saa?
Ei nainen ainakaan. Kokeilepa nylkyttää itteäsi jonkun reittiä vasten, miten nopeesti laukeat.
- 983487584
Keto.neilikka kirjoitti:
Ei nainen ainakaan. Kokeilepa nylkyttää itteäsi jonkun reittiä vasten, miten nopeesti laukeat.
Tarkoitatko, että miehiä ja naisia koskevat seksissä eri säännöt ja vaatimukset? Naisen kuuluu möllöttää ja miehen sekä antaa että ottaa orgasmi.
983487584 kirjoitti:
Tarkoitatko, että miehiä ja naisia koskevat seksissä eri säännöt ja vaatimukset? Naisen kuuluu möllöttää ja miehen sekä antaa että ottaa orgasmi.
Tarkoitan, että kannattaa kokeilla, miten helposti orgasmi irtoaa itseään reittä vasten nylkyttämällä.
- 928458756
Keto.neilikka kirjoitti:
Tarkoitan, että kannattaa kokeilla, miten helposti orgasmi irtoaa itseään reittä vasten nylkyttämällä.
Tekniikat orgasmin hankkimiseksi ovat tietysti hyvin yksilöllisiä. Tuo "dry humping" (ks. Google) on tunnettu tekniikka.
Miten sinä käyttäisit miehen kroppaa orgasmin ottamiseen? Vai onko miehen kropasta naiselle mitään iloa? 928458756 kirjoitti:
Tekniikat orgasmin hankkimiseksi ovat tietysti hyvin yksilöllisiä. Tuo "dry humping" (ks. Google) on tunnettu tekniikka.
Miten sinä käyttäisit miehen kroppaa orgasmin ottamiseen? Vai onko miehen kropasta naiselle mitään iloa?En ainakaan nylkyttäisi itseäni reittä vasten. Kokeileppa ja tule sitten kertomaan, miten tajunnan räjäyttävän orgasmin koit.
- jormis
ilotonelämäilmanseksiä kirjoitti:
Ymmärrän sinua hyvinkin,jos toinen pitää vain panoreikänä omien tarpeittensa tyydyttämiseen niin eihän se ole mistään kotoisin.Tuollainen ei varmasti nappaa pätkän vertaa.Oletko yrittänyt avoimesti puhua noista asioista miehesi kanssa,puhumattomuus ei ainekaan helpota asioita yhtään.
Mies pitää laittaa koville, Kun vaimolla on pystyvä poikaystävä, se laittaa miehen kovasti yrittämään ettei jää huonommaksi :)
Tai siis eihän sitä tarvitse välttämättä poikaystävää hommata, mutta kiusoitella sillä. Tämä toimii jos mies ei ole sairaalloisen mustasukkainen ja kiusoittelun voi tehdä hyvässä hengessä. - peräkontti
Keto.neilikka kirjoitti:
😁😂😂 toi on hauuuuska
- Avoin_suhde
Itsellä syynä (väliaikaiseen, mutta pitkään jatkuneeseen) haluttomuuteen olivat jatkuvat virtsatietulehdukset aina seksin jälkeen.
Annoin miehen käydä vieraissa. Lopulta hän rakastui yhteen näistä naisista.
En kärsi näistä vaivoista enää, mutta miehen päästäminen vieraisiin ei minun tapauksessani pelastanut suhdettamme, muuta kuin ehkä hetkeksi. - molemminpuolinenhyöty
Naista ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta miehen halut. Minä olen käynyt vieraissa kun vaimolta ei enää herunut lämpöä, ajattelin vaan että nyt vaimo niittää sitä mitä on kylvänyt. Mua ei kyllä rassaa yhtään,päin vastoin saa lisäpuhtia, tapailen kaiken lisäksi naimisissa olevaa naista, tuntuu tajuavan tilanteen paremmin, hänkään kun ei miestään halua mutta minua haluaa.
- 112
" lopettaa seksin antamisen miehelleen"
Heti alkuun pieni korjaus. Naisilla ei ole halua antaa miehelleen, vaan halu saada mieheltä. Ellei anna, ei voi saadakaan. Joten ongelma onkin siinä, miksei nainen halua saada mieheltään. Vastaus lienee, ettei mies sytytä häntä > nainen kokee ettei saa mieheltä seksistä mitään. Seksi on ikävää, liian nopeaa tai tunteetonta puurtamista. Onko?
Jos mies harmittaa, rasittaa ei tyydytä naista monella tasolla, niin tietysti siinä sekstailuhalutkin puutuu. - eihänsiinämuuta
Tuonkaltainen tilanne yleensä päätyy uskottomuuteen, ikävä kyllä. Mun ja kumppanin suhteessa ei ole ollut seksiä neljään viiteen vuoteen oikeestaan lainkaan, no pari yhdyntää sellaista pikaista ja se johti mun kohdalla uskottomuuteen. Puheet ei auttaneet vaikka nainen lupasi ottaa minut huomioon myös makkarissa, teko vain jäi puuttuu.
Koska mies on niin tumpelo, ettei seksistä yksinkertaisesti pysty nauttimaan hänen kanssaan. Tai miehen toiveet ja halut menee niin ristiin omien kanssa, ettei hommasta yksinkertasesti tule mitään. Kerran tapailin hetken aikaa miestä, joka kertoi hyvin tarkasti, mitä hän haluaa naiselta, mutta itse hän ei ollut valmis tekemään pienintäkään myönnytystä minulle. Hän vaati posliinia jälkoväliin, mutta omasta 7-lukulaisesta pöheiköstään hän ei karvaakaan suostunut katkaisemaan. Hän halusi hoikan ja isorintaisen naisen ja itse oli lihava tuppikulli. Hän halusi seksiä useita kertoja päivässä, mutta homma oli muutaman minuutin nylkytystä ilman esileikkejä, koska hänellä seisokki kesti ehkä max minuutin. Sitten hän ihmetteli, miksei sitä tuusulaa heru, vaikka hän kaikkensa tekee minun nautinnon eteen. Tiedän että hän netissä etsii vieläkin seuraa, kaikki naiset vain ovat mielenterveysongelmaisia, siksi on vuosikaudet joutunut yksin olemaan.
- Odottavanaikaonpitkä
Suurin syy on itsellä se, että mies on huono, nopea ja itsekäs sängyssä. Miten voi syttyä, jos esileikkiä ei käytännössä ole, vaan tyyliin sormet kostutetaan syljellä ja läntätään sinne, minne muna pitäisi saada. Sitten itse asti vielä kestää pari minuuttia, ja mitään seksileluja ei voi käyttää koska ne on tiellä. Jälkeenpäin itselle ei jää kuin itsensä siivoaminen. Ja kyllä, tästä on puhuttu ja mainittu ja huomautettu, tuloksetta. Suuseksiä olen viimeksi saanut ehkä 4-5v sitten, mies kuukausi sitten. En vaan oikeasti jaksa syttyä enää, mieluummin nukun, ja hoidan itseni ihan itse ja rauhassa. Tässä meidän suurin syy, mies vielä jaksoi aikoinaan kuittailla haluttomuudestani, mutta kun itse vastasin suoraan hänelle miksei kiinnosta, niin kuittaili loppui, muttei mitään muutostakaan tapahtunut. Odotan vaan, että saisin lottovoitosta ja voisin ostaa miehen talosta pihalle. Pettämään ei viitsisi ruveta.
- 98256985
Toisin sanoen nainen on erinomainen itsetyydytysväline miehelle mutta mies on kehno itsetyydytysväline naiselle.
- 7470
Toistuva asetelma, antaa><saada! Yksipuolista ajattelua vai asennetta?
En ymmärrä miksi nainen ei voisi olla se saava osapuoli!
Jos perusajatus on naisen antaminen niin väkisinkin tulee mieleeni ajatus, että nainenhan siinä menettää jotain.
Nainen saa kun mies suostuu antamaan. Miltä tuntuu?
No, jokainen tajuaa, että yhteispelistähän siinä on kysymys.
Miksi miehen pitäisi aina olla se vonkaava osapuoli? Ymmärrän kyllä, että se johtaa herkästi itsekkyyteen.
Vähintä mitä nainen voisi tehdä on viestiä, tavalla tai toisella, milloin ukon pitäisi ryhtyä vonkaamaan.
Nainen voi toimia suoraviivaisemminkin.
Kutina kiveksissäni ja kokemus kuiskii, että tänään on kyse tuosta viimemainitusta toimintatavasta. - kohtalonoikku
Naisilla nousee kusi päähän, nauttivat kun mies kärsii puutetta ja jun käy vieraissa alkaa hillitön meuhka.
- oookooo
Älytön ja sovinistinen vastaus vailla vertaa. Ihan kun naiset itse eivät ollenkaan nauttisi seksistä.
Nainen tahtoo seksiä vain silloin, kun nauttii siitä ko. miehen kanssa.
- voihyväthyssykät
Aika älytön kysymys. Kysymykseen varmaan yhtä monta vastausta kuin on naisia. Ehkä juttelu omasi kanssa voi selventää asian.
- jgfjd
Ei voi tietää. Jokaisella omat syynsä.
Yksi yleinen syy on kuitenkin se, että nainen kokee parisuhteen olevan kaput. On myös ärsyttävää, jos nainen kokee miehen haluavan suhteelta vain seksiä. Sellainen vie halukkaankin naisen halut. Siis seksistä oman miehensä kanssa.- 79283758
"On myös ärsyttävää, jos nainen kokee miehen haluavan suhteelta vain seksiä."
Ehkä ärsyttävää mutta niin se on. Mies haluaa suhteelta vain seksiä.
"Sellainen vie halukkaankin naisen halut."
Niinpä. Mies ei saa sitä ainoaa mitä haluaa. - TotuusSattuuQC
"On myös ärsyttävää, jos nainen kokee miehen haluavan suhteelta vain seksiä."
MIes hyvin harvoin haluaa suhteelta vain seksiä. Moni suhde on kuitenkin miehen kannalta voinut ajatua pisteeseen jossa hän ei enää koe saavansa suhteesta oikein mitään muuta kuin seksiä. Siinä mies ja nainen eroavat toisistaan että huonossakin suhteessa mies haluaa yleensä vielä kuitenkin edes sitä seksiä, nainen taas ei.
- Poikkeukseni
Niin, miksihän? Tapasin muuan vuosi sitten miehen, jonka kanssa ollaan viesti/puheluyhteyksissä edelleen. Mies on naimisissa, sanoi olleensa asumuserossa tuolloin. Hän muistelee yhdenillan kohtaamistamme ja rakasteluamme edelleen, sanoo, että silloin sai viimeksi seksiä. Miten joku jaksaa seksitöntä parisuhdetta? Mies oli ihana sängyssä, teki juuri oikeat jutut, mistä pidän, ei mikään isokullinen jännämies, mutta se ote! ne otteet korvasivat kullin koon ja,se suutelemisen taito, vei jalat alta. Olen saanut myös isoa kuningaskoota, mutta taidot olivat ko. miehellä puutteelliset, kamalan kovaa jyystöä, hellyys puuttui.
En halua toisten naisten miehiä, mutta rakastuin tähän toisen naisen einiinisokulliseen mieheen oikopäätä, se suutelutaito, siksipä menimme sänkyynkin hetimiten. Hän on minun poikkeukseni. Vieläkin odotan uusintaa. Ja ihmettelen miksei hän saa seksiä vaimoltaan.- vahvistaasäännön
"Ja ihmettelen miksei hän saa seksiä vaimoltaan."
Ne on ne naisen vaistot, naisen vaistot. Jospa miehen oma vaimo vaistoaa miehen olevan sisimmältään petollisen häntäheikin, ja se on siinä sitten....
Miehet eivät yleensä lainkaan käsitä miten tarkasti heidän puolisonsa heidän muka "salaista" maailmaansa jatkuvasti lukevat, ja lukemansa perusteella heitä arvioivat. - diidiidaadaa
Juuri näin, kun mies jää toistamiseen valehtelemisesta kiinni, niin ei sitten voi luottaa mitenkään. Se salainen maailma näkyy niin selvästi, että ei siinä miehen kanssa seksi ensimmäisenä tule mieleen. Halut meni, sori ukko. Olisit ollut rehellinen.
- onaikavaihtaa
Siksi kun se sexi sen miehen/naisen kanssa ei tuota enää mielihyvää, suhde on lopuillaan, tullut tiensä päähän.
Paras ratkaisu on ero ja hakea uusi kumppani, jonka kanssa taas kaikki luonaa, ihminen ei ole yksiavioinen .- vaihtopäivätjuu
Hyvät hyssykät miten nerokas ajatus!
Ja sitten tapahtuu oikeasti: Yksi impotentti lisää lähikuppilan pöytään itkemään menetettyä puolisoaan ja julistamaan moniavioisuutensa ihanuutta ja saatavuuttaan kaikille paikan naisille.
- Mikääneimuutu
Jos ei aina kokisi olevansa miehen vihapurkausten vastaanottaja, kotipiika ja tarpeiden tyydyttäjä, olisi huomattavasti helpompaa nähdä kumppani miehenä, jonka kanssa haluaa läheisyyttä. Myös tympeä puhetapa (sis. erilaiset käskyt, tiuskaisut, toisen hiljentäminen) on varma tapa sammuttaa orastavatkin halut. Onnea yritykseen, jos olet mieheni..
- Kiloja
Koska on lihonut parisuhteen aikana. Arvostan itseäni oikeasti todella paljon, mutta olen mielestäni myös liian fiksu uskomaan, että olisin edelleen miehestäni haluttava näin painavampana. Mielestäni hänen haluaan minua kohtaan ohjaa molemminpuolinen rakkaus ja tarpeet, mutta hoikempi nainen olisi viehättävämpi. Vaikka ymmärrän tämän, sillä suurin osa maailman miehistä ajattelee näin, niin sille ei voi mitään että se totuus lannistaa omat halut. Itselle tosi iso osa seksiä on toisen nautinto ja se, että olen hänestä haluttava. Jatkuvasti tunnen pahaa oloa siitä ettei hän saa mitä ansaitsisi, koska hän on oikeasti maailman paras mies, mutta kenenkään ei pitäisi pakottaa itseään sellaiseen mikä saa jälkikäteen itkemään. Kaipaan lihavampanakin läheisyyttä todella paljon, joten suurimman osan ajasta itkuni on kiitollisuuden ja riittämättömyyden tunteiden ristiriitaa. Ja tähän ei sitten tarvitse tulla kysymään että miksi en laihduta, koska olen kyllä matkallani, mutta terveyteni takia enkä siksi että olisin hoikempana kaikkien mielestä viehättävämpi.
- onkotervettä
Montako kiloa painoa on suhteen aikana tullut? Itseä tällä palstalla ihmetyttää se, että sellaiset normaalipainossaan olevat tuskailevat täällä riittämättömyyden tunteillaan sen vuoksi,että oma mies haukkuu lihavaksi aiemmin alipainoista ihmistä.
- Kiloja
onkotervettä kirjoitti:
Montako kiloa painoa on suhteen aikana tullut? Itseä tällä palstalla ihmetyttää se, että sellaiset normaalipainossaan olevat tuskailevat täällä riittämättömyyden tunteillaan sen vuoksi,että oma mies haukkuu lihavaksi aiemmin alipainoista ihmistä.
Joo en kuulu mitenkään näihin turhaan painostaan valittaviin vaan olen siis oikeasti lihava, painoa on tullut lisää monia kymmeniä kiloja. Ja haluan vielä sitä painottaa että mieheni ei kohtele minua mitenkään huonosti, hänen naisihanteensa vaan ei minusta ole lihava nainen mitä itse nyt olen. Enkä sano että sen pitäisi sellaiseksi muuttua, mutta varmaan kaikki kaipaavat olla kumppaninsa mielestä haluttavia ja seksikkäitä.
- 98278554
Kiloja kirjoitti:
Joo en kuulu mitenkään näihin turhaan painostaan valittaviin vaan olen siis oikeasti lihava, painoa on tullut lisää monia kymmeniä kiloja. Ja haluan vielä sitä painottaa että mieheni ei kohtele minua mitenkään huonosti, hänen naisihanteensa vaan ei minusta ole lihava nainen mitä itse nyt olen. Enkä sano että sen pitäisi sellaiseksi muuttua, mutta varmaan kaikki kaipaavat olla kumppaninsa mielestä haluttavia ja seksikkäitä.
Nainen, joka haluaa olla seksikäs, ei ole seksikäs.
Nainen, joka himoitsee miestä, saa seksin aikana orgasmin ja haluaa sen pian uudelleen, on seksikäs.
Itsekäs nainen on seksikäs.
(Totta kai ulkonäkö ja moni muu asia vaikuttaa myös.) - onkotervettä
Kiloja kirjoitti:
Kai sulla on syyt selvillä, minkä vuoksi olet lihonut, vain sitä kautta voit lähteä oikeaan suuntaan. Sanotaan, että parisuhteet lihottaa, onko teidän parisuhteessa jotain sellaista, mikä on ruokkinut sut tuon kaltaiseen tilaan? Sinuna olisin huolissani ennemminkin omasta terveydestä. Itsekin heräsin vasta, kun selkä alkoi reistailla siihen malliin, ettei päässyt enää kävelemään ja oli pakko alkaa tekemään jotain itsensä ja oman terveytensä eteen eli hankkimaan hötön sijaan lihaksia. Omana tsempparina toimi se halu äärimmäisen kivun poistamiseen ja fysioterapeutin asiantunteva hoito, josta sain alun omasta itsestä välittämiselle ja huolehtimiselle. Tsemppiä sullekin!
- Kiloja
onkotervettä kirjoitti:
Kai sulla on syyt selvillä, minkä vuoksi olet lihonut, vain sitä kautta voit lähteä oikeaan suuntaan. Sanotaan, että parisuhteet lihottaa, onko teidän parisuhteessa jotain sellaista, mikä on ruokkinut sut tuon kaltaiseen tilaan? Sinuna olisin huolissani ennemminkin omasta terveydestä. Itsekin heräsin vasta, kun selkä alkoi reistailla siihen malliin, ettei päässyt enää kävelemään ja oli pakko alkaa tekemään jotain itsensä ja oman terveytensä eteen eli hankkimaan hötön sijaan lihaksia. Omana tsempparina toimi se halu äärimmäisen kivun poistamiseen ja fysioterapeutin asiantunteva hoito, josta sain alun omasta itsestä välittämiselle ja huolehtimiselle. Tsemppiä sullekin!
Arvostan tsemppiäsi mutta inhottaa, että sunkin oli pakko lähteä puhumaan siitä laihduttamisesta. Sanoin jo ekassa kommentissa etten kaipaa kenenkään näkemystä asiaan ja kyllä, olen täydellisen tietoinen syistä lihomiseen omalla kohdallani ja olen jo painottanut, että nimenomaan terveyden takia laihdutan enkä ulkonäön.
- iydtt
Kiloja kirjoitti:
Arvostan tsemppiäsi mutta inhottaa, että sunkin oli pakko lähteä puhumaan siitä laihduttamisesta. Sanoin jo ekassa kommentissa etten kaipaa kenenkään näkemystä asiaan ja kyllä, olen täydellisen tietoinen syistä lihomiseen omalla kohdallani ja olen jo painottanut, että nimenomaan terveyden takia laihdutan enkä ulkonäön.
"Arvostan itseäni oikeasti todella paljon, mutta olen mielestäni myös liian fiksu uskomaan, että olisin edelleen miehestäni haluttava näin painavampana. "
Jos todella arvostat itseäsi, niin teet sitä jokaisen kilosi kohdalla, myös niiden ylimääräisten. Kun arvostat itseäsi juuri sellaisena kuin olet, tunnet itsesi myös haluttavaksi ja seksikkääksi (mikäli itsetuntosi on muutoinkin kohdallaan). Kun tunnet itsesi haluttavaksi ja seksikkääksi, myös miehesi pitää sinua seksikkäänä ja haluaa sinua (jos teidän suhteenne muutoin on kohdallaan). Siitä huolimatta, että hänen naisihanteensa on jotain muuta. Parisuhde perustuu aika harvoin, jos ollenkaan sen osapuolten ihanteille. Tosiasioihin, realiteetteihin se perustuu, keskinäiseen rakkauteen ja ymmärrykseen. Näin se kuule menee.
Realiteeteista. Minulla on myös aika monta ylipainoista ystävää, miehiä ja naisia. He kaikki elävät parisuhteessa, pitkäaikaisessa, eikä kenenkään kumppani ole kiloista valittanut. Paitsi yhden, mutta se meni toiseen suuntaan. Eli toinen alkoi laihduttaa (diabetes, verenpaine), jotka kumppani ei hyväksynyt. Kuulemma lihavana parempi. Minusta tuommoinen on erittäin sairasta. Ei oteta kumppania ja hänen tunteitaan yhtään huomioon.
Eli joka tapauksessa seksi toimii, kun molemmat arvostavat itseään ja toisiaan juuri sellaisena kuin ovat, mitä tahansa se onkin. Mutta sinun ongelmasi on se, ettet voi arvostaa itseäsi ylipainoisena. Siitä seuraa, ettet koe itseäsi haluttavaksi, ja menetät myös mielenkiinnon seksiin. Lisäksi vielä masennut, kun häpeät itseäsi etkä pysty "tarjoamaan " seksinautintoja miehellesi. Tiedät varmasti, että tämä asia on sinun hallussasi ja täysin korjattavissa. Muokkaa itsestäsi sellainen, että voit arvostaa itseäsi, tunnet itsesi haluttavaksi. Jos tai kun ylipainoa on paljon, niin hae itsellesi tukea terveisiin elämäntapoihin. Jopa terapia on mahdollista. Hyvin monet terapeutit nykyisin hoitavat asiakkaita, joilla on ongelmia painonhallinnan kanssa. - iydtt
98278554 kirjoitti:
Nainen, joka haluaa olla seksikäs, ei ole seksikäs.
Nainen, joka himoitsee miestä, saa seksin aikana orgasmin ja haluaa sen pian uudelleen, on seksikäs.
Itsekäs nainen on seksikäs.
(Totta kai ulkonäkö ja moni muu asia vaikuttaa myös.)Puhut vähän, mutta täyttä asiaa.
- Kiloja
iydtt kirjoitti:
"Arvostan itseäni oikeasti todella paljon, mutta olen mielestäni myös liian fiksu uskomaan, että olisin edelleen miehestäni haluttava näin painavampana. "
Jos todella arvostat itseäsi, niin teet sitä jokaisen kilosi kohdalla, myös niiden ylimääräisten. Kun arvostat itseäsi juuri sellaisena kuin olet, tunnet itsesi myös haluttavaksi ja seksikkääksi (mikäli itsetuntosi on muutoinkin kohdallaan). Kun tunnet itsesi haluttavaksi ja seksikkääksi, myös miehesi pitää sinua seksikkäänä ja haluaa sinua (jos teidän suhteenne muutoin on kohdallaan). Siitä huolimatta, että hänen naisihanteensa on jotain muuta. Parisuhde perustuu aika harvoin, jos ollenkaan sen osapuolten ihanteille. Tosiasioihin, realiteetteihin se perustuu, keskinäiseen rakkauteen ja ymmärrykseen. Näin se kuule menee.
Realiteeteista. Minulla on myös aika monta ylipainoista ystävää, miehiä ja naisia. He kaikki elävät parisuhteessa, pitkäaikaisessa, eikä kenenkään kumppani ole kiloista valittanut. Paitsi yhden, mutta se meni toiseen suuntaan. Eli toinen alkoi laihduttaa (diabetes, verenpaine), jotka kumppani ei hyväksynyt. Kuulemma lihavana parempi. Minusta tuommoinen on erittäin sairasta. Ei oteta kumppania ja hänen tunteitaan yhtään huomioon.
Eli joka tapauksessa seksi toimii, kun molemmat arvostavat itseään ja toisiaan juuri sellaisena kuin ovat, mitä tahansa se onkin. Mutta sinun ongelmasi on se, ettet voi arvostaa itseäsi ylipainoisena. Siitä seuraa, ettet koe itseäsi haluttavaksi, ja menetät myös mielenkiinnon seksiin. Lisäksi vielä masennut, kun häpeät itseäsi etkä pysty "tarjoamaan " seksinautintoja miehellesi. Tiedät varmasti, että tämä asia on sinun hallussasi ja täysin korjattavissa. Muokkaa itsestäsi sellainen, että voit arvostaa itseäsi, tunnet itsesi haluttavaksi. Jos tai kun ylipainoa on paljon, niin hae itsellesi tukea terveisiin elämäntapoihin. Jopa terapia on mahdollista. Hyvin monet terapeutit nykyisin hoitavat asiakkaita, joilla on ongelmia painonhallinnan kanssa.iydtt puhut ajattelevaisesti ja monipuolisesti, arvostan sitä, mutta olen kanssasi eri mieltä. Minusta arvostus itseä kohtaan ja itsensä kokeminen haluttavaksi eivät välttämättä kulje kaikilla käsi kädessä, koska esimerkiksi aseksuaali on kykenevä arvostamaan itseään täysin kokematta mitään seksuaalisesti positiivisia tuntemuksia. Arvostus voi siis olla täysin kohdillaan, vaikka sen tunteakseen ei tarvitsisi tuntea itseään seksikkääksi tai haluttavaksi. Tiedostan, että itse kokisin itseni sellaiseksi, jos mieheni haluaisi erityisesti lihavamman naisen, sillä silloin rasvan määrä kehossa on se vaikuttava asia ja se on meidän tilanteessamme ainut asia, mikä tekee minusta epäviehättävämmän kuin normaalipainoisen hänen silmissään. Tässä kohtaa muistutan sinua, etten ole mielestäni missään kohtaa sanonut mitä mieheni todella minusta ajattelee, vaan mitä minä ajattelen hänen ajattelevan. Sillä mikä totuus on, ei ole minulle mitään merkitystä, koska tapasin hänet normaalipainoisena ja tiedän hänen pitävän minusta myös sellaisena, mutta olen myös varma hänen pitävän minusta enemmän sellaisena kuin lihavampana. Se on fakta, joka ei muutu siksi että koen itseni seksikkääksi ja haluttavaksi. Jos tavoite olisi saada mieheni haluamaan minua niin tekisin luultavasti niin kuin sanot, mutta hän haluaa minua jo, mutta minulle ei tietenkään riitä mikään vähempi kuin olla hänen parhaansa. Uskallan vaatia sitä, koska olen kokenut sen jo menneisyydessämme, jolloin olin yhtä täydellisesti hänen ihanteensa kuin hän on minun edelleen. Kuljen siis normaalipainoa kohti, mutta kaikista tuntemuksistani huolimatta terveyteni enkä ulkonäköni vuoksi. Minusta arvostaisin itseäni vähemmän jos muokkaisin itseäni tunteakseni itseni haluttavaksi, koska se tunne voi kuitenkin muuttua ihmisen ja tilanteen mukaan. Koko ketjun aloittaja on myös idiootti kun on antanut vaihtoehdoiksi huonompaan seksitilanteeseen vaatia miestään elämään ilman sitä tai antaa hänelle lupa panna muita. Parisuhde on vapaaehtoinen, eikä kukaan voi olla pakotettu elämään ilman seksiä tai pettämään missään tilanteessa, ellei ole ole tuollainen palliton kusipää, joka ei pysty päättämään suhdetta, missä ei ole onnellinen. Tuossa asetelmassa ihmisen on saatava kaikki itselleen joka tilanteessa: haluamansa kumppani ja seksiä, vaikka seksiä ei voisikaan juuri siltä kumppanilta saada. Ahnetta.
Minun on myös pakko kritisoida iydtt sinun ylistävää kommenttiasi kommentoijalle "98278554". Jätin itse sen kommentin kokonaan huomiotta koska sehän on aivan päätön. Ensimmäinen osa julistaa vastapuolen pitävän naista seksikkäänä jos nainen itse ilmaisee sitä, eli se on lähtöisin naisesta itsestään ja hänen kyvystään kokea olonsa itsevarmaksi omissa nahoissaan. Sama viesti mikä sinullakin on puheissasi. Sitten tulee tuo osa suluissa ja sehän tekee asiasta ihan päinvastaisen. Yhtäkkiä naisen seksikkyys on kuin onkin myös ulkopuolelta saneltua, katsojan mielestä ruma nainen ei siis voi välttämättä saavuttaa seksikkyyttä vain olemalla sinut itsensä kanssa ja kuvastamalla ylempänä kommentissa mainittuja asioita. Hhmmmm. Mutta niin ajattelen itsekin, on hienoa voida kokea olonsa seksikkääksi ja haluttavaksi, mutta se ei välttämättä saa toista näkemään sinua samalla tavalla ja se on ihan okei. - xyzzyx
Kiloja kirjoitti:
iydtt puhut ajattelevaisesti ja monipuolisesti, arvostan sitä, mutta olen kanssasi eri mieltä. Minusta arvostus itseä kohtaan ja itsensä kokeminen haluttavaksi eivät välttämättä kulje kaikilla käsi kädessä, koska esimerkiksi aseksuaali on kykenevä arvostamaan itseään täysin kokematta mitään seksuaalisesti positiivisia tuntemuksia. Arvostus voi siis olla täysin kohdillaan, vaikka sen tunteakseen ei tarvitsisi tuntea itseään seksikkääksi tai haluttavaksi. Tiedostan, että itse kokisin itseni sellaiseksi, jos mieheni haluaisi erityisesti lihavamman naisen, sillä silloin rasvan määrä kehossa on se vaikuttava asia ja se on meidän tilanteessamme ainut asia, mikä tekee minusta epäviehättävämmän kuin normaalipainoisen hänen silmissään. Tässä kohtaa muistutan sinua, etten ole mielestäni missään kohtaa sanonut mitä mieheni todella minusta ajattelee, vaan mitä minä ajattelen hänen ajattelevan. Sillä mikä totuus on, ei ole minulle mitään merkitystä, koska tapasin hänet normaalipainoisena ja tiedän hänen pitävän minusta myös sellaisena, mutta olen myös varma hänen pitävän minusta enemmän sellaisena kuin lihavampana. Se on fakta, joka ei muutu siksi että koen itseni seksikkääksi ja haluttavaksi. Jos tavoite olisi saada mieheni haluamaan minua niin tekisin luultavasti niin kuin sanot, mutta hän haluaa minua jo, mutta minulle ei tietenkään riitä mikään vähempi kuin olla hänen parhaansa. Uskallan vaatia sitä, koska olen kokenut sen jo menneisyydessämme, jolloin olin yhtä täydellisesti hänen ihanteensa kuin hän on minun edelleen. Kuljen siis normaalipainoa kohti, mutta kaikista tuntemuksistani huolimatta terveyteni enkä ulkonäköni vuoksi. Minusta arvostaisin itseäni vähemmän jos muokkaisin itseäni tunteakseni itseni haluttavaksi, koska se tunne voi kuitenkin muuttua ihmisen ja tilanteen mukaan. Koko ketjun aloittaja on myös idiootti kun on antanut vaihtoehdoiksi huonompaan seksitilanteeseen vaatia miestään elämään ilman sitä tai antaa hänelle lupa panna muita. Parisuhde on vapaaehtoinen, eikä kukaan voi olla pakotettu elämään ilman seksiä tai pettämään missään tilanteessa, ellei ole ole tuollainen palliton kusipää, joka ei pysty päättämään suhdetta, missä ei ole onnellinen. Tuossa asetelmassa ihmisen on saatava kaikki itselleen joka tilanteessa: haluamansa kumppani ja seksiä, vaikka seksiä ei voisikaan juuri siltä kumppanilta saada. Ahnetta.
Minun on myös pakko kritisoida iydtt sinun ylistävää kommenttiasi kommentoijalle "98278554". Jätin itse sen kommentin kokonaan huomiotta koska sehän on aivan päätön. Ensimmäinen osa julistaa vastapuolen pitävän naista seksikkäänä jos nainen itse ilmaisee sitä, eli se on lähtöisin naisesta itsestään ja hänen kyvystään kokea olonsa itsevarmaksi omissa nahoissaan. Sama viesti mikä sinullakin on puheissasi. Sitten tulee tuo osa suluissa ja sehän tekee asiasta ihan päinvastaisen. Yhtäkkiä naisen seksikkyys on kuin onkin myös ulkopuolelta saneltua, katsojan mielestä ruma nainen ei siis voi välttämättä saavuttaa seksikkyyttä vain olemalla sinut itsensä kanssa ja kuvastamalla ylempänä kommentissa mainittuja asioita. Hhmmmm. Mutta niin ajattelen itsekin, on hienoa voida kokea olonsa seksikkääksi ja haluttavaksi, mutta se ei välttämättä saa toista näkemään sinua samalla tavalla ja se on ihan okei."Minusta arvostaisin itseäni vähemmän jos muokkaisin itseäni tunteakseni itseni haluttavaksi, koska se tunne voi kuitenkin muuttua ihmisen ja tilanteen mukaan"
Siis? Tuossa puhuttiin ITSE arvostuksesta, OMASTA tunteesta, että on haluttava ja seksikäs. Sinun ei tarvitse muokata itseäsi yhtään mihinkään, JOS tunnet arvostavasi itseäsi sellaisena kuin ole, lihavana, laihana millaisena vaan. Kun on itsevarma ja hyvällä itsetunnolla (myös seksuaalisella) varustettu, niin kokee itsensä haluttavaksi ja seksikkääksi, etenkin silloin kun itse haluaa sekstailla. Haluttavuus lähtee omien korviesi välistä, ei siitä mitä joku toinen haluaa. Jos siellä soi "et ole haluttava, koska mies tykkää laihemmista" -ralli, niin olet oman sisäisen kriitikkosi valtaama, etkä aikuisten oikeasti koe itseäsi haluttavana ja seksikkäänä. - Kiloja
xyzzyx kirjoitti:
"Minusta arvostaisin itseäni vähemmän jos muokkaisin itseäni tunteakseni itseni haluttavaksi, koska se tunne voi kuitenkin muuttua ihmisen ja tilanteen mukaan"
Siis? Tuossa puhuttiin ITSE arvostuksesta, OMASTA tunteesta, että on haluttava ja seksikäs. Sinun ei tarvitse muokata itseäsi yhtään mihinkään, JOS tunnet arvostavasi itseäsi sellaisena kuin ole, lihavana, laihana millaisena vaan. Kun on itsevarma ja hyvällä itsetunnolla (myös seksuaalisella) varustettu, niin kokee itsensä haluttavaksi ja seksikkääksi, etenkin silloin kun itse haluaa sekstailla. Haluttavuus lähtee omien korviesi välistä, ei siitä mitä joku toinen haluaa. Jos siellä soi "et ole haluttava, koska mies tykkää laihemmista" -ralli, niin olet oman sisäisen kriitikkosi valtaama, etkä aikuisten oikeasti koe itseäsi haluttavana ja seksikkäänä.Olen jatkuvasti puhunut siitä mitä ajattelen mieheni ajattelevan. Siinä tapauksessa muutos olisi ulkonäöllisesti häntä varten ja on se omituista ettei kukaan vieläkään ymmärrä, että vaikka minä kokisin itseni haluttavaksi, niin en voi pakottaa toista ihmistä ajattelemaan minusta niin. Hän joko ajattelee niin tai ei, riippumatta siitä mitä minä ajattelen itsestäni. Sinäkin väität että ihmisillä on jokin maaginen voima saada toiset haluamaan itseään vain pitämällä itseään haluttavana, jos se olisi noin niin miksi sitten on ihmisiä, jotka eivät oikeasti saa keltään vaikka olivat luultavasti alun perin ainakin ihan hyvällä itsetunnolla kunnes se lytättiin sillä ettei kumppania löytynytkään? Kun sanot että haluttavuus lähtee korvien välistä niin ei se kyllä lähde koska jos joku sua ei halua ulkonäön takia niin ei kyllä välttämättä silloinkaan jos on tuollainen yltiöpositiivinen asenne. Ja tunnetko sinä itsesi haluttavaksi sellaisessakin tilanteessa, missä olet toisen kanssa intiimisti ja hänen mielestään et ole lainkaan haluttava? Ja vaikka tuntisitkin niin taas kerran: sinun mielipiteesi itsestäsi ei ole varmaan ainut mikä siinä merkkaa... Joten ei, en lähde muokkaamaan itseäni tunteakseni itseni haluttavaksi, koska omana itsenään on jollekin sitä ja toiselle taas ei, minua vaan painaa että juuri omalle rakkaalle en sitä nyt ole. Mutta ehkä kun saan laihdutettua terveyteni takia niin tämäkin asia muuttuu paremmaksi...
- jgh
Kiloja kirjoitti:
Olen jatkuvasti puhunut siitä mitä ajattelen mieheni ajattelevan. Siinä tapauksessa muutos olisi ulkonäöllisesti häntä varten ja on se omituista ettei kukaan vieläkään ymmärrä, että vaikka minä kokisin itseni haluttavaksi, niin en voi pakottaa toista ihmistä ajattelemaan minusta niin. Hän joko ajattelee niin tai ei, riippumatta siitä mitä minä ajattelen itsestäni. Sinäkin väität että ihmisillä on jokin maaginen voima saada toiset haluamaan itseään vain pitämällä itseään haluttavana, jos se olisi noin niin miksi sitten on ihmisiä, jotka eivät oikeasti saa keltään vaikka olivat luultavasti alun perin ainakin ihan hyvällä itsetunnolla kunnes se lytättiin sillä ettei kumppania löytynytkään? Kun sanot että haluttavuus lähtee korvien välistä niin ei se kyllä lähde koska jos joku sua ei halua ulkonäön takia niin ei kyllä välttämättä silloinkaan jos on tuollainen yltiöpositiivinen asenne. Ja tunnetko sinä itsesi haluttavaksi sellaisessakin tilanteessa, missä olet toisen kanssa intiimisti ja hänen mielestään et ole lainkaan haluttava? Ja vaikka tuntisitkin niin taas kerran: sinun mielipiteesi itsestäsi ei ole varmaan ainut mikä siinä merkkaa... Joten ei, en lähde muokkaamaan itseäni tunteakseni itseni haluttavaksi, koska omana itsenään on jollekin sitä ja toiselle taas ei, minua vaan painaa että juuri omalle rakkaalle en sitä nyt ole. Mutta ehkä kun saan laihdutettua terveyteni takia niin tämäkin asia muuttuu paremmaksi...
Tuo on juuri niin persiistä. Se että kokoajan "ajattelet mitä mies ajattelee". Ihan naurettavaa, tai mieluummin surkuhupaista. Sillä juuri se raastaa itsetuntoasi, ja koko suhdettanne, koska ajattelet miehen ajattelevan sinusta ja lihavuudestasi negatiivisesti.
Pätee meinaan kaikkeen muuhunkin. Jos ajattelet, ettei kaveri hyväksy asiaa x, tai ajattelee siitä negatiivisesti, se saa sinut alemmuuden tuntoiseksi, tuntemaan, että olet huono, et ollenkaan hyvä ystävä. Ystäväsi ihmettelee miksi olet niin iloton ja tylsä, mikä ihmeen alemmuuskompleksi sinua vaivaa. Ja se huonontaa suhdettanne. Jos et hyväksy itseäsi ja ajattelet kokoajan mitä toinen ajattelee sinusta- se vaikuttaa välittömästi suhteeseen kuin suhteeseen kielteisesti.
Ajattele itsestäsi myönteisesti, hyväksy itsesi tyyliin "olen kaunis, olen rohkea". Jos se ei miehellesi kelpaa, HÄN SANOO ajattelevan niin, erotkaa. Ellei hän hyväksy kilojasi, ei hän hyväksy sinua. Ja sellainen suhde on persiistä. Toistan vielä, älä ajattele miehesi puolesta, keskity hyväksymään itsesi. Jooko?
- Amorinnuolia
Me ollaan heti parisuhteen alussa oltu yhdestä asiasta miehen kanssa täysin samaa mieltä ja se on haluttomuus. Jos tulee vaihe jommalle kummalle ettei vain seksi kiinnosta niin sitä pitää pystyä puhumaan. Se on kuitenkin yksi tärkeimmistä mikä saa suhteen pysymään kasassa. Muutaman kerran on ollut suhteen aikana (suhdetta takana 15 vuotta) tilanne ns. Ruuhkavuosissa kun lapset oli suht pieniä ja elämö muutoin hektistä että seksi jotenkin vain jäi vaikka mieli teki. Mutta tämäkin ratkaistii sillä että otettiin sitä kahden keskistä aikaan. Viikonloppu hotellissa toisella paikkakunnalla. Kyllä ne halut sieltä löytyy kun vain pysähtyy hetkeksi sen toisen kanssa ja viettää sitä aikaa. Nainen kuitenkin haluaa sitä esileikkiä, näyttää ja tunteä olonsa seksikkääksi, pussata ja halata eikä vain housut pois ja hommiin. Varatkaa toisillenne aikaa ja koskekaa, halatkaa, katsokaa tosianne ja kertokaa jos toinen näyttää hyvältä. Pienet asiat niillä se liekki pysyy yllä.
- toionhyvähomma
Ihanan kypsän kuuloinen ajattelutapa, valitettavasti monet miehet ei tuohon pysty.
- 25468437
toionhyvähomma kirjoitti:
Ihanan kypsän kuuloinen ajattelutapa, valitettavasti monet miehet ei tuohon pysty.
Ei pysty mihin?
- ölllkjg
Yks asia. Henkinen väkivalta. Fyysinen väkivalta. Ja halut lähtee. ei voi enää luottaa puolisoon.
- Mies62
Kun nainen alkaa lähestyä viittäkymppiä sitä ei enää seksielämäkään biologisista syistä kiinnosta ja muuttuu äreäksi kuivapilluksi. Silloin kannattaa heivata nainen ja ottaa nuorempi ja seksihalukas tilalle. Onneksi älysin heittää vanhan ja rypistyvän katkeran akan elämästäni ja otin 20 vuotta nuoremman tilalle. Nyt elämä hymyilee monin tavoin ja seksiä on monta kertaa päivässä.
- 98347854
En voisi tehdä noin vaimolleni enkä kehtaisi sen jälkeen näyttää naamaani lapsilleni.
- Eirobotto
Kun saat sänkyysi nuoren kauniin naisen niin et edes muista että sulla on vaimo ja lapsia. Korttelin jokainen huonossa liitossa kituva mies kadehtia sua, vaikka muuta väittäisivät. Koettu ja nähty.
- samallamitallatakaisin
Kyllä se nainen on ihan sinusta kuivapilluksi tullut. Se on hienoa, että olet antanut naisellesi vapauden, kun hän seksuaalisen elämänsä huipulla ja ruvennut itse jyystämään nuorta kokematonta naista, joka ei vielä ymmärrä ottaa itse sitä nautintoa seksissä, mikä hänelle kuuluu. Sitten kun hän on elämänsä huipulla seksin suhteen, niin hän varmaankin jättää sinut, kun sinusta ei ole enää mihinkään.
- Mies62
Eirobotto kirjoitti:
Kun saat sänkyysi nuoren kauniin naisen niin et edes muista että sulla on vaimo ja lapsia. Korttelin jokainen huonossa liitossa kituva mies kadehtia sua, vaikka muuta väittäisivät. Koettu ja nähty.
Juuri näinhän se on. Oon tuo ylempänä kommentoinut mies joka sai elämänsä takaisin hankkiutumalla eroon vaimosta jota ei enää rakastanut. Miksi ihmeessä tosiaan kituisin kusipäisen rumaksi muuttuneen ja rypisstyvän akan kanssa loppuelämäni, kun uusi vaimo toi uuden ihanan onnen! Mitä lapsiin tulee, niin ainakin mun molemmat lapset elikkäs kaksi poikaa ovat molemmat ikionnellisia isänsä puolesta ja mikäli olen oikein ymmärtänyt niin erittäinkin ylpeitä siitä, että heidän isällään on nuori kaunis puoliso sen entisen rähjäävän ja stressaavan ihmisen sijasta. Ovat monesti kehuneet miten makea pari ollaan ja miten hyvältä puolisoni näyttää. Itse asiassa pojat tulevat nykyisen puolison kanssa paremmin toimeen kuin oman äitinsä kanssa ja nykyinen puoliso on monin tavoin parempi "äitinä" kuin poikien oikea äiti. Että ei ne lapset aina kielteisesti suhtaudu vanhempien uusiin suhteisiin.
- Eiomaishoitajaksi
Mies62 kirjoitti:
Juuri näinhän se on. Oon tuo ylempänä kommentoinut mies joka sai elämänsä takaisin hankkiutumalla eroon vaimosta jota ei enää rakastanut. Miksi ihmeessä tosiaan kituisin kusipäisen rumaksi muuttuneen ja rypisstyvän akan kanssa loppuelämäni, kun uusi vaimo toi uuden ihanan onnen! Mitä lapsiin tulee, niin ainakin mun molemmat lapset elikkäs kaksi poikaa ovat molemmat ikionnellisia isänsä puolesta ja mikäli olen oikein ymmärtänyt niin erittäinkin ylpeitä siitä, että heidän isällään on nuori kaunis puoliso sen entisen rähjäävän ja stressaavan ihmisen sijasta. Ovat monesti kehuneet miten makea pari ollaan ja miten hyvältä puolisoni näyttää. Itse asiassa pojat tulevat nykyisen puolison kanssa paremmin toimeen kuin oman äitinsä kanssa ja nykyinen puoliso on monin tavoin parempi "äitinä" kuin poikien oikea äiti. Että ei ne lapset aina kielteisesti suhtaudu vanhempien uusiin suhteisiin.
Kyllä sinäkin kohta rypistyt ja vanhenet ja sinusta tulee ruma vanha äijä eturauhasvaivoineen ,jos elät ,sillon nuorikkosi painaa kytkintä ja jättää vanhan kuppen oman onnes nojaan, poikasi odottaa kuolemasi ja mahdollista perintöä.
- xyzzyx
Se johtuu suhteesta, jokin siellä hiertää. Joko naisen mielestä suhteessa on liian vähän tunnetta, järkeä, tai virikkeitä. Seksi voi olla myös yksitoikkoista puurtamista ja suorittamista. Kamalaa, kuka sellaisesta välittää?
- XOnes
Naisen orgasmi on ensisijaisesti naisen vastuulla. Miksi se on muuten aina mies, joka esileikin pitäisi hoitaa. Nainen on hyvä ja hoitakoon miehensä, kun tämä makaa toimettomana selällään. Kelvoton nainen, joka ei saa miestään tyydytettyä, eikä arvaa, mistä tämä pitää, kuuluu heivata pihalle ja etsiä vartaloltaan sopusuhtaisempi ja tekniikat paremmin taitava tilalle!
- ask
Seksi on yhteispeliä. Molempien orgasmi on molempien vastuulla.
Ei muuta.
- Näinsevaanmenee
Vaimohan haluaa seksiä kaiken aikaa,kun on oikea mies seurana,eikä se 5-vuotiaan tasolle taantunut kiukutteleva puoliso.
- tjyf
Noin se menee.
- eiseainaniinmene
Niin miehiä kuin naisia syyllistävä, yksipuolinen näkemys.
Haluttomuuteen on monta syytä. Usein sen takana on fyysiset hormonivaihtelut ja normaali vanheneminen, eikä mitkään henkiset seikat tai puolison huonous.
Moni haluaisi edelleen haluta, vaan aika tekee vääjämättä tehtävänsä. - täht
eiseainaniinmene kirjoitti:
Niin miehiä kuin naisia syyllistävä, yksipuolinen näkemys.
Haluttomuuteen on monta syytä. Usein sen takana on fyysiset hormonivaihtelut ja normaali vanheneminen, eikä mitkään henkiset seikat tai puolison huonous.
Moni haluaisi edelleen haluta, vaan aika tekee vääjämättä tehtävänsä.Mitä on normaali vanheneminen? Monet vanhenee normaalisti heti 20-30v jälkeen, ei kiinnosta seksi. Toiset vanhenevat seksin suhteen vasta 80-vuotiaina.
Ja mitkä hormonivaihtelut? Olen 55v ja ehkäpä noin 10% seksihaluni ovat vähentyneet - ja minä sentään olen ollut lähes seksiaddikti.
Itselläni ja jokaisella ystävällä/tuttavalla on ollut haluttomuuden syynä kumppani. Siihen ei auttanut muu kuin ero lopulta. Näin käy myös silloin, kun kumppani ei halua.
Oli haluttomuuden syy mikä tahansa, niin pitää etsiä ratkaisuja, ei syyllisiä. Jos parista toista ei seksi huvita, niin voi tuottaa puolisolleen tyydytyksen muilla keinoin. Jos tämäkään ei huvita, valtuutus vieraisiin on paikallaan. Tai vaikka vain hiljainen hyväksyntä. - 93487854
täht kirjoitti:
Mitä on normaali vanheneminen? Monet vanhenee normaalisti heti 20-30v jälkeen, ei kiinnosta seksi. Toiset vanhenevat seksin suhteen vasta 80-vuotiaina.
Ja mitkä hormonivaihtelut? Olen 55v ja ehkäpä noin 10% seksihaluni ovat vähentyneet - ja minä sentään olen ollut lähes seksiaddikti.
Itselläni ja jokaisella ystävällä/tuttavalla on ollut haluttomuuden syynä kumppani. Siihen ei auttanut muu kuin ero lopulta. Näin käy myös silloin, kun kumppani ei halua.
Oli haluttomuuden syy mikä tahansa, niin pitää etsiä ratkaisuja, ei syyllisiä. Jos parista toista ei seksi huvita, niin voi tuottaa puolisolleen tyydytyksen muilla keinoin. Jos tämäkään ei huvita, valtuutus vieraisiin on paikallaan. Tai vaikka vain hiljainen hyväksyntä.Tutkimusten mukaan naisen halun tappaa pitkittynyt parisuhde. Jo vuoden parisuhde yleensä riittää. Ks. esim. https://www.livescience.com/18233-women-lose-sexual-desire.html
Sanalla sanoen naisen viettielämä on erilaista kuin miehen, koska naisella ja miehellä on suvunjatkamisen kannalta eri biologiset tavoitteet. Miehet ja naiset tappelevat turhaan asioista, joille ei mitään voi. Luonto ei tähtää ihmisen onnellisuuteen vaan tehokkaaseen lisääntymiseen. - eiseainaniinmene
täht kirjoitti:
Mitä on normaali vanheneminen? Monet vanhenee normaalisti heti 20-30v jälkeen, ei kiinnosta seksi. Toiset vanhenevat seksin suhteen vasta 80-vuotiaina.
Oli haluttomuuden syy mikä tahansa, niin pitää etsiä ratkaisuja, ei syyllisiä. Jos parista toista ei seksi huvita, niin voi tuottaa puolisolleen tyydytyksen muilla keinoin. Jos tämäkään ei huvita, valtuutus vieraisiin on paikallaan. Tai vaikka vain hiljainen hyväksyntä."Itselläni ja jokaisella ystävällä/tuttavalla on ollut haluttomuuden syynä kumppani."
Vai niin, onpa uskottava selitys kun aina se syyllinen omaan haluttomuuteenkin löytyy kumppanista, ja ylipäätäätn muista ihmisistä. Tietysti se on helpoin selitys, ja kätevä tapa peittää tosiasiat, sillä iän tuoma todellisuus on usein aika vaikea kestää.
Miehille on kehitettu viagrat yms. joilla kompensoida vanhenemista. Silti ehkä aika usein käy niin, kun mies saa pelit sillä moiteettomasti toimimaan, niin nainen huomaakin ettei halua lainkaan niin usein, kuin silloin luuli haluavansa, kun se ei mieheltä oikein onnistunut. - lääkärinhoitaja
eiseainaniinmene kirjoitti:
"Itselläni ja jokaisella ystävällä/tuttavalla on ollut haluttomuuden syynä kumppani."
Vai niin, onpa uskottava selitys kun aina se syyllinen omaan haluttomuuteenkin löytyy kumppanista, ja ylipäätäätn muista ihmisistä. Tietysti se on helpoin selitys, ja kätevä tapa peittää tosiasiat, sillä iän tuoma todellisuus on usein aika vaikea kestää.
Miehille on kehitettu viagrat yms. joilla kompensoida vanhenemista. Silti ehkä aika usein käy niin, kun mies saa pelit sillä moiteettomasti toimimaan, niin nainen huomaakin ettei halua lainkaan niin usein, kuin silloin luuli haluavansa, kun se ei mieheltä oikein onnistunut.No tuohan nyt on ihan itsestäänselvää, ettei seksi maita jollain lailla vastenmielisen kumppanin kanssa. Ei yksikään terve ihminen halua kumppania, joka ottaa esim. jollain lailla päähän kroonisesti. Ihminen on herkkä otus, jotkut todella herkkiä. Seksihalu puolison kanssa voi läsähtää väliaikaisestikin ihan yksittäiseen liian paljon ristiriitoja puolisoiden välillä herättävään asiaan. Halu palaa, JOS tilanne rauhoittuu, ja mielen tasapaino palaa suhteeseen. Hyvin monet eivät kuitenkaan edes ymmärrä mikä heidän parisuhteessaan on pielessä, mikä on se ristiriita, joka siellä syvemmällä pellin alla jyllää. Halu ei palaa. Monet sopivat myös näennäisesti riitansa, mutta asiat jäävät nakertamaan suhdetta.
Haluttomuudesta puhuisin vain silloin, jos ei halua koskaan ihan mukavaa puolisoa, jonka kanssa elämä sujuu leppoisasti. Eikä haluta sekstailla kenenkään muun kanssa.
Viagra on kehitetty stondiksen aikaansaamiseksi. Se ei lisää miehen halua mitenkään, ainoastaan seksikykyä. Haluton mies ei ota Viagraa. Haluton mies sanoo "minä en halua, ei seksi kiinnosta". - ihanoikeasti
lääkärinhoitaja kirjoitti:
No tuohan nyt on ihan itsestäänselvää, ettei seksi maita jollain lailla vastenmielisen kumppanin kanssa. Ei yksikään terve ihminen halua kumppania, joka ottaa esim. jollain lailla päähän kroonisesti. Ihminen on herkkä otus, jotkut todella herkkiä. Seksihalu puolison kanssa voi läsähtää väliaikaisestikin ihan yksittäiseen liian paljon ristiriitoja puolisoiden välillä herättävään asiaan. Halu palaa, JOS tilanne rauhoittuu, ja mielen tasapaino palaa suhteeseen. Hyvin monet eivät kuitenkaan edes ymmärrä mikä heidän parisuhteessaan on pielessä, mikä on se ristiriita, joka siellä syvemmällä pellin alla jyllää. Halu ei palaa. Monet sopivat myös näennäisesti riitansa, mutta asiat jäävät nakertamaan suhdetta.
Haluttomuudesta puhuisin vain silloin, jos ei halua koskaan ihan mukavaa puolisoa, jonka kanssa elämä sujuu leppoisasti. Eikä haluta sekstailla kenenkään muun kanssa.
Viagra on kehitetty stondiksen aikaansaamiseksi. Se ei lisää miehen halua mitenkään, ainoastaan seksikykyä. Haluton mies ei ota Viagraa. Haluton mies sanoo "minä en halua, ei seksi kiinnosta"."Viagra on kehitetty stondiksen aikaansaamiseksi. Se ei lisää miehen halua mitenkään, ainoastaan seksikykyä. Haluton mies ei ota Viagraa. Haluton mies sanoo "minä en halua, ei seksi kiinnosta"."
En tiedä miten hyvin tunnet miehen fysiologiaa? Mutta syntymästä saakka miehenä eläneenä, monet koettelemukset läpi käyneenä sanon että ylläoleva ei pidä paikkaansa. Kun saat seisokin aikaan, vaikka millä apukeinoin, niin halukkuus seksiin kasvaa sitä myöden. Sanovat "asiantuntijat" mitä tahansa, niin näin se vaan on. Ei halukkuus ole yksisuuntaista, vaan se virtaa myös alhaalta ylös. - aikuisten_oikeesti
ihanoikeasti kirjoitti:
"Viagra on kehitetty stondiksen aikaansaamiseksi. Se ei lisää miehen halua mitenkään, ainoastaan seksikykyä. Haluton mies ei ota Viagraa. Haluton mies sanoo "minä en halua, ei seksi kiinnosta"."
En tiedä miten hyvin tunnet miehen fysiologiaa? Mutta syntymästä saakka miehenä eläneenä, monet koettelemukset läpi käyneenä sanon että ylläoleva ei pidä paikkaansa. Kun saat seisokin aikaan, vaikka millä apukeinoin, niin halukkuus seksiin kasvaa sitä myöden. Sanovat "asiantuntijat" mitä tahansa, niin näin se vaan on. Ei halukkuus ole yksisuuntaista, vaan se virtaa myös alhaalta ylös.Tuossa ei tarvita mitään fysiologiaa, vaan havaintoja ja päättelytaitoa elävästä elämästä.
Vaikka halukkuus sinulla virtaa myös alhaalta ylös, näin ei suinkaan ole joka miehellä. Erittäin monet haluttomat miehet eivät ole kyvyttömiä ollenkaan. Miehistä puhuttaessa pitää ehdottomasti erottaa nämä kaksi asiaa toisistaan. 'Haluttomat' miehet saattavat masturboida säännöllisesti, mutta vaimon tai naisen kanssa ei kiinnosta (eikä miehenkään...). Jopa niin, että masturboidaan sitä enemmän mitä enemmän kumppani kertoo seksitarpeistaan. Kyse on elämäntilanteesta ja tai parisuhteen vuorovaikutuksesta, joka rassaa, ei haluttomuudesta.
Naisillahan seksiasiat ovat erilaisia, sillä he ovat fyysisiltä ominaisuuksiltaan aina kykeneviä seksiin. Mieleltään taas eivät. Kuten tuossa edellä kerrottiin "ihan itsestäänselvää, ettei seksi maita jollain lailla vastenmielisen kumppanin kanssa." Samoin kuin miehet, naiset voivat olla hyvinkin 'haluttomia' seksiin miehensä kanssa, mutta jonkun toisen miehen kanssa ovat erittäin halukkaita. Haluttomuutta ei ole, jos haluaa seksiä edes jonkun kanssa, tai masturboida.
- jejejej
Mies on juoruaja ja puolustaa juoruajia. Eli ei oikein miehekäs. Semmonen mammanpoika.
- Töpöttäjä
Mies kyllästyttää. Ollaan etäännytty. Ei ole rahaa tehdä mitään mukavaa yhdessä, kuten mennä reissuun. Puhutaan paljon työasioista, lapsista, kotitöistä, suvusta, mutta ei tärkeimmästä eli parisuhteestamme.
Mies ei ole ulkoisesti kiihottava: lihonut, rupia ja kuivaa ihoa siellä täällä, hiukset rumat koska ei käy riittävän usein parturissa, kädet täynnä kovettumia, silmäpussit vaan kasvaa ja kasvaa. Itse sentään huolehdin ulkonäöstäni.
Mies on vanhentunut. Ei ole puhtia, illat jotka on kotona, katsoo tv:tä tai nukkuu kuorsaten tv:n ääressä.
Mies on tyhmä: kyselee tyhmiä itsestäänselvyyksiä, puhuu asioista epäselvästi jolloin tulee herkästi väärinymmärryksiä.
Ei jaa kanssani vastuuta lasten kasvattamisesta, joka on henkisesti ajoittain erittäin raskasta.
Tässäpä syitä.
Voisin tietysti itsekin yrittään enemmän, muttei huvita. - Heipäheijahellätunteet
Siinä mielessä huono vastata, kun onnistuin löytämään nuorena narsistin jonka kanssa menin naimisiin ja heräsin vasta aikuisena tajuamaan, ettei suhde oli tasapainoinen. Muttah, silti, meillä seksi loppui minun toimesta, koska:
- mies petti
-mies seksiviestitteli muille naisille
- mies oli pornon suurkuluttaja
- mies oli itsekeskeinen. Olimme olleet 5v yhdessä kun sain ensimmäisen kerran, kun pakotin miehen käyttämään leluja samalla. Hänen antamana sain ekan kerran 2v tuon jälkeen. Orkkukerrat sen jälkeen hänen antamana laskettavissa kahdella kädellä...
- miehen fetissit olivat minulle liikaa
- suhteessa muuten ei kaikki kunnossa ja peilautuu myös sänkyelämään - Vaihteluuollapitää
Otan eron ja vaihdan parempaan rakastajaan ,koska olen kyllästynyt yhteen ja samaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337253Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654400Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543462Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5063165Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361763Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201701- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791485Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436