Jumala näki hyväksi näin

Uscowainen

"Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,..."
1Kor 1:21

Kyllä tämä mulle kelpaa.

20

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AamenkiitosJeesus

      Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, Herra, jolloin minä lähetän nälän maahan: en leivän nälkää enkä veden janoa, vaan Herran sanojen kuulemisen nälän.

      • Eikiitosjeesus

        Ilmeisesti kansa janoaa juuri noita tyhjiä sanoja, populismia.
        Miten muuten olisikaan selitettävissä persut, demarit, Trump, Putin ja brexit.


    • AamenkiitosJeesus

      Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.
      Aamen!

    • Onko tuo sana jollakin tavalla syklisesti toteen käyvä. Eli ensin oli Jumalan viisaudesta viisautta saaneet Kreikan filosofit, mutta ei opittu tuntemaan Jumalaa ja tuli Jeshua. Sen jälkeen tulivat Jumalan viisaudesta viisaat Gnostilaiset, mutta ei opittu tuntemaan Jumalaa ja tuli loppu Gnostilaisuudelle ja tilalle hullutus. Sitten tuli islam, joka sai Jumalan viisaudesta viisautta, mutta maailma ei oppinut tuntemaan Jumalaa ja hunnit tekivät lopun islamista........
      Islamin jälkeeen tulivat Galileo Galilei kumppaneineen ja saivat viisautta Jumalalta, mutta ei oppinut maailma ja NYT OLLAAN KAIKKEA AJAMASSA ALAS JA YKSITYISTÄMÄSSÄ.

      VIISAUS JUMALALTA - SEN LOPPU- TILALLE HULLUTUS..........

      • AamenkiitosJeesus

        Jumalan valtava teko, Jeesuksen sovitustyö Golgatan ristillä on maailmalle hullutus, sillä he eivät voi sitä käsittää.


      • Kahden.pojan.isä

        Mitähän niin suurta siinä on jos tapattaa turhanpäiten oman poikansa (oliko edes hänen poikansa.) Rakastava isä ei missään tapauksessa sellaiseen julmuuteen pystyisi.


      • Niinsevaanonpi
        Kahden.pojan.isä kirjoitti:

        Mitähän niin suurta siinä on jos tapattaa turhanpäiten oman poikansa (oliko edes hänen poikansa.) Rakastava isä ei missään tapauksessa sellaiseen julmuuteen pystyisi.

        Niin. Selvästikin sinulle evankeliumi on hullutus.


      • Onpimitäonpi

        Niiiin. monenko pojan/tytön isä itse olet? Voisi tyhjänpäiväiet lätinät muuttua, jos kyseessä olisi oma poika/tyttö.


      • AamenkiitosJeesus
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Niin. Selvästikin sinulle evankeliumi on hullutus.

        Raamatun evankeliumi ei ole tarkoitettukaan miellyttämään ihmisiä, mutta siinä on Jumalan voima pelastukseksi jokaiselle, joka siihen uskoo.


    • AamenkiitosJeesus

      Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
      Aamen!

    • Pätemätön

      Niin, voi sitä tuskaa, kun ei voi mitenkään päteä pelastuakseen!

      • Niinpäseniin

        Hyvin kiteytit.


      • Pätemätön
        Niinpäseniin kirjoitti:

        Hyvin kiteytit.

        Siksi pelastus onkin armosta, lahjana. Silti monet nyrpistelevät sille nenäänsä.


    • Niinsevaanonpi

      Silti, joillekin pelastus ei kelpaa missään muodossa...

      • Sevaanonpiniin

        Suurin osa ihmisistä osaa välttää, noin alkeellisen huijauksen. 😁


    • Ihmiset keksivät kaikenlaisia hullutuksia, kun sanaa on mahdollisuus käyttää.

      Hullutukset ovat viihdettä, eikä viihteessä sinänsä mitään, kunhan siitä ei tule toisia panettelevaa uskontoa ja institutioa, seurauksena vainoa ja kansanmurhia.

      Koska se on aina pahempi sille, jonka kautta se tulee.

    • AamenkiitosJeesus

      Sen jälkeen minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden suuren äänen taivaassa sanovan: "Halleluja! Pelastus ja kunnia ja voima on Jumalan, meidän Jumalamme."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan."

    • AamenkiitosJeesus

      Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      59
      5869
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3717
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1988
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1799
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1219
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1027
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      53
      970
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      899
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe