Haluisin ibf:fän (internet best friend)

Sissi_11

Moi! Oon 11v/07 tyttö Savonlinnasta. Mulle voi laittaa Musical.lyssä, Snapchatissa ja sähköpostil viestiä. Harrastan ratsastusta ja voimisteluu. Jos haluisit olla mulle tärkee ystävä kerro mulle sun:
Nimi:
Sukupuoli:
Ikä:
Asuinpaikka:
Harrastukset:
Jotain itestäs:
❤❤❤

12

961

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hilla10

      Voisin olla siun ibf (jos siis haluut) jos annat siun musicallyn nii voisin kertoo itsestäni enemmän. Oon sinuu noin vuoden nuorempi mut haittaaks se?

      • Sissi_11

        Joo! Miun Musical.ly on sippe_gunnarsen!!


    • 2009Soma

      Nimi: Soma
      Sukupuoli: tyttö
      Ikä: 8v / elokuussa 9
      Asuinpaikka: Jyväskylä
      Harrastukset: uiminen
      Jotain itsestäsi: rakastan koiria🐶🐶

      • Anonyymi

        Moi soma😁 minäkin olen tyttö ja olen tällä hetkellä 10v siis täytän tämän vuoden lokakuussa 11v. Mulla ei ole tällä hetkellä harrastuksia😕 Asun pöytyällä ja meilläkin on koira :3🐶


      • Anonyymi

        Voitko olla mun ibf😎😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi soma😁 minäkin olen tyttö ja olen tällä hetkellä 10v siis täytän tämän vuoden lokakuussa 11v. Mulla ei ole tällä hetkellä harrastuksia😕 Asun pöytyällä ja meilläkin on koira :3🐶

        Voisitko sä olla mun ibf🤪


    • JoutsenonQueen03

      Nimi:Kiia
      Ikä:2003/15v
      Sukupuoli:Tyttö
      Asuinpaikka:Joutseno
      Harrastukset:Valokuvaaminen
      Jotain itsestäsi:Oon tosiaan somettaja/bloggaaja ja tubettaja oon tosi paljon yksin ja tarviin uusia ibf:iä!

      • Anonyymi

        Onko sulla tt jos on niin saisinko sen voisin tulla tutustumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla tt jos on niin saisinko sen voisin tulla tutustumaan

        Hei mä tarttisin ibf. Jos kiinnostaa ni laita tänne vastausta.
        Yleistä tietoa:
        Nimi. Elli
        Ikä. 2007/12 ( joulukuussa 13)
        Harrastukset. Fudis
        Asuinpaikka. Satakunta, en kerro vielä tarkemmin.
        Muuta. 2 sisarusta, koira. Luonteesta sen verran että oon aika ujo mutta ku tutustutaan ni voin kertoo et kyllä lähtee.👋😪🤣


    • Sipuli07

      Heips! Vähän myöhässä, mutta voitais tutustuu😊Mun nimi on Silja ja oon 11-vuotias tyttö ja Valkeakoskella asustelen. Harrastan ringetteä ja aloitan keväällä showtanssin. Tykkään eläimistä ja laulamisesta. Olis kiva saada kaveri 😛

    • Oon myöhässä, mut voisin olla sun ibf.
      Oon saman ikänen kun sä. Mun nimi on merituuli. Asun Raisiossa, mut tavallaan kuitenkin Turussa(voin selittää tarkemmin jos tutustutaan). Harrastan disco tanssia, ilma-akrobatiaa ja jalkapalloo. Kuuntelen melkeen kokoajan musiikkia. Mulla on youtube-kanava, tosin se on LPS-kanava. Oon hyvä kuuntelemaan jos/kun haluut tai tarttet sitä. Mulla ei oo ig:tä, snappii tai tiktokkii, mut jos haluut nii laita viesti sähköpostiin: [email protected]

    • Anonyymi

      Oon aikalailla myöhäs mut ite oon sama ikäne ku sä eli 07 ja tyttö jos vie haluaisit kaverin nii mä voisin olla (oon introvertti ja kavereita ei oo)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2569
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      203
      2318
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2262
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      176
      1762
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1288
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe