Olipa Henry Theel mahtava laulaja

jykevä-ääni

Juuri tuli radiosta hänen kappaleensa.

16

2132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johntravoltanserkku

Saattoipa ollakkin,,mutta köyhä laulaja silti(vain)

• Ilta-skanssissa

A. Aimo oli vielä mahtavampi laulaja.

• Laitakaupungin-lapsi

• Anonyymi
        Laitakaupungin-lapsi kirjoitti:

On mielestänin paras A. Aimon kappale. https://www.youtube.com/watch?v=66SDq9f9lJY

Toi on kova stygi vieläki. Kertoo Bergan, Hagiksen, Sörkan, Herulin ja Valkan skloddeista.
        Henka oli kans hyvä kundi sjungaa. Alppilan skloddeja. Födas Aiholaidan tuhannen markan asunto osakeyhtiön byggassa. Hänen faija oli Veturin kuljettaja födannu Itävallassa ja flytannu sieltä Suomeen.

• ItseppähänTilasitte

HENKKA TIILLI Olin Tiilen kantajana Henkan bändissä! Aika makkurissa se oli välillä !

• KukaanEiUsko

https://www.youtube.com/watch?v=wp0j6fjUa8g
      ILTA SEUDUN PEITTÄÄ HARSOVAIPALLAAN.
      Oon köyhä laulaja mä vain. Yksin harhailen.

Olen tänne kirjoittanut Palmen murhasta jo ties kuinka kauan ja se ei mene teidän päihinne, että kukaan ei sitä tappanut. Kirkko antoi periksi viimein että maa kiestää aurinkoa eikä päin vastoin. Kauanko minun täytyy kertoa tätä tarinaa ettei kukaan tappanut Palmea tuossa kadun maalitarvike liike Dekoriman kulmauksessa. Siitä pitäisi saada 50 000 000 fyffee kun ratkaisee tuon murhan tai tappamisen. Se että ratkaisee että se oli bluffia niin saako siitä mitään. Oon köyhä laulaja mä vain.

• LerppaSeikkaileeTaas

Ai että maa niikö oikein kiestää aurinkoa. Me ny opetteleen kirjottaan ennen ko tuut tänne mkesten tai sanotaan ihmisten palstoille kirjottaa jotain sekopäisiä juttujas. Me hoitoon vai joko sä oot siellä.

Nimimerkki "KukaanEiUsko" kirjoitti:

29.4.2018 22:07

"Kirkko antoi periksi viimein että maa kiestää aurinkoa eikä päin vastoin"

• hahahahahaaha

Ai että maa niikö oikein kiestää aurinkoa. Me ny opetteleen kirjottaan ennen ko tuut tänne mkesten tai sanotaan ihmisten palstoille kirjottaa jotain sekopäisiä juttujas. Me hoitoon vai joko sä oot siellä.

"ennen ko tuut tänne mkesten tai sanotaan ihmisten palstoille" Hei hahhahhahhahahahahhahahah!

Ennen ko tuut tänne mkesten palstoille. Mitäs ne on noo mkestet. Ai saatana että naurattaa, Mkesti. vai mikä se on yksikössä. Mkesti vai mkies. Jos se olisi mkesti niin se olisi monikossa mkestien joten sen täytyy olla mkies. Mkiesten palstoille kirjottaan sekopäisiä juttujas.

• custodescustodes

Ok otetaan sitten toi vielä kuuluisampi murha. Lee Harvey Oswaldin murha. Minä aloin katselemaan sitä aivan toisin silmin mitä aiemmin, mutta olin tosin kiinnittänyt siihen huomiota että ammuttanko tossa oikeasti ketään. Olin 13 vuonna 1963. En silloin kiinnittönyt mihinkään mitään huomiota. Itse asiassa Kuu huijauskin tuli mielenkiinnon kohteeksi ehkä kymmenen vuotta sitten ja nyt tämä Oswald vasta kuukausi pari sitten vaikka olin epäröinyt tuon ampumisen aitoutta jo pari kolme vuotta sitten. Palmen murhaa olen epäröinyt alusta alkaen.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201710022200424571_ul.shtml

Palmen murhan kanssa tällä on yhtäläisyyksiä sillä että Christer Petterssonin sanottiin ampuneen vahingossa Palmen luullen tätä yökerhonpitäja Sigge Sedergreniksi. Menee niikö päinvastaiseksi.

Ensi kerran kun näin lehdistä Sigge Sedegrenin kuvan niin minulle tuli mieleen oma isäni. Ei sen takia että tuo olisi ollut yökerhonpitäsjä vaan ulkonäössä oli jotai sellaista mikä toi hänet mieleeni.

Kun Anna Lindh puukotettiin niin ne näyttivät kuvaa joka esitti miestä joka oli asioiden tiimoilta pidätetty, niin se toi mielleni erään ystäväi. Samoin se valvontakamera kuva toi minulle mieleen toisen ystäväni. Sitten se pidätetty ja tuomittu Mihailo Mihailovic ei ole sama henkilö mikä on siinä valvontakameran kuvassa. Heillä on eri värinen iho. Katso vaikka heidän käsivarsiaan ja vertaa.

Tällaista paskaa meille media syöttää. https://www.youtube.com/watch?v=DaJqL6MslJw

Tämä mies valvontakameran kuvassa ei ole Mihailo Mihailovic, jos hänenkää nimensä oli sellainen ja tuo voi elää missä päin maailmaa tahansa niillä rahoilla mitä sai kun lähti leikkimään syytettyä. Ruotsin vankilassa häntä ei kylläkään ole niin kuin ei ole Breivikiäkään. Näin meitä kusetetaan.

• Kaktis-miesh

Itse asiassa Kuuhuijauskin tuli mielenkiinnon kohteeksi ehkä kymmenen vuotta sitten ja nyt tämä Oswald vasta kuukausi pari sitten vaikka olin epäröinyt tuon ampumisen aitoutta jo pari kolme vuotta sitten. Palmen murhaa olen epäröinyt alusta alkaen. Yli kolmekymmentäkaksi vuotta sitten.

Hän (Ole Dammegårrd) on varmaan ollut alalla kauemmin kuin minä, mutta minä en olekaan ollut koskaan mikään journalisti tai tutkija. Mutta minulla on vielä maalaisjärki talllella. vai miksi sitä kutsutaan. Sipilällä ei tietääkseni ole maatiaisjärkeä vaikka maalaisliittoon kuuluukin. Maatiasjärki vaatii älyä. Kaikilla sitä ei ole. Katsokaa sitä maalilätäkköä Palmen murhan jäljiltä. Mitä se sanoo?
      https://www.youtube.com/watch?v=-Xyo0rzLyiw

Kauanko meitä kusetetaan.

• keissi.se

Tappava laukaus ei ainakaan voinut tulla mistään takaa koulukirjavaraston ikkunasta; silloin olisivat JFK:n päävammat olleet kasvojen puolelta pahat, ja tavaraa olisi roiskunut edessä istuvan kuvernöörin niskaan aika lailla.
        Oswald tuskin ampui yhtäkään laukausta koko päivänä. Konstaapeli Tippittin ampuminen myös kiistanalainen.

• Anonyymi

Katja

• Anonyymi

Henry Theel oli kuitenkin sataprosenttinen mustalainen.

Tätä tosiasiaa ei sovi unohtaa, kun noita haikeita mustalaiskappaleita nyt kuuntelee.

• Anonyymi

Ei sulle voi ku griinaa. Henka ei todellakaa ollu romani. Hänen faija oli Itävallasta, siintä sukunimi Theel, tsöras VR:llä veturia. Henkka födas Alppilassa Asunto Oy Aholaidan byggassa Porviksella, ne on jo aikaa sitten lanattu ja tilalle duunattu bulit kerrosbyggat. Henkka oli välillä veks Stadista Oulussa mut palas takasin entisen puolisonsa luokse kun avioliitto legurin kanssa päätty. Hän jatko sjungaamista ja budjas Krunassa viimeiset elinvuotensa.

• Anonyymi

Henry Theel varttui suomenruotsalaisessa perheessä. Isän puolelta hänen sukujuurensa ulottuvat Belgiaan, mutta helsinkiläissyntyisenä hän piti itseään aina ”Stadin kundina”.

• Anonyymi

Hyvä, mutta köyhä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6809
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1209
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1022
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      814
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      804
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      774
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      771
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      716
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      713
    Aihe