----------------PUOLESTA !
Rukoilkaa tulipalossa asuntonsa menettäneiden
7
338
Vastaukset
- YHTEISÖLLISYYTTÄpyydän
Jumala salli pahan, älkää rukoilko.......Kaikkivoipaa talonpolttajaa
Jumala heittäänny alas Taivaasta, pelkuri, ja korjaa asiat. - YHTEISÖLLISYYTTÄpyydän
Menkää itse auttamaan----------------PUOLESTA !
Jumalan. Olisiko etukäteen kannattanut rukoilla, ettei mitään pahaa tapahtuisi?
Varmaan monikin näin teki, mutta epäjumalan kyky estää pahaa tapahtumasta on sama kuin hammaskeijunkin.
Ja ihan oikeasti, auttaako rukous muita kuin rukoilijaa, kun räävitön rukoilija saa itselleen hyvän mielen tekemättä yhtään mitän?
Nolo uskonharhainen maailma,- siunatkoonHerra
Mistä noita pilkkaajia sikiää, kun perheen hätä on todellinen. Tässä maailmassa pahat asiat kohtaavat ihmisiä, eikä koskaan voi tietää, ketä onnettomuudet kohtaavat.
Kyllä tuo perhe tarvitsee todellisia auttajia ja lähimmäisiä nyt, kun koti on palanut. Me jotka emme edes tiedä, missä tuo perhe on, emme voi muuta kuin pyytää rukouksessa, että Herra antaa heille voimia jaksaa eteenpäin, että Herra kantaisi heitä nyt, kun he ovat menettäneet kodin. Vakuutukset voivat korvata jotain, mutta se on aina kauhea paikka, kun koti palaa tai tuhoutuu muutoin.
Siunatkoon Herra heitä ja auttakoon eteenpäin, antakoon Herra heille niitä lähimmäisiä ja ystäviä nyt, joita he tarvitsevat, antakoon Herra vierellä kulkevia empaattisia ihmisiä, joille he voivat purkaa tuskaansa. Auttakoon Herra, että vakuutusyhtiö ja muut sosiaaliviranomaiset tekevät parhaansa, ettei perhe joudu pulaan, vaan saa sen hätäavun, jota tarvitsee.- äläsammu
Palovaroittimet ovat pakollisia, älä tupakoi sängyssä.
- jooeisitäjeesustataas
Paljonpa tuo auttaa. Melkoista vastuunpakoilua ihan sadistijumalan selän takana. Hävetkää edes.
- jeesustelijavajakit
Vakuutusyhtiö auttaa ei jeesus.
Tosin jeesus auttaa jos on niin syypää, ettei vakuutus korvaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244